Ne znam službenu definiciju Oluje ali znam što je Oluja. Nekoliko tisuća hrvatskih vojnika potjeralo je iz Hrvatske 200.000 ili 300.000 tisuća Srba. Kao da je broj bitan. Kraće, Olujom smo \”mi\” Hrvatsku očistili od Srba. Oni koji nisu na vrijeme krenuli putem koji im je označio Milošević u dogovoru sa Tuđmanom, sve su blagoslovili Ameri, ostali su bez glave ili bili bačeni u bunar. Zapaljene su i srpske kuće. Koliko ih je spaljeno? Ma, koga briga.
Oluja je bila sranje od vojne akcije jer je Oluja u suštini samo organizirana deratizacija Hrvatske. Svi to znamo pa ipak je \”mi\” slavimo kao nešto iz čega se rodila Hrvatska. Bože, koliko bi nam svima bilo bolje da se nikad nije rodilo čudovište koje se danas zove Hrvatska. Da se mene pita nikad se milijuni kuna ne bi trošili na zagrebački mimohod. Zrakom će letjeti ona dva sirota Miga. Na jadničke koji će gledati u zrak past će, u boljoj verziji, dva krila, u goroj, čitav avion.
Dok Zagrebom budu gmizala kojekakva i pitaj boga čija oružja u Kninu će biti organiziran narodni dernek. Thompson će svojim tuljenjem u nazočnim Hrvatima i Hrvaticama buditi sve što je hrvatsko. Tko zna da li će naša predsjednica u slavu slobodne nam Hrvatske sitnim ovcama osobno rezati vratove? U posljednje vrijeme ženska lijepi pločice, lovi ribu, ne bi bilo fer da ne pomogne i mesarima kraljevskoga grada.
Ukratko, dvadeset godina nakon Oluje presiromašni građani Hrvatske platit će slavlje jednog od najvećih hrvatskih poraza, \”oslobađanje\” Lijepe Naše koja nikad nije bila i nikad neće biti ni lijepa ni naša. Hrvatska je teren u šapama nekolicine kriminalaca. Kad kažem kriminalci mislim na vlasnike banaka koji su pobili nekoliko stotina tisuća građana Hrvatske. Osim vlasnika banaka od života nas oslobađaju tajkuni koji su prije \”oslobođenja\” Hrvatske bili opskurni likovi gole guzice: šoferi autobusa, trgovci karanfilima, monteri centralnog grijanja… Ukratko, smrdljivi jugoslavenski šljam.
\”Najhrabriji\” hrvatski generali bili su i ostali ratni zločinci. Uđu u zatvor pa izađu kako im se generalski kurac digne. Osim što imamo generale ubojice Lijepa Naša ima kriminalce i drugih profila. Imamo trgovce nogometašima koji izlazak iz istražnog zatvor plaćaju milijunima eura. Imamo gradonačelnika Zagreba koji se ponaša kao da mu je Zagreb poklonio ćaća dok je iz sebe istiskao posljednji hroptaj u hercegovačkoj potleušici. Imamo uvaženog predsjednika suda koji javno izjavljuje da svom uglednom prijatelju, blago rečeno suspektnom kriminalcu, ne bi sudio. Šminkeru, ja te plaćam da sudiš, ne da daješ intervjue češće nego trenutno najpopularnija hrvatska pevaljka.
Ukratko, Hrvatska je javna kuća u koju razbojnici ulaze kad im se digne. Narod službeno jebu dvadeset godina, traje to i duže, i još od naroda očekuju da im to jebanje životom plati. Nema čovjeka koji ovdje živi a da to ne vidi. Pa ipak…Pjevat će se u Kninu i glodati kosti jadnih životinja, pljeskat će stoka pregolema dok bude gledala u tenkove i ostalo što nosi topove uperene u našu goru budućnost.
Ja nešto imam protiv mimohoda? Imam. Jebeš mimohod u kome neće stupati oni koji su stvorili ovu Hrvatsku. Neće biti Miloševića, neće biti Tuđmana, neće biti Amera. Ameri se prave blesavi a dvojac koji je pred dvadeset godina stvorio Hrvatsku počiva u miru.
Nemirni su samo građani Hrvatske zato jer nemaju što jesti a bit će još nemirniji kad u Kninu oglodaju zadnje rebro mrtvoga janca ili sa kolone puzeće željezne krame skrenu pogled na prazne kontejnere.
Tko im je, dok su oni slavili rođenje Hrvatske, ukrao plastične boce?
Comments
430 responses to “Što je Oluja?”
Hvala Vam draga gospodjo .Konacno da I ja shvatim sta je “Oluja”
Što je Oluja?
Na to se pitanje može dati odgovor u stilu gospođe Rudan koja kao i inače kada piše o hrvatsko-srpskoj problematici,unutarnoj i svjetskoj politici ne barata apsolutno nikakvim činjenicama,argumentima,nego zauzima tendenciozne,jednostrane i vrlo često uvredljive stavove i mišljenja
Gđa Rudan i njoj slični mogu Oluju nazivati kako hoće.Svatko ima pravo na svoje mišljenje.Mi ostali ćemo se ipak držati fakta koje govore sljedeće:
1.Međunaordni sud za ratne zločine i međunaorodna zajednica su Oluja proglasili legitimnom vojnom operacijom.
2.Kada je HV ušla i oslobodila Knin ti tzv.”protjerani Srbi” već su prije nekoliko dana,u dogovoru sa Beogradom napustili svoje domove na famoznim traktorima i uputili se prema Srbiji.
3.Glavni čovjek akcije,Ante Gotovina oslobođen je krivnje.Tijekom suđenja vodeći su svjetski vojni stručnjaci Haagu poslali dopis u kojima Oluju nazivaju legitimnom akcijom,a famoznu točku o prekomjernom granatiranju Knina apsurdnom tezom koja bi poništila svaku vojnu akciju koju je NATO ikad vodio u svijetu.
4.Oluju je dobila snažnu podršku NATO-a i danas se u svijetu smatra kako je njome okončana srpska agresija na prostoru RH i spriječen masakr kojeg bi Mladićevci počinili u Bihaću.
5.U tužbi za genocid koju je Srbija podnjela protiv RH,sud je u potpunosti odbacio teze kojima bi se Oluja nazvala genocidnom ili akcijom čiji je cilj bio etničko čišćenje.Još jednom je sud kazao kako je akcija bila legitimna.
6.U tužbi za genocid koju je Hrvatska podigla protiv Srbije,sud je djelovanje JNA i pobujeničkih paravojnik skupina na terotiriju RH nazvao agresijom i okupacijom čiji je krajni cilj bilo stvaranje Miloševićeve zločinačke ideje Velike Srbije.
To su fakte.To je ono zapisano u povijest.Lako ih je provjeriti.Ukoliko će biti potrebno,neće mi teško biti priložiti citate iz obiju presuda.
Nakraju bih želio kazati kako shvaćam bijes naših poštovanih susjeda Srba koji Oluju nazivaju tužnim danom za njihov narod.Taj dan zbilja jest tužan za one koji su 90ih uzeli puške i došli zauzimati tuđi teritorij.Za ljude poput Voje Šešelja i Slobe Miloševića.Za one čija je ideja Velike Srbije propala.
Takvi i dalje mogu vjerovati da “jadna,mala Srbija” nije ništa kriva.Da se protiv nje urotio cijeli svijet.Da masakre poput Vukovara i Srebrenice nisu počinili oni nego mali zeleni i da su u ratu 90ih oni žrtve a Hrvatska i BiH agresori.
Mi ćemo ih ostali samo žaliti.
U svijetu se sa riječju Hrvatska povezuju pojmovi poput prekrasne obale,mora i otoka,a sa Srbijom mafija i ratni zločini 90ih.
Za takvu sliku Srbije u svijetu su nažalost krivi ljudi poput šešeljovaca Tome Nikolića,Ace Vučića i svih ostalih srpskih političara koji i dalje u glavama sanjaju Slobu i Veliku Srbiju.
Toliko.
Da….prekrasne obale, mora…i Jasenovca koji bi, da je reč o tome, Međunarodni sud proglasio rekreativnu centrom, s obzirom da je i Gotovina po istom principu proglašen domobraniteljem umesto ratnim zločincem, Otići oslobođen iako je krvnik, a obojica se mogu smestiti u isti usrani koš sa našim Mladićem, jer su monstrumi istog kova..Nekoliko stotina hiljada Srba je rešilo iz cista mira da odseka iz Hrvatske. Bravo šmekeru.
Jelena,
Gotovina je ratni heroj i rukovoditelj akcije koja je zadala jedan od najvecih i kinacnih udaraca srbo-cetnickoj agresiji na prostoru bivse Jugoslavije….Mladic je odgovoran za jedan od najvecih genocida u povijesti,SREBRENICU u kojoj je ubijeno preko OSAM TISUCA dusa.Gotovina je branio svoju zemlju,Mladic je napadao tudju.
U vasoj je glavici mozda prva rijec koju povezujete sa Hrvatskom Jasenovac…Ostatak svijeta moju drzavu poznaje po moru i obali,vasu po mafiji i ratnim zlociima 90ih.
Slobodni ste nastaviti u teroiju urote po kojoj se cijeli svijet urotio protiv Srbije.Vukovar i Srebrenicu nisu pocinili Srbi nego pingvini…U pravu ste 😉
Od Hrvata je kralj Aleksandar, greskom i nateran od Engleza, napravio ljude. Zato je platio glavom od tada cestitih Naroda. Za zahvalnost Hrvati su sa Nemcima porazenim u l-svetskom ratu krenuli na unistenje Srba. I opet nakon Jasenovca i ostalih tvornica smrti Srbi pobedise. Tada se umesase i Jevreji iz Amerike, koji su hteli i Isusa da ubiju, da uniste Srbe koji nose pravu veru u Isusa jednoga. Srbi nemase snage. Gamad pobedi fizicki. Zato vas ceka Oluja od Boga. NESTAT CE TE.
Ajme meni majko moja!!!
Podržavam šakom i kapom ovaj Vedranin opis tzv.Oluje.Ali ovo što ti kume pišeš je baš predložak za neke nove Oluje i Nevere!!!Kako ne razumiš da su i Srbi i Hrvati samo pijuni u jednoj velikoj igri velikih igrača.Ono koliko je do nas je da to shvatimo i da se ponašamo kao mali i miroljubivi narodi.
Ova ceremonija sa tenkovima i haubicama koje ,gle čuda , ateist Milanović organizira ove godine,je sprdačina.To je sprdačina sa čavoglavskom masom hrvatskih kleronacionalista,s kojom se oni izvlače iz čavoglavskih gudura na svjetlost dana.U gradove i na javne trgove.Da ih vidi cili svit!.A zna se kako primitivci zaziru od svjetlosti .Thompson ih okuplja pismom ,dok mu je smrznuta porezna višemilijunska kazna za prijevaru.Ako ih ne bude dobro dozivao ,odmrznut će se kazna ,a on zamrznut u samici.
U tom opakom i iskonstruiranom ratu za pacifikaciju i pripojenje teritorija bivše Jugoslavij,jedino su glave bile domaće.Uključujući glave glavnih vođa ,koje su redom posmicane….
Niže vođe ostale su se batrgati.Neke ovako ,neke onako.
Gotovina je prešao u ribare.To mu je bio ,kaže ,životni san!
Ma kako da ne!Legionar,dobrovoljac raznih ratova ,hrvatski nacionalist ,jedva je čekao da uzme udicu i počme lovit ribu!!!
Pa moga je to činit,ka pravi dalmatinac i prije svih ratova i svih sranja.Nego ,čoviku se živi…A glavu su mu spasili suci koji nisu bili katolici.2 katolička suca su glasala za njegovu robiju ,a 3 nekatolička za slobodu???Pobjegao je iz svoje već oramljene slike sveca u zagrebačkoj katedrali.Direktno u ribare.
E moj “SUSED” koja si ti “šifra”…. samo dokazuješ tezu, opšteprihvaćenu, o Srbima i njihovim ratovima i ‘mirotvornostu’…“nebeski narod“ – aha!
Sused,
Iz tebe progovaraju bijes,mrznja,frustracija i razocarenje…Vidim da te krs odgojio…Vrati se ti ovcama sa kojima si odraso i koje su te odgojile.
Auuuu nesrećo moja ala lažeš. Ako je nešto napisano ko kaže da je tačno! Malo biti pametan je rđava rabota, samo si malo manje glup u stvari, elem nema vajde ni objašnjavati, to su fakte. Nažalost Hrvatska se vezuje i uvek će za Jasenovac i ostale logore, ustaše, ratne zločince…. nije vam lako. Odatle sve počinje u nesrećnoj vam lijepoj.
aleksa,
mozda se Hrvatska uz Jasenovac povezuje u vama slicnim glavama….Ostatak svijeta Lijepu Nasu zna po obali i moru….Zbog takvih kao sto ste vi je Srbija danas supak Europe koju svijet prepoznaje po mafiji i ratnim zlocinima 90ih.
Izgubili ste sve sto se izgubiti moze.Znam da zbog toga iz vas progovaraju bijes i frustracije,no ja vam ne mogu pomoci.Mogu vam samo reci da pocnete iole mariti za fakte…To je to.
MR BLOND, Đubre jedno neljudsko!
Gospodine utašo, činjenica je da je oluja najveće etničko čišćenje u Evropi, i najveći genocid u Evropi nakon Drugog svetskog rata (u kome je takođe u lijepoj vašoj ndh počinjen gencid, od koga je samo onaj nad Jevrejima bio strašniji).
Vaše činjenice o presudama sudova sponzorisanih i finansiranih od strane onih koji su pod zastavom UN ratovali na strani ustaške ndh ne znače ništa.
I ne budite više toliko licemerni, kad ljudi dobrovoljno napuštaju mesto stanovanja, obično rasprodaju imovinu. Ustaška ndh i do dan danas ne dozvljava tim ljudima da slobodno raspolažu svojom imovinom, već im čak i postavlja uslove o boravku na teritoriji ndh da bi mogli da raspolažu svojom dedovinom.
Istorija će tek da se piše, bože zdravlja malo istinitija.
Sinisa,
To je cinjenica u vasoj glavi i glavama Voje Seselja i njegovih ucenika,vasih premijera i predsjednika Tome Grobara i Ace Vucica.
Ostatak svijeta je Oluju priznao kao legitimnu akciju kojom je zauvijek slomljena srpsko-cetnicka agresija na podrucju RH i sprijecen masakr u Bihacu.
No vi nastavite vjerovati u ono u cemu ste usamljeni u svijetu.Nastavite vjerovati da se cijeli svijet urotio protiv jadne Srbije koja je u ratovima 90 ih pocinila najvece masakre nakon WW2,Srebrenicu i Vukovar.nastavite vjerovati da su Srebrenicu i Vukovar pocinili vanzemaljci
Srdacno,
Svijet vas po tome pamti i zna i nastavit ce zbog takvih kao sto ste vi.
Gospodine, znate li vi razliku izmeu prava sile i sile prava? Sudske odluke nisu pravne, vec politicke. Kad vec govorite o cinjenicama, mogli ste nam postaviti i transkript s Brijuna, kad Tudjman kaze da “Srbima treba zadati takav udarac da prakticno NESTANU.” Ili govor iz Knina u kojem kaze da Srbi “nisu stigli da pokupe ni svoje gace i prljave novce”. Kako kad su otisli nekoliko dana ranije? Ako su otisli sami, kakav se onda vojni uspjeh slavi. Kako volite cinjenice, pogledajte broj Srba u Hrvatskoj 1991. i 2011. Nema sumnje da je Olujom dovrseno ono sto je zapoceto 1941. godine. Trecinu pobiti, trecinu protjerati, trecinu pokrstiti. Projekat katolicke crkve, “Drang nach Osten (Drina)”. Genocidom sudovi ne proglasise ni zlocine ustasa u Jasenovcu ili na Jadovnu. I to su cinjenice. Nije bilo genocida? Kao ni Sukera na Pavelicevom grobu, svastike na Poljudu, Tompsonovog velicanja Jasenovca, Jure i Bobana. Ustaskog emigranta Suska uz Tudjmana. Mesica koji je dvaput pobijedio cetrdesetih, prvi put kad je stao uz naciste i fasiste, i drug
… …i drugi put kad se pridruzio pobjednicima. Da skratim, da bi se bolest lijecila, mora se prvo postavit tacna dijagnoza. Ali je za uspjeh terapije bitno da pacijent ima uvid u svoje stanje. Ako misli da je zdrav, ne prihvata terapiju i svaka nada za ozdravljenje je pokopana.
Drazene,
Pomalo mi je smijesno sto u ovu raspravu spominjete nogometase i pjevace kada trenutno na celu vase drzave stoje dvojica seseljovca Tomo Grobar i Aco Vucic.Dvojica ucenika notornog Voje Seselja..
Nadalje,ne vidim poantu navodjenja kojekakvih transkripta buduci da su svi oni bili dokazni materijal na istom sudu koji je Hrvatsku i Bosnu proglasio zrtvom srpske agresije,a akciju Oluja legitimnom.
Mislim da je blesavo govoriti tko je sto rekao…”Za jednog Srbina ubit cemo 100 muslimana” i slicno….To ne vodi nigdje.
Jednako tako nigdje ne vodi diskutirati sa osobama poput vas koji cvrsto vjeruju u neku svoju istinu,da se cijeli svijet urotio protiv jadne,male Srbije i ostale ludosti koje se kose sa svim cinjenicama.
Vase rijeci zvuce kao one izasle iz ustiju Sekija,Ratka,Slobe i ostalih srpskih junaka 90ih.
Lakse je vjerovati da je Zemlja ravna,a ne okrugla,no nekad treba prihvatiti ono sto je cijelom svijetu jasno.
Aj’ se sad’ pogledaj u ogledalo..pih
Lepo ste pobrojali “istorijske” činjenice. Sve je tačno. Samo jedno ste zaboravili: ono što se zakuva u kuhinji velikih svetskih sila, hteli to ili ne, mali moraju da pojedu. Pre ili kasnije. Zajedno sa svim govnima istih tih velikih i moćnih.
Nemojte živeti u iluziji da ste se rodili kada je počela “Oluja”. Vi ste, zajedno sa svima nama, a naročito onim Srbima koji su “dragovoljno (valjda se tako kaže na hrvatskom) napustili svoje kuće” istog tog dana-umrli.
Istoriju, kao što svi znamo, pišu pobednici. Tek malobrojni nisu, ne vide i neće nikada videti gde je i u čemu ovde pobeda! Ima onaj izraz “Pirova pobeda”. Ko razume-shvatiće!
Dokle god bude bilo ljudi ispranog mozga kao što je Vaš, ovde neće biti bolje. Na žalost, ni sa ove strane granice nije bolje stanje.
Oluja je:
300 000-tristo hiljada iliti tisuca vojnika sa americkom organizacijom i NATO podrskom(zracnom,vazdusnom)protiv;
250 000-300 000 civila i 20 000 vojnika.
Rezultat: NAJVECI RATNI PODVIG U TISUCLJETNOJ SLAVNOJ HRVATSKOJ POVIJESTI!!!!!!!!!!!!!!
JUNACINEEEEEEEE
nema sta.
To je definicija u glavama ljudi poput vas.U nju ste apsolutno slobodni vjerovati,no mozda je ipak bolje pogledati cinjenice.Ne nase,ne hrvatske,nego one potvrdjene od medjunarodne zajednice i svjetskih drzava.
No vi nastavite smatrati da se cijeli svijet urotio protiv vase drzave…Mi cemo slaviti pobjedu protiv srpske agresije i akciju kojom je ona okoncana.Pa tko lud nebi slavio pobjedu protiv mocne JNA i cetnickih paravojski koje su harali Hrvatskom i Bosnom?
Hm..
Niko ne napusta svoju kucu i sve sto je stekao ako lako. Samo kad mora. Toliko o dogovoru.
Ante jeste oslobodjen krivnje,
Livno, vjerujem da nije naredio nijedno ubistvo nepokretnih staraca tokom i poslije Oluje (slucaj Varivode naprimjer koncem rujnog 95) ali netko mora odgivarati.
Bar pred Bogom, on nas sve ceka.
Bihac?! Srbi iz Krajine, tzv. su se tokom cijelog rata vrlo dobro slagali sa ljudima iz Bihaca, kak prije, tako i danas. Glupost. Nikad nitko ne bi od njih dozvolio da se ista dei tim ljudima.
Legitimna akcija, ako vam. Spasli se ljudi i ostavili sve vasim pljackaskim hordama. I to je legitimno.
I za kraj.. prosta ti moja kuca, moje slike iz djetinjstva, proto ti moje dvorite koje sam “sama okupirala”. Prosta ti tvoja mrznja i sve tvoje. Svaku srecu i zdravlje tebi i tvojoj porodici zelim.
Bog sudi.
Ovaj ili onaj.
za Bera -da su srbi turci-govorili bi turski ,a ne srpski
Sjajan tekst, opet ste briljirali draga Vedrana !!!
Svi sa bivsih prostora smo na rasrodaji. Nikome nije dobro,sta vise vecini. Valjda cemo shvatiti da su nas svi ” NJIHOVI” ljudi odavno prodli za saku buva.ONI i NJIHOVI jos uvek rade, skrecu paznju sa zivotno bitnih stvari a mi se zabavljamo ,prepucavamo” ratujemo ” , uglavnom je prica uvek aktuelna sta je starije- kokoska ili jaje. I dok to cinimo oni obavljaju svoj posao i polako ali sigurno idu ka cilju. Svima se o glavi radi i umesto da se time pozabavimo i organizujemo dovoljno je da se zapali iskra i plamen je vec tu. Kako nas dobro poznaju! Tako su poceli sve ratove, podgrevali mrznju i secanja drcenijama ,vekovima i onda pritiskom na dugme ponovo pocetak. Svest o tome da smo izmanipulisani tteba da bude prisutna u vecini glava ali to je dug proces. Ako nastavimo da ne vidimo ,slepi i gluvi na ono sto se izvesno desava na celoj Zemlji buducih generacija nece ni biti. Radi se intenzivno na to Treba da nestanjudi ,ako mi obavljamo posao medjusobno se ubijajuci imace manje troskova i moci ce zadovoljno da trljaju ruke. Ne prete nama GMO proizvodi, uvozne vakcine, to sto niko vise nista svoje ne proizvodi vec uvozimo SVE ko zna odkud a svakako namere nisu dobre. Za sada ovce za klanje sabijaju u isti tor. Kada sve budu unutra shvaticemo ali bice kasno. Ko jednom udje u kolo napolje ne moze.Primer je Grcka, Italija,Spanija….Gladne ce nahraniti al i cim? Po cenu cega? Najveca ironija je sto je svako nagradjen i treba da zasluzi sopstveno nestajanje,istrebljenje i smrt. Sta reci…
A šta bi po tebi trebalo? Da stvorimo “region”kojem se tako očajnički nadate ? Jer naravno,SVI su krivi,i SVI su išli tenkovima posutim cvijećem na Hrvatsku,samo srbi nisu,jeli ? Kpo nas to bre zavadi.Ajde lepo da sve zaboravimo i ajmo svi zajedno kao nekad,u žikino kolo.E nečemo smrade srpski.Nema vam više Yuge,nije ni vas ostalo puno,a neče biti ni “regiona”…I od sveg se srca nadam OLUJI br.2.
Pitam Damira šta bi voleo biti u Oluji 2. progonitelj i koljač ili proterana žrtva? Zaista su ti ciljevi veliki, jadni mali Damire 🙁 Nemoj samo da zaboraviš da se zlo nikome nije isplatilo već mu se vratilo kao bumerang, kad-tad!
Prvo,mi NISMO vaša braća.A drugo, braća Hrvati ovo nemaju potrebe komentirati,jer je ovo najretardiraniji tekst koji se pojavio u novijoj Hrvatskoj.Ja ču komentirati u ime sve svoje Hrvatske braće.Več samo to,što VI ovo tako slatko i zahvalno komentirate,dovoljan je razlog da ne komentiramo MI.Jedva ste dočekali da vas netko malo “pomiluje”.HRVATSKA na ovo NEMA KOMENTARA.Gospođi Rudan,predlažemo da se preseli kod vas.
Bio bi ono što ču uvijek biti.Vaš progonitelj.Kad dođe do toga,vidičeš.Do tada,nadaj se “regionu”,i ulasku u EU,uz pomoć “Hrvatske braće” naravno.Kako bi drukčije.To nečeš dočekati nikada.
Еskimka, to što si Damiru kazala je pucanj u prazno, ne razume on to jer umesto mozga ima pihtije
A ti se jedino veseliš nasilju, smrdo jedan? Pa da srpski tenkovi su išli na Hrvatsku, kao što su hrvatski tenkovi išli na narod u Srpskoj krajini jer su se Milošević i Tuđman sve to dogovorili. Zašto su se dogovorili? Pa zato jer sve se danas radi u imenu profita, patetičaru nasilnički.
Vi ste se jako veselili kad su tenkovi išli na Hrvatsku,i kad ste otkidali “deo po deo”.Uvijek se veselimo svemu što je protiv vas.I tako če zauvijek ostati.
🙂
Kako Ti znaš da si Hrvat?Nisi gledao ko ti jebo mamu!Možda si Srbin ,Slovenac*!A tek babu ko je kresno???Probaj se izlečiti,mada sumnjam u to.
Znam da sam Hrvat jer mi je tvoja žena to rekla.A i sestra.Po mirisu su prepoznale.Jer nije smrdilo na staju.Nego na more i prirodu.Kad su im se noge njihale na našim ramenima.Rekle su,da bi željele ostati u HR.Jer su Hrvati nedostižna planeta za pijane srpčiće u opancima i sa šubarama.I da če opet doći,jer srpčiči nemogu ništa. 🙂 Reci im da su dobrodošle.To se ne odnosi na tebe naravno.
Ha, ha, možda je Damir Kuzminac?!
Dam Z…ja sam bila ubeđena da takvi fašisti kao ti mirisu na štalu, onu austrougarsku…
Gluperdo. Nestacemo svi sa ovih prostora i bez Oluje. Glupost se ne stice. Sa njom se radja.
Ha ha ha ha koji hrabar bojovnik, obozavam ove hrabre na portalima, gdje si bio 91. i 92. ?
Ajde mali naduvaj se k…ca moga pravostavnog ili ako hoces pravoslavnog, bio i ostao poltron nikogovic, seres na portalima, a kad treba okrvavit gace onda pjevas danke dojcland ili lizes smrdljivu bulju, pocev od austrougarskih njemackih, pa opet njemackih i na kraju u toj slavnoj tamo vasoj epopeji oluji americkih. I zasto slavite nesto sto niste sami izvojevali, zasto slavite americke pobjede, kad cete nekad slaviti neku svoju????
Samo ti dođi srpčiču.Ti si mi promaknuo izgleda.Drugi put nečeš,vjeruj mi.Eto vidiš,91 sam skakao za vrat vaših “hrabrim” ratnicima, sklupčanim u rovu od straha.I slao ih u nebesa.Mi za razliku od vas,pobjeđujemo,i te pobjeda slavimo.I slavit čemo ih i dalje.Vi ste sve počeli,SVE popušili,i opet sve svoje pušione slavite…Dakle,no comment 🙂
Aha ha ha ha ha ha!!!!
Dam Z
E sto se slatko nasmijah,
Toliko si hrabar da samo smijes srati na ovom portalu, samo ti nastavi da pises mozda ako ovako nastavis pobijes i sve nas preostale Srbe, ja vidim evo kako ovo zustro i hrabro pises vec nas nekolicina “tisuca” pomrla od straha. Ovaj put ces se kriti pod njemacke, americke ili isilove skute. Jer definitivno je da vi bez neke drzave koja za vas ratuje ne mozete ni neku manju mjesnu zajednicu srpsku ne mozete pobjediti. Ajde ti samo nastavi, nemam ja vremena sa takvim balvanima “ratovati”. Balvan bio balvan ostao. Danke dojcland ih libe vas guz…. Samo nastavi. Valja ti se uvuc u tolike bulje njemacke i americke….
Oprosti mu bože ne zna što čini!
Pazi malo neusporedbo i sa cime nikada se nezna odakle oluja moze da dode ali je jedno sigurno da ce doci
Bog Damire. Milo mi je sto ce vam u Kninu Marko Perkovic svirati onu Chetnicku, Nad Kraljevom ziv vatra seva.
A šta biste, g-dine Žeravica, i od koga, oslobađali u “Oluji 2”?
Ne treba vama Čedo iz Šumadije da vas progoni. Imate progonitelja u sebi. Ne možete pobjeći od činjenice da su vam Žeravice, Srbi, rođaci. Bježite, bježite, ali od sebe ne možete pobjeći. Taj progonitelj vas tjera da dokazujete iznova svoje “hrvatstvo”, ali vam se uvijek čini da nije dovoljno. Znate kako napisa Njegoš, “poturiva gori od Turčina
od sveg srca se nadate ponovnom ratu? ccccc Vama je loshije nego shto bi iko mogao da poveruje
Damire
Ala si ti sirot.
Vedrana Svaka čast.
Nadaj se mili. Samo se nadaj. Neprijatelji ti vise nisu brojni, samo starci povratnici koji su dosli da umru u svom zavicaju. Nadaj se. Bog tvoj ce ti suditi. Amin.
Tisucu-iljadu put svaka vam cast Vedrana.Pozdrav.
Ne propustam vase clanke. U danasnje vreme medijskog mraka, ne samo na nasim prostorima, vec u citavom svetu, Vi gospodjo Rudan, i jos svega sacica novinara, jedini ste primer slobodnog novinarstva.
Ludilo! Sjajan tekst. Pozdrav sa juga Srbije
Da je vise Vedrana na ovim prostorima bivse SFRJ bilo bi nam makar malo lakse. Svi komentari su tacni i na mestu. Pobice nas svetski olos. Sve nas na ovim prostorima. Svi smo zrtve. Samo se trazi novi Gavrilo Princip,Merkale,27 mart, neko novo smisljeno sranje i da nas ponivo gurnu u koridu ili arenu. Americki mutanti i engleski degenerici ce za to vreme grickati semenke u publici i birati koga ce od prezivelih da salju u Hag. Jer i tamo “ponovo radi bioskop”…teraju nas da se mrzimo. A ja to necu. Necu i tacka. Ne mogu da mrzim ljude. Mrzim zlocince ,mutante,degenerike…Da li cemo se ikada opametiti…
svaka čast …i Srbiji i Hrvatskoj treba više OVAKVIH LJUDI….HILJADU PUTA HVALA VEDRAN UIME LJUDI I ČOVEČANSTVA….OVO ĆU ČUVATI DA POKAŽEM ONIM KOJI NISU ČITALI….POZDRAV VEDRANA.
SVAKA ČAST …i Srbiji i Hrvatskoj treba više OVAKVIH LJUDI….HILJADU PUTA HVALA VEDRAN UIME LJUDI I ČOVEČANSTVA….OVO ĆU ČUVATI DA POKAŽEM ONIM KOJI NISU ČITALI….POZDRAV VEDRANA.
Sjajno, briljantno, pravo u glavu. Tekst koji po vasem dobrom obicaju udara u srz stvari, ne samo o desavanjima u Hrvatskoj nego na svim prostorima bivse SFRJ.
Ne mogu si dokuciti za kaj se slavi genocidno tjeranje Hrvatskog naroda pravoslavnog podrijetla, sa svojih ognjista?!
Ni ja.
Pravoslavlje nije podrijetlo, već vjera. I to nije Hrvatski narod, već Srpski, jerbo ni mačka na ribarnici ne okoti ribu. A uostalom Hrvatska onda nije ni postojala.
Toliko o tome kada stižu pozdravi s juga Srbije.
I treba da stizu , u cemu je problem ? Manje je istinito ako ima podrasku van zemlje u kojoj je napisano ?
Ono sto mene najvise rastuzuje je upravo to sto se vas Vedrana, kod ovakvih samokriticnih tema, braca hrvatska ne usudjuju komentarisati!…Znam da se moja hrvatska svojta i prijatelji boje i svojih misli koje bi poznanik ili komsija mogao protumaciti kao kontra zvanicnim hrvatskim trabunjanjima pa tuzno cute da ne bi snosili posledice, ali mi je bilo jos tuznije nedavno gledati u njihova smrknuta lica a jasno razumenti neizgovoreno!… Znam da se mnogi stide tog odurnog slavlja, naravno ima ih i onih koji ga po defoltu velicaju, ali ne mogu da ne dodam: sto se tice tuzne vam predstojece dvadesetogodisnje PRIREDBE bojim se da ce ta Oluja prerasti u IsisORKAN i sva nasa glupa razjedinjena slovenska plemena oduvati…ali blago budalama i niscima duhom njihovo je carstvo nebesko…!
Prvo,mi NISMO vaša braća.A drugo, braća Hrvati ovo nemaju potrebe komentirati,jer je ovo najretardiraniji tekst koji se pojavio u novijoj Hrvatskoj.Ja ču komentirati u ime sve svoje Hrvatske braće.Več samo to,što VI ovo tako slatko i zahvalno komentirate,dovoljan je razlog da ne komentiramo MI.Jedva ste dočekali da vas netko malo “pomiluje”.HRVATSKA na ovo NEMA KOMENTARA.Gospođi Rudan,predlažemo da se preseli kod vas.
Razlika između “č” i “ć”?
Ajde majmune, beži tamo u kavez, i zatvori vrata za sobom ! Doći ću da proverim da li si to uradio, ako nisi , najebo si !
El ti jasno, i nemoj da ti ponavljam ?!
opet Vi? Ako nemate razloga da komentarishete zashto onda komentarishete? Neki kompleks? Nisu Vas josh primili u bratstvo? Ne osecate se dovoljno hrvatom kao ostali “pravi” koji ne komentarishu? A da ne govorim o Vashoj deci i shta im spremate leleeeee jadna deca
Normalnih ljudi nikad dosta- nek se preseli u Srbiju. Vi dragi gospodine Zeravica, uzivajte u svojoj mrznji dok ste zivi, Od srca vam to zelim,
I btw,ja se nimalo ne “stidim” ovog slavlja.Naprotiv,ponosan sam.I nadam se da če svake godine biti sve raskošnije.
Damir Žeravica a deda verovatno Milutin ili Rastko?
Dođi pa provjeri tko sam čobančiču.Daču ti i adresu ako treba.I poslati te nazad plačuči 🙂
Radosav.
Prvo da se naučite pravopisu, pa onda da se usudite da komentarišete ovako inteligentan tekst. Pravopis je neophodan da biste mogli da pišešete i na kraju da vodite smislen razgovor. Ovako vas ništa ne razumem. Vi gospodine Žeravica zuvučite ovako: “bla bla bla truć …. bla bla glup sam” . To niko ne može da razume, ako me razumijete.
Ja sam razumela, nije morao mnogo ni da objašnjava, ali da treba da se pozabavi malo školom, gramatikom, pravopisom, treba! I da poradi malo na izražavanju, ovako deluju kao neotesani dripac.Pišem latinicom da bolje pročita, možda i prihvati savet da se lati knjige.
Ne “razumem” te.A neču se ni truditi.Niti me zanimaš.Nađi mi prevodioca,ako imaš što za reći. 🙂
Kako kaze stara hrvatska poslovica: Svaka luda ima svoje zadovoljstvo! – pa i ti Damire!
Damire ti si jedno obicno dijete propalog abortusa..malo smrdljivo govance..he he he prava si dijagnoza ha ha ha
“Istorija( povjest) je laž oko koje smo se svi usaglasili.”
pa vi ‘rvati ste zato i najhrabriji narod…ne sto se nicega ne bojite vec sto se nicega ne stidite
samo shto nece poshto ste svake godine sve siromashniji a vishe niste ni zanimljivi ovima shto mlate pare . oni su sad u grckoj a posle ko zna gde. zabole ih dupe za nas
Srce slatko. Hoce u gradu Kninu, gradu mrtvih ljudi koji nemaju posla, nemaju nade, nemaju buducnosti. Hoce, bice raskosno, bice ti divno..Uzivaj.
Morate uzeti u obzir da je Tuđman ,po uputama šaptača,namjerno umočio u rat oko 500 000 muškaraca Hrvata.Toliko ih je mobilizirano ,kao da je rat bio protiv Klingonskog carstva.To je iz razloga da svi ,nakon rata,drhte od straha,jer su na službenim spiskovima…Šaptači su mu rekli da će sve biti poništeno ,ako se ne umoči velika masa ljudi.
Draga Vedrana, da su vam brodovi JNA, koji su 91 plovili u rijeckom zaljevu, malo vise razorili Trsat, Visovo, Dragu, Srdoce, pa malo po Opatiji i Kostreni okrenuli, malo bi drugacije gledali na stvar. U ovom “cudovistu” od Hrvatske, ja ipak sretno zivim jer barem Imam MIR, a dok god bi bilo onoliko Srba u Hrvatskoj, nebi bilo mira, TO ZNATE I VI I JA. Pogledajte samo Bosnu u zadnjih dvadeset godina, kontinuirano provociraju i stalno zele ujedinjenje sa Srbijom, a tako bi bilo i da su ostali u “Krajini”,…Problemi sa Srbima postoje na Balkanu oduvijek, odkad su ih turci ostavili same, svi to znaju. Svatko tko ima kvocijent inteligencije u prosijeku zna da se prvo dogodio Gazimestan, pa Borovo Selo, pa Skabrnja, pa Vukovar, pa Bosanski kotao, pa klaonice na Merkalama, pa 4 godine obruca oko Sarajeva, pa Srebrenica i sve ostalo, PA TEK ONDA OLUJA NAD KRAJINOM,…zbog toga, bolje sutite u uzivajte u mirnoj i Ljepoj Nasoj Hrvatskoj, na nasem jadranskom moru, jer da su vam Srbeki ostali u “krajini”, svako malo bi vam pomalo poslati i pokoju granaticu na Trsat, tek toliko da se prisjetite da su tu, za Dalmaciju bi vam vjerojatno trebla VIZA, i tako,…a mozda bi se i nad vama vijorila srpska trobojka,…Zelite to? Ja ne.
Zar ste vi gospodine bas toliko glupi da posle 20 godina niste ukapirali koliko smo svi jadni na ovim prostorima. O cemu vi pricate. Jel istoriju ucite iz novina i verujete svemu sto pise? Jeste li se ikad zapitali da li se mi zaista tako mrzimo ili neko zeli da to tako predstavi. Trebam li ja vas da pitam ,sta ste trazili da udjete u Kraljevinu ? Jeli vas neko zvao ili ste se sami gurali i vukli za rukav. Ne ja necu da vas to pitam. Jer su Srbi isli da cuvaju granicu da vas ne pokore Italijani. Jer bi ste sada bili italijanska provincija. Slavite Tudjmana koji je sa onim olosem Milosevicem trgovao krvlju sopstvenog naroda. Po nalogu SAD i Engleske. O cemu vi pricate. O dva brata koja su se potukla zbog tudjeg interesa. Zar neznate ko je zeleo prvi i ko drugi svetski rat? Englezi gospodine!!! Nasao budale Srbe da izazovu rat i budale Hrvate da prave NDH. I da se kolju medjusobno jer su glupi i kratkovidi. Mi bandoglavi a vi prevrtljivi. A da smo se okrenuli jedni drugima kako treba , nebi sve tako bilo. Sacica prodanih politicara sa obe strane nas je sjebala uvek. I opet ce. A vi mislite da ste u miru. Bolje vam je daucite od Vedrane nego iz tih vasih istorijskih novina.
Da,naravno.Svi su krivi,samo “braća” srbi nisu.Treba bre naravno da se udružimo,jeli ? Ma kako da ne…..Idi igraj kolo u svojim opancima čobane.I zaboravi na Hrvatsku.Jer više nikad ovdje nečeš biti “na svom”….GOTOVO.
Baš si neotesan damire, ne znam ko još govori o vašoj lepoj, ja se i ne setim nje dok me vi iz vaše lepe ne podsetite.Zadojen si mržnjom i zlom. Mene, a verujem i mnoge van vaše lepe, baš zabole za vaše komplekse, meni ne smetaju, ali tebi svakako.Što se mene tiče, a verujem da će se mnogi složiti, samo vi budite tamo daleko, zaboravljeni i virusni.Ostanite tamo u lepoj,
ne širite zarazu, virusi se lako prenose.
Ajd’ ti Damire, junacino fino napisi di se tebe moze vidjeti, pa kad si toliko bahat preko tastature da ti to dokazes i licem u lice…
Mislim, cisto onako ljudski, pa da me “ocistis” kako ti to radis…
Ne znam jeli to provociraš ili tako misliš.Pod propagandom si kleronacionalista ili takve imaš u porodici.Moraš znati da sve migracije na kugli zemaljskoj idu sa istoka na zapad.Hrvati iseljavaju na zapad ,Srbi iseljavaju na zapad..to su prirodni procesi.Za očekivati je da za 50-60 godina na teritoriju RH ili RSrbije bude živili milijuni nesrba i nehrvata.Tvoj strah od najbližeg ,u mnogočemu identičnog naroda ,je totalna glupost.
I necemo. Samo nam Teslu vratite.
Prvo se dogodio atentata na Kr. Aleksandra u Marseju, pa se dogodio WWII, sa dočekom fašista sa cvećem i uzdignutom desnom šakom širom vaše tadašnje NDH, sa Jasenovcem, Kozarom etc. Pa se zatim dogodilo Hrvatsko proljeće, pa su se od 1945. do 1991 dogodile diverzije, atentati, poturanje eksploziva po beogradskim bioskopima i ž. stanicama, pa se dogodilo ubistvo ambasadora, pa se dogodilo obaranje aviona iznad Čehoslovačke pa se dogodilo, pa se dogodilo… I sve to u režiji ustaške emigracije koja se nije borila za samostalnost Gvineje Bisau nego valjda tvoje Hrvatske! Naravno, ta ista emigracija je po dolasku Tuđmana na vlast većinom dobila zeleni karton za pobvratak i ostanak u “Lijepoj njihovoj” a mnogi su postali heroji i uvaženi građani… Dragi kara ili draga kara, nije sve počelo dolaskom Miloševića i ne pravite se mutavi i ne budite licemer, prijatelju dragi…
Zoki
Duhoviti ste…lijepo je i zabavno vjerovati u teorije zavjere no nekada treba pogledati fakte…Svijet vasu voljenu Srbiju smatra agresorom i gubitnikom,a Lijepu Moju zrtvom i pobjednikom..no nastavite me nasmijavati. 😉
E ovo je u skladu sa Kara, nista gluplje odavno nisam procitao, pardon pokusao da procitam. Procito sam dva tri reda i sad razmisljam da li stvarno ovakvi retardi mogu da setaju slobodno ili si psihijatriske i dusevne bolnice svojim sticenicima dozvolile da se koriste “racunalima” i netom.
Prijedlog, ajd potrudi se da procitas nesto ozbiljnije od knjiga za prvi razred osnovne skole, pa se onda javi, ovako nema smisla, pokusao si da nesto pises i pises, puno teksta, a nista nisi rekao, napisao sto ima veze sa zivotom.
Sjedi jedan! Dogodine ponovo bukvar i u prvi rzred da ponovis gradivo.
1) „Hrvati nikada u historiji nisu imali vladara koji je govorio njihovim jezikom“ (Franjo Josif)
2) „Hrvati to su dronjci“ (Franjo Josif)
3) „Hrvati su izmet ljudskog roda“ (Adolf Hitler)
4) „Hrvati su najhrabriji narod na svetu ne zato sto se nicega ne boje, nego zato sto se nicega ne stide“(Jovan Ducic)
5) „Od svih naroda na zemaljskom saru, Hrvati su najgrozniji“(Karl Marx)
6) „Boze sacuvaj nas gladi, kuge i Hrvata“(iznad ulaza u Njemacku katedralu)
7) „Hrvate treba staviti pod starateljstvo“(Teodor Ruzvelt).
Kada je 1848 izbila revolucija u Severnoj Italiji za otcepljenje od Austrije tkzv. Milanski ustanak, Hrvati su na celu sa banom Jelacicem poslati
da uguse taj ustanak, gde stu pocinili stravicna zverstva. Tom prilikom Marks i Engels napisali su sledece stihove:
Peitschen dies Gesindel in die Donau,
Stäupen fort dies freche Lumpenpack,
Die Bettler, hungrig, ihres Lebens müde,
Ein Schwarm Landläufer, Schelme, Vagabunden,
Kroatenabschaum, niedre Bauernknechte,
Die ausgespien ihr übersättigt Land
Zu tollen Abenteuern, sicherm Untergang.
u prevodu na sprski:
Batinom oterati te bitange u Dunav
Sibajuci odgurati od sebe ovu drsku poganiju
Gladne prosjake, umorne od zivota
Copor begunaca, nevaljalaca, hulja, probisveta
Hrvatska govna ljudskoga roda, niske seljacke slugenjare
Koje je izbljuvala wihova presita zemlja
Da bi postali besni pustolovi i da bi sigurno propali
Austrougarski vice-maršal Gherter:
„Ja nisam video u svome životu, ni čuo za zveri u ljudskom obličiju poput hrvatskih vojnika. Mada su ratovali sa nama i prvenstveno služili za zastrašivanje i represiju nad narodom, ja kao čovek se stidim sto su stajali u našim redovima. U samoj borbi bi napuštali položaje, dok bi veoma vešto izbegavali protivničku vojsku i uvek se kretali ka zbegovima koje su sačinjavali goloruki ljudi, žene i deca. Kada bi ih ponekad i stizali činili su strahote od kojih se i nama dizala kosa na glavi. Oni su pogan svetu i evropskoj kulturi.“
Vanja,
Poanta tvojeg komentara?
SVIJET O SRBIMA:
“Srbi su nemilosrdni ljudi, spremni zaklati nožem, šte mogu zahvaliti svom slovenskom porijeklu.”
Francois Kremio, pripadnik francuskih snaga Sfora
“Srbija, nesumnjivi agresor, trebalo bi biti prisiljena UN rezolucijom snositi čitav teret reparacije.”
Josif Brodski, ruski pjesnik i nobelovac, International Herald Tribune, 5. kolovoza 1993.
“Srbi provode teror i siluju albansku djecu”
Bill Clinton, američki predsjednik, Washington, 25. travnja 1999.
“Srbi su zločinački dupeglavci”
Richard Holbrooke, Njujorker, 6. studenog 1995.
“Trebalo bi da bombardujete Srbe”
Papa Ivan Pavao II, riječi upućene predsjedniku Clintonu u Denveru, SAD
“Srbi su narod bez zakona i bez vjere. To je narod razbojnika i terorista.”
Jacques Chirac, predsjednik Francuske, lipanj 1995., na sastanku šefova vlada država članica EU)
“Srbi nisu naročito pametni”
Lawrence Eagleburger, bivši državni tajnik SAD
“Rat protiv Srbije nije više samo vojni sukob. To je bitka između dobra i zla. Između civilizacije i barbarstva.”
Tony Blair, britanski premijer
“Prošlog tjedna imali smo devetero ubijenih Srba. Ove nedjelje osmero. To je jasan napredak”
Bernard Kouchner, šef civilne misije UN na Kosovu i Metohiji, u izjavi za TV France 2, krajem ožujka 2000.
“Neka se Srbi podave u vlastitom smradu”
Helmut Kohl, bivši njemački kancelar, početkom 1998.
“Srbi su dvodimenzionalan narod s težnjom ka prostatluku. Životinje koriste svoje resurse znatno sređenije nego ovi naopaki stvorovi, čija pripadnost ljudskoj rasi je u velikom zakašnjenju.”
Ser Piter Justinov, glumac, ambasador UNESCO, 10. lipnja 1993.
Kako se zločinci uvek trude da unište svedoke svojih zločina. Kratka pamet dovodi do ovakvih komentara. Bili ste zahvalni kada se naseljavala Vojna Krajina, da spreči nadiranje Turaka (sve su to bili oni čobani iz Srbije). Kao što se ne zna ko je čiju babu stigo, tako se ne može mešati vera i poreklo, izmišljanje novih naroda je glupost. I Ameri su ameri odredjenog porekla i to je jače, pa tako i šarenilo našeg balkanskog porekla. Razmislite malo dublje, a ne samo o zadnjih 20 godina
koliko je granata poletelo ka Vama i Vashoj kuci 65. godine? Ili neke druge izmedju ratova? aman. zlo i naopako koliko lupetate neverovatno.
Čitam knjigu punu kubanskih govana, “Tropska životinja” Pedro Huan Gutijeres, nevjerovatan roman jednog od vodećih… truć-truć. Vrlo sexi i nabijeno… ali, naše je “naše”… čitav je “klozet”!
“Da, moj sin je studiro i zivio vani, i vratio se, jer je vidio da i vani nije sve med i mlijeko. Vratio se na moju veliku radost. Mi svi u obitelji volimo Hrvatsku, i smatramo je najljepsom zemljom na svijetu, a prosla sam puno svijeta. Ova zemlja je prekrasna,…” Vedrana Rudan, Nedjeljom u 2,…
Dovoljno je to što joj se sve redom srbi javljaju svojim “zahvalama”……Više ništa nije potrebno reći.Gosp,Rudan,ako vam se ne sviđa,preselite se istočno od nas.Slobodno.Nitko neče za vama plakati.Sve do ovog članka sam vas cijenio.Od sada,za mene više ne postojite.
Žeravica??? Hmmm…
Što te muči seljo ? Žeravica je Dalmatinsko prezime.Kao što je i “vaš” čuveni trener,podrijetlom Hrvat.To nisi znao zar ne ? Naravno da nisi.I Drašković,je Hrvatsko prezime.Pa i Šešelj……HA…..Treba li ti još čobane.Ako treba,uvjerit ču te i osobno da nisam “od tvog (iz)roda.Srećom.Samo se javi.
Znas li da je Zagreb u anticko doba nosio ime Serbinon?
Nisu to hrvatska prezimena niti su srpska, vec su i srpska i hrvatska. Radi se o jednom narodu, krvno srodnom, koji je vjera podijelila. Braca se pobise i posvadjase, a da ni sama ne znaju zasto. Sto prije to shvatite, manje ce biti mrznje. Ranko Zeravica vam je genetski daleko blizi nego nekom Srboljubu iz Cacka.
Eto ga ujeb – da znate najdraza braco hrvati, nas rvata ima i van Hrvatske! Samo je jedina razlika izmedju nas i vas: nama je to iskljucivo nacionalnost a ne dijagnoza! A da imate znanja znali biste “da se ljudi iskljucivo po toj odrednici nikada ne velicaju!”(parafrazirala Getea)
Vedrana vedri i oblači.
Oluja bi značila dobro za Hrvatsku da je očistila od loših ljudi, ma ko oni bili.
Ali, nije. Zato se i neprekidno govori da je Oluja dobra, zato što nije. Jer da jeste, ne bi ni moralo da se govori.
Kao što je u Jugoslaviji se pričalo o bratstvu i jedinstvu, zato što ga nije bilo.
Draga gospodjo Vedrana..U tako maloj i nedemokratskoj zemlji milinaa vas je pro
čitati..Samo se bojim da vam vec sutra “šatoraši desničari ,turbo folk ustaše i ostali dio zakržljale hrvatske nacije “nece preseliti šator ispred vaše kuće..u ime neke nocve ideje vas proglasiti izdajnikom ili šta ti ja znam već kako sriču te novohrvatske termine kojim bi narodu izbrisali iz glava ideju da su gladni…iz glava i ide..probudite temu srba i nestaje glad..ali iz stomaka..tu nikakvi pobunjeni srbi ne pomazu..Pozdrav iz centra zbivanja…
Srbi vas vole.Pišete ono što oni žele čuti.Prema tome,izvolite.Jednosmjerna karta,pravac “region”,,,i “oslobodite” Hrvatsku svog prisustva.
Damir Ž. Evo baš čitam tvoje komentare i jednostavno mi ne ide u glavu da možeš biti toliko retardiran i zaglupljen propagandom koja se čak ni ne isfurava zadnjih 15ak godina u HR. I da be bi bilo zabune, Hrvat sam iz Knina koji je morao već krajem 90. otići iz svog grada u neizvjesnost i progonstvo. Početkom 93. sudjelujem u oslobađanju sela u Zadarskom zaleđu u akciji Maslenica. Kao i u mnogim akcijama koje su prethodile Oluji kao i u samoj Oluji. I za koji dan ću slaviti oslobođenje hrvatske sa svojom braćom suborcima. Ali isto tako ću i žaliti što mojih prijatelja Srba sa kojima sam odrastao više nema u našem gradu. Žalit ću i što mi Hrvati nismo navrijeme kaznili govna koja si nam ukaljala obraz i uvelike osramotila možda i najveću pobjedu u našoj povjesti sa svojim pljačkama i iživljavanjima nad sirotinjom koju smo zatekli u Oluji na dotad okupiranim područjima. A samo je malo volje trebalo. Ne mrzi momče nekog tko je drugačiji. I tko ne misli uvijek isto ka i ti. Eto sreće da se više tih Srba čiji ti odlazak slaviš vratilo u naš grad. Možda bih i ja sada živio tamo. Al ovako u njemu žive neki ljudi koji su isto tako morali napustiti svoje domove i čiji odlazak isto tako netko zatucan kao ti negdje slavi. A ne pripadaju tamo ni po mentalitetu ni po ničem drugom osim što su Hrvati pa im je trebalo naći mjesto negdje u Hrvatskoj. Razmisli malo svojom glavom i skužit ćeš da nije sve crno-bijelo kako su te učili. Aj sad živio.
Tko su crbi???? pustimo te barbare već jednom pri miru.
One koji su digli mač na moj narod, svakako treba suditi.
kako tako sad prema sestri hrvatici? ratovali onoliko za slobodu govora i misli i dela i sad cvrc
Uvek mi je bila zanimljiva gospodja Vedrana, ali me je nervirao njen rečnik, smatrala sam da može “finije” da se kaže to što ona misli, ali joj se večeras izvinjavam za svaku kritiku koju ona ionako nije čula, sve te reči su bile nužne da bi na pravi način opisale kako su nas UPROPASTILI, Bravo Vedrana!!!!
Zaboravili ste da je Njemacka vlada naoruzavala Hrvatsku vojsku. Zaboravili ste da su SAD donijele zakon u kongresu kojim se dodjeljuje sva moguca podrska ono republici koja izglasa nezavisnost. Sve to nije nista drugo do one stare “zavadi pa vladaj”. I vladaju, itekako vladaju. Nekad su robovi nosili okove i lance, danas se nosimo sa ratama i kamatama. Nekad smo imali sve i ljudi su bili srecni. Neko ce reci pa kako srecni ako je religija bila marginalizovana, kako srecni ako nije postojala sloboda govora, ako je UDBA bila u svakom domu, preduzecu i kafani… Milion je nacina da uporedimo nekad i sad. Ja kao pripadnik poslednje generacije pionira nisam vidio mnogo od Jugoslavije ali slusam sta stariji pricaju. Svoju djecu proglasavam Jugoslovenima u nadi da cemo se nekad dozvati pameti. Ako ne mi onda nasa djeca.
Zaboravili ste agresiju Crne Gore na Dubrovnik i Konavle. Mi u Crnoj Gori nismo! Oprostite nam!
Nismo mi ništa zaboravili.I nečemo vam oprostiti.A vi budite “Jugosloveni” i dalje.I budite što dalje od Hrvatske.Jedva smo vas se rješili.
Opet ti neotesani.Ćuti bre malo i onako nisi rekao ništa što nismo znali.
Ne zamerajte mnogo Damiru…nije on kriv sto je neobrazovan! Krivo je hrvatsko skolstvo jer ih uci dnevnopoliticku hist(e)oriju…a uostalom da ne uce takovu ne bi se moglo hrvatima vladati! Vidite da ni Vedranu ne razumiju!
Jugoslovenstvo poteklo iz Hrvatske.Jos mnogo moras da se obrazujes da bi svoju zemlju poznavao.
Hahahahahahaha, gomila glupo-primitivnih nepismenih debila… Srecom EU stiti takve-kao inacizam, inace ovakve virtualne nakaze ne bi postojale….Mislim da je od svih brendova jedino sotona i demona su izvorni tj. made in croatia….hahahahahahahaha-a znacenje je vrlo negativno, gore od one potkovice u obliku slova u-tj obelezije konjusara i balegara. Gospodo,pardon spodobe niste se pomakli za to malo istorije koje ste bili pod slovom u ni malo…Velike ste neznalice, a istina najvise boli…Vreme je da nakon 10 godina istorije nesto stvorite,ali ne genocidno i glupo, ipak ste vi srbi, dusi ili srcu-to malo sto ostade, tako tvrde vasi geneticari sa sveucilista iz sela Zagreba-taj veliki grad je manji od mnogih sela u kojima sam bio u proputovanju.
Zikica,
Iz tebe progovaraju mrznja i bijes…Zbog takvih kao ti je Srbija danas supak Europe,drzava u svijetu poznata po najvecim genocidima nakon WW2,Vukovaru i Srebrenici…Lijepu Moju znaju po moru i obali….Tu je razlika moj dragi,isfrustrirani prijatelju…
Da li tebe neko placa da budes tako besan, i pises uzasne komentare i vredjas svakog, ko ti se obrati?
Damir Zeravica..hmm..zapamtio sam.
Drago mi je da si uspio nešto zapamtiti.Samo se javi.Potrudit ču se da me nikad ne zaboraviš.
Kada se najmanje budes nadao bubnjaru. Kada pomislis da je sve proslo.
nema više srba ko će vas ponovo branit od islama?
Koliko ja znam,vi imate daleko više islama u svojoj zemlji nego mi.I ne brini se,sami čemo se obraniti.I sve počistiti ako treba.Kao što smo i vas.
Pa kako da nas Srbi brane, kad su Srbi zapravo porijeklom Turci, 500 godina su bili pod Turcima, i iskorijenjeni su,…Nikad mi nije bilo jasno zašto u Bosni tuku muslimane, kad su ih i same Turci napravili???
Oprostite, a gdje su to Turci bili 500 godina?? Samo su Kosovo i Makedonija bili toliko, sve ostalo daleko, daleko kraće. Treba nekad nešto u životu i pročitati.
Mlada Vojvođanko.Moje obrazovanje ti nemožeš dostići da živiš još tri života.Prema tome,nemoj se truditi shvatiti ono što nikad nemožeš shvatiti.
Hahahahahaha taj stepen gluposti ni za milion godina….inace ti srbi nikada nisu bili pod turcima, ali su nad njima vladali-najpoznatiji turski vladari srbi-kao i rimski…Jos jedna sitnica, kosovski boj turci izgubili-20 puta brojniji, bili su nepunih 200 godina na balkanu-balka je inace ime za srbe od jednog starog naroda sa dalekog kontinenta…200 godina turci nikada nisu kontrolisali balkan pogotovo gde su sada srbi-kontolisali gde su hrvati dakako-i bosnci-turska braca u paketu…Naucnici sa sveucilista iz malog sela zvano Zagreb po drugi put potvrdili dnk analizom da su hrvati srbi-dokaz hrvatskih naucnika. Turskom su vladali ko ce nego srbi, 0d 7 veka, 7 miliona srba u ankari zivi, i ceo evropski deo turske je bio srpski-dokaz pravoslavni manastiri i crkve-koji opstaju do danasnjeg dana-dakle hriscani srbi su vladari bili tog dela evrope, ali i azije,afrike….SPC slavi skoro 8000 godina svoje vere, koju su nasledili egipcani pa preuzeli jevreji, izucava je tibet vec 3000 godina….Posudje nadjeno u srbiji je najstarije kovano posudje i znano na svetu, a najstariji zivot je pronadjen u sumadiji i nekim delovima srbije….Ako si toliko pametan kako ne znas najosnvnije stvari npr. ko si i ako su nastali tvoji prici-tj. ko su….Viasat history moze da platite i trilijarde eura, ali vi duboko zakopanu u sebi znate ko ste i sta ste, odatle tolika frustracija….Inace ste uz pomoc SS divizije i nacista koji vas toliko mrze-boze spasi me od kuge i hrvata…izvrsili geoncid nad jednim mestom u Francuskoj-nista novo nad svim mestima ste vrsili za vreme WWII u srbiji-+pardon sada iskorenjeoj od srba…Dubrovnik 1890 nije imao niti jedno hrvata po popisu, odakle hrvati….da nisu to pokatoliceni srbi….to si sigurno znao, i dobro znas….
nemozesh napisano kao jedna rech i obrazovanje u istoj rechenici/? shta sam propustila?
Ne se piše odvojeno.
A Hrvatsko školstvo je barem 100 godina ispred vašeg.Drugim rječima,nedostižno za vas. 🙂
koje Vi zasigurno niste redovno pohadjali kad mozete da napishete “nemozes”
Za kraj Izvinjavam se gospodji Rudan, na par komentara koje sam morao ostaviti na komentare Dam Z. i Marko Kara.
Svaka cast na tekstu gospodjo Rudan!
Evo ga Damir opet se navario….i ne zna sta govori ;))) …tuzano mi je da citam tvoje komentare, i da njima pokazujes da i dalje postoje ljudi kao sto si ti. Evo imam komsiju Hrvata i Bosanca a i Muslimana…i neces verovati svi se druzimo i uzivamo…drustvo mi je bas mesovito, i drago mi je zbog toga, i nista ne bih menjala. Nadam se da i ti u svom okruzenju imas prijatelje Srbe, i Bosance….Imas li Damire?
BALKAN
Mjesto gdje su Rimljani tukli Avare, da bi potom Avari i Slaveni tukli Rimljane, a onda Slaveni tukli Kelte i Avare, te potom Slaveni bili tučeni od strane Turaka i Ugara, koji su se tukli i međusobno, da bi na kraju Turci bili potučeni, a Slavenima ostalo tući se sa Ugarima. Onda su Ugare potpomogli Austrijanci, ali su ih Slaveni sve izlemali i ubili im prijestolonaslednika. Poslije su ih ipak potpomogli Nijemci, ali njima nije bilo dovoljno da ih Slaveni jednom tuku, nego su došli i drugi put po još, i to s Talijanima, Bugarima, Arbanasima i Ugarima. Slaveni su ih konačno, potpomognuti i Zapadom i Istokom, sve zajedno polomili da bi, na kraju, kad nije bilo više nikog s kime bi se tukli, a i nikog više nije bilo briga za njih, Slaveni se počeli tući međusobno.
Svaka cast. Zaboravili ste reci da su pre toga sloveni podeljeni od strane religija.
Da, da, još i to.
A odakle su sloveni dobili sve te religije, nego od svih tih pobrojanih, pobedjenih neprijatelja.
ovo je mozda bolje i od samog pisanija gdje Vedrane
Stay out of the highway till friday,…
Uopće ne želim odlaziti predaleko u povijest, dovoljna mi je i ova ne tako davna. Ovdje sam pročitala svakojakih komentara, od glupih do žalosnih. Hrvatica sam, rat mi je uništio djetinjstvo i najljepse godine života. Ja samo znam jednu stvar, i nitko me ne može uvjeriti u suprotno jer sam to doživjela, a to je da smo mi, domaći Hrvati i Srbi, zajedno bili u skloništima dok bi avioni nadlijetali. Da smo se svi zajedno sakrivali po podrumima dok su SRPSKE granate, haubice, tenkovi, i ostala zla tukla po svemu što se dalo uništiti. Srbi koji su odlučili ostati i prihvatiti Hrvatsku legitimnu vlast, nisu bili taknuti, niti izloženi ikakvom maltretiranju.BAš naprotiv, bili su cijenjeni i poštivani. Na mjestima gdje su se nalazili pobunjeni Srbi, oni koji nisu željeli prihvatiti Hrvatsku za domovinu, uz pomoć JNA, te paravnojnih srpskih snaga, tukli su po nama dok su mogli. O čemu vi pričate ljudi Božji??? Ja sam rat doživjela, i samo znam da ste tukli po nama godinama!! Razorili ste nam gradove, sela, crkve, bolnice, unazadili ste nas za najmanje 100 godina!!! Jeste li se možda vi zapitali da vas je vaša lažna propaganda zatrovala i probudila u vama krvnike koji su radili strahote mojoj domovini? Ono što ste vi slušali na svojim vijestima, nije imalo veze sa stvarnim stanjem u Hrvatskoj. ČInjenica je da ste htjeli zauzeti dijelove Hrvatske za sebe, jer Hrvatska je dobra kravica, daje puno mlijeka, a kada ste vidjeli da to neće ići, onda ste gledali razoriti sve što se razoriti dalo. Zapamtite, hrvatska vojna čizma nije koraka napravila preko svoje granice na srpsku stranu,mi nismo dirali Srbiju, mi nismo bombardirali niti granatirali Beograd i ostale gradove, sela!!! Prisjetite se tko je napadao, a tko se branio. Na kraju će još ispasti da smo sami sebe napali i sami se od sebe branili,a vi Srbi ste nas došli obraniti od nas samih, jer kao htjeli ste nam pomoći, htjeli ste nam dobro!!Nemojte nam više nikada pomagati, molimo vas!!! Zanimljivo da su vam ciljevi bili upravo ono što je ŠeŠelj stalno govorio. Zanimljivo da su se baš na tim dijelovima vodile najžešće bitke. Tamo je bilo najviše srpskog stanovništva koje je sudjelovalo u ratnoj pobuni,i koje se do zadnjeg trena nadalo da će Hrvatska izgubiti rat. Mnogi su pobjegli, mnogi su abolirani, a mnogi su i ubijeni. Ali tako to u ratu biva.U svakom slučaju časno je poginuti braneći svoju domovinu, a poginuti kao agresor koji je svjesno želio oduzeti MOJE, nije nimalo časno!! To je sramotno!! Zato mi s ponosom slavimo Oluju, jer smo časno obranili svoju domovinu!!! Zar vam ovi razrušeni gradovi, masovne grobnice još uvijek nisu probudile savjest da shvatite da ste radili strahote napadajući i nadajući se da ćete osvajati i zauzimati tuđe!!! To nikada nije bilo VAŠE¨ i NIKADA NEĆE!!!!! Pozivate se na 1. i 2. svjetski rat, tražite svaku sitnicu da bi opravdali svoje činove, ali na kraju niste ništa bolji od onih Ustaša ili Četnika koji su klali i ubijali sve što im je pod ruku došlo.Stalno pričate o Jasenovcu i žrtvama logora, a zaboravljate da ste upravo vi devedesetih godina pokušali od Hrvatske napraviti jedan veliki Jasenovac. Amerikanci su vam trn u oku, jer su nam pomagali!! Pa neka su!!Ako ćemo već kopati po dalekoj povjesti, da vam nije bilo Rusa, još bi živjelu u Pašalucima. Samo njima možete zahvalilti,ali to zaboravljate, bitno da nama Amerikance ne opraštate. Svo naoružanje iz Teritorijalnih obrana povučeno je u kasarne JNA,kojim ste nas napadali i naoružavali srpske dobrovoljce, a naši očevi, skoro goloruki.sa običnim lovačkim puškama krenuli u obranu. Hvala Bogu da su nam Ameri pomogli, jer cilj vam je bio pokoriti nas i napraviti Veliku Srbiju, ali plan vam se izjalovio. Cmizdrite za Jugoslavijom jer ste imali otkuda musti, a sva lova išla u glavni grad Beograd. Kažu da nema gore kletve od one “Dabogda im’o pa ne im’o”. a to se upravo dogodilo vama. Mi možemo bez vas, i baš nam je dobro bez te Jugoslavije. i onda da ne slavimo Oluju??? Naravno da ćemo je slaviti punog srca!!! Kada bi tek znali koliko Srba uz nas Hrvate slavi tu Oluju,pukli bi od muke, jer su ljudi vidjeli i doživjeli strahote rata i sretni su što su ostali braniti svoju zemlju, svoju domovinu, i ljubiti zastavu koja ih hrani i daje im kruh. Dolaze Srbi iz Banja luke pa kukaju da nisu trebali otići, da su tek sada shvatili da su bili plašeni od strane srpske televizije i radija koja je prenosila kako Ustaše idu redom i kolju, pale i siluju. .Nitko tko je ostao nije niti zaklan, niti spaljen niti izjeban. Sada žale što su otišli, i žele se vratiti. I neka se vrate, ovo je njihova domovina i tu im je srce. Vi Srbi ste poznati kao nevjerojatni kraljevi drame, i tko vas ne zna popušit će vaše priče samo tako. Ali meni ne možete… doživjela na svojoj koži. Te priče pričajte nekom drugom.
Trudicu se da ti odgovorim sa postovanjem. Ne zanima te istorija i kazes da se pozivamo na sitnice iz istorije da bi opravdali poslednji rat. Kao da je bio juce zar ne, a proslo je 20godina. A pre njega je proslo samo dva puta toliko od tog jasenovca kod i ti spominjes i koji, siguran sam, ne mozes ni da zamislis, a kamoli poredis sa bilo cime iz poslednjeg rata. Svakako da je srpska propaganda bila manipulatorska, ali pogledaj rezultat, pa ces znati prvobitnu nameru: etnicki ociscena hrvatska. Ta hrvatska koju nazivas svojom, nije bila nista manje ni od tih srba koji su ziveli u njoj. Zapravo, oni su ziveli u jugoslaviji. Tada su hrvati odlucili da otcepe deo jugoslavije, da li ti je poznato? to kazes da su posle toga srbi hteli da urade hrvatskoj. To su dvostruki standardi, jer pravo je, ako ga ima, identicno. Hrvati su hrvatsku, kao vecinsko stanovnistvo, otcepili od juge, a srbi krajinu od hrvatske. Eto, razmisli malo o tome. Svako dobro ti zelim.
Ana Bozica, za rat nisu krivi obicni ljudi, niti su ga ikad zeleli.
Ako nekog treba da mrzis, mrzi politicare i njihove odluke, i one koji su od rata imali koristi, nemoj mrzeti obicne ljude kao sto smo ti i ja.
Nemoj se ponositi Olujom…tom operacijom su proterani civili
200 000 – 300 000…obicni ljudi…ljudi kao ti, koji su doziveli rat na svojoj kozi kako kazes…zasto onda slavis takav zlocin i ponosis se njime…sama si rekla da si u sklonistu bila sa Srbima….zasto su Srbi koji su poterani Olujom drugaciji od onih koje poznajes?
Vesna Pusić kaze: Hrvatska proslavom Oluje „slavi teritorijalno ujedinjenje zemlje i to je bilo oslobađanje od okupacije.
Strasno!!! Okupacija!!! A proterani su civili, i to se slavi.
Sto se tice zlocina…bilo ih je na sve tri strane…i od strane Hrvata, i Muslimana…i Srba. Rat ne zeli niko…NIKO! A vi slavite i pravdate svoje zlocine. Cestitam Vam!
Marko
Valja se malo educirati prije davanja apsurdnih izjava poput vase…Vise od 90 posto ljudi je glasalo za odcijepljenje RH od Jugoslavije koja se tada pretvorila u Sobinu Veliku Srbiju…Odkuda pravo manjini da Krajinu koja je na teritoriju RH proglasava Srbijom…Nemojmo svasta bubati…
Vjerojatno si vrlo mlad….to sudim po rečenici…”naši očevi su goloruki…”ja sam jedan od tih očeva.To kako ti vidiš početak rata u Hrvatskoj i ulogu Srba ,nema veze sa vezom.
1990 .na čelu Jugoslavije je slovenac,a 1991.S Mesić.Među deset glavnih osoba i generala nekoliko je Hrvata.Admiral Grubišić je vođa mornarice i SKJ,
zrakoplovstvom JNA upravlja hrvat Zvonko Ivezić,predsjednik jugoslav.vlade je Ante Marković…..Hrvatska je razvijenija od Portugala i ima stupanj neovisnosti koji današnja RH nikad više neće imati.
Standard života je vrlo visok,kao i ljudskih prava koja se razvijaju.
Ante Marković uvodi konvertibilni dinar s kojim jača hrvatska privreda ,a strane banke i EU daju mu garancije za velike kredite s kojima će se rješavati jugo kriza.EU predlaže hitni prijem Jugoslavije u članstvo da bi politička kriza bila rješena u okviru EU,na miran način.Jedan od koraka je da se začeci kninske balvan pobune riješe saveznom policijom,koja bi osiguravala red i prohodnost cesta .Dakle ,sve je bilo realno rješivo na miran način.
Kad su oni koji su morali organizirati rat ,shvatili da rata neće biti i da će oni biti uklonjeni ,ekstremizirali su stvari i počeli manijakalno pucati gdje stignu i kako mogu.Samo da poteče krv ,a onda krv na krv…i uspjeli su pokrenuti verziju B s kojom se poništava Jugoslavija.
Promotori poništenja Jugoslavije su mislili preživjeti tu varijantu ,ali to ne ide.Varijanta B ih je poništila ,deletirala ,pa nakon izvučene dobiti za velike svjetske igrače ,vraća stvari opet na početak…To je istina o srži tzv domovinskog rata.
Nije Zvonko Ivezić nego Zvonko Jurjević..falija sam prezime .Isprika.
@Ana Bozica Cini se da komentarisete vodjeni emocijama, a ne faktima, koji kazu sljedece: Tudjman je “ostvarivao tisucljetni san” Hrvatima, sto znaci da nisu imali drzavi cijeli milenijum. Prica da je kasa u Beogradu je prica za naivne, jer su Slovenija i Hrvatska imale bolji standard gradjana u odnosu na Srbiju. Epilog je da je danas kasa u Berlinu ili Briselu, a ne u Zagrebu, zar ne?! To je i bio cilj. Koji su proveli Milosevic i Tudjman u dogovoru, a za interese onih od cijih banaka uzimate danas kredite i cije proizvode kupujete u ducanu. Milosevic i Tudjman su dogovorili i da 1992. prebace rat iz Hrvatske u BiH, tako da tesko da ste godinama trpili srpske granate. Dalje, morate znati da su ti Srbi, npr. Teslini preci, vijekovima zivjeli na teritoriji Hrvatske, a da su Olujom svedeni na statisticku gresku. Dakle, Hrvatska je vasa koliko i Teslinih rodjaka, koje ste protjerali. Morate znati i da je NDH porazena u 2.svj. ratu, da su Srbi iz Hrvatske trebali dobiti pokrajine poput Kosova ili Vojvodine, ali se odustalo, jer bi to rjesenje iskljucivalo Srbe koji su zivjeli po gradovima. Zato im je dat status konstitutivnog naroda, koji je, dolaskom na vlast, ponistio Tudjman, cime je otvorio Pandorinu kutiju. U to vrijeme je JNA bila jedina regularna vojska, koju su napadale paravojne hrvatske snage, ali i nahuskani gradjani. Vi morate da razlikujete srpski narod u Hrvatskoj od paravojnih pljackaskih jedinica iz Beograda, koje je slala Miloseviceva SDB. Prvi su zrtve, a drugi dzelati. Ali ne zaboravite da su se tokom cijelog rata Tudjman i Milosevic dogovarali. Pa i oko Oluje. RTS je vijest o Oluji objavio tek u 27. minutu Dnevnika. Danas su i Srbija i Hrvatska opljackane kroz pretvorbu, dosle su strane banke, Brisel namace pravila igre. Hrvatska je mnogo manje nezavisna no sto je bila u SFRJ. Iako se oslobodila Srba, tog remetilackog faktora za srecu. Zato tu nema sta da se slavi. Nema slobode! Ropstvo je!
Lose znas….pod jedan ne znas du je slovenija izdala legitimne granice-za to delo je kazna smrcu, hrvatska krenula istim putem…Ne secas se da je hrvatska u granicama komunistickim na stetu srbije koja je gradila hrvatsku. Da su hrvati pokatoliceni srbi….Najbitnije je da je to rat zapada,engleske, nemacke , nato i usa protiv srbije….Nemci -geri germani svabe-pogrdna imena dobijena od srba, nemci je najpogrdnije, su bili preoubuceni u uniforme teroristicke jedinice slovenacke paravojne jedinice isto i kod ustasa….ista prica….Sta je to, potrazi, ako znas sta je to zaista i ako zelis….Ako pocnes svi smo isti, ubijali nas srbi….cekaj jna je bili vojska svih gradjana, madjara, rusina, rum,rumuna, bugara, albanaca, koji su sluzili istu-dakle svako ej imao obavezu da sluzi istu, pa tako ispada da su svi podjednako rusili hrvatsku-cak i hrvati i slovenci, zatim otetet teritorije, pokatolicen narod, genocid i pronanstvo na milione ljudi, da ne pricam o prethodnoj istoriji. Nisu hrvati nikada ugrozeni, njima je obecano od starne engleske od pre 100 odina dato kako je dato….
pa moja baba tetka jeste. ostala i zaklana. a baba je bezala na nekom traktoru sa izvrcanim medom. doshla je da izvrca med na svojoj zemlji, privatnoj svojini a bezala je da spasi glavu. nikad nije ratovala. barem ne namerno. ne znam za druge
Zasto srbi nikad nisu i danas ne mrze “hrvate” i “bosnjake”? Zato sto znaju da su to srbi. Jadni, izmuceni, pokrsteni, poturceni, naterani da mrze svoje i bore se protiv njih- srbi. A zasto “hrvati” i “bosnjaci” toliko mrze srbe? zato sto istina boli. A srbi znaju njihovu tajnu i sramotu. Ne sramotu sto su srbi, nego sto su podlegli i izdali svoje.
Markicu,
Presmijesni ste vi Srbi….I Obama je Srbin,a to ne zna,kao i cjelokupan kineski narod…Shvacam vase frustracije,no nekada treba povuci kocnicu dragi moj isfrustrirani prijatelju
Poslusajte … https://www.youtube.com/watch?v=tPXaTGV_uO0
Osnovno je pitanje običnog puka koji se ne bavi politikom i ne živi znači na jaslama nascionalizma kada će se ti odnosi unormaliti. Rat 1945-je je bio za Srbe 700000 puta gori od rata pre 20 god i oluje.Međutim od prvog dana mira državnom politikom Jugoslavije radilo se čak i prisilno na bratstvu i jedinstvu naroda na prostoru bivše Jugoslavije.Srbija nije 20 god sahranjivala žrtve Jasenovca i prikazivala na tv svakodnevno zverstva ustaša.U Hrvatskoj nije glavna vest bilo streljanje D. Markovića i zločini četnika nego izgradnja i obnova zemlje u mnogobrojnim radnim akcijama u kojima su učestvovali sve narodnosti iz totalno razrušene zemlje.Deset godina posle rata ta politika je uspela i jednostavno svest o zajedništvu je potpuno izbrisala stara neprijateljstva.Mešani brakovi su bili normalni a Srbi su izgradili bezbroj kuća na Hrvatskom primorju i bili su dobrodošli gosti.Niko nije isticao koje je nacije niti je to bila tema igde.Ovo sada izgleda kao bajka ,ali to nije bila bajka,-tako je bilo.Odgovor na pitanje “kada”( iz naslova) je ,”nikada”dok gomila pokvarenih političara prave i to uspešno biznis na nacionalističkoj,rasističkoj,fašističkoj i dekadentnoj mržnji prema drugim nacijama.
Čitam ove komentare i jasno mi je da na ovom jebenom Balkanu neće biti mira, bar ne dugoročno. Jedan bijednik, Neki Dražen Ž. uspije uzjebat masu komentatora druge strane, Većina automatski radikalizra retoriku. Po mom skromnom mišljenju, gđa. Vedrana vas je podbola da pokažete svoje pravo lice.. I manite se sad nacija, pokazujete koji ste ljudski ološ, prestanite se skrivati iza nacija. Odmah potežete mitove, od Jelačića, Gavrila Principa, svete krave, vjeru, kurce palce. Sva govna kojima vas hrane, a da bi ostali govna. Sa obje strane Dunava. Igrom slučaja sam Hrvat, ali kad mi netko predbaci Jasenovac osim gađenja od zločina me zabole.To što su neke fukare u ime mojeg naroda trijebili druge me se ne dotiče. Ja s time nisam imao veze, niti današnji Srbi sa kraljem Aleksandrom, niti Bosanci sa Sulejmanom i kosovskom bitkom. Jebiga mi normalni nismo imali veze niti s Olujom, niti Srebrenicom, niti Vukovarom, niti Ahmićima, niti Markalama, ni sa čime. A opet, samo stojimo i gledamo kako postojimo i puštamo šljamu sa obje strane da održava tinjajuću žeravicu mržnje umjesto da ih odjebemo u tri pizde maerine.. Kak je rekao Schopenhauer “..najeftinija vrsta ponosa je nacionalni ponos.On kod svoga nosioca odaje nedostatak INDIVIDUALNIH osobina na koje bi mogao biti ponosan, inače ne bi posezao za nečim što dijeli sa miljunima drugih.” Dakle, nacionalisti svih boja jebite se!
Hvala bogu da neko ovde ima mozga i pameti… Običan narod na svim stranama sukoba je izmanipulisan da se međusobno kolje dok su “očevi nacije” za sebe i svoje zgrtali ogromno bogatstvo, boreći se do poslednje kapi tuđe krvi. Pogledajte gde su danas, po položaju i imovnom stanju, potomci i saradnici “očeva nacije”, a gde oni koji su zaista krvavili gaće, bili sakaćeni i ginuli čineći nezamislive gadosti drugim stranama. Pogledajte gde nam je ekonomija, kolika su nam tržišta, koliko imate u novčaniku i šta sa tim možete… Ko ima imalo mozga, moći će samo da se spusti na sve četiri i počne da njače. Za one koji još nisu ukapirali, Vedranin članak je primarno o tome, proslava “Oluje” je samo povod. Naravno, veoma je teško priznati sam sebi da si ispao (blago rečeno) glup u društvu. Valjda se zato Damir tako tvrdoglavo drži te svoje mržnje.
hvala, utješno mi vas je čuti nakon svega gore, ja stojim iza svake vaše riječi 🙂
Izgleda da si shvatio da ako napises kurac, postajes vedrana rudan. Salu na stranu, jebes nacionalizam i svaki sljam sto nista od sebe stvorio nije, nego je ponosni srbin, hrvat itd.. ali probaj da pogledas sa cisto egzistencijalne strane i zamisli da si srbin, seljak iz banije, like..i da se hrvatska odcepljuje od sfrj, a u ndh su, ne tako davno, sve tvoje rodjeno poklali. Eto samo tako zamisli. citao sam memoare jovica i kadijevica, sto ne znaci da ih podrzavam, a secam se sustine, a ona je otprilike ovakva: ma nek idu, nek se odcepe, ko ih jebe, sta otcepe, mi cemo njih isterati iz sfrj, ali sta ce onaj jadni narod tamo. Zasto nije bilo problema sa slovenijom i makedonijom? gde su tada bili nacionalisti? cuvala se glava na ramenu od ustaskog noza moj prijatelju, a ne ni zastava, ni grb, ni pravoslavlje. I za kraj, kurac, picka, govno, sisa. Sto sam pametan, a i vedrani se svidjam.
Hvala Marijane; sad mi je puno lakse zahvaljujuci Vasem citatu Schopenhauer-a, Bilo mi je pomalo sumnjivo zasto nemam taj ‘nacionalni ponos’, ni prije ovih vremena, a narocito ne sad. Tako je lijepo biti SLOBODNA !
A Vedrani duboki naklon, kao i uvijek do sada !
I pozdrav iz afrike, uz zadovoljstvo postojanja 🙂
OLUJA se u Hrvatskoj SLAVI kao DAN OSLOBODJENJA OD AGRESORA…to je HEROJSKI DAN-za HRVATE u HRVATSKOJ!
U svakom slučaju,to je ‘HEROJSKA AKCIJA’ za SVE one Hrvate i Hrvatice koji POJMA NEMAJU ‘što se to ustvari UISTINU ODIGRALO u tom DOMOBRANSKOM IGROKAZU’…i cijelom tom DOMOVINSKOM RATU…
Hrvati i Hrvatice(bas kao i ostali susjedi)pojma nemaju KOLIKO SU HEROJSKI POGRIJEŠILI…
Kakva CRNA OLUJA?
kakvi HEROJI?
To je bio TEATRALNI IGROKAZ na domacem terenu čije su upravljačke konce vukli AMERIKANCI i ostala ‘družina Gospodara prstenova’…
Nitko od NAŠIH ljudi(baš kao i svih ljudi iz ex-yu)nije mogao UČINITI baš nista SUPROTNO od onog sto se odigralo…
Tako da,po toj logici,nitko od NAŠIH(i svih drugih ljudi iz ex-yu)ni NIJE KRIV za odigrano SRANJE-nego UPRAVO AMERI i ‘ostala družina’…
i SVI OVI NAŠI ČELNI LJUDI koji su SUDJELOVALI u njihovim(stranačkim) UPUTAMA PO DIKTATU…
Po toj logici,TUĐMAN i MILOŠEVIĆ su ISTO…
DVIJE LUTKE(koje prihvacaju AMERICKE i ostale vanjskopoliticke diktate za INTERES ZEMLJE)jednog NOVOG-TRULOG SISTEMA koji su UVUKLI u zemlju PREKO SUKOBA…
dakle,RASPAD ‘BRATSTVA I JEDINSTVA'(SOCIJALIZMA)zamijenili su DEMOKRACIJOM,INVESTICIJOM STRANACA u ZEMLJU,te SLOBODNIM TRŽIŠTEM…!
Dakle…
Prodali su ZAJEDNICU i SOCIJALIZAM,preko PRLJAVOG RATA,NOVOM SUSTAVU(Svjetskom Poretku)…
I eto…
To je ‘HEROJSKI ČIN OSLOBOĐENJA’ koji se TEATEALNO obilježava SVAKE GODINE,pod nazivom:OLUJA…
Što su OSLOBODILI?
NIŠTA…!!
Kako ništa?
Zato jer su TERITORIJALNO STEKLI ČIST HRVATSKI TEREN i uveli na njega DEMOKRACIJU-
a,upravo su zbog DEMOKRACIJE SVIMA još više OTVORILI VRATA i OMOGUĆILI da ulaze u HRVATSKU( i sve ostale zemlje ex-yu)…
To je DOMOLJUBNA SRAMOTA,ali eto…očito HEROJSKI ČIN;))
Prodati ZAJEDNICU za šaku dolara-očito nije SRAMOTA nego DRŽAVNI INTERES(tj.spada pod NACIONALNU SIGURNOST-jer možeš CRPITI I STRANAČKI NOVAC preko ulaganja i investiranja(što je svakako za DOBROBIT ZEMLJE;)))
UŽAS…
…
I,da…
Buduci da se BRATSTVO i jedinstvo raspalo(SOCIJALIZAM),demokracija je u zemlji stvorila NOVE GAZDE(privatne vlasnike koji imaju PRAVO UPRAVLJATI CIJELIM TRŽIŠTEM I EKONOMIJOM u zemlji)…
To su ovi nasi KRASNI TAJKUNI koji upravo ZAHVALJUJUCI ‘CRNOJ OLUJI’ i oslobodjenju od SOCIJALIZMA mogu I DAN DANAS ŽARITI I PALITI HRVATSKOM (i bilokojom drugom zemljom u ex-yu)i PROTJERAVATI HRVATE I HRVATICE sa vlastitih OGNJIŠTA…
Ne uz pomoć oružja,nego uz pomoć NEPLAĆANJA PLAĆA,IZRABLJIVANJA i EKONOMSKOG KOLAPSA,STAGNACIJE…bla…
Eto…
To su PRAVI HRVATSKI DEČKI I HEROJI-iznikli iz CRNE OLUJE…
ZA DOM SPREMNI-za SVE HRVATE I HRVATICE;))
eh…
Hrvatski tzv.branitelji i srpski pobunjenici u RH jesu izmanipulirani pijuni za rušenje SFRJ.nažalost ,rušenje SFRJ je obavljeno još i prije sukoba u Hrvatskoj.Jer onog trenutka kad su Slovenci odlučili napustiti SFRJ ,sa Jugoslavijom je bilo svršeno.Slovenci nikad nisu imali ni jedan jedini razlog bilo koje vrste da bi rušili SFRJ.Slovenci se nikad nisu ni bunili protiv sistema SFRJ ,niti su imali značajnijih primjedbi kroz cijelu povijest.Poslovično je bilo bratstvo između Srba i Slovenaca ,koje nitko nikad ni nije narušio.Zašto Slovenci odjednom odlaze?Ko je pokrenuo te akcije protiv pragmatičnih interesa Slovenaca?.U tim odgovorima je ključ raspada SFRJ.Hrvatski događaji su samo 2.faza,koja je onda uslijedila.
Jadni hrvati kad nemaju sta bolje slave. Cime se budala ponosi, pametan se stidi. Bolje bi bilo da se izninu Srbima
Marica,
Hrvati slave pobjedu nad srpskom agresijom….A tko je ikad vidio da se zrtva ispricava agresoru?
Meni nije jasno sta Blond i Damir rade na ovom blogu jer ovo je ipak za pametne i DOBRE ljude!
Mala napomena
rijec tisuca je ruska
rijec hiljada je grcka (ilarda odakle je Ilijada dobila naslov
Toliko o costom hrvatskom jeziku !!!
Radivoje
Ovdje sam da educiram isfrustrirane dusice poput vas koji poput onih koji su vjerovali da je Zemlja ploca vjeruju da se cijeli svijet urotio protiv Srbije.
Ja sam tu da vam pomognem progledat 😉
Pozdrav iz Crne Gore za Vesnu, od vjernog citatelja
Bravo Vedrana!
Što se tiče komentatora koji su stigli i do Tridesetgodišnjeg rata, nije mi jasno je li za to kriva vrućina koja je na cijelom ovom nesretnom Balkanu.Nije mi jasno kako se može tako mrziti svojeg susjeda, zašto da me bude briga ide li netko u crkvu ili ne, ne propitujem tko je koje nacionalnosti, velike patriote,većinom nacionaliste prezirem.
Ljudi moji, mi smo roblje, svi smo jadni i sad kod nas troše pare na vojne mimohode i dernek u Kninu. Svašta!
Kako da naša djeca i unuci razumiju povijest kad ima toliko mnogo neznalica i obično su najglasniji, obično veliki vjernici koji bi s užitkom opet na klanje bližnjega svoga.
Volim dobre ljude. I žao mi je kad vidim da kojekakve individue svu svoju zloću iskaljuju čak i na komentiranju na portalu.
Pozdrav svim susjedima, bilo bi nam svima bolje da zaboravljamo te krvave ratove i da se poštujemo i volimo.
Još jednom – živjela Vedrana i hvala joj!
Inače – iz Hrvatske sam, i ne smatram da smo mi najbolji narod na svijetu! Najpametniji!Najkulturniji!
Ovoliko retardiranih yugofila još nisam susreo na bilo kojoj internetskoj stranici!!!
Naravno, sa crbima prečanima koj sebi daju za pravo kritizirati ono što je SVETO svakom časnom Hrvatu!
Onaj tko vrijeđa moju domovinu, neka vječno živi u paklu!
Pozdravi mi papu kad stignes u pakao.
hrvati bi se trebali vec jednom odliciti oko toga zbog cega optuzuju Milosevica. Jedan dan ga optuzujete za stvaranje velike Srbije. A drugi dan za dogovor sa Tudjmanom oko razmjene teritorija i iseljavanja Srba iz hrvatske.
Medjutim nikakvog plana o velikoj Srbiji nije bilo vec se Srbski narod 91 godine poceo braniti od ponovnog dolaska ustaske vlasti u hrvatsku. Sto se dokazalo u sljedece cetiri godine a narocito Maja i Augusta 95.kada je hrvatska protjerala gotovo sve Srbsko stanovnisvo.
I takodje o dogovoru njih dvojice govorite samo vi da bi svu krivnju za svoja zlodjela podjelili, odnosno skinuli sa sebe. Kao da su Srbi samo tako odlucili ostaviti svoja vjekovna ognjista i zemlju (ne drzavu jer je na tim prostorima bilo nekoliko drzava) koju su vjekovima mukotrpno sticali.
Hrvati bi trebali da slave milosevica jer da nije bio on vec recimo mirko jovic danas bi od hrvatske ostala samo uspomena,…Kakvi komentari….zreli smo za novi rat pa kako god okrenes.GLUPI BALKANCI!
Nikolica
U pravu si, cijeli svijet,onaj koji je Srbiju proglasio zlocincem i agresorom je u krivu,a ljudi poput tebe Voje Seselja I njegovih cetnickih jataka Ace i Tome u pravu.
Izgubili ste rat,izgubili ste Crnu Goru,Kosovo,a slusajuci tebe i pamet…Zalim te jadna,isfrustrirana duso.
čudi me da toliko domoljubnih Hrvata čita Vedranu Rudan. NIKADA NE ČITAM LITERATURU, KOJA MI NE ODGOVARA.
Ja sam HRVATSKI DOMOLJUB-i čitam Vedranu…
U čemu je problem?
Čitati VEDRANU ne znači biti HRVATSKI PROTIVNIK,ili JUGOSLAVEN,ili ‘netko tko veliča Srbe’…;))
Čitati Vedranu,a i pojedine komentare znači-BITI ISTINOLJUB…a to je PRAVO DOMOLJUBLJE…
eto…:))
Svaki DOMOLJUB koji veliča LAŽ,nije DOMOLJUB;))
Istinoljublje je JEDNA DRUGA VRSTA…
ANTIPOLITIČKA ustvari…
Vedrana je ANTIPOLITIČKI nastrojena…;))
To je valjda JASNO?
e,pa onda…
Valjda bi trebalo biti jasno DA NE ZAUZIMA NIČIJU STRANU?…
zauzimaju je samo SVI ONI koji su ISPRANIH GLAVA…
Jer,onaj TKO NEMA ‘ ISPRAN MOZAK’ ni NE MOŽE ZAUZETI STRANU…jer su obje ISPRANE…
Normalni ljudi mogu razumjeti OBJE STRANE,i shvatiti ZBIVANJA sa obje…
Jedna strana BEZ DRUGE ne ide…
A obje su strane(i HRVATSKA i SRPSKA)podjednako u PRAVU i KRIVU…
dakle-NEMOGUCE JE ZAUZETI ISPRAVAN POLITIČKI POLOŽAJ…
(to mogu samo JEDNOSTRANI LJUDI-koji ne vide i NE GLEDAJU dalje od ‘svoje bodljikave žice'(iliti svog dvorišta)
….
Ovakvih budala kao što je DAM Z je teško naži.Zato je najbolje ignorisati njegove gluposti jer najviše govore o njemu.Svakako nije ni njemu lako jer tolika količina mržnje izjeda samo njega.Na svu sreću ne može mu oštetiti mozak jer ga i nema.Pozdrav za sve pa i DAM Z i svima želim,injemu naravno,svako dobro.
SRPSKI: Kada se kaže: dva miša u jednoj rupi… to oni koji preferans igraju znaju o čemu se radi.
Dakle, ja Srbin (i sve što ide uz to; četnik, nekulturan, smrdi na beli i crni luk, ma na stajsko đubrivo) i skoro pa davno se povatah žestoko sa jednom lepom, pametnom, kulturnom, prosvetljenom i divno na more mirišljavom Hrvaticom. Rodi nam se devojčica (na hrvatskom: djevojčica) – srobo-hrvatica, ne i srbohrvatica, ima razlike zar ne… Za moje ona je: purgeruša, malograđanka, kvazikulturna, govori šest jezika; zašto kada
srpski ceo svet razume, za njene je: Srbuša, četnikuša, neurednica, seljančura… Kak možeš živeti s takvim” Pita njena mama. Moja majka ne pita ništa…
HRVATSKI: Kada se kaže: dva miša u jednoj rupi … to oni koji preferans igraju znaju o čemu se radi.
Dakle, ja Srbin (i sve što ide uz to; četnik, nekulturan, smrdi na bijeli i crni luk, ma na stajsko gnojivo) i skoro pa davno se povatam žestoko s jednom lijepom, pametnom, kulturnom, prosvijetljenom i divno na more mirišljavom Hrvaticom . Rodi nam se djevojčica (na hrvatskom: djevojčica) – srobo-hrvatica, ne i srbohrvatica, ima razlike zar ne … Za moje ona je: purgeruša, malograđanka, kvazikulturna, govori šest jezika; zašto kada srpskog cijeli svijet razumije, za njezine je: Srbuša, četnikuša, neurednica, seljančura … Kak možeš živjeti s takvim “Pita njena mama. Moja majka ne pita ništa …
P.s. – Jadna je diskusija kada se na pijedestal penje Ja Hrvat, ili Ja Srbin… mnogo jadna.
za Bera -da su srbi turci-govorili bi turski ,a ne srbski
Bravo, Vedrana!
ZA BOLESNE – POSTOJI BOLNICA
ZA LUDE – POSTOJI LUDNICA
ZA BUDALE NEMA NIŠTA, ZATO IH IMA SVUDA…
Gospođo Rudan zaboravili ste spomeniti 500 000 prognanih hrvata prije oluje ,,znam da vam to nije bitno al samo (onako usput ) da se zna
Smrad od teksta. Uvrede, neistine i neutemeljene tvrdnje. Ako postoji školski primjerak lošeg pa čak i podlog novinarstva, onda se može priložiti ovaj tekst Vedrane Rudan.
Ali razumljivo je da tako piše jer mora zadovoljavati apetite svojih financijera.
Udostoji se pisati o Kninu i kontejnerima, a nikada ga valjda nije ni vidjela izbliza.
Ako ti Lijepa naša nije ni lijepa ni tvoja, onda marš u Srbiju i piši tamo o pravima Hrvata i nacionalnih manjina, o četničkom premijeru i predsjedniku i toliko poštenom srpskom sudstvu koje je presudilo tolikim hordama četničkih koljača koji su u te bunare koje spominješ pobacali na stotine nedužnih hrvatskih i muslimanskih staraca, žena i djece. Je li o tome pišeš Vedrano?
300.000 Srba prognano? A koliko ih je uopce zivjelo prije rata u Hrvatskoj?
Je li pišeš o tome kako su Hrvati istrijebljeni iz tzv. Krajine, kako su četničke bradate spodobe postavljale barikade na cestama oko Knina i maltretirali neduzne ljude? Ubijali civile po vinogradima jer im se, eto, na to digla ona stvar?
Sram te bilo, ostavi se olovke i zatvori svoje računalo, a umjesto toga otvori međunozje o kojem tako lijepo znaš zboriti svojim srpskim obozavateljima s ove stranice.
U RH je prije rata živilo oko 490 000 Srba ,a nešto je bilo i neopredjeljenima te u jugoslavenima.Oko 12 % stanovnika.Tekst ustava SRH glasio je:….Socijalistička Republika Hrvatska je država Hrvatskog naroda ,Srpskog naroda u Hrvatskoj ,ostalih naroda i narodnosti SFRJ,te svih građana itd…Znači da je RH već bila samostalna država ,a rat koji je uslijedio bio je čisti -građanski rat između domicilnih etničkih grupa.
Pa to je upravo tako…
Zato i kažem,NIŠTA NITKO NIJE OSLOBODIO…;))
A ako netko već misli da je-tj.,da je OLUJA OČISTILA HR od okupatora…onda opet ĐŽABA IM OLUJA…jer,SVI SE OPET MOGU VRATITI NATRAG ‘na početne položaje’ ,i NITKO ih NE SMIJE NI PIPNUTI…;))
Prema tome…
NIŠTA SE NIJE POMAKLO SA MJESTA-niti je itko išta oslobodio…
Sve je ostalo isto(samo što je još mnogo GORE nego prije)
AL’ETO…đžabe objašnjavati ljudima…;))
Oni koji negiraju građanski rat u RH misle da time brane neku državnost.To je glupost.JNA je legalna vojska države Hrvatske (SRH)do 1992.Ako je u ratu s nekim na svom jursdikcijskom teritoriju ,tad je to opet građanski rat.Ovdje ne govorim o tome jeli netko pravi zločine više ili manje i jeli nosi perje u kosi ili trobojnicu ili četvrobojnicu …Kako god okrenemo 1991 je u RH građanski rat.Kad netko kaže nije građanski rat nego -agresija ,s tim ništa ne kaže.U građanskom ratu stalno se događaju različite agresije.Domicilnim akterima uvik i svuda pomažu neki strani zainteresirani faktori.
Kao Bošnjak, grozim se i osuđujem s gnušanjem ovaj tekst koji je očigledno srbočetnički pamflet napisan kako bi se zadovoljile potrebe uvrijeđenog srbijanskog puka koji ovdje dolazi da nađe “Hrvata koji mrzi Oluju”. Oluja je legalna, legitimna, najvećim sudom na svijetu dokazana vojna akcija u cilju oslobađanja trećine teritorije međunarodno priznate države u cilju uspostavljanja suvereniteta i integriteta države, na što države, po deklaraciji iz Montevidea, imaju neotuđivo pravo.
Srbijansko-srpska (ili kako se već sad to zove) taktika je poznata – svaki poraz proglasiti za zločin. Tako su zločini Medački džep, Dorovoljačka ulica, Tuzlanska kolona, Bljesak, Oluja, Kosovo ? U Oluji je bilo izolovanih zločina, ali nikakvog masovnog pogroma nije bilo. Bila je ista scene kao i u Sarajevu na kraju rata kad je Momčilo Krajišnik vikao: “U brda, braćo, u brda i šume, ali ne u Alijinu državu”. I danas neko priča o progonu Srba iz Sarajeva.
Ja koristim priliku da svim dobronamjernim komšijama u Hrvatskoj čestitam Dan oslobođenja Hrvatske u nadi da će se trend uspostavljanja sve boljih odnosa između bošnjačkog i hrvatskog naroda nastaviti i dalje, te da ćemo ubrzo biti u prilici da naši odnosi ponovo budu simbolizirani svezanim zastavama Hrvatske i BIH kao i 1992.
Ma najbolji su mi ovi koji prihvataju zlocine na samo jednoj strani kao sistematske, kao prave i gnusne zlocine, dok su im na drugoj strani genocid i sl.
Da smo makr imali srece i da su sve takve sa sve tri strane pobacali u jame u tim “pojedinacnim” zlonicima o kojima takvi obicno pricaju, sada bi nam svima zivot bio laksi.
Evo ti malo drugacija teza, ako vec volis da laprdas: srebrenica je bila legalna vojna akcija. Bas neki dan u dokumentarcu gledam sluzbenika NSA dok tako govori. Amerikanac pa tako rekao… Ti kao Bosnjak sad sigurno vjerujes u to, zar ne?
Eto, tako je i Oluja bila legitimna, legalna i nadasve divna vojna akcija. U to ime, skidam kapu vojsci Hrvatske, kao i djeneralu Ratku Mladicu koji je Srebrenicu predao srpskom narodu.
Jel to OK? Jel klimas glavom, Bosnjo dobri?
Svasticaru
Srebrenica je bila legalna vojna akcija?Mozda u glavi Ratka Mladica i vasih predsjednika I premijera,bivsih seseljovaca…Svijet I medjunarodna zajednica Oluju su proglasili legitimnom akcijom kojom je zadan jedan od konacnih udaraca srpskoj agresiji na teritoriju Hrvatske…no vi ste slobodni,poput gde Rudan I dalje laprdati da se cijeli svijet urotio protiv Srbije.Nekada treba gledati fakte i ne bezveze bubati.
kako neki pogrom moze biti legitiman. i kako jedna drzava u kojoj su do 90tih postojala dva konstitutivna naroda postaje uz pomoc amera drzava sa jednim konstitutivnim narodom. kako je multietnicka hrvatska postala etnicki najcistija drzava u evropi. i gde su ziveli hrvati pre 1890 jer ih ni u vikipediji ni u enciklopediji ni u istoriji nema kao naroda sa drzavom.
IV
Ali vi ste pobrkali loncice,postovani/a.Oluja nije nikakav progon nego oslobodilacka akcija kojom je slomljena srpska agresija na teritoriju RH…Treba se malo educirati i pogledati cinjenice prije davanja izjava poput vasih…P ogledati kako medjunarodna zajednica opisuje Oluju (kao legitimnu vojnu akciju),a ne slusati rijeci srpskih nacionalista poput Voje Seselja i njegovih ucenika Tome Grobara i Ace Vucica.
Kako ti mozes nekome da kazes da je pobrkao loncice? Malo se ti educiraj. Kako ljudi koji zive tu stotinama godina mogu da budu agresori. Tih 200-300 hiljada ljudi su generacijama tu i oterani su sa svoje zemlje. Svaki normalan covek na ovoj planeti bi rekao da je to etnicko ciscenje.
MR BLOND,
mozete vi to “oprati” kojekakvim eufemizmima, opravdavati i sl, Oluja, je itekako stradanje i pogrom, i nije nista manji zlocin nego Srebrenica, Vukovar…Nikako etnicko ciscenje teritorije ne moze biti oslobodilacka akcija, pogotovo ako se uzme da je taj narod ziveo na toj teritoriji stotinama godina, te je proterivanje istog tog naroda iz svojih kuca PROGON, a ne oslobodilacka akcija, isto kao sto je Srebrenica GENOCID, sta god kurceviti “veliki” Srbi lupali. Toliko od mene, srpkinje, koja ima izuzetno puno prijatelja i hrvata, i albanaca, i bosnjaka, i misli da smo dovoljno zla jedni drugima naneli i da je jedino opravdano vracanje na takvu istoriju potreba za izvinjenjem jedni drugima, a nikako proslava ovakvih datuma.
strasno,
Zasto bih se ja trebao educirati?Ja sam jedini na ovom blogu koji iole mari za cinjenice…Samo je u vasim glavama Oluja etnicko ciscenje a Srbi koji su harali i palili Hrvatskom zrtve…Ostatak svijeta je donio sud o tome tko je zrtva,a tko agresor…Vase i vama slicne rijeci su mlacenje prazne slame.
Izvinite, ali to kako Oluju, kako bilo šta na ovim prostorima opisuje međunarodna zajednica, slab je argument. “Međunarodna zajednica” u ovom slučaju je Zapad, koji, jasno, Oluju, Srebrenicu, svagi tragičan događaj iz ratova na Balkanu i iz celokupne istorije ovih prostora posmatra kroz prizmu koja im u tom trenutku odgovara. Tako su moguća nova čitanja istorije, pa Mladobosanci, borci protiv antikolonijalizma i kapitalizma, postaju najobičniji teroristi, ludaci čak! Jedan hrvatski političar je nedavno, povodom onog čuvenog uklanjanja Titove biste, rekao: “Ma kakav Tito, pa pogledajte samo šta kako ga opisuju zapadni mediji – kao diktatora!” I to bi trebalo da bude validan argument? Naročito kada imamo na umu da su isti ti mediji nakon Titove smrti objavljivali tekstove sa naslovima “Odlazak velikana XX veka” i “Odlazak velikog borca protiv fašizma”, a da je njegova sahrana po broju visokih predstavnika i uopšte broju predstavnika svetskih država bila najveća u istoriji. No, Zapad to danas zgodno zaboravlja. E, tako će Zapad svaki događaj na ovim prostorima gledati i opisivati iz prizme svog interesa. I ne samo Zapad – svaka se velika sila na ovim prostorima bori za sferu uticaja – i ostvaruje je! Nemci imaju “svoje” Hrvate, Amerikanci “svoje” Albance, Rusi “svoje” Srbe, Turci svoje “Bošnjake”, a mi se palimo i žarimo, verujući i dalje da je njima nešto naročito stalo do istine i pravde.
Naposletku, šta mislite, zašto hrvatkse “saveznice” neće slati svoje predstavnike na vojnu paradu povodom godišnjice Oluje? Zato što nikome ne prija da se povezuje sa nečim za šta se tvrdi da je odgovorno za proterivanje 200-300.000 ljudi, No ne naročito neprijatno zbog časti, već zbog ugleda, što je, opet, u vezi sa interesom.
Danijela,
Ma nemam ja sta oprati,a kamoli se sluziti eufemizmima.Cijelo vrijeme navodim samo cinjenice koje vi nikako ne zelite prihvatiti…cijeli svijet priznaje Oluju kao legitimnu akciju kojom je pobijedjena srpska agresija u Hrvatskoj.
Vi i vasi sumisljenici ostajete usamljeni…Zao mi je.
Iva,
Nije li vam vec pomalo dosadilo konstantno se vaditi na Zapad,optuzivati sve osim Srbije…Nije se cijeli svijet urotio protiv Srbije,postovana…Srebrenicu i Vukovar nisu pocinili vanzemaljci…Valjda cete to jednom shvatiti…
@Bosnjak
Tvojom logikom, posto je “Oluja” u kojoj je proterano i istrebljeno sve srpsko iz Hrvarske, velika pobeda Hrvata, onda je i osvajanje Srebrenice i deportacija zena i dece, i ubijanje ostatka velika pobeda Srpske vojske. Ali ne, znam da se u ovom slucaju neces sloziti sa mnom. zajebano je izvlaciti paralele u gradjanskom ratu, jer tise na kraju uvek obije o glavu… O Dobrovoljackoj i tuzlanskoj koloni necu ni da govorim. Tu je srpski poraz jedino to sto se verovalo u dogovor sa vlastima u Sarajevu da vojska moze napustiti grad bez da ce biti napadnuta. Znam, reci ces, to je pobeda bosnjaka koji su time branili svoju drzavu. Od koga je branili? Od jednog od konstitutivnih naroda u Bosni. Od naroda koji ima pravo na svoj izbor, bas onoliko koliko to imaju Hrvati i Bosnjaci… Ali ne, vi im to pravo ne priznajete. I hocete na tim osnovam da gradite zajednicku buducnost Bosne. I ti si se nasao da nekom drzis lekcije i cestitas pobedu nastalu u krvi nevinih…
De jedite govna više sa tim protjerivanjem, pobjegli ste ko pičketine jer ste klali ubijali pljačkali silovali i palili sve Hrvatsko. Šta sad hoćete da vas netko žali i opet hoćete srati o nekoj ustaškoj državi. Ovakvi kao Vedrana vam opet dižu kurčine i ljepite se kao muve na govno. Da Vedrana ima u ovom članku i istine ali u većini sereš na svoj standardni provokatorski način uglavnom navikli smo na ta tvoja sranja pa se baš ne zamaramo tim bljuvotinama u globalu. Šta ste svi zaboravili junaštvo na Vukovarskim ranjenicima, Škabrnju i još stotine drugih sela i gradova. 4 godine ste orgijali po takozvanoj krajini a Vedrana je hrabro sjedila u rovu i branila ostatak Hrvatske da ne pljačkate dalje, silujete i ubijate.
Gospodine Vlatko,
Niste razumeli Vedranin tekst. Ukljucite cip ljudskosti, onaj nacionalni bar na 5 minuta utisajte – i procitajte opet.
Pozdrav
Jako dobro sam ja razumio i to sam u odgovoru i napisao i nema kod mene “nacionalni” samo konkretno i jasno rečeno sve.
Da baš kao muve….
Provozaj se kordunon, banijon, likom, zapadnom slavonijom, dalmacijom oko Knina pa ces nakon 20 godina shvatiti tko je okupator a tko oslobodioc
Pohvala ludosti
Zbilja mi je smijesno kako vi Srbi Oluju i dalje nazivate protjerivanjem i zlocinom iako fakte, sada vec zapisane u povijest pobijaju vasa laprdanja.
Haag i medjunarodna zajednica priznaju Oluju kao legitimnu akciju, a Srbiju proglasavaju agresorom.
Ne vidim poantu diskusije sa ljudima koji jednostavno vjeruju da je cijeli svijet u krivu a oni u pravu,da je Zemlja ravna i da je Elvis i dalje ziv.
Prva lekcija iz povjesti ratovanja-Pobjednik piše povjest. Da je recimo Hitler pobjedio u WW2, mi bi sad učili u školi kako je jadni Germanski narod ustao protiv tlačenja prljave parazitne Jevrejske nacije, a za Holokaust nikada ne bi ni saznali… i po tebi je to ok? Znači-nije se ni desio jer nije Berlin stavio u školsku knjigu? Ne budi smješan
Moj strah je u tome da vam se sutra nebo ne sruši …
vidim, evo medjunarodna zajednica je pohitala da vam oda postu svojim prisustvom na mimohodu…. e moji vi, dok shvatite gde zivite, od drzave ce vam ostati samo baksis po europskim hotelima jadrana.
Mr. Blond
Vidim ja kako si ti pametan i nadasve pošten, relan, stoga te molim objasni mi kako je to Srbin iz Šibenika agresor, a Hrvat iz Šibenika domoljub, ili Srbin iz Knina agresor, a Hrvat iz Knina domoljub.
Kako?
Djeca Oluje
Nemam ja sto vama objasnjavati,ne vidim poantu u uvjeravanju sljepca da progleda,gluhog da procuje…Vec kao papiga ponavljam, nastavite vi vjerovati da je cijeli svijet u krivu,da se urotio protiv vase Voljene,da su Hrvatska i Bosna bile agresori i da su napale same sebe…Svi oni tenjkici koji su picili iz Beograda prema Vukovaru i Sarajevu vozili su pripadnici Ickeovih gmazolikih stvorenja…Rotschildi su sve osmislili…
Pera,
Pa pobogu zasto bi strane vojske sudjelovale na mimohodu obiljezavanja vojne akcije u kojoj,osim logisticki,nisu sudjelovali???
Nazocnost svih stranih ambasadora i americkih generala vam nije dovoljno priznanje?
Dok cemo mi sa svijetom slaviti,ljudi poput vas ce tugovati…
??
Pa zasto bi Srbin iz Sibenika bio agresor samo zbog toga sto je Srbin?Nije mi jasna vasa logika,postovani/a…Onaj koji je uzeo pusku i zajedno sa JNA i cetnickim paravojnim jednicima krenuo u pobunu protiv hrvatske neovisnosti izglasane od vise od 90 POSTO stanovnistva jest agresor.
Povraća mi se na bošnjački ulizivacki komentar… Bljak…
Pa ni u Srebrenici nije bilo nista specijalno, onaj neki dan hapseni Naser Orlic je sa svojom ekipom ubijao par godina pre 95e Bratunac i okolina pa je to malo iziritiralo tu lokalce pa su se malo organizovali i eto malo ukokali sta su uspeli da uvate u leto 95
malo im se vise posrecilo jer su pobegle Naser i te njegove face veliki borci nisu bas branili stanovnistvo Srebrenice i eto
ma napasi se ti kurca Srbima iz SRBIJE , SRPSKE i republike SRPSKE KRAJINE hrvatsko cvijece
Traži se lupa!
ove vase dame sto dolaze na beogradske splavove ne nose lupe…
Bez namjere da kog uvrijedim,a sa namjerom da konstatujem,koja se jad I bijeda uselila u ove jadne prostore,a nije ni cudo,stari Latini kazu kakvo vrijeme takvi ljudi,a jadno vrijeme I jadni ljudi.Koliko samo nekulture neznanja,neobrazovanja,ali mislim da placaju vlastodrzci ovakve jer naprosto je nemoguce da se ovakvi prirodno mogu roditi,a posto su novonastale drzave zasnovane na jadu I bijedi I proizvod su mafijaskih gangova,onda radna mjesta ovog tipa su neophodna.Na kraju sta je to bljesnulo plemenito poslije oluje,kazete oluja je bila legtimna,pa za Hitlera I Ausvic je bio legtiman.Posebno uz pomoc katolickog klera koji je ideoloski zaveo odredjen broj ubica,onog cime se neki u Hrvackoj ponose,to bih svaki normalan covjek se stidio.Hrvati su napravili Jasenovac kao I 17 drugih logora,Hercegovacke I Licke jame,i kazete I to je legtimno,ali mozda ne znate da je prodiranjem Crvene armije onemogucena velika odmazda nad Hrvatima.Naime predlozeno je da se Hrvati kazne za zlocine u drugom svijetskom ratu,uloga izvrsioca je dodjeljena cetnicima,o cemu se I Ruzvelt slozio,kao I zalagao da im se odredi staratelj na dugi niz godina.Prodorom crvene armije cetnicki pokret je unisten a plan postao neizvodljiv.
Opet isto za sve je pokriće Jasenovac. Jasenovac i svi ostali logori su povijesno jasni, počinitelji su kažnjeni uz njih i oni koji nisu imali veze sa tim Jasenovcem . Pokolj koji je izvršen nakon 2 sv rata prvenstveno nad hrvatima kojih je ako će se gledati realno pobijeno puno više nego u svim logorima za vrijeme 2 sv rata. Bez suđenja na način koji je apsolutno jednak i nacističkim zločinima. Dokle više za svaki zločin srba nad drugim narodima koristiti zločine u 2 sv ratu. Krije se velika srbija iza kostiju nevinih u logorima za vrijeme 2 sv rata. Zašto se ne obilježava zločin u Beogradskim logorima iz kojih nitko živ nije izašao. To se sakriva kao zmija noge a svi rado nabiju guzice u Jasenovac i tamo drže govore a bolji je govornik koji izbaci veći broj žrtava. Dosta sranja zločinci devedesetih su svima poznati i jasno je da je to srbija i njena politika velike srbije. Zna se kome se sudi u Hagu za zločine i koga tamo ima najviše i najviše ih je osuđeno. Želja za velikom srbijom je kriva za rat i stradanja svih u tom ratu ona je povod.
Jadni čoveče, ko li te je samo tako zadojio lažima i mržnjom?
Milivoje koji dio u ovom komentaru što sam ja napisao zoveš mržnjom i koji dio nije istina što sam napisao. Pogledaj komentare koji se pišu i nađi mi jednog srbina koji je napisao jednu rijeć o zločinima koji je počinio njegov narod . Neznate komentar napisat bez rijeći mržnja , zločinci, Jasenovac , ustaše.Tko je spomenuo i osudio bilo koji zločin nad hrvatima od 91 do 95. Svaki realni i istiniti komentar je za vas mržnja. Po preciznoj evidenciji u oluji je stradalo za i poslije nje (dobro pročitatajte ovaj broj ) 86 srba. Milivoje za cijelu Oluji 86 a junački pobijenih ranjenika iz Vukovarske bolnice 256. Ma mora vas bolit istina jer ste počinili najgore i najviše zločina od 1946 do danas u Evropi i što je najgore to ne želite priznat ni sebi ni drugima i pokušavate nači neko opravdanje za to.
Ti covece sam sebi kontriras u svojim komentarima. Kazes nekolicina ustasa je osudjeno za masovna ubistva Srba i vi ste sad cisti. Po toj logici gomila Srba je osudjena u Hagu, tako da je onda i Srbija cista i onda nemas zasto da se bunis i pises komentare.
Moji zločini možda i nisu zločini, a sigurno nisu tako veliki jer su moji, a ja sam dobar.
niko nije kazenje..najodgovorniji su sklonjeni, zato i jeste izbilo ono sto je izbilo nakon 50 godina…isto ce i sad za 50 godina izbiti opet nesto, posto ne moze samo jedna strana priznati svoje zlocine u ratu…