Sjećam se devedesetih. Radila sam na Hrvatskom radiju u Rijeci, u svojoj emisiji \”S primorske poneštrice\” uvrijedila sam Tuđmanovu lentu i dobila otkaz. Nitko od kolega iz redakcije nije stao na moju stranu jer je Tuđmanova lenta bila Hrvatska a sve što je Njega, Njegovu politiku i krpu koja mu je prekrivala trbuh stavljalo pod upitnik bilo je proglašavano \”četnikom\”, ako je bilo muško. \”Četnikušom\” ili \”jugoslavenskom kurvom\”, ako je bilo žensko.
Doduše, tih devedesetih, Hrvata četnika i Hrvatica jugoslavenskih kurvi bilo je jako malo. Kad divlja Domovinski rat nije normalno da si na drugačijoj strani. Na kojoj strani i možeš biti a sve je tako jasno? Mi Hrvati ovdje, četnici i ovdje i tamo. Zato i jest bilo normalno da Glavaš i kompanija u Osijeku u ime hrvatske pravde i slobode Srbe civile poje kiselinom iz akumulatora. Rijetki, da, rijetki, koji se sa tim načinom branjenja od njih nisu slagali bivali su skraćivani za glavu. Reihl-Kir… Reihl-Kir… Zaboravili smo ga. Da uskrsne Osječani bi ga napojili kiselinom.
Vjerovala sam, onih devedesetih, da će u Hrvatskoj svanuti sloboda i da ćemo se sramiti prošlosti u kojoj su \”naši\” ubijali civile, izbacivali ih kroz prozore njihovih stanova. Mislila sam, bila sam sigurna da ćemo se, kad nam jednom svane, svi stidjeti \”generala\” od kojih je jedan nemoćnoj ženi pucao u glavu, a drugi…Već sam ga spomenula.
Kad. Ovo je 2015. U Hrvatskoj danas ima Srba koliko i bakterija u mokraćem mjehuru nakon žestoke terapije najjačim antibioticima. Ipak, nije to to. Hrvatska, po nekima, jest čista ali ne i očišćena. Danas se love \”Jugoslaveni\” i jugoslavenske kurvetine. Love ih deratizatori Hrvatske, ekolozi iskešenih zuba, Hitleri iz našeg sokaka.
Neki od njih već sto dana urlaju, piju, pjevaju i, pretpostavljam, seru u šatoru nasred Zagreba. Podignutom bespravno. Tko jebe zakone države koju treba srušiti. Što zapravo oće šatoraši od koji su neki za Domovinu dali \”dijelove svoga tijela\”? Oće da ova vlast odjebe. Ako ne odjebe sama oni će je napojiti kiselinom iz akumulatora, izbaciti kroz prozor, pucati joj u glavu, silovati ženski dio vlasti. Uostalom, ministar Fred Matić je četnik, otrovna kombinacija Jugoslavena i Srbina. Glavašević je pederčina koja se zalaže za mir. Pravi pokojni otac kome nije bilo jasno, do smrti, zašto je Tuđman Vukovar uručio četnicima.
Da, tu je i neki Klemm. Nabildani gospodin daje intervjue, slika se i govori kako će nam biti, nama Jugoslavenima i nama jugoslavenskim kurvetinama, ako ga ne budemo slušali. U ona dobra stara vremena, mislim na devedesete, u Rijeci se Srbima civilima razbijalo glave na policiji, otimalo im se osobne iskaznice, izdavalo im putne listove u jednom pravcu, ali rijetko. U odnosu na Split, primjerice. Zato smo mi Riječani bili ponosni. Kod nas jest bilo fašizma ali ne baš svaki dan. Jučer čitam Novi list. Troje Cigana rođenih u Rijeci tjera se Tamo Daleko iako nikad nisu vidjeli ni jedan grad osim Rijeke.
Da li je moguće… Jest moguće. Na isti način na koji je ogromna većina građana Hrvatske šutjela kad su ovdje ubijani civili Srbi, danas pognute glave sluša monstruozne poruke podivljalih šatoraša. Možda ih treba razumijeti, mislim na one koji šute, dok ovi prijete i urlaju. Ipak su to, jelte, Hrv ati. Sjećamo se, Hrvati u Domovinskom ratu nisu mogli počiniti zločin, Hrvati Hrvatima i kad prijete rušenjem legalno izabrane vlasti mogu činiti samo dobro.
Danas će heroji Domovinskog rata koncertom, urlanjem, pjevanjem, suzama radosnicama i domoljubnim urlicima pozdraviti našeg generala Branimira Glavaša. Ja ću sve to rigajući gledati i pitati se zašto mi se gade glupani, manipulatori i fašisti. Da zašto? Zato jer sam bila, zato jer jesam i zato što ću ostati \”jugoslavenska kurvetina\” dok mi neki od klemmova ne razvali tupu, glupu, hrvatsku glavu.
Upravo slusam na hrt – u da se ovom dokazanom zlocincu Glavasu priprema docek u muziku gdje ce nazociti i novoizabrana presednica pavelicka..koja ce odrzati govor za generala Glavasa..bilo bi lijepo ih pocastiti sumpornom kiselinom onom kojom su pojili srpsku djecu i zene,…nazdravle hrvatska koja nemas stida ni obraza..
Zeno, ala ti imas muda!!!
Naklon,do zemlje.
Ex Yu zemlje.
slažem se sa Vama 100%
Ima muda? Zasto bi imala muda? Zar je reci istinu danas hrabrost? Koga se bojimo? Sacice nadrkanih fasista? Ti i tako nemaju dovoljno velika jaja da bi krenuli realizirati svoje pretnje.
Trgnite se iz letargije, ne moze vam nitko nista, dignite svoj glas PROTIV ovog modernog FASIZMA!!!
Hej, Borise, kladim se da si ovako borben iz svoje ulegnute fotelje!
Zato ova žena ima to što ja nemam-niti većina od nas.
Uključujući i biološke nosioce dotičnih.
MU-DA.
Ko god je na strani Pavelica nek´ mu bude isto sto je bilo ljudima u Jasenovcu.
Bravo
Sta reci kad naidje bujica vode mulj pliva po vrhu dokle pitanje je
samo za jugoslavensku kurvu(kako sama kaže),
a i za sljedbenike iste,jedna informacija:
Obnavlja se Jasenovac,u svrhu promidžbe turizma…
Predlažem da vas se ugosti,među prvima,zbog vaše hrabrosti,naravno 🙂
Vidim da ima i takvih koji se neizmjerno vesele
event. reaktiviranju Jasenovca ili slicnih “odgojno obrazovnih” ustanva. Pa katarina samo moras pripaziti da te preodgajivaci ne pobrkaju sa nekom “nizom” klasom pa zabunom ti ili tvoja djeca dospijete u ovu “hotelsku ustanovu”. Ne znam jesi cula onu narodnu” ko pod drugim jamu kopa cesto sam u nju padne”. Zelim ti jos ljep dan sa tvojim slatkim mislima o “jasenovackoj idili”.
Prestanite silovati HRVATSKU!!
Izazivate kontraefekte…..
Neke nikako ne možemo odvojit od komunističkooligarhijske sise koju su dojili i na njoj zaspali…
Neki su dojili sisu a neki kitu… Prepozajete li se mozda??
Aluzije seksualne prirode molim uputiti majci, ženi ili sestri.
Vjerojatno će te pohvaliti, ha,ha,ha!
@Katarina 01.02.2015. Reply
Da li si ti sisala jugonostalgičarsku sisu, ili si sisala nešto drugo, pa si lepo zaspala?
Uživaj u HDZ, svoja si na svome, pusti druge da misle svojom, a ne tvojom glavom.
Vidim da je vama u Hrvatskoj “demokratskoj” zajednici strana demokracija.
Svako ima pravo da živi od uspomena kada mu stvarnost uskraćuje sadašnjost.
A stanje na prostorima ex-Yu je veoma slično.
Slovenija je možda još uvek izuzetak.
Ogromna većina naroda ŽIVI MNOGO GORE NEGO U TOJ JUGI, MA KOLIKO ONA BILA NESAVRŠENA!
Tebi je očito dobro i ti to ne možeš da shvatiš.
Sit gladnom ne veruje!
Da li vidiš što se dešava u Grčkoj, Španiji, sutra u Portugaliji…
Nisu ti krivi jugonostalgičari, već liberalni divlji i brutalni kapitalizam.
Nisam ni za komunizam i jednoumlje, ali da 1% stanovništva drži 90% kapitala je naprosto nemoralno i nenormalno.
kevine jame mogu i u javnim medijima uz ovacije da urlaju gamad
ma divno
u jasenovcu je mnogo više stradalnika za kojima se nesmije žaliti od onih koje je masakrirao ustaški debilizam
@proba 02.02.2015. Reply
kevine jame mogu i u javnim medijima uz ovacije da urlaju gamad
ma divno
u jasenovcu je mnogo više stradalnika za kojima se nesmije žaliti od onih koje je masakrirao ustaški debilizam???
https://www.youtube.com/watch?v=fF3MNvFsGBI
Zar niko od časnih Hrvata nema komentar, ili JE ČUTANJE/ŠUTNJA ZNAK ODOBRAVANJA!
Za ovakvu izjavu o Holokaustu bi u Izraelu ipao u zatvor nekoliko godina!
Da nebi te Krajine za vreme Turaka i njihove najezde, cela Europa bi bila…
Aj ti prva…
@miki maus,informacija za tebe…ne pripadam nijednoj stranci!
Misliti svojom glavom je nešto drugo od vrijeđanja sveg Hrvatskog,pljuvanja i insinuacija…..a da stvar bude gora,živjeti od iste i u istoj…E to je već licemjerje…a jugo-tugu,o tome ne želim prije spavanja,zbog noćnih mora ☺️
Poštovana Katarina,
Vedrana je mala beba u odnosu na Srpkinju Natašu Kandić i Hrvaticu Sonju Biserko, koje satanizuju srpski narodu i vlasti.
(Fond za humanitarno pravo).
U odnosu na njih Karle Del Ponte je pravi srboljubac!
Pomenuti fond finansira RS, ali i Soroš i drugi srbomrsci iz inostranstva.
Katarina ti si zivi dokaz one poznate hrvatske uzrecice – SVASTA LI PICKA RODI I KURAC NAPRAVI.
Ova sirota jugovićka ima komplekse s medjunožjem.😔
Mislim da ti imas problem sa istim/ Mozda bi ti oni obrezani vise odgovarali
može vas biti sramota
Katarina, Katarina, ccccc, opet ne pijes lekice redovito? A sto sam ti rekla???
Bravo
Voleo bih docekati dan kada cemo prestati da ucimo nasu decu da mrze Hrvate, Bosance, Srbe… Niko od nas nema niti orga vise jer je katolik, musliman ili pravoslavac. Niti mu je krv druge boje, niti je genetski superiorniji. Sve je to samo kost, koza i meso… umiremo i razboljevamo se od istih bolesti. Daj da jednom pocnemo ziveti u miru i razumevanju.
Svaka Vam cast na tekstovima i porukama koje u njima ostavljate.
Pozdrav iz Beograda.
Prvi smisleni komentar na ovaj tekst. I jedini.
Sve dok sam tijek rata, gđo. Rudan ,vidite kao Hrvate koji čine zlo Srbima, ali ne i što četnici , kažem četnici, jer meni srpski narod nije izjednačen sa koljačima koji su činili zločine, vrlo ste smiješni i pristrani. U Hrvatskoj su četnici ubijali Hrvate, u Bosni su četnici ubijali muslimane. Na zvjerski način. Prestrašno.
Eto, malo ste zaboravili na tu činjenicu, čini mi se. Na činjenicu tko je tu, u stvari, bio agresor.
Ne mlati…
Tko, ili ko je bio agresor?!? Pa, naravno onih par stotina hiljada NEcroata koji su svojom voljom rasuli se po geografskim širinama, oni su agresori…g-đo sa ruskim imenom…
Draga, prouci istoriju. Cetnici su bili Kraljevska elitna vojska, i borili su se u II svetskom ratu protiv fasista. Ustase su bile koljaci, neljudi koji su hteli da zatru sve sto nije cisto, kao i Hitler. Jasenovac i ostale neistrazene jame sirom vase lijepe ni do danas nisu istrazene. Ne huli
Sjajan komentar g. Mirjane!
Sama se neznam bolje izraziti.
Draga Vedrana, hvala vam, što hrabro artikulirate ono što mnogi mislimo ali se ne usudimo izreći, baš smo kukavice!
Radije jugoslovenska kurva nego hrvatska sponzorusa…
Naklon gospođo rudan…do poda i nize…
Bravo Vedrana, ponosan sam što te znam i što si iz Drage, apsolutno dijelim tvoje mišljenje.
Bravo gospođo Rudan , BRAVO!Vi ste hrabra žena i glas razuma u ovoj poludjeloj Hrvatskoj…
Vedrana je fantasticna.Pogodi cilj pa ga zaboravi i puca po periferiji.Kakve veze imaju Hrvati sa Hrvatskom?Sta predstavlja Glavas u gomili vatikanskih klonova?Selimovic kaze da se ni sa kim istorija nije poigrala kao sa bosanskim muslimanima.Vjerovatno je zaboravio Hrvate jer koliko god covjek pokusao da shvati to ludilo ne ide.
http://srbinaokup.info/?p=55865
Svaka Vam čast!
Savjest I dostojanstvo NE vidjeno! Od kuda tolika neustrasivost? Zavidim Vam,..
Bilo je to 2013 za Bozic gledala sam emisiju Nedeljom u2.gdje ste Vi bili gost .Dopalla mi se Vasa kuraznost kao I zelja da se stvari stave tamo gdi im je misto.Otad pratim I citam svaki Vas clanak koje mogu naci na internetu.Citajuci tako ta pisma osjecam radost u dusi spoznajuci da ima Hrvata-ica koji razlikuju dobro od zla.
Posto se ja osjecam Hrvaticom od kad znam za sebe a I patim za domovinom I domom vec 45 godina ipaak ne pripadam grupi ti pravih Rvata.Unatoc tome utjeha mi je moja zdrava okolina koja me okruzuje ikoja mije omogucila da prosirim svoj intelekt.Vedrana hvala.
Jadna si si ti hrvatska !!!!
jadna smo MI hrvatska uz takove poput vas. zbog svega onoga cega se pametni stide oni drugi se ponose.
Kud ces bolje,cestitam!
svaka cast draga nasa najcitanija jugoslavenska kurvo, da i ja sam jugoslavenska kurva
Kome je do kurvanja, može to upražnjavati na elegantniji način. Samo mi nemojte Jožu Bravara kovati u zvijezde. Iako ga ovdje niko direktno ne spominje. Sve ovo što danas pučanstvo doživljava i proživljava na prostorima ex-Yuge, posledica je “genijalne” četrdesetpetogodišnje diktature Broza Zagorca. “To majka više ne rađa…”
Zaboravljate da je Joža uselio u Kuću cvijeća u grejs periodu.
Digao silne kredite, ušuškao narod da se i bez mnogo rada može dobro živjeti, a onda ostavio dugove da vraćaju oni koji prežive.
Zvanično je preselio kod Sv. Petra 4. svibnja (maja), (mada nezvanično, i de fakto, dva mjeseca ranije). A već 5. lipnja (juna), trideset dva dana kasnije, dok se on šeretski smješkao sa neba, mi smo imali ekonomsko-finansijsku terorističku šok bombu. Titovi ekonomisti dinar su, preko noći, devalvirali ni manje ni više nego – 36% !! Ubrzo nam premijeri Veselin Đuranović i kasnije Milka Planinc, Branko Mikulić i Ante Marković uvedoše par-nepar, bonove, nestašice, prazne rfove, nacional-šovinizam, građanski rat, prazne rafove, dvanaestocifrenu inflaciju, bljeskove, grmljavinu, tajfun, cunami, dejton, rambuje, tomahawk, F-117, i ljudsku pogibiju…
Hahahahahaha milosrdni anđeo (y)
Zamjeram samo što si izostavio srpsku ćifutsku mitomaniju..
Zaboravio si da su ti koljači potpomognuti JNArmijom zapalila trećinu Hrvatske(o Bosni,neću,Kosovu..)uništili,popalili,opljačkali,devastirali…i sve to u ime “velike Srbije”!!!E,to ti zamjeram ☺️
@@@Katarina
Ženo božja, imaš li ti ikakve druge preokupacije ovih dana, osim što “visiš” povazdan na blogu gospođe Rudan?
Objasni šta ti znači taj sramotni govor mržnje – “srpsku ćifutsku” mitomaniju?…
Prema Bratoljubu Klaiću “čifut” je turc., a označava pogrdan naziva za Jevrejina. To što si srbofob, Srbi će ti i oprostiti. Nijesam baš siguran da će i sinovi Davidovi.
“Srećan sam što mi žena nije Srpkinja ili Židovka…” (F.Tuđman)
Svaka Van cast.Ima nade.Ipak je pola hrvate glasalo za razumnu opciju.
Da nije bilo Josipovićevih prevara,taman bi vas bilo dvadesetak posto…tako smo i računali😉
Eh da,pitanje za vas gospodine Setka,za što to još ima “nade”??hvala 🙂
Nada uvijek ima,dok je takvih i ovakvih kao ja,Nada je u nekoj novoj pametnijoj generaciji.Zar misliti da mladi ne uce i iz vasih rijeci?Zasto vi pisete kako pisete?Jer i kod vas postoji nada da ce te mnogima ukazati na ludost kojom je opssjednut veliki dio ovoga naroda.Lijepi pozdrav od vasega citatelja.
Zašto mislite da je Jugoslavija,na koju se poziva gđa Rudan,nije ludost??!
Zašto mislite da je časno ime Hrvat,ludost?
Zašto vi Jure Šetka mislite da Hrvati koji su izabrali KGK za predsjednicu,su ludi??Hvala 🙂
Vedrana!!!!! …. u pravu ste , svaka rič stoji!!!! svaka rič piza! to je čista “GOLA ISTINA”, da nije bilo Srba u Hrvatskoj devedesetih, ubijali bi vas, mene, vašu obitelj, moju obitelj… jer i danas ponovo oživljavaju staru krilaticu ko nevoli uspomenu na Frankeštajna i HDZ(hrvatsku drparošku stranku) nevoli ni Hrvatsku i te primitivne pederčine nikako da svate, nežele…da i mi volimo Hrvatsku,(to ih ubija), i te primitivne pederčine koje se klanjaju zločincima, ka šta je smrad Glavaš, zločinac…koji je imao samoinicijativne akcije progona i likvidacija, po Osijeku i okolici…je fantastično nažalost upao ovim (Klemovcima-kriminalcima) i HDZ-organizatorima šatoraša(jadni branitelji) da još dignu malo tenzije…sa ciljem svrgavanja sadašnje vlasti….a nova krilatica je tko nije za HDZ i branitelje…nije ni za Hrvatsku! Vedrana…moramo se bojat…mi neki drugi Hrvati, vi ja …i svi koji nepodržavaju ovu krilaticu(. kao i onu iz devedesetih HDZ_Tuđman=Hrvat.).za svoj život …jer smo opet navodne “Jugoslavenčine”!! Živila Hrvatska!
a jesi u kurcu Rudanice, znači trošila si svoje dragocjeno vrijeme na ponovno ideološko tematsko sranje. Isto si sranje ko i hrvatski političari
(Y)
Sjećam se jako dobro trenutka kada sam na radiju čula da je ubijen Reihl-Kir. Tajac i strava. Dva-tri dana prije toga bio je u mome gradu, tada sam ga i upoznala. Stavimo nastranu okolnosti samog događaja, u prvi plan treba staviti divljaštvo krive politike, nemoć da se dođe do istine i tuga razumnih ljudi koji su ušutkani na tako krvav način. A danas se u Osijek vraća Glavaš. Osječani likuju, vesele se ljudi, pjevat će mu velikani hrvatske glazbe. Očito je, Slavonci su zaslužili ove avetinje i zlotvore. Žao mi je što razum opet spušta glavu. Boji se previše izložiti vrat, jer čas posla i cap-cap, ode glava.
Verovatno vam moja podrška neće mnogo pomoći u vašoj borbi protiv vetrenjača i ludila, čak na protiv, jer sam srpskog porekla, a po ubeđenju zemljanin, i samim tim, prirodno, najveći neprijatelj hrvatskog, dalmatinskog, slavonskog, slovenačkog, makedonskog, bosanskog, hercegovačkog, crnogorskog, srpskog , kosovskog, vojvođanskog … uspona ka europskim vrednostima i demokratskim, hrišćanskim i muslimanskim krstaškim i džihadskim pohodima uspostavljanja poretka “plave krvi” u krvi, ali morao sam zbog lomača koje odavno gore (da ne budete sami)! Pozzz
Draga Vedrana, oduvijek sam voljela tvoj britki jezik. I sama volim ono što na umu to na drumu.. Već dugo me mući ova razularena gomilica u šatoru. Razaraju mi um i tijelo. Tako da 100% stojim iza svih tvojih riječi. Navesti ću ti primjer: Dok sam još radila od kolegice preko puta mene, suprug je otišao na ratište. Mlad 30 godina. Nakon niti mjesec dana vratio sr sa slomljenom nogom, koji je slomio sasvim banalno, bježeći spotaknuo se na pušku. I tako on je postao ratni vojni invalid. Iskoristio sve beneficije što je mogao dobiti dionice, besplatno školovanje djece, prioritet pri upisu, srpsku vikendicu na moru, koju je opskrbio stvarima iz sličnih vikendica i td. i td. Bilo bi previše za nabrajati a i pola sam zaboravila. Nikad se više nije zaposlio, dobio je i mirovinu, ali je ipak mogao konobariti u HVIDRI. Znam i da su bili na listi za stan, dali su dobili ne znam. Gospođa je o svemu tome pričala a mi svi šutjeli, mismo imali petlje bilo što reći. Na sebi je kad se vratio s ratišta nosila opljačkano zlato, a uvijek je bilaglasna protiv drugačijih. Tada mi se već sve zgadilo a ovo što se sada događa dokrajčilo me je. Po tome i ja sam četnikuša i kako kažeš četnićka kurvetina koja ne smije zucnuti, jer ako nešto komentiram slijede uvrede. Nastavi pisati neki će te shvatiti a oni koji ne žele istinu, neka začepe uši.Ionako se narod ponaša ko tri majmuna, ne vidim, ne čujem, ne govorim. Lijep pozdrav. Malo sam olakšala dušu.
Ko bi rek’o cuda da se dese pa mi jedna obicna “kurvetina” postane toliko draga….
Kada su nepodobni dobivali otkaze devedestih-drugi su šutili…i tako…firma po firma su se uništavale,nepodobnih više nije bilo,a podobni su postali vladajuća klasa…na taj način je uništena privreda i budućnost ove zemlje….jer-svi su šutjeli…meni se to neće dogoditi…no….desilo se…i dešavat će se…jer ljudi više nisu ljudi.
Seru u šator, luda, jedinstvena, he,he
Postovana gospodjo Rudan
Zgrozen sam Vasim rijecima…Podrzavam sto ste napisali o satorasima,Klemmu i Glavasu….Medjutim,kao i obicno zauzimate jednu stranu i nemate iste kriterije.Po ovom se clanku jedino moze zakljuciti da su Hrvati bili najveci zlocinci i koljaci u ratu sto nije istina.Da,cinili su zlocine,no citajuci vas ispada da su Hrvati bili agresori.Ne razumijem,zasto nikad ne pisete o zlocinima koje su Srbi cinili nad vasim narodom?
Shvacam da morate misliti na srpsko trziste,shvacam da volite ici kontra svih,no molim Vas da imate iste kriterije.Kada je Seselj pusten na slobodu niste napali Haag,niste napali srpsku vladu,premijera koji mu je nekad bio desna ruka i predsjednika koji se javno izjasnjava kao cetnicki vojvoda.Ne,vi pljujete po nasoj vladi koja kritizira Haag i govorite da nikog nije briga za Seselja i da se od muhe ne radi slona…
Istovremeno,pusten je Glavas,ratni zlocinac cije pustanje na slobodu najzesce osudjujem,no Hrvatska je protiv Glavasa ipak pokrenula postupak u svojoj drzavi,a ne u Haagu,a je li Srbija,agresor u ratu,u svojoj drzavi pokrenula postupak protiv ijednog ratnog zlocina?Imajte iste kriterije ako ste sutili o Seselju,sutite i o Glavasu…
Ne sjecam se kada sam procitao ijedan clanak u kojem niste pljuvali po Hrvatskoj i to me kao Vaseg citatelja jako zalosti.
Mr Bond, malo ste zamenili teze. Ti isti srbi su vas cuvali od najezde turaka. Da ne bi njih, vi biste odavno bili mudzahedini a ne europejci. Zahvalite onima poklanima, bacenima u neznane jame sto ste ostali svoji na svome. Ima ih jos
Vedrana vi ste jedina zena sa mudima.Kulovima koji jasu na talasu(valu) nacionalizma da jebem mater i sisu koja ih je zadojila mlekom(mlijekom) usrali su se u zivote svim casnim i postenem ljudima na prostoru ex ju.Da im jebem ……………………………………………….
“Kad. Ovo je 2015. U Hrvatskoj danas ima Srba koliko i bakterija u mokraćem mjehuru nakon žestoke terapije najjačim antibioticima”Hahahaahaaa duhovito nema sta.Zbog toga te citam.Kao Osjeci postdiplomac sam zainteresovan kada ce gospodinReihl – Kir dobiti mjesto na glavnom trgu pored katedrale.
Bravo i hvala Vam sto ste tako hrabri. Sve ovo sto opisujete, kao da je preslikano i u mojoj zemji (jednoj od ex-Yu – Makedonija).
Tako je Vedrana.Kao i obično raskrinkala si ustašiju….Pa ja naprosto ne mogu da verujem da je i u jednoj Rijeci tako patila i bila proganjana nevina srpska nejač…Mi bi tako voleli da se ti preseliš kod nas iz te proklete “lijepe njihove”.Pa zar ne vidiš da to nikada nije bila, niti će da bude tvoja zemlja.A mi te ovde tako volemo i cenimo….
Evo ja ću da pokrenem peticiju da ti se po hitnom postupku omogući srpsko državljanstvo.Pa zar ne vidiš da tebe niti vlastiti grad neće da prepozna kao relevantnu spisateljicu,a ovde kod nas bi bila carica i teklo bi ti med i mleko…molim te dođi…
Kako su zbunjeni ratni heroji koji su u ime svog naroda počinili svašta i sada ih prozivaju za zločine Da oni nisu- ko bi? neko je morao i da razbija glave, kolje,sipa kiselinu. Oni su bili spremni, za dom spremni, i danas se neko usuđje da ih osudi. Ko, osuđju ih oni kojima nikada nije ni na pamet palo da bi trebali i oni isto to činiti.Lako se rugati sad u slobodi, moralnim pacifizmom nipodaštavati nadljudske napore branitelja. Uzmite vi nož pa zakoljite pile, šta ne možete ni pile, a zašto se onda rugate herojima rata koji su to mogli? Nije njima bilo lako, daleko bilo,stavili su na kocku sve, založili savest, rizikuju pakao.Umesto lenti i ordenja, moralisti se rugaju njihovim zaslugama i prišivaju im na grudi etiketu nečovek. Oni, domoljubi,to su i dokazali da jesu i sada imaju problem sa slobodoumnom Vedranom i njoj sličnima koji se zgražaju nad njihovim herojskim delima.Umesto da im svi čestitaju i kliču u čast, oni moraju ćutati o svom podvigu. Oni da se stide? Pa ko bi napravio etnički čistu teritoriju da nije njih? Ko? Kada je trebalo prljati ruke onda su itekako bili poštovani, hvaljeni i potrebni, a sada bi im te iste ruke u najmanju ruku amputirali. Domoljubi, ratnici su zbunjeni, koji to moral postoji iznad nacionalnog? Ko daje za pravo Vedrani da se ruga najsvetijoj tekovini etničke Hrvatske čistije nego ikad pre. Ovaj uspeh nije postignut ni u jednoj savremenoj državi, pardon sem Kosovu. Eto dve najčistije države. Vedrana ako nisi spremna pojiti neprijatelje kiselinom nisi ni za Hrvatsku. Ti i tebi slični trebalo bi svaki dan za kaznu po 200 zdravoMarija nebi li izmolili oprost za najveći greh,,Huljenje na patriotske ratne domoljubive čistaće vlastitog nacionalnog bića.Lako je sada pričati, gde ste bili kad je gorilo, kad je sevalo. Kakvi ste Vi bi gumicom izbrisali ovaj rezultat i vratili se na staro, na Jugoslaviju, što kao da sada nije sloboda i sve ono za šta smo težili? Nema nazad…Sledeće čišćenje u vlastitim redovima, obračun sa petom kolonom, sa kosmopolitama,sa onima koji se gade na herojska dela poslednjeg rata.
Eh, gospođo Vedrana … vedriš ovaj sumorni čas,ali samo kao jedna lasta, koja ne čini proljeće. Hvala ti.
Poštovana gospođo Rudan!
Niste vi jugonostalgičarska, četnička kurva.
Kurvi više nema!
Sada se one zovu sponzoruše!
Gospođo, dirnuli ste u osinje gnezdo!
Prvo su bili krivi Jevreji (nije li otac nacije rekao da mu je drago što mu žena nije Srpkinja ili Jevrejka).
Onda su došli na red Srbi.
Zatim su na red došli ponosni i dostojanstveni Hrvati!
Reihl-Kir i drugi, ali su ih navodno ubili četnici.
Danas su na redu Jugosloveni, jugonostalgičari!
Sutra će biti Hrvati slobodoumni intelektualci.
Pa će doći na red lekari koji leče i profesori koji gore navedene uče.
Pa će doći na red pekari koji im prodaju hleb.
Na kraju će doći na red čistači cepela što gore navedenim čiste cipele.
Setite se Trećeg Rajha.
Uvek se traži krivac za neuspeh države.
To nikada nije vrhuška na vlasti, menadžerska oligarhija, finansijski lobi, vojnopolicijski aparat…
hvala,vracate nadu da na ovim prostorima jos ima LJUDI…………
Bravo Vedrana! Lakše se živi kad čovjek zna da još ima ljudi u Hrvatskoj!
Svaka Vam čast! Ja sam iz Srbije,nisam ni znala da imate veselje u centru prestonice…a dobili ste i novu predsednicu,veselo. Mi imamo samo premijera psihopatu,paraniodno šizofrenog idiota koji će sigurno pročitati i Vaš tekst i ovaj komentar. Tako nam je svima dobro,da bi se mogli i ubiti od sreće. Ili od sriće!
Bravo Vedrana,Duda Gospodaric,Ljubo,i jos mnogi normalni ljudi i komentatori,kad vas citam mislim da jos ima nade za Hrvatsku!
Nego,da…
Nisu SVI HRVATI ISTI-
postoje HRVATI koji su ‘HRVATSKIJI’,
a,
ima i OBICNIH HRVATA-
tO su zamislite!,
NORMALNI LJUDI…
Ti NORMALNI definitivno NECE KLICATI BRANIMIRU GLAVASU…
ali,
zahvaljujuci Vedrani,ispada da SVI TO JEDVA CEKAJU…
eh,VEDRANA-VEDRANA…
to NISI SPOMENULA U TEXTU…
DA POSTOJE I NORMALNI H.R.V.A.T.I;))
jbga…
NIJE CUDO STO NAS ZBOG TOVOJIH TAKVIH TEXTOVA-imaju na zubu;))
Ali,kao i VEDRANA…i ja zivim u HRVATSKOJ…
i mogu reci ONO STO VEDRANA ocito N.E Z.E.L.I;))
Nismo MI upola toliko LOSI-
koliko nas VEDRANA ŠAMARA;)))
Vedrana Rudan bila je jedna od lica naše književnosti koje sam volio čitati.Međutim,nikad nisam volio njene romane.Gospođi Rudan jednostavno ne ide duga forma.Nekoliko prvih stranica je zanimljivo,no tada se počinje ponavljati i konstantnim psovanjem pokušava prikriti činjenicu da jednostavno nema što reći.Nažalost nije sposobna napisati 150 kartica bez da se ponavlja…
Smatram se njenim razočaranim čitateljem jer sam zamrzio i njenu kratku formu.Kolumne i postove sa njezinog bloga u kojima piše o vlastitim anegdotama smatram pravim blagom britkog humora.Međutim,kada se dotakne politike,odnosno čitanost,počinje pisati subjektivno,ne mari za argumente i ide kontra svih prvenstveno radi provokacije.
Njeni tekstovi o događajima u svijetu,svjetskim silama,ratovima i politici u regiji izgledaju kao djelo laičkih ruku,neupućenih i nesposobnih sagledati činjenice o tematici o kojoj pišu iz oba kuta.
Međutim,najviše me ljute tekstovi u kojima piše o Domovinskom ratu i hrvatsko-srpskim odnosima i problemima.Čitajući njene tekstove o ratu,dobiva se dojam da gospođa Rudan hrvatsku ulogu u ratu vidi prvenstveno kao zločinačku.Dobiva se dojam je Hrvatska širila agresiju nad Srbima i da Hrvatska nije napadnuta od strane Srbije nego da je napala sama sebe i činila zloćine sama sebi.Pišući o ratu konstantno izjednačava agresora i žrtvu i navodi samo zloćine koje su činili Hrvati.Gospođa Rudan će na to vjerovatno reći kako ona govori o hrvatskim zloćinama jer netko mora govoriti i o njima.
Taj bi argument stajao da gospođa Rudan ne piše SAMO o hrvatskim zloćinama i upravo se zbog toga dobiva slika o Hrvatskoj kao agresoru.Za pad Vukovara,primerice nikad ne optužuje srpsku vojsku,već kao krivca navodi Tuđmana ili Tuđmana I Miloševića.Tuđman je definitivno napravio neoprostivu stvar u vezi Vukovara,no izjednačvanje njegove krivice sa Miloševićom je pretjerano i uvredljivo jer time ponovo izjednačava strane.
Nadalje,pišući o sramotnoj odluci haškog suda da pusti Šešelja na slobodu,gospođa Rudan ne napada haški sud,srpsku vladu,premijera koji je bio desna ruka potonjeg i predsjednika koji se javno izjašnjava kao četnički vojvoda.Ne,gospođa Rudan,napada hrvatske političare koji su poludjeli zbog sudske odluke,predbacuje im što od muhe rade slona i da bi Šešelja jednostavno trebalo ignorirati.
Istovremeno,pišući o jednako sramotnoj odluci o puštanju Glavaša gospođa Rudan ponovo napada hrvatsku državu i odluku naziva sramotnom i odvratnom.Ako je šutila o Šešelju,zašto nije i o Glavašu?
O Oluji,gospođa Rudan,ne piše kao o oslobodilačkoj akciji nego kao zločinačko,hrvatske generale stavlja u isti koš sa srpskima itd.
Dakako,Hrvati su u ratu radili zločine.U svakom ratu zločini su počinjeni sa obje strane,no mislim da je Domovinski rat jedini rat u kojem se neprestano žrtvu izjednačava sa agresorom i u kojem se pobjednik ne smije ponositi svojim akcijama i sudionicima.
Nakraju,žao mi je što gospođa Rudan toliko voli provocirati da više ne mari za argumente i činjenice..Žao mi je što joj je više stalo do srpskog tržišta nego do hrvatskog.Žao mi je što ću zbog ovog teksta kao i svi koji na njen račun iznesu kritiku,biti prozvan ustašom,šovinistom i/ili nacionalistom
Mr blond, moram se sloziti sa Vasom zadnjom recenicom .
Po ko zna koji put – ova me je “nana” – kako voli sebe nazvati, iskreno “raznježila” – žena od srži i korena Volimo te, tačnije – palimo se na tebe mi Srbi…ili se ložimo…šta je genocidnije izaberi sama
U nekim narastajućim vremenima trebaće nam svima, utoliko više baš takvih “nana”. Žena na čije ćemo skute položiti nedužne glave pred svetskim dželatima – a skuti su skuti a dželat je dželat. Trebaće nam “nana” ili baka ili šta već – da nam kaže istinu – da džabe mremo za “deka” pepela da bi se neka druga deca sladila našim očima i očiju naše dece…. Kaži im NANA molim te!
Go procitav tekstot i komentarite pod nego i sakam da napravam sporedba so situacijata vo Hrvatska i Makedonija. Za zal situacijata e potpolno ista, samo sto kaj nas imame malku poodminat fasizam, vo ponapredna faza. /se sto se slucuva vo momentov vo Hrvatska vo Makedonija veke e pominato pred nekolku godini. Gi precekavme voenite zlostornici kako narodni heroi , i toa dvajca, poranesniot minister, najgolema budala Ljube Boskoski so voeni pocesti, pa otkako uvidoa deka e premnogu budala i poveke im steti i se svrte protiv niv go zatvorija so smesno podmetnuvanje, pa posle toa isto taka go precekavme i Johan Tarculovski, poznat voen profiter i plackash.
Na pocetok najgolemi neprijateli ni bea Albancite, pa otkako si najdoa soodveten albanski partner za pljackanje na zemjata, najgolemi neprijateli ni stanaa srbofilite, pa bugarofilite, pa grkofilite.
Otkako i tie se potrosija se svrtija kon meduimite i gi unistija site slobodni mediumi, go ubija najgolemiot kriticar novinarot Nikola Mladenov, vo zatvor stavija drug novinar Kezarovski. posle toa sledno na red dojde sudstvoto, pa se svrtija na zdravstvoto, sega na red e obrazovniot sistem, srednoto i visokoto obrazovanie. Samo ogromna sreka moze da ne spasi od bratoubistvena vojna.
Se nadevam deka imate dovolno kriticna masa koja nema da sedi nastrana i da dozvoli i kaj vas da se sluci istoto, zatoa sto so sekoj den fasizmot ke raste i ke jakne se dodeka eden den ne go zafati celo opstestvo i ke bide mnogu tesko da se oslobodite od nego.
Nema veze sta pricate
od muve se nikad nije vidjelo slona
domovinski rat vidjeti kako ga vidi jugofašistica je prešlo granicu zakonske podnošljivosti i van slobode pisanja
mnogo više je stradalnika od kiselina iz akumulatora nego od jugoslovenskih granata
ŽIVOTINJO RUDANKO ,,,,,,,,KREPALA UJUTRU DABOGA TAKO DEBILNA I JEBALETE SVE USTAŠE KOJE VIDIŠ ,,,PARONOIČNA MANITURO
KREPAJ VIŠE BOKTEJEBO LUDU
NISI TI JUGOKURVETINA
TI SI JUGOFAŠISTICTICA sa šizofrenijom koja vidi da socijalistički rasizam jugoslovenstva krepaje
nacionalisti i srpski i hrvatski su ista govna koja treba spaliti i zavrsiti sa polemikom oko tih govana….gospodjo Rudan carica si da znas…neka te Bog cuva
opet ce doci dan kad nece smjeti iz rupe izaci ti misevi srpski i hrvatski…nacionalisti sjeme vam se utrlo vase pokvareno primitivno….gubavci…pih…strijeljati bez suda stoku….
bila bi Yuga i dalje da nije bilo govana nacionalistickih hrvatskih i srpskih….prokleti bili…kao sto ste i prokleti….
Ti se Jugofasisto prvo sjeti koga si sve ubio dok si Dubrovnik granatirao u ime jugoslovenstva,pa onda popuj…
bolji je nacionalizam od ideologie
DRUŽE ,,,,,,,POGLEDAJ SOCIJALISTIČKI RAJ KOJI JE GAJIO JUGOSLOVENSKI RASIZAM
enoga u sjevernoj koreji ,,,,tamo nemjma OBAMIOKA NI KAPITALIZMA NI LIBERALIZMA
Vidim da se ustase osecaju lose zbog ovih ispisanih redova. Hrvati se imaju cega stideti, jer defacto jesu napali sebe same tamo u krajini. Glavas je ubica i monstrum i treba ga se resiti sto pre. Seselj je budala i nacionalista ali nije monstrum i ubica..razLika je velika. Ima puno razlike u ova dva slucaja. Ne branim coravog nosonju ni malo ali je realnost da ga ni Hag, koji ne voli srbe, nije uspeo osuditi. Katarina cura fina, Bok
zoccyy
DRUŽE ČHETALJU
marš debilu kretenski
glavaš je ubijao u svojoj zemlji u obrambenom ratu
i trebao je i morao je jer je napdnuta njegova domovina , a ako je ubijao van ratnih operacija i ja bi ga prvi osudio ,,,, glavaša tuži i sudila je do sad UDBA
TO JE ČINJENICA
debilu glupi ,,,,nisi svijestan da si svoje četništvo stavio u službu jugofašizma
@proba 02.02.2015. Reply
https://www.youtube.com/watch?v=aeo9VZa4cJI
“Glavas je ubijao u svojoj zemlji…” ” i trebao je (?) i morao je…” e moj “PROBA” kada bi video sta si napisao i kada bi to shvatio bio bi to pomak i to veliki. Pomaknuo bi se u pravcu casnih i postenih koji ne zele da se ne svrstaju niti da ih iko svrstava u isti red sa zverima i ubicama. Ti si sebi ovim udenuo prezzime GLAVAS!
@@probaj
Ти не знаде мрети крај сломљеног мача,
На пољима родним, бранећи их часно
Китио си цвећем сваког освајача,
Певајућ’ му химне, бестидно и гласно.
Слободу си вечно, закржљала раcо,
Чек’о да донесу туђи бајонети,
По горама својим туђа стада пас’о,
Јер достојно не знаш за Слободу мрети.
Покажи ми редом Витезе твог рода,
Што балчаком с руку сломише ти ланце,
Где је Карађорђе твојега народа,
Покажи ми твоје термопилске кланце.
С туђинском си камом пузио по блату,
С крволоштвом звера, погане хијене,
Да би мучки удар с леђа дао Брату,
И убио пород у утроби жене.
Још безбројна гробља затравио ниси,
А крваву каму у њедрима скриваш,
Са вешала старих нови коноп виси,
У сумраку ума новог газду сниваш.
Бранио си земљу од нејачи наше,
Из колевке пио крв невине деце,
Под знамење срама уз име усташе,
Ставио си Христа, Слободу и Свеце.
@@probaj — Koliko si pismen, vjerovatno
nijesu ni čuo za Jovana Dučića.
Da nije tih kordunasa i krajine, odavno bi ti i svi tvoji bili muslimanske veroispovesti, kako lepo menjate veru, skinete gace i natrcite se
Hoces molim te da mi objasnis bez vredjanja (jer uvrede krenu u nedostatku argumentacije) kako je to Hrvatska napadnuta i o kakvoj se agresiji radi kad je to bila legitimna vojska SFRJ. Ja sam sluzio u toj vojsci zajedno sa Hrvatima 1988-1989. Pa cekaj, kako su oni to isli u “agresorsku” vojsku? Agresija je kad bi (na primer) Italijani krenuli na vas da vam oduzmu Istru. Moram da dam ovako plastican primer jer vidim da ne vidis razliku izmedju agresije i gradjanskog rata. Daj majke ti objasni mi kako vi to vidite kao
agresiju?
P.S. A to sto istorija Hrvatske kao nezavisne drzave za vas krece od 1991. je posebna prica…
I ja to stalno pričam, gradđanski rat, ne agresija!!!
Proba, prijatelju, jel mozes ti da objasnjavas nesto a da ne vredjas na reply-u. Znas, ovde sam vec jednom rekao da vredjanje krene kad ponestane argumenracije. Vidi, sve bi ti bio u pravu da se “veliki prasak” desio 1991. Ali, zagrebi malo po istoriji i videces da je bilo jos takvih domoljuba poput Glavasa samo su se zvali Ljubo Milos, Ivica Matkovic, Mato
Horvat, Budak, Majstorovic i da ne nabrajam jer ce me prst zaboleti tipkajuci… Slogan “Srbe na vrbe” nije nastao ’91. nego decenije i decenije pre toga, prijatelju…
Hahahahahaha
Evo mi baba od sinoć trubi da je vidila ALIENA 😳😜
Super je stvar kad netko IMA MUDA reci U IME CIJELE ZEMLJE-
da su SVI ISTI..
I DA SVATKO U OVOJ C.R.N.O.J HRVATSKOJ samo CEKA NA TAKO GLUPE STVARI,kao sto je taj GLAVAS!
TREBA IMATI MUDA CIJELE ZEMLJE za takvu izjavu…
fakat’…
SVAKA CAST;)))
Mene osobno VRIJEDJA takva izjava-
jer,NEMAM VEZE sa TAKVIM HRVATSKIM SRANJIMA…
a,vjerujem da SU MNOGI NORMALNI LJUDI zgrozeni sa time sto se zbiva…
…
eh-eh…
Takve EXTREMISTICKE IZJAVE trpaju i ONE NORMALNE POJEDINCE u I.S.T.I ZLOCIN…
ali,NEMA VEZE…
POJEDINAC ionako NEMA PRAVO reci ‘N.I.S.T.A U SVOJE IME’
VEDRANA je REKLA U IME CIJELE DRZAVE!;))))
Tko je DRZAVA HRVATSKA?
to je VEDRANA-
koja GOVORI u svacije ime;)))
…
Bas je zaista Z.A.L.O.S.N.O da NIKADA-ama BAS NIKADA ne dajes PROSTORA NORMALNIM LJUDIMA U HRVATSKOJ…
nije li to MALO IPAK EXTREMNO?!;))
Nije…;)))
Znas,DRAGA VEDRANA…
vjerovatno NI SAMA NISI SVJESNA-
da OVDJE U H.R-
ipak POSTOJE NORMALNI LJUDI…
i da,NISI JEDINA koja MISLI SVOJOM GLAVOM;))
jer…
CINI MI SE DA JEDINO T.I zelis biti GLAS RAZUMA-
i,da jedino ti MOZES BITI DRUGACIJA…
mmda!,
BAS!;)))
Samo, sto Vedrana za razliku od tebe a i mene ima puno vise muda reci svoje misljenje pod svojim imenom i prezimenom, nego ko što se mi skrivamo pod 2 slova. Šta nije to razlika? :))
Vedrana piše o jugoslovenskom osećaju i opredeljenju, pristojnom i ljudskom životu toga vremena, a mahniti klerofašisti to jednostavno ignorišu i teraju po svom, pri tom, mnogi od njih nisu ni bili rodjeni tada, što je najinteresantnije. I tako unedogled, pri tom, koliko mene sećanje služi, Jugosloveni nisu bili miks Srba i Hrvata, nego svih naših naroda i narodnosti, to je bio jedan od retkih Bravarevih poklona, da je Jugoslavija bila zajednica i država svih naroda i narodnosti, tako da termin jugoslovenstva nije autorsko pravo samo Srba ili Hrvata, evo konkretno na ovom postu javljaju se i Makedonci, Bošnjaci, Bosanci i Crnogorci koji takodje, baštine i prisvajaju izraz jugoslovenstva, čak se desi da se javi neko i iz Slovenije, koji lamentira o tom lepom i mirnom periodu života. Pre neki dan smo odavali počast i Kemalu Montenu koji se isključivo deklarisao kao Jugosloven i to nikom nije smetalo.
Šta vam je ljudi, neka se svako deklariše kako hoće, zašto to smeta nekom stalno. Na moju najveću žalost, izbore doduše i to jedva, dobijaju desničarske stranke i mi smo zato taoci njihove retorike u kojoj se kuvamo i učestvujemo. Mi svi pripadamo grupi malih naroda. Koji su uglavnom celog, svog postojanja osudjeni na ovaj ili onaj način na izumiranje. Izumiremo na razne načine, proterivanjem, pokrštavanjem, ubijanjem, asimilacijom i do sad na najbrži način zabeležen na ovim prostorima, iseljavanjem u normalne džave. Mi smo mali narodi, a mali narodi nemaju istoriju, mi imamo istoriju koja je uprljana na uštrb drugih naroda, na žalost.
Ljudi iz naših krajeva su hipnotisani sopstvenom istorijom, koju niti znaju niti razumeju. Smisao je da mali narodi uglavnom zavise od politike i odnosa velikih naroda. Ako hoćete da proverite ovu moju tvrdnju, pogledajte kako su ove naše države istorijski nastajale.
Nastajale su padom Austro-Ugarske, koju nisu srušile ni Hrvatska, ni Vojvodina, ni Bosna. Srbija je nastala padom Otomanske imperije,koju, takođe, nije Srbija srušila. Jugoslavija je nastala nakon Prvog svetskog rata, u kojem je pobedila Antanta, a ne Srbija, Hrvatska, Bosna ili Crna Gora. Druga Jugoslavija je nastala ne zato što su partizani pobedili sile Osovine, nego zato što su ih pobedili Rusi i Amerikanci. Komunizam je kod nas došao ne zato što smo mi to želeli, nego zato što su nam ga doneli Rusi. A Rusi su mogli to da učine, jer su ih Englezi pustili da nam ga donesu. O nama su drugi odlučivali.
Komunizam u Jugoslaviji nije pao zato što smo ga mi srušili, nego zato što ga je Gorbačov ukinuo.Prema tome, mi NIKADA nismo bili gospodari svoje sudbine ni u ključnim trenucima stvaranja sopstvene istorije. Mi smo, svakako, neki mali doprinos tome davali. Ali to nije bio kauzalni, nužni, već sporedni činilac. Svi naši napori uloženi na upravljanje vlastitom sudbinom su sekundarni: mi sami po sebi nikada ne bismo doveli do tih posledica. Veliki svetski događaji izazivaju te posledice kod nas. To nije ništa čudno, ni za nas ponižavajuće. Tako svet funkcioniše i to je smisao međunarodne politike.
Ono što je ludo jeste da mi, Srbi, kada učimo svoju istoriju stičemo utisak da smo mi srušili Otomansku imperiju,da smo izazvali i dobili Prvi svetski rat, da smo pobedili Nemce u Drugom svetskom ratu, da je naš komunizam autohton i da smo ga mi srušili. A, vi Hrvati mislite da ste Domovinskim ratom pobedili i zaslužili da dobijete državu. Vi ste dobili, kao i ostale bivše republike, a mi Srbi izgubili, protektorat i poligon za eksperiment kako u što kraćem roku uništiti što više privredu, ekonomiju i ljude uz pomoć kapitala i religije, i od onoga što otstane uklopiti u svoje finansijske i teritorijalne interese.
Sve što mislimo da smo dobili, odavno smo izgubili, za stolom velikih moćnika, to što smo još uvek živi, ravno je čudu. Mi posmatramo svoju istoriju izolovano od konteksta, a ona je van konteksta potpuno nerazumljiva. Mi sami sebe ne možemo da razumemo i ne možemo, čak ni danas,da delujemo racionalno u kontekstu svoje sredine, jer negiramo da smo deo ikakve sredine. Svaka od tih novonastalih država želi da bude suverena na način na koji ni SAD nisu suverene, jer zavise i od drugih, naravno.
Mi se ponašamo kao autistično dete: niti nas ko razume, niti mi koga razumemo. Sedimo u svom ćošku i žalimo se na to što nas Srbe svi mrze, a vas Hrvate i ostale niko ne razume. To je teška nacionalna nezrelost. Mi tražimo da se ceo svet prilagodi nama. To je na ivici ludila i šizofrenije. Klasičan primer pocepane ličnosti i svesti, čiji se delovi povremeno sreću, ali pošto smo mali, neobrazovani i krvoločni, ne umemo kao što kažu veliki pisci Iljf i Petrov te pocepane pešake poštovati i nikada nećemo, dok budemo u svinjcu i blatu u kome živimo.
Svaka Ti cast dobri covece! Mislim da i dobar deo pacova-stakora koji ovde psuju i pljuju ZNAJU vecinu toga sto Si napisao, ali su puni mrznje i ne mogu da misle i pisu racionalno.
Ako se tvoja replika odnosi na moj post, zahvaljujem ti, ali samo da dodam ja sam prijatelju žensko, ali nema veze.:D
Ustvari…
Ne treba pametovati,
Ali-
postoje ljudi koji apsolutno mogu dobiti KRIVU PREDODZBU o tome-
STO JE TO NORMALNO ili NE.NORMALNO u HRVATSKOJ,
na temelju OVAKVIH TEXTOVA…
jer,KAD NE ZIVIS U NEKOJ ZEMLJI-
NE ZNAS kako je to,
nego DONOSIS ZAKLJUCKE po prici,textu…bla…
A,IZ TUDJIH USTA I TEXTOVA svasta izlazi…
A,BOGAMI-
NISTA NIJE TAKO JEDNOSTRANO!
jer…
CESTO VEDRANA pise o tome:
da jedina OVDJE ZNA sto je to DOBRO,a STO JE LOSE?
I da su S.V.I PROTIV NJE
cim ukaze na HRVATSKI ZLOCIN-
te da je odmah zbog toga proglase CETNIKUSOM…!!!!
fakat’…?
TO JE VEC IZLIZANA PRICA…
…
KAO PISAC,VEDRANA ima VELIKI UTICAJ na J.A.V.N.O MISLJENJE-
cudi me DA NIKADA NIJE PORADILA na tome da SMANJI NETRPELJIVOST-
jer…
CESTO kaze DA SVIMA ZELI DOBRO…
I da je zbog toga drze ‘IZDAJICOM HRVATA'(???!)
TKO je TO SPRIJECAVA da NE MISLI SVOJOM GLAVOM?
dakle…
TA PRICA o NETRPELJIVOSTI prema NJEZINIM STAVOVIMA ovdje u HR jednostavno NE PIJE VODU…
Nitko njoj N.I.S.T.A NE BRANI-
NI DA MISLI…NI DA KAZE…
a,oni koji je PROGLASAVAJU CETNIKUSOM to je M.A.L.I BROJ LJUDI,naspram V.E.C.I.N.E…
i,to je to…!
A,uzimati si za PRAVO manipulirati MANJINOM naspram VECINE-
I uzeti MANJINU kao JEDINU ISTINU-
jednostavno N.I.J.E FER prema VECINI,tj.TIM DRUGIM LJUDIMA koji ‘te podrzavaju’;)))
@Mimi-Mini 02.02.2015. Reply
Zemljakinjo, čestitke na visokoumnom komentar, ali džaba gluvom šaputati na uvo.
Ima i ona druga o uzaludnom prosipanju bisera pred …
Koliko znam,NIJE TEMA JUGOSLAVIJA….nego BRANIMIR GLAVAS;)))
Koliko znam-
On je OVDJE U HRVATSKOJ(ne u Yugoslaviji;))
I VEDRANA daje SVOJ DUBOKOUMNI STAV o tome-
Kako JEDINA ZNA KOJI JE TO i KAKAV covjek?
I to U IME CIJELE DRZAVE…;))
…
ALI…
SLAZEM SE-
dzaba GLUHOM SAPUTATI…
…
Tko kaze da postoji samo SEVERINA?
imamo i mi VEDRANU N.A.C.I.O.N.A.L.E!-
i sta bi bez nje??!;))
Naravno da je reč o Glavašu, tačno je da je on sad u Hrvatskoj, ali kada je čistio Hrvatsku sumpornom kiselinom, varikinom i palio barutom tad je bio u Jugoslaviji, a sada je za to nagradjen sa najsvetlijim poklonom koji jedan koljač i zločinac može dobiti, a to je sloboda, a ustalom kao i svi drugi generali koji su oslobadjali Hrvatsku od Jugoslavije na takav način, on je baš u društvu u kome treba i da bude.
jugoslovenski fašizam je razlog zašto je hrvat morao imati takve kao glavaš gotovina i ostale
boktejebo maloumna šta je u vukovaru bilo
A SAD gamad razapinje hrvatskog branitelja
da nije glavaša i njemu sličnih cijela hrvatska bi bila vukovar
GAMADI JUGOFAŠISTIČKA
Ovog drcnog i nepristojnog bi moderator trebalo ukloniti.
Jugofasizam je za men novi termin. Ja naivno mislio da je fasizam hrvatska specijalnost.
Nisam ja ni pola tolk’o los k’o sto kruze glasine
Imam samo jednu nesrecu unistim sve sto dotaknem
Pozdrav svim Hrvatima koji misle svojom glavom
Vedrana izgleda ne pise uvjek glavom
Nekad koristi i ostale djelove tjela
Npr. One napaljene djelove
sama sreca da ne pise tvojom
Napad na Tita..neki ga napada da je ušuškao narod.To oće reć da ga je uljujao, fino uspavao ,ka malo dite.Pa je narod onda živio na vanjskoj pomoći,iznad svojih zasluga .Bilo je narodu
(narodima)bolje nego li su radom zaslužili!I tako desetljećima!I to mu dođe kao neki Titov krimen!
U svijetu podlaca i lažova ,što je pravo lice kapitalizma,on je uspio desetljećima sačuvati ljude od velikog stresa i pretrganja ,a ipak su živjeli sve bolje i naprednije.
Kao mladić i ja sam bio Titov kritičar.Mislio sam da je najvažnija sloboda i pravo govora i okupljanja…
Naravno ,kad sam druge slobode i druge pogodnosti imao zagarantiranima.Kao studentu ,činilo mi se da je taj famozni parlamentarni višepartijski sistem osnova bilo kojih vrijednosti……A danas?Kapitalistički višepartijski sistem je čista dogovorna politika ,a poduzetničko tržište ne postoji ,nego je to maska za kapitalističku dogovornu ekonomiju.Tito je doista bio velikan .Meni i sličnima ,unatoč….Zato ovi koji ga napadaju ili su vrlo mladi ili vrlo zločesti.
Ljudi dragi …
TO sto je GLAVAS napravio-
TO JE UZAS…
i upravo je PRESTRASNO sto postoji POLITIKA koja DOZVOLJAVA ovakve DVOSMISLENE PORUKE koju salje HRVATSKA pomocu takvih…
Ali,da…
Uvijek postoje i oni koji TO GURAJU kao JEDINU HRVATSKU KULTURU…
i,da je tako nesto NORMALNO U HRVATSKOJ…
GLAVAS je potvrda ZA HRVATSKU KULTURU-
to i VEDRANA ZELI PORUCITI-
‘SVI SU HRVATI GLUPANI…’
Jedini koji MISLE DRUGACIJE-
oni su IZDAJICE…
ovakve JEDNOSTRANE PODIJELE su OPASNA STVAR…
jer NE POSTOJI TRECE OPREDJELJENJE…
…
Ovakvi stavovi SIRE MRZNJU i netrpeljivost…
Jer citajuci ovaj clanak-
O ZEMLJI u kojoj je GLAVAS netko kome se jucer aplaudiralo-
bez obzira sto je pocinio zlocine-
I to SVI ODREDA-
ne moze se STECI dojam da je ITKO NORMALAN…
Vedrana je zaista prekrdasila-
Jer…
NJEMU NIJE APLAUDIRALA CIJELA DRZAVA…
i vrijedi isto NACELO-
BAS KAO I SESELJA-
TREBA GA IGNORIRATI…
…
Ne znam cemu PROZIVANJE CIJELE DRZAVE I SVIH LJUDI zbog TAKVOG COVJEKA?
…
Politicki je VEDRANA po pitanju HRVATSKA-SRBIJA zaista NEKOREKTNA…
i,bas mi je ZAO sto je tako…
PRAVDA?
DA…!
PRAVDA je zaista NEDOSTIZNA STVAR…;)))
Titovu nacionalna politika…Četnici ga danas proklinju da je uništio Srbiju.Istovremeno ustaški dio Hrvatske smatra da je on pobio stotine tisuća Hrvata i da ih je uvik progonio.Već ovo dovoljno govori da je vjerojatno istina nešto treće.Bio je to fini balans. Možda je mogao biti i bolji i ,ali je stalno bio brušen i napredovao je.Nažalost ,ni Srbi ni Hrvati nisu uspjeli shvatiti na vrijeme o čemu se radi…Propaganda režiranja rata koja je zapljuskivala ,naročito mlađe naraštaje,nije dopustila da ljudi vide deblo od šume.
Neshvatljivo je da većina naroda nije reagirala nakon prvih mrtvih glava,na srpskoj ili hrvatskoj strani.Neshvatljivo je da je ratna propaganda uspjela zahvatiti i partizanske kadrove ,koji su se ukrcavali u svoje nacionalne vlakove.Ne mislim da Srbi i Hrvati ne trebaju razgovarati,svađati se ,ako treba i potući se..Ali mora se imati na pameti ona dubinska bliskost naroda,koja je istinska i koja će na kraju opet pretegnuti, a da bi se izbjegle nepotrebne žrtve.
Jer koliko god veliki igrači ratova izrežirali ,bliskost će se opet razgoriti , približavati i spajati.
pazi druže ,,,,eto ustaše
ustaže , u kojem si ti druže stoljeću
(Y):D
Ovaj Glavaš je lakmus papir za mjerenje nacionalne gluposti u Hrvatskoj.Opet će jedan dio naroda pokazati svoj debilizam.Nakon puno godina iza rata ,taj dio naroda ,opijenog kleronacionalizmom, ne može i ne zna drugačije.Njima je veličina hrvatstva u antisrpstvu.Jadni su da jadniji ne mogu biti.
Normalnim Hrvatima je veličina hrvatstva u negiranju bilo kojeg anti-stava,a naročito je suludo biti antisrbin!To je isto kao anti-brat!Što je u tome veliko?Jedino doza ludosti.
Postoji jedna činjenica – činjenica je zato jer prolazim često svim krajevima nekadašnje Juge: ni u jednoj republici, osim ovoj najmlađoj nam takozvanoj Kosovo, nacionalizam nije tako raspostranjen kao u Hrvatskoj. Rođen sam u Zagrebu i i dalje sam često tamo. I hvala Bogu ima jako mnogo dobrih ljudi koji znaju šta sam i koji me poštuju i pruže mi ruku, iako sam kao dijete bježao iz rodnog mi grada.
Ali imam osjećaj da većina i dalje traži krivicu u Srbima za svoje loše stanja – iako Srba bukvalno nema.
Hvala Hrvatima kao što je Vedrana. Jer gleda i Srbe i Hrvate istim očima, sa istim mjerilom.
47% hrvatske vlade su srbi
KRETENU GLUPI
DEBILU BOKTEJEBO KRVOLOČNA
Moderatoru, izbaci ovo djubre!
Сад ће вам г,ђа Колинда рјешити проблем,можда и будете поносни што сте рођени у знаку ЈУ-курветина са подзнаком Хрватица.
Сад ће вам г,ђа Колинда рјешити проблем,можда и будете поносни што сте рођени у знаку ЈУ-курветина са подзнаком Хрватица, очекује вас јебена будућност.
U momentu kada su objavljeni zvanični rezultati predsjedničkih izbora u Hrvatskoj, časna riječ, osjećala sam se kao da me u glavu udario kakav bugarski dizač tegova… Ne toliko zbog toga što je Josipović izgubio – koliko zbog činjenice da je HDZ-ova kandidatkinja pobijedila. Sa HRT-a 1 su mi u dnevnu sobu, nepozvani, uskakali euforični likovi poput Šovagovićke i onog joj kolege, (neiz)liječenog alkoholičara, zaboravila sam mu ime (a nije vrijedan guglanja), koji je u jednoj rečenici izlaprdao sve što se trijezan nikada nije usudio… Pas mater, nakon dužeg vremena sam morala potražiti svoju ventolinsku pumpicu. Iz Bosne sam pa mi, jelte, ne može biti svejedno ko to tamo daleko i u lijepoj našoj predsjednikuje.O ratnom zločincu Glavašu da i ne govorim!
Inače sam dobro, hvala na pitanju. Uglavnom se osjećam kao u nekom vozu iz kojeg gledam krajolike i prizore u promicanju – s onoliko pažnje koliko to dozvoljava trenutna brzina kojom putujem. Stari se lagano, čovjek postaje iskusniji. Sve rjeđe se naginjem kroz prozor: pravo da vam kažem, nekako me više strah propuha nego ispadanja…
SLAVICA SE ZAŽELILA SOCIJALISTIČKOG GENOCIDA IZ SFRJ ,,,onakog ko u sj.koreji
pa koja ste vi gamad boktejebo
Proba, netačno! Piše se “ZAŽELJELA”. Ne’š vjerovat, tako se i izgovara.
A ovi iz Sibenika sto nisu nacrtali NDH grb nego dio grba kraljevine Hrvatske Slavonije i Dalmacije, pa tako prestadose biti dalmatinci i postadose zagorci. Niko o njima ni rijeci. A bas je to pozitivno. Vidi se da ima sanse za pomirenje. Sljedeci put ce neko uzeti dio grba SHS i reci da je stari hrvatski, recimo onaj dio sa slovima.
rudanice ne zavađaj
srbi i hrvati nemaju više problema
nemamo se oko čega više klati , tesli su našli da je bio peder , sad ga niko više ne svojata
čak i srbi mjenjaju ime aerodroma , neće valjda srbima bit pederski aerodrom , sramota
Hahahahahahahahahahahahahahhahaahahahahahah
Ovaj definitivno nije normalan.
I stvarno smo zeljni necije krvi…….ali rat je i dalje u toku rat za duse…………alo bre bili srbi ili hrvati van svojih drzava kad odemo u evropu mi se stidimo odaklen smo………..
ne spominji srbima teslu , to je gore neg rvatima vilu velebita ,,,,,,odma krvi… u potocima teče
DRUŠKANE ZOKI
zar ne vidiš da vas je na trulo govno jugoslovenstva više prekodrinskih jugosa ukupila rudaka neg CRVENIH REČANA
IDEMO INTERNACIONALA
unda
EJSLAVENI
Iako sam nekad dvojio, sada sam siguran da živim u podneblju, zdravorazumskom čovjeku, neshvatljive mržnje. Kako očekivati da prevlada serum razuma, snošljivosti, tolerancije, altruizma, empatije i čovjekoljublja kad je zatrovanost mržnjom tolika da je ona postala ključnom karikom definicije hrvatskog društva. Mržnja doslovno bukti iz artikulacije platformi političkih stranaka, crkvenih zajednica, udruga građana, obitelji; svega onog što čini vezivo tkivo jedne državne zajednice. Ne libi se više niti posramljeno artikulirane, sporadične i jalove javne osude uljuđenog demokratskog spektra koji joj s naslova očuvanja stečenih privilegija i pozicija, ali i iz straha, zapravo kurvinski podilazi i osokoljenu je još žešće raspiruje poput kovačkog mjeha. U zemlji u kojoj je normalno prizivati “krvavi Božić” i istovremeno se kleti u nauk Isusa Krista, u zemlji u kojoj opća (medijska) i uža javnost percipira kao “nestašluk” direktan poziv na ubojstvo bližnjega svoga poradi drugačije nacionalne ili vjerske pripadnosti, spolne orijentacije ili političke opredijeljenosti, u kojoj je sloboda mišljenja kategorička predispozicija za uličnu likvidaciju, u kojoj u pravom smislu riječi vlada pravosudni kupleraj, legislativna anarhija i birokratska oligarhija, u kojoj Crkva, organizirana po modelu Komunističke partije, propovijeda profašističko evanđelje napajajući se milijardama iz državnog proračuna, u kojoj se bogatstvo nacije (običnih građana) isisava kroz perfidne mehanizme stranog bankarskog sektora, u kojoj novorođenčad ugleda svijet sa zvijezdom petokrakom ili U na čelu i rođenjem joj po prirodi stvari bude predodređen smrtni neprijatelj, u kojoj nezadojen i slobodomisleći intelektualac, radnik i školarac sanja o bijegu u prekomorske zemlje, u kojoj se svakovrsnim strahovima porobljuje i instruira um zavisnih i slabih, u kojoj vječno živi militantna dogma krvi i tla, mržnja je toliko plodorodna, čista, nevina, nepatvorena i bistra. Ona je naša prošlost, naša sadašnjost i naša budućnost. Ako već nije, samo je pitanje dana kad će proždrijeti utrobu i najzadrtijeg pacifiste! U ovoj je zemlji jedino ona izvjesna i nitko tko ostane ovdje graditi život joj neće umaći.
uvijek nedostaje ona sitnica da sam sebi kazes
pa hebate , ja sa saobon se svađam , sve što grdim su opisivanja mene
kolega nedeklarirani komunisto , —-omotaniokoplota
zašto pripovjedaš o crkvi kad nisi vjernik i sa crkvom racionalno komuniciraš samo kad ti je karitativna potreba
zašto pričaš o monetarnim i kreditnim fondovima kad nemaš pregleda a vidise ni kapitala da bi imao razuma o toj temi
zašto pričaš o žrtvama i zazivaš pacifiste koji po defaultu ispadnu najveći krvnici
nebitno je koje je čovijek navike koju danas daju vidjeti kao ljevi il kao idesni ,,, bitno je imati nezavedeni razum , a te gadosti je danas najviše , mediska razbijenost razuma je kod tebe vidna
mržnja koju vidiš ,, ona nemora biti smjernica klapsu
u švicarskoj među četiri vidne nacije krkja mržnja , veća neg na ovim prostorima
isto je tako i u njemačkoj među konstitutivnim regijama ” bivšim narodima”
isto je i u SAD
a imamo prostore gdje je miroljubivost , pacifizam, riješeno nacionalno pitanje pa vladaju bijede svih nivoa
ja osobno najvećim problemom vidim ideologije zasnovane na brošurama koje u hrvatskoj imaju kompletne armije kamikaza
zašto
Ti ćeš meni da nisam vjernik?! Ali naravno hoćeš da sam nedeklarirani komunist. Možda oboje, ali isključivo po tvojoj jedinici mjere. Vidiš, ovakve izjave odaju tvoju intelektualnu i spoznajnu ograničenost. Od Božje riječi ni slova nema nit u jednoj Crkvi (katoličkoj, pravoslavnoj, islamskoj, židovskoj…). Sve političari jedan do drugog ta popadija, uhljerbi i neradnici, demagozi i glasnici zla! Zasto, molim te isprani, ne kakaj i nastavi na stvaranju imaginarnog komunističkog neprijatelja. Budalo zatucana!
Ovo je odlična dijagnoza. Meni nije jasno koliko u Hrvatskoj postoji ljudi koji uočavaju da je atmosfera u Hrvatskom društvu kao da je domovinski rat juče završen.To je nezdravo i dok strani tkz. korporativni i korumptivni kapital vršlja po Hrvatskoj , za Hrvatsku elitu, to je neinteresantno u odnosu na prepripričavanje ratnih priča.Meni se čini da je Ajnštajn bio Srbin u Hrvatskoj ne bi važila teorija relativiteta.
Vedrana Rudan bila je jedna od lica naše književnosti koje sam volio čitati.Međutim,nikad nisam volio njene romane.Gospođi Rudan jednostavno ne ide duga forma.Nekoliko prvih stranica je zanimljivo,no tada se počinje ponavljati i konstantnim psovanjem pokušava prikriti činjenicu da jednostavno nema što reći.Nažalost nije sposobna napisati 150 kartica bez da se ponavlja…
Smatram se njenim razočaranim čitateljem jer sam zamrzio i njenu kratku formu.Kolumne i postove sa njezinog bloga u kojima piše o vlastitim anegdotama smatram pravim blagom britkog humora.Međutim,kada se dotakne politike,počinje pisati subjektivno,ne mari za argumente i ide kontra svih prvenstveno radi provokacije.
Njeni tekstovi o događajima u svijetu,svjetskim silama,ratovima i politici u regiji izgledaju kao djelo laičkih ruku,neupućenih i nesposobnih sagledati činjenice o tematici o kojoj pišu iz oba kuta.
Međutim,najviše me ljute tekstovi u kojima piše o Domovinskom ratu i hrvatsko-srpskim odnosima i problemima.Čitajući njene tekstove o ratu,dobiva se dojam da gospođa Rudan hrvatsku ulogu u ratu vidi prvenstveno kao zločinačku.Dobiva se dojam je Hrvatska širila agresiju nad Srbima i da Hrvatska nije napadnuta od strane Srbije nego da je napala sama sebe i činila zločine sama sebi.Pišući o ratu konstantno izjednačava agresora i žrtvu i navodi samo zloćine koje su činili Hrvati.Gospođa Rudan će na to vjerovatno reći kako ona govori o hrvatskim zločinama jer netko mora govoriti i o njima.
Taj bi argument stajao da gospođa Rudan ne piše SAMO o hrvatskim zločinima i upravo se zbog toga dobiva slika o Hrvatskoj kao agresoru.Za pad Vukovara,primerice nikad ne optužuje srpsku vojsku,već kao krivca navodi Tuđmana ili Tuđmana I Miloševića.Tuđman je definitivno napravio neoprostivu stvar u vezi Vukovara,no izjednačvanje njegove krivice sa Miloševićom je pretjerano i uvredljivo jer time ponovo izjednačava strane.
Nadalje,pišući o sramotnoj odluci haškog suda da pusti Šešelja na slobodu,gospođa Rudan ne napada haški sud,srpsku vladu,premijera koji je bio desna ruka potonjeg i predsjednika koji se javno izjašnjava kao četnički vojvoda.Ne,gospođa Rudan,napada hrvatske političare koji su poludjeli zbog sudske odluke,predbacuje im što od muhe rade slona i da bi Šešelja jednostavno trebalo ignorirati.
Istovremeno,pišući o jednako sramotnoj odluci o puštanju Glavaša gospođa Rudan ponovo napada hrvatsku državu i odluku naziva sramotnom i odvratnom.Ako je šutila o Šešelju,zašto nije i o Glavašu?
O Oluji,gospođa Rudan,ne piše kao o oslobodilačkoj akciji nego kao zločinačko,hrvatske generale stavlja u isti koš sa srpskima itd.
Dakako,Hrvati su u ratu radili zločine.U svakom ratu zločini su počinjeni sa obje strane,no mislim da je Domovinski rat jedini rat u kojem se neprestano žrtvu izjednačava sa agresorom i u kojem se pobjednik ne smije ponositi svojim akcijama i sudionicima.
Nakraju,žao mi je što gospođa Rudan toliko voli provocirati da više ne mari za argumente i činjenice..Žao mi je što joj je više stalo do srpskog tržišta nego do hrvatskog.Žao mi je što ću zbog ovog teksta kao i svi koji na njen račun iznesu kritiku,biti prozvan ustašom,šovinistom i/ili nacionalistom
mr blond ,,,,,,ti imaš debel problem
komuniciraš kao sa najmilijim koji je prvi put koristio neko zlo pa da se odvikne pokušavaš mu pomoći
RUDANICA JE PLANETARNO ZLO SOCIJALISTIČKOG RASIZMA
RUDANICA JE ŠIZOFRENA HRVATICA KOJA MRZI GAZI KOLJE SVE HRVATSKO ,dosad riječima
RUDANICA JE POBJEGLA OD GRANATA JNA , a danas te granate vidi relikvijama
sa ovakvim gadurama ne vrijedi racionalno komunicirati , njima nema pomoći , jedina stvar koju čovijek može učiniti je distancirati se i povremeno posrati na razum mentalnih debila kojima nema lijeka i izlaza iz ideološkog rasizma
mr. blond je nastran, ali je proba sampion. Posmatrajte sta on mozga.
Otvorila Vedrana svoju poneštricu po vritnjakom u guzicu izbacila ulickanog specijalca van, pod sator, gdje mu je imjesto. 23 godine plus jos koji mjesec i ja docekah da mu kazem: zlocin si pocinio tako ces i zavrsiti.
Steta!,bas je steta…
Mogli bi ZIVJETI u PUNO BOLJIM UVIJETIMA,jer zaista imamo SRECU sto smo geografski u dobrom podneblju u ovoj LIJEPOJ,jos uvijek NE TAKO ZAGADJENOJ ZEMLJI(to sto smo toliko NERAZVIJENI ima i SVOJIH PREDNOSTI;))
ali,to nije moguce ostvariti-
problem su UVIJEK LJUDI;))
KRIVE SU NAVIKE koje su ovdje LJUDI STEKLI od pamtivijeka(od stoljeca 7mog;))
I zanimljiva je stvar i ISTINITA:
NIKOME SE NE MOZE POMOCI kad si sam N.E Z.E.L.I POMOCI…
Kad netko radi JEDNO-TE-ISTO,njemu NEMA POMOCI!
I zato NEMA PROMJENA…
Zar nije logicno da ako je uvijek JEDNO-TE ISTO da zbog toga ni nema promijene?;))
(ali,i NEMOGUCE je ocekivati da se LJUDI PROMIJENE cisto zato jer NE POSTOJE UVJETI za takve stvari…)
A,NAJBOLJA NAVIKA ova BALKANSKA je:
SVI SU KRIVI…JA NISAM…
SVI SU JADNI…JA NISAM…
SVI SU GLUPI…JA NISAM…
SVI SU BEZOBRAZNI…JA NISAM…
kad je ovdje itko rekao:
DRUGI SU PAMETNI…JA NISAM;))
Nece nitko nikada tako nesto pomisliti ni reci…
A,kad BUDALE PAMETUJU,imamo to sto imamo…
…
Zaista,kome jos treba RAT da otidje iz takve okoline?
Pametni DOBROVOLJNO BJEZE…;)).
Zato smo i OSTALI U ZEMLJI koja je OSIROMASENOG INTELEKTA…
jer,kao sto kazem…
ZEMLJU cine LJUDI-
I nista drugo…
Ovi PREOSTALI INTELEKTUALCI uvijek razmisljaju BALKANSKI…
NISAM J.A-ONI SU…
ili…
S.V.I SU JEDNO-ja sam DRUGO…
Svi su GLUPI…ja NISAM;))
Neverovatno je kako Hrvatska ultranacionalistička desnica(sa ustaškim obeležjima) uspešno manipuliše decenijama od osamostaljivanja sa Hrvatima.Ma kako im više ne dosadi da mlate praznu slamu o ustašama četnicima i čiji je veći, dok je privreda na korak do bankrota.Isto tako je očigledno da je Hrvatska desnica na korak od toga da još jednom uspešno uveri Hrvate da su za sve krivi četnici.U osnovi svakog ekstremnog nacionalizma je šizofrena priča o superiornosti jedne preodređene rase nad drugom u ovom slučaju Hrvata nad Srbima.I dok bi se za Nemce koji su imali iste ideje još nekako i moglo naći opravdanje (velika su zemlja, disciplinovani ,vredni i uspešnii itd) gde sebe nalazi tu mala i neuspešna (nažalost) Hrvatska.O čemu se tu priča i čemu?Da neko ne bi pomislio da se uklapam u tu blesavu nacipriču mogu reći da i Srbija jedan isprdak od zemlje i da je svata priča o Srbiji do Virovitice bila tragikomična i nerealna- naravno.
Ipak,dovoljna je PROMIJENA u razmisljanju…
‘JA SAM’…
u
‘MI SMO’…
dakle,to je vec pocetak;))
razvoj KOLEKTIVNOG razumijevanja NE MOZE POCETI sa ‘JA SAM’…
nego…
‘Mi SVI SMO…’
Treba PRIMJETITI NEKOG DRUGOG OSIM SAMOG SEBE,
ako se radi na PROMIJENI KOLEKTIVA,he;))
Ali…
O.k…
Treba shvatiti da je LJUDIMA jako tesko staviti nekoga ISPRED SAMOG SEBE;))
Tesko je valjda PRIHVATITI da je NETKO drugi BITNIJI nego TI SAM…
I da ga TREBA SLIJEDITI ako ima PAMETNIJE IDEJE…
Ljudi to KRIVO SHVACAJU-
pa se osjecaju UGROZENO i napadnuto ‘jer,nije onaj DRUGI PAMETNIJI’…
Takvo razmisljanje JE NARAVNO GLUPO…;))
ali-
eto…
Kad je SVATKO PAMETAN ‘SAM ZA SEBE’-
I tako SVATKO u KOLEKTIVNOJ MASI-
‘SAM ZA SEBE NAJPAMETNIJI’
GDJE TO VODI?
PAMETNI ZNAJU odgovor na to pitanje…;)))
Nije COVJEK sam za sebe NAJPAMETNIJI-
Jer,OVISI O CIJELOM TOM ISTOM ‘GLUPOM’ KOLEKTIVU;)))
…
fakat’…
To je CIJELA FILOZOFIJA koja se OVDJE jako tesko MOZE PRIMJENITI;))
tako da…
NEMA BRIGE…
NEMA PROMIJENE…
SVI ZAJEDNO MOGU UZIVATI U JEDNAKIM POVLASTICAMA-
SVI SU JEDNAKO PAMETNI U OVOJ GLUPOJ ZEMLJI;))
Nažalost ,mi smo samo lutke u rukama velikih sila.Srbi i Hrvati nemaju dovoljno unutrašnje snage da prevladaju te jadne, ali efikasne igre protiv nas…Još se ne može odigrati ,recimo utakmica Hajduk -C zvezda ,pred 50.000 ljudi i da velika većina tih ljudi bude sretna da postoji takva utakmica.Da svojom srećom da takva utakmica postoji ,nastoje eliminirati one koji takvo što ne žele i koji bi to iskoristili za klanje…Dok je tako, jadni smo.Ne znam ko je više jadan ,a ko manje.Možda je hrvatski nacionalizam isključiviji i destruktivniji jer on razara ,a nije hegemonija…Ali to mora znati srpska strana.Ne smije upadati u zamku crne ruke koja loži takav hrvatski ekstremizam.Srbi moraju shvatiti da je on jedino na tome opstojeći, te u svojim redovima moraju eliminirati hegemonske stavove ,ma koliko oni bili naizgled benigni…Jer ti ,možda doista benigni , ujediniteljski stavovi ,su greške u koracima.Njih crna ruka hrvatskog ekstremizma pretvara u dobar alibi.U tome je prapočetak igre koju veliki iniciraju.Sve kasnije su posljedice i domina koja se sama ruše.
Bravo, sve potpisujem!
U tome je stvar…
NE POSTOJI NACIONALIZAM-
postoji ZLOCIN…
kako je netko PAMETAN REKAO-
ZLOCIN I MRZNJA nemaju NACIJU…
A,SVE POCINJE sa RAZDIJELJAVANJEM I PODIJELOM o tome-
TKO JE KRIV?
…
pa,MOZDA JE OVO TOTALNO NEPOLITICKI STAV…
ali,NITKO NIJE KRIV-
LJUDI SU…
UOPCE NIJE VAZNA NACIJA TIH LJUDI…
nitko ne moze UMANJITI SVOJ ZLOCIN svojom nacionalnoscu…
…
Da sad postavim VIDEO ISJECAK SRBA koji su SILOVALI u logorima ZENE(sto je istina)-
Sto to DONOSI?
NISTA…
ISTINA nije VAZNA,ako ce ZBOG TOGA IZBITI jos veca MRZNJA…
ISTINA CESTO NIJE VAZNA…
vazno je ono STO PROIZLAZI iz toga…
To je BILO-PROSLO…!
i KOLIKO GOD SAD TO ZVUCI ŠOKANTNO ZA SVE TE ZENE STO SU PROSLE-
I NEPOLITICKI…I ‘NEKOREKTNO’…
‘jer se ZLOCIN NE SMIJE ZABORAVITI’…
ja mislim bas SUPROTNO…
SVE SE BAS UPRAVO M.O.R.A ZABORAVITI…
PAMCENJE ZLOCINA samo NOSI MRZNJU i NISTA VISE…
Znate kako se NAJLAKSE ZABORAVLJA?
to je OPET JEDAN NEPOLITICKI STAV:
ZABORAVLJA SE OPROSTOM…
dakle…
JEDNA SILOVANA ZENA mora OPROSTITI…
…
Šokantno?
DA…
jer…
TESKO SE OPRASTA bilokome,ili bilo cemu…
A,kamo li TAKO-NECEM…
…
VELICINA COVJEKA se POZNAJE u OPROSTU,a ne u UZVRACANJU…;))
…
Prema nasim shvacanjima-
I podijelama…
SA SVACIJE STRANE se vidi VELICINA LJUDI…
a,TAKO SMO MALA ZEMLJA;))
Vedrana Rudan bila je jedna od lica naše književnosti koje sam volio čitati.Međutim,nikad nisam volio njene romane.Gospođi Rudan jednostavno ne ide duga forma.Nekoliko prvih stranica je zanimljivo,no tada se počinje ponavljati i konstantnim psovanjem pokušava prikriti činjenicu da jednostavno nema što reći.Nažalost nije sposobna napisati 150 kartica bez da se ponavlja…
Smatram se njenim razočaranim čitateljem jer sam zamrzio i njenu kratku formu.Kolumne i postove sa njezinog bloga u kojima piše o vlastitim anegdotama smatram pravim blagom britkog humora.Međutim,kada se dotakne politike,počinje pisati subjektivno,ne mari za argumente i ide kontra svih prvenstveno radi provokacije.
Njeni tekstovi o događajima u svijetu,svjetskim silama,ratovima i politici u regiji izgledaju kao djelo laičkih ruku,neupućenih i nesposobnih sagledati činjenice o tematici o kojoj pišu iz oba kuta.
Međutim,najviše me ljute tekstovi u kojima piše o Domovinskom ratu i hrvatsko-srpskim odnosima i problemima.Čitajući njene tekstove o ratu,dobiva se dojam da gospođa Rudan hrvatsku ulogu u ratu vidi prvenstveno kao zločinačku.Dobiva se dojam je Hrvatska širila agresiju nad Srbima i da Hrvatska nije napadnuta od strane Srbije nego da je napala sama sebe i činila zločine sama sebi.Pišući o ratu konstantno izjednačava agresora i žrtvu i navodi samo zloćine koje su činili Hrvati.Gospođa Rudan će na to vjerovatno reći kako ona govori o hrvatskim zločinama jer netko mora govoriti i o njima.
Taj bi argument stajao da gospođa Rudan ne piše SAMO o hrvatskim zločinima i upravo se zbog toga dobiva slika o Hrvatskoj kao agresoru.Za pad Vukovara,primerice nikad ne optužuje srpsku vojsku,već kao krivca navodi Tuđmana ili Tuđmana I Miloševića.Tuđman je definitivno napravio neoprostivu stvar u vezi Vukovara,no izjednačvanje njegove krivice sa Miloševićom je pretjerano i uvredljivo jer time ponovo izjednačava strane.
Nadalje,pišući o sramotnoj odluci haškog suda da pusti Šešelja na slobodu,gospođa Rudan ne napada haški sud,srpsku vladu,premijera koji je bio desna ruka potonjeg i predsjednika koji se javno izjašnjava kao četnički vojvoda.Ne,gospođa Rudan,napada hrvatske političare koji su poludjeli zbog sudske odluke,predbacuje im što od muhe rade slona i da bi Šešelja jednostavno trebalo ignorirati.
Istovremeno,pišući o jednako sramotnoj odluci o puštanju Glavaša gospođa Rudan ponovo napada hrvatsku državu i odluku naziva sramotnom i odvratnom.Ako je šutila o Šešelju,zašto nije i o Glavašu?
O Oluji,gospođa Rudan,ne piše kao o oslobodilačkoj akciji nego kao zločinačko,hrvatske generale stavlja u isti koš sa srpskima itd.
Dakako,Hrvati su u ratu radili zločine.U svakom ratu zločini su počinjeni sa obje strane,no mislim da je Domovinski rat jedini rat u kojem se neprestano žrtvu izjednačava sa agresorom i u kojem se pobjednik ne smije ponositi svojim akcijama i sudionicima.
Nakraju,žao mi je što gospođa Rudan toliko voli provocirati da više ne mari za argumente i činjenice..Žao mi je što joj je više stalo do srpskog tržišta nego do hrvatskog.Žao mi je što ću zbog ovog teksta kao i svi koji na njen račun iznesu kritiku,biti prozvan ustašom,šovinistom i/ili nacionalistom
@mr blond 03.02.2015. Reply
Da, Vukovar je greška i zločin JNA, iako su hrvatske ZNG blogadom kasarni i ubijanjem vojnika dale povod za napad na Vukovar.
Međutim, ne treba zaboraviti da je na prvim višestranačkim izborima u Vukovaru, koliko se sećam, pobedila srpska većina!
JNA je neselektivnim granatiranjem Vukovara ubila više Srba, nego Hrvata, ako ti je to za utehz!
Naime, zenge su se nalazile u skloništima i bunkerima, čak i u podzemnom tunelu koji vodi na groblje, a Srbima tu nije bilo mesto pa su bili van skloništa i tako su stradali od “bratske” vatre.
Naravno i streljanje oko 200 zengi od strane TO je zločin, ali da li je pre toga ubijanje blokada kasarni i ubijanje vojnika bio zločin.
Šešelj je fanatik i laprdalo, hrvatski Trojanski konj, ali nije pojio Hrvate sumpornom kiselinom kao Glavaš, a nije koristio ni selotejp.
Ipak, njegova nacionalistička retorika je najviše štete nanela upravo srpskom narodu, ma koliko to izgledalo nelogično.
Što se Šešelj više zalagao za veliku Srbiju, to je ona postajala manja, što nije slučaj sa Glavašem
Na kraju, Šešelj je odležao oko 10 godina u Hagu, a Glavaš je kobajagi bio u zatvoru gde je mogao da radi šta je hteo kao u hotelu.
Isti je slučaj i sa drugim koji su u Hrvatskojosuđeni za ratne zločine nad Srbima!
Poštovana Vedrana,
Niste vi “Jugoslavenska Kurvetina” ili nešto slično, a to što vas neki tako vide i nazivaju, samo pokazuje koliko razuma imaju! U mojim očima ste vi osoba koja se ne boji da istinu, koju je na svojoj koži doživjela ili se osobno svijedočila, iznese! Stidjeti bi se trebao (ukoliko je to moguće?) onaj koji takove postupke brani! Iako mi nije jasno kako se može tako nešto braniti, pokušavam razumjeti i njih … i priznajem … nešto mi i ne polazi za rukom!
U ime Gospodina, zar je to uopce moguće? Kako obraniti dizanje kuća u zrak (ponekad u organizaciji i pod zaštitom službenih organa reda) u gluvo doba noći, a ponekad zajedno sa ukućanima? Kako obraniti napade na ljude na ulici samo zato što nisu “naši”, “čistokrvni” ili su “krivo-opredijeljeni”? Kako obraniti pojenje “ne naših”, “nečistih” i “krivo-opredijeljenih” kiselinom iz akumulatora? Kako obraniti nasilno iseljavanje “ne naših”, “nečistih” i “krivo-opredijeljenih” iz njihovih stanova, slično u Jutarnjem listu opisanom slučaju u Splitu? Kako obraniti silovanja i ubojstva nevinih civila, A POGOTOVO DIJECE koja su se u pogrešnom trenutku rodili i našli na pogrešnom mjestu i medju pogrešnim “patriotima”?
Moje pitanje je, kako je počiniocima nastaviti živjeti sa tim “Djelima” u sijećanju?
Moje pitanje je, zar je to baš bilo u interesu neke čiste nacije?
Moja majka, iako polupismena žena, je i tu imala mudro mišljenje koje mi je (kao u većini slučajeva) u goricama uz pucketanje vatrice u šporetu znala govoriti! U tim teškim vremenima znala je reći: „Sine, što je manje zdravog razuma u jednoj sredini, to su riječi opasnije! Režu glave bolje od ikoje sablje! Lijepo je imati svoje mišljenje, ali oprezno ga prezentiraj u nerazumnim vremenima da ne bi i nevini stradali!“
Da li su poneki komentari koje ovdje čitamo odraz zdravog razuma?
Ne sijećam se da je u onoj „Jugofašističkoj diktaturi“ (kako ju neki sa puno gnjeva nazivaju) bilo takovih slučajeva! Ako se i dogodilo, počinioci su veoma brzo bili uhićeni i predani pravosudnim organima! Dolaskom demokracije se eto i to promijenilo!
Valjda mi koji to nismo u stanju prepoznati, smo ispranih mozgova … pa naravno … zato i ne prepoznajemo opravdanost takovih postupaka!!!
Da li se onda može zaključiti da je rat dobro djelo i da su svi zločini i zločestoće nekih pojedinaca opravdani?
Po mome poruka samog teksta je upravo kontra svih ovih naivnih komentara Ljudi nacije ne postoje postojis samo ti koji je dovoljno inteligentan ili ne da prihvati ili ne prihvati servirane gluposti
Vedrana ne govori u ime SVIH HRVATA, ona jasno potpisuje svoje misljenje sa VEDRANA RUDAN. I ne govori o SVIM HRVATIMA, govori o GLAVASU i ustasama, a to nisu svi Hrvati, zar ne? Pored ustasa kojaca i iskompleksiranih jadnika, postoje i Hrvati ljudi sa humanim osjecanjima, osjecajem pravde i empatije za druge ljude, Hrvati koji su u bracnim vezama sa drugima – Cesima, Folksdojcerima, Srbima, Slovencima, Rusinima itd, izrodili djecu, izgradjivali ovu zemlju u sadasnjim granicama, gradili mostove, fvornice, pisali pjesme… Vedrana je ogorcena na talog ljudskog roda zvanih ustase, a ne porice time da taloga ima svuda, Vedrana je posteni mislilac, humano bice. A vi mladi Hrvati, kad ispunjavate upitnike za konkurse diljem svijeta, razmislite sta znaci ono OPENMIDE. I prema svojim narodom treba biti openmaid
Gospodo komentatori i ‘Veliki poznavaoci politike’,kako zivite,sta jedete,kad ste zadnji put kupili neku knjigu i negde otputovali,kad ste zadnji put otisli kod komsije/suseda/na kafu/kavu/…..gde vam je mozak i odakle vam vise pljuvacke za medjusobno pljuvanje.Pozdrav …Predrag
@proba 03.02.2015. Reply
Volim polemiku, ali ti ga baš pretera!
Da je Rudanka i 5% o d onoga što joj ti pripisuješ – tvoj komentar bi bio banovan!
SAJT GOSPOĐE RUDAN I GOSPODINA HRVOJA JE NAJDEMOKRATSKIJI SAJT U EVROPI, A MOĐDA I NA SVETU!
Proguglaj malo i naši mi sajt/blog gde božeš da kažeš šta hoćeš i kako hoćeš!!!
Moram ti reći da nemaš pojma.
Rudanka je u suštini velika Hrvatica i patriota!
Ako mi ne veruješ, pogledaj sajt Nataše Kandić – fond za humanitarno pravo, gde ona sve srpske generale optužuje za ratne zločince.
Međutim, za Rudanku su Gotovina, Markač i co. heroji!
Kandićka za sve zlošine optužuje samo Srbe,
svi ostali su samo nemi posmatrači.
Ona je “Srpkinja” (majka je Hrvatica).
Pogledaj šta u sred Srbije u Beogradu o Srbima govori Hrvatica Sonja Biserko!
Proguglaj malo (Helsinčki komitet za ljudska prava),
Da to radi Srbin u sred Zagreba, pojeo bi ga mrak!
Dakle, Vedrana je velika Hrvatica i patriota, za razliku od Nataše Kandić.
Nemam ništa protiv toga da ona juri srpske zločince, ali da istim takvi, žarom juri i one koji su činili zlošine nad Srbima, pre svega civilima, decom, starima!
Malo se informiši iz više izvora!
ZNANJE JE MOĆ!
http://vesti-online.com/Vesti/Srbija/467562/Fond-za-humanitarno-pravo-ne-istrazuje-zlocine-nad-Srbima-i-vodi-antisrpsku-politiku