Portal The Telegraph 2009. godine objavio je sljedeći tekst Henryja Samuela.
Maurice Sinet (80), koji djeluje pod pseudonimom Sine, optužen je za \”poticanje rasne mržnje\” zbog kolumne koju je prošlog srpnja objavio u satiričnom tjedniku Charlie Hebdo. Tekst je izazvao žustre polemike među francuskim intelektualcima i završio njegovim otkazom.
Tekst pod naslovom \”L\’affaire Sine\” komentirao je zaruke Jeana Sarkozyja, sina francuskog predsjednika za 22-godišnju Jessicu Sebaoun-Darty, židovsku nasljednicu lanca prodavaonica elektronike. U svom komentaru na neutemeljenu glasinu da će predsjednikov sin prijeći na judaizam, Sine je napisao: \”Taj momčić će daleko doći.\”
Visoko rangirani politički komentator napao je kolumnu zbog predrasude o Židovima i socijalnom uspjehu. Urednik Charlie Hebda, Philippe Val, od Sineta je zatražio ispriku. Sinet je odbio, dodavši da će si radije odsjeći muda.
Valovu odluku da otpusti Sinea podržala je grupa istaknutih intelektualaca, uključujući filozofa Bernard-Henry Levyja, ali dijelovi slobodnjačke ljevice su ga podržali argumentom o pravu na slobodu govora.
Prošlog tjedna, Sinet, koji je nedavno utemeljio svoj tjednik \”Sine Hebdo\”, tužio je Claudea Askolovitcha, novinara koji ga je prvi optužio za antisemitizam, zbog klevete.
\”Smrzao sam se kad sam čuo da me smatraju antisemitom,\” rekao je na suđenju dodavši da, u slučaju da je naletio na Askolovitcha, novinara ne bi tužio već bi ga udario glavom.
U drugom procesu Sine je tuženik u procesu koji protiv njega vodi Licra, grupa koja se bori protiv rasizma i antisemitizma.
Pitanje antisemitizma, koje je već osjetljivo u državi koja još uvijek pamti slučaj Alfreda Dreyfusa, židovskog vojnog kapetana koji je u 19. stoljeću pogrešno optužen za špijunažu, postalo je još složenije zbog izraelske ofenzive na Gazu. Francusku je pogodio niz antisemitskih ispada, uključujući i napade na sinagoge Molotovim koktelima.
Mladi gospodin Sarkozy se u međuvremenu oženio. Porekao je glasine o prelasku na judaizam.
foto: Mona Eberhardt
…..ako se mene pita (znam, niko me neče) sloboda govora je nešto što ipak mora imati granice, neke stvari ipak su preosjetlive, naročito kad je u pitanju vjera i nema nikakve potrebe pljuvati po njoj, bez obzira koja je
Vedrana, kada ćeš staviti Francusku, kao Njemačku, u black out? Ili bar Ajfela.
POSLEDNJI I NAJGORI MOGUCI RAZLOG ZA FIZICKU SILU TREBA DA BUDE RELIGIJA-BILO KOJA. A JOS UVEK JE JEDINI UZROK UBISTAVA I RATOVA. OČAJ!
Sloboda govora nije apsolutna vrednost nego relativna. Kada ista predje u slobodu vredjanja koja jos pride traje godinama – tada nije cudo sto se ovo desilo. Slobodan si da govoris dok ne pocnes da vredjas na licnom, verskom ili nekom drugom, u sustini prostackom nivou…
Dosta tog ulagivanja i snishodljivog podilaženja. Sada svi pametuju maksimom: “Moja sloboda prestaje tamo gdje počije nečije pravo”.
Karikatura je samo sitan povod. Da nije bilo karikatura, našli bi džihadisti 101 drugi razlog za sijanje terora po hrišćanskoj Evropi. Krajnji cilj je vrlo jasan: Nasilna islamizacija Evrope!
http://www.vaseljenska.com/misljenja/saopstenje-za-javnost-povodom-smrti-karikaturista-u-francuskoj/
edukuj se melo eticki
…..a tebe hvata paranoja
http://www.siliconafrica.com/france-colonial-tax/
Tolika sloboda govora koja prelazi u sprdanje sa nekom verom (bez obzira sto nije moja) i nipodostavanje iste, ima za posledicu dogadjaje ovakve ili slicne vrste verskih fanatika. Sve u svemu, ne mislim da je u redu pobiti toliko ljudi, ali dajte budimo realni, da bilo ko od nas na brdovitom Balkanu radi tako nesto, bili bi najgori na svetu, netolerantni, itd..
Poenta: ako se sprdaš sa judaizmom mogu da te tuže, a onda moraš da platiš… ako se sprdaš sa ostalim religijama ne mogu da te tuže zbog slobode govora, čak možeš dobro da zaradiš(štampaš milion primeraka, po lešu oko 100.000), ali (ima ali …JBG) neki tipovi mogu da te ubiju ( ako te ubiju, tebi verovatno neće biti važno da li su to američki đaci ili jevrejski đaci, jednom rečju alkaida ). he he he
Pa…
ETO…
SLOBODA GOVORA I IZRAZAVANJA je takva…
TREBAS SI ODSJECI MUDA;))
to je AUTO-TERORIZAM?;))
…
RIJETKI CE SI ODSJECI MUDA-
fakat’…
ZA TO TREBAS BITI EXTREMISTICKIH UVJERENJA-
I STATI ‘IZA SEBE I SVOJIH MUDA’;)))
SLOBODA IZRAZAVANJA?
TO JE ‘EXTEMISTICKI NAPAD NA VLASTITA MUDA'(AKO IMAS NESTO P.A.M.E.T.N.O ZA RECI;))
SAMO GLUPOSTI SU DOZVOLJENE I NECENZURIRANE…
AKO SI GLUP-
ONDA SI S.I.G.U.R.A.N;))
I OSIGURAN:))
MOZES PRICATI-PISATI DO MILE VOLJE;))
STO VISE GLUUUPOSTI-
TO BOLJE…
ONDA SA SVOJIM GLUPOSTIMA MOZES BOMBARDIRATI SVACIJU GLAVU;)))
Zaboravih “JA NISAM SHARLIE”
Kome se MOZE NACRTATI BOMBA NA GLAVI?
umjesto KRUNE;))
TO JE TITULA-
za OVE PAMETNJAKOVICE…;)))
tesko se odluciti TKO JE POBJEDNIK i da ZASLUZI ‘KARIKATURU SA BOMBOM NA GLAVI’…
ima VELIKA LISTA TAKVIH…
najgore sa prošli u hr koji su se sprdali sa tudjmanom kao na pr FERAL i feralovci
Nije tačno, Tuđman je izgubio privatnu tužbu protiv Viktora Ivančića pred zadrebačkim Sudom!
A što se tiče Sinea njemu su zabrane i izbacivanja normalna stvar, ne treba se brinuti. U njegovom casoposu Sine Masacre je objavio toalet papir sa slikama aktuelnog fr predsjednika De Gaulea. Dakle obrišite dupe sa njim. Sada ima 80 god. I ni malo se nije ohladio. Očito ga zbog bezobrazluka nisu upucali jer fizičke likvidacije tada još nisu bile modi.
Igranje sa šibicama dovodi uglavnom do požara. Nikada ne ostane na igri, uglavnom se od igračke napravi plačka. Sećate se Salmana Ruždija i njegovih “Satanskih stihova”? Tada je trebalo uzeti ozbiljno igranje sa satirom i šta ona može da donese, doduše on živi negde u Engleskoj, ali će ceo život gledati preko ramena i u WC šolju da mu jaja ne odlete u vazduh. No, na stranu nedostatak kulture, obrazovanja i osećaja za meru – treba shvatiti da se jednostavno sa nekim stvarima ne igra, čak ni sa olovkom i papirom. Kakva je potreba bila da se nekom namerno ruži neka svetinja, da se pravi provokacija po svaku cenu? Naravno da pravim razliku izmedju političara koji nisu dirigovali, već odobrili upotorebu vojne sile i karikaturista koji ismevaju nečija (verska) osećanja. Prvi su zlikovici i krvoloci, a drugi su budale koji namerno provociraju i zaslužuju kaznu, ne ovakvu u svakom slučaju, ali kakvu na primer, da stanu i da razmisle šta rade? Zašto? Evo reči ću to što prostije. Zamislite da svaki primtivac i budala odluči da “kritikuje” i “karikira” šta mu je po volji? Šta je sledeće? Ismevali su Budu, Jehovu, papu, Danci su pokušali Muhameda i znamo kako su prošli, spomenula sam Ruždija takodje, ili još crnje i gore, zamislite da tako neki kreten u sred Indije napravi karikaturu seksa sa kravom, jer ga nije briga šta ta krava predstavlja za 1 milijardu Indusa? Znači to je sloboda govora i kritika, to?Ajde da još malo zacrnimo, da malo pišamo i seremo po grobovima mrtvnih Amerikanaca ili Hrvata, Srba, Madjara, jer je krajnje debilno imati bilo kakva osećanja prema mrtvima – oni su po ateističkom i slobodomislećem shvatanju samo zakopana organska materija koja se raspada. Ili što da ne, da se sprdamo sa ljudima koji su umrli od raka, ili koji imaju Daunov sindrom, autizam ili neko teško psihičko oboljenje, šta nas briga za njih, njihovu rodbinu i osećanja koja oni gaje.
Kritika je danas postala sinonim za najogavnije vredjanje i nabijanje prsta u oko. Nekada je ona bila način da se ona ukaže na probleme i propuste u društvu, a ne da se oni na ovakav način dodatno još više produbljuju, provociraju i šire. Nedostatak mere i ukusa dovodi još do većeg jaza i nerazumevanja i u ovako krhkim odnosima izmedju ortodoksnih religija. Sada će neko reći da nije bilo kritike religije ne bi bilo ni Erazma Roterdamskog, ni Galileja, ni Saše Barona Koena, ni Montipajtonovaca, ali to je ipak nešto drugo. Ovo je nešto mnogo, mnogo opasnije.
.
Zapravo: quod facet Iovi, non licet bovi…
Totalna sloboda govora, ili izražavanja pravi razliku izmedju uvrede i omalovažavanja i iznošenja ličnog mišljenja. Na primer: Hrišćanstvo je bolje od Islama je mišljenje. Hrißćani su alkoholičari jer se pričešćuju vinom je uvreda. Jasno je da plitkim umovima sloboda govora služi da izruče mržnju, dok umnim ljudima služi da pokrenu promenu. Nažalost librtarni idioti su u većini.
Hvala Bogu DA SE SLAZEM SA MIMI-MINI…MAXImalno:))
…
Moram TO RECI…
jer-
do sad nije bilo PRILIKE;))
Braćo i sestre serite po meni do smrti i bar još 5000 godina.
Bog vas blagoslovio!
Bok.
Nadam se da nikog nisam povrijedio
Čao…
Vrlo zanimljivi komentari koji, naravno, opet sve relativizuju, zavisno da li je neko veći ili manji vernik, šta je po veri, da li je ateista itd.
A niko ne kaže sledeće:
– Zašto je veće zlo (po Muslimane) odštampati ili objaviti karikaturu proroka Muhameda od bombardovanja i ubijanja hiljada ljudi u Afganistanu, Iraku, Libiji, od podsticanja ili pravljenja “spontanih arapskih proleća” u Egiptu ili od podrške jednoj od dve zaraćene strane (obe su Muslimani) u Siriji???
– Zašto se može pričati ili napisati bilo šta (čak i jako uvredljivo i zlobno) o Hrišćanima (npr. Katolici o Pravoslavcima ili Pravoslavci o Protestantima), ali se ne sme ni u ludilu napisati nešto (makar i malo kritično) o Jevrejima jer je to (velikim slovima) ANTISEMITIZAM, a u slučaju da kažete nešto ružno o Muslimanima, može da vam leti glava sa ramena…
– Zašto su pobogu neke religije takve da se ne sme ništa kritično o njima reći ili napisati, a o drugima je sve dozvoljeno (karikature, vicevi, filmovi, crtaći, romani…)…
– Zašto je normalno da recimo Hrišćani budu kažnjeni zatvorskom kaznom ako npr. u Saudijskoj Arabiji ili nekoj drugoj fundamentalističkoj Islamskoj zemlji nose krst oko vrata, popiju neki alkohol ili se drže za ruke… a u isto vreme je “gušenje verskih sloboda” ako se od Muslimana u Evropi očekuje da ne nose marame i ne skrivaju lice?
Ima toga još… a niko se nije potrudio da stavi znak jednakosti i kaže ili isto važi za sve ili ne važi ni za koga…
Ne sjecam se da li se itko od ostatka Europe uopce osvrnuo na vijest da je u Aberdarevoj ulici u Beogradu pobijena grupa ljudi koja je bila na svom poslu ,na televiziji tj. javni servis ili drzavna televizija RTS.Da li su ti novinari,montazeri i ostali imali pravo na zivot u akciji po imenu(kakvog li licemjerja)MILOSRDNI ANDJEO.I dok je NATO istovarao svoje bombe po nekome tko je radio nisam primjetila da ne iko od tih istih demokrata stao da se upise u knjigu zalosti….uglavnom pun mi je nos tih kvazi demokrata samo kad he njihovo dupe u pitanju.
Daleko od toga da ne saosjecam sa neduznim novinarima i njihovim porodicama ali moraju znati da nije sve daleko od mene,desava se svima.Kolo srece se okrece….
@didi 11.01.2015. Reply
Pa Didi, stvar je veoma jednostavna!
NISMO SVI ISTI ni kada se rodimo, a ni kada umremo, ili odemo na onaj “drugi svet”.
Oni koji osvajaju svet pod parolom “borbe za ljudska prava i demokratiju” imaju dvostruke aršine.
Jedni su za MASE (male država i malobrojne nacije), pa i za i druge velike sile ako nisu apsolutno na njihovoj strani.Drugi arčini su za KLASE, višu rasu (naddjude) NWO.
Primer, prvi, na CNN i Sky Tv je dato deset puta više prostora ubijenim za 12 ubijenih novinara nego za nekoliko hiljada ubijenih u Nigeriji (uglavnom deca i žene).
To je demokratija i to su hrišćani koji pre podne idu u crkvu, a posle podne šine grehove, jer presveta Marija je tu da im sve oprosti.
Vedrana,
Ko je sada manje tolerantan, jevreji ili muslimani? Muslimani nemaju svoje filozofe, politicare, knjizevnike, glumce da ih podrze. Jevreji samo malo kinu jer su “uvredjeni” I odmah svi im trce u pomoc. Sramota.
Dobro,pa jeste li vi svi skupa zaboravili događaje koji su se zbivali desetak godina prije I.svjetskog rata, pa događaja između 1919. i izbijanja II.svj.rata? Pa jel zbilja nitko od vas ne kuži te igrice,igraju se s nama kao s mačićima, a vi vodite diskusije o religijama.Ma ljudi, jel zbilja svi zaboravljate koji je cilj onih koji vladaju svijetom – ma vrlo važno koje su religije,nacije,interesi su im isti – oporaviti se od ekonomske krize,zaraditi još više love i smanjiti stanovništvo na planeti.
Pa pogledajte šta je kod nas već učinjeno! Jeste slijepi? Ili samo glupi ?
Licemerstvo dvostrukih arsina: digne se ceo svet kada dvojica arapa pobiju 10 novinara plus 2 policajca, a normala je kada NATO pobije 16 novinara RTS-a 1999 godine u Beogradu … jer ti prvi su teroristi a ovi drugi nisu, oni su u misiji “Milosrdni andjeo” … vazan je samo dobar imidz, lepo ime, a sto je ucinak veci nad istom vrstom ljudske delatnosti – ko te pita…
Staljin, veliki brkati hazjajin je odavno mrtav, ali metodi njegovog Agitpropa su i danas prisutni, a ponajviše kod onih koji su bili njegovi najveći protivnici.
Kao što vam je poznato, je metod obeležavanja žrtve nazvan ETIKETIRANJE!
Gebels, a kasnije i drugi propagandisti iz PR agencija su to doveli do savršenstva.
U čemu je suština?
Obeleži neku osobu, društvenu grupu, organizaciju znakom negativnosti, nalepi mu ETIKETU rusofoba, ksenofoba, antihrista, komunjare, antisemite, homića, izdajnika, pedofila i samo slušaj eho i komentare.
Nisu vam potrebni argumenti, dovoljno su samo glasine!
Masa više voli da napada, linčuje, pljuje, da se iživljava nad onim koji je stavljen NA STUB SRAMA!
Samo retki slobodno misleći ljudi se upitaju: da li je to istina?
Većina sledi glavnu struju (mainstream)! Pa se tako i tzv. intelektualci pretvaraju u ostrašćene navijače suženog nivoa svesti.
Mnogo je jednostavnije vikati uuuuaaa sudija, nego se suprotstavili gomili i viknuti: bravo sudija.
Kada govorimo o preosetljivosti nekih konfesija, ili nacija, moramo imati malo i razumevanja za njih.
Svi znamo za Holokaust i stradanja Jevreja u 2. sv.ratu, pa u tom smislu osporavanje toga je MORALNI ZLOČIN.
Međutim, napaćeni narod kroz svoju istoriju su i Srbi.
Više od 400 godina pod Osmanlijskom vlašću, pa dva svetska rata i agresija NATO-a na SR Jugoslaviju.
Očekivao sam od pripadnika tog naroda (Jevreja), koje veoma cenim i poštujem i zbog njihovog ogromnog doprinosa nauci, da izraze svoje saosećanje sa bombardovanim Srbima.
Na žalost, SAMO JEDNO jevrejsko udruženje u SAD je bilo ptoriv tog bombardovanja.
Pored toga, u Klintonovoj administraciji na samom vrhu bila su 54 funkcionera jevrejskog porekla, počevši od Olbrajtove, ministra odbrane, generala…
Opet dolazimo do činjenice da se većina zbog ličnih interesa priklanja diktatu vlasti i njenim stavovima bez obzira na svoje stavove i opšte prihvaćene moralne norme.
Dakle u egoističkom svetu prioritet su INTERESI, a NISU MORALNA NAČELA.
Takva filozofija svet neminovno vodi u novi rat, kataklizmu svetskih razmera.
Znam, reći će – to nije moguće.
To su govorili mnogi režimski intelektualci na Zapadu posle 1. sv. rata: svetski rat nije više moguć!
Pa, šta se dogodilo?
Još jedan sveobuhvatniji i strašniji rat.
Davno je rečeno: ko ne uči iz istorije osuđen je da je ponavlja!
Možemo li mi lupanjem po tastaturi nešto promeniti?
Kao prvo, kategorično sam protiv svake vrste nasilja i protiv sam pragmatične filozofije da: cilj opravdava sredstvo – ALI MORAM BITI MALO CINIČAN!
Gde su bili FRANCUZI I FRANCUSKA dok su bombarderi NATO ubijali civile kasetnim bombama u sred bela dana u centru Niša (kasetne bombe su inače zabranjene)?
Gde su bili FRANCUZI I FRANCUSKINJE i borci za slobodu govora kada su NATO bombarderi ubili 16 radnika TV RTS Beograd. Bombe protiv slobode govora!
Jesu li i Srbi imali pravo na slobodu govora?
Gde su bili FRANCUZI I FRANCUSKINJE kada su ubice u rukavicama sa neba ubili oko 90-oro srpske, albanske i romske dece 1999. godine.
Gospodo FRANCUZI, slušao sam svojim ušima i gledao svojim očima kada Širak postavlja pitanje Klintonu – kada će već jednom da bombarduje te Srbe?
To je radio da bi se DODVORIO svojim glasačima muslimanima.
Gde ste bili braćo FRANCUZI kada su islamski ekstremisti . mudžahedini otsecali glave Srbima, a i nekim Hrvatima u BiH, pa i na KiM!
Da li su oni tada bilit TERORISTI ili BORCI ZA SLOBODU?
Licemerstvo Zapadnih liberala je neprevaziđeno i graniči se sa totalnim idiotizmom.
Na primer, Rusi ne smaju da grade raketne baze na Kubi pred nosom SAD, u protivnom će izbiti rat!
NATO, SAD može da gradi raketne baze pod nosom Rusa u Rumuniji, Ukrajini, Poljskoj i to je u redu!
Licemerstvo Zapada je groteskno za svakog slobodoumnog čoveka čiji mozak nije ispran i programiran!
Ni druga strana, Istok, nije potpuno nevina, ali je nevinašce u odnosu da Zapad!
Ma to je sve tačno ,ali ovde je problem radikalni islamizam, a ne Srbija(jednom za promenu)
LUPANJEM PO TASTATURI ne mozemo nista promijeniti-
ALI MOZEMO UTVRDITI…
za PROMIJENE TREBA IPAK NESTO VISE…;)))
…
Spomenuti cu samo jednu stvar-
Koja ZAHTJEVA MNOGO LUPANJA,
a O CEMU NECU definitivno necu LUPATI…
jer,BESPOTREBNO JE PONAVLJATI I LUPATI jer TKO ZNA-zna!
I dovoljno je SKRATITI-
-KOLONIJALIZAM I KAPITALIZAM…
…
eto…;)))
Svjetske Velesile…
Imperijalizam…
…
U DOBA SVEOBUHVATNOG INFORMATIVNOG-MEDIJSKOG PROSTORA KOJI POVEZUJE CITAV SVIJET-
NE.ZNANJE JE STVAR IZBORA…I OPCE KULTURE;))
NITKO NE MOZE RECI-
DA NIJE ZNAO;))
A…
MNOGI CE RECI DA ‘NISU ZNALI’;))
…
TO JE POTVRDA DA:
SVI IMAJU I.S.T.E MOGUCNOSTI-
ALI IH SA RAZLOGOM KORISTE DRUGACIJE;)))
TO JE TAKO…
NE MOGU SVI SVE-
A MOGU SVI SVE;))
Jednostavno rečeno odrubiti nekom glavu zato što je duhovit i to opravdavati, znači živeti u jadnom svetu bez duhovitosti.Kako to izgleda najbolje znamo Mi na Balkanu kada su nas zajašili dosadni poluidioti koji nisu imali smisla za šalu, mada su realno trebali biti predmet šprdnje.Ta njihova debilna ozbiljnost koštala nas je potpunog rasula svega i svačega-od čega se nećemo nikada oporaviti. Sada smo svi siromašni bednici nalik ISiL-ovom kalifatu sa visokim stepenom ozbiljnosti .Zato i treba otvoreno reći nema i ne postoji opravdanje za muslimanski terorizam.
Nego…
Sumnja se da je ORUZJE sa kojim je pocinjeno zlodjelo ‘doslo SA BALKANA’…
fakat’…
KAKO TO???!;))
…
EXTREMISTI SU IZVRSILI NAPAD SA
‘BALKANSKIM ORUZJEM?!’
TO NADMASUJE CRNI HUMOR…
dakle…
KAD HOCES ‘UBITI NECIJI SMISAO ZA HUMOR’-
odi na BALKAN po puske;))
…
SAD I BALKANCI ISPADAJU-
KAO DA NEMAJU SMISLA ZA HUMOR?!
;))
…
Nego…
BALKAN je vec ODAVNO POZNAT kao NEPRESUSNI IZVOR GLUPOSTI;))
‘BURE BARUTA’….
TO JE KARIKATURA…
TO JE SLICNO BOMBI-
koje NE STANE NA NICIJU GLAVU…PA JE CIJELI NAROD ISPOD;))
NAROD U ‘BURETU OD BARUTA’;))
TO JE BALKAN;))
Tzv ,,smisao za humor,,za takvu umetnost ja nemam jer posle sporne karikature koju sam imala prilike da pogledam, ništa mi nije bilo smešno. I iz estetskih i iz etičkih razloga tu nisam videla nikakvu umetnost. Etika i estetika idu jedna s drugom pod ruku, a vulgarno žvrljanje i skrnavljenje lika proroka/ koji nije moj prorok ali je prorok milionima ljudi/ je uvreda. Zamislite da je neko na tako vulgaran način u lascivnim i ružnim slikama pokušao da prikaže vašeg oca /koji nije planetarno bitan, ali je Vama bitan/ i da je očekivao da shvatite umetničku formu i potisnete bes koji izaziva konkretna uvreda. Verujem da je provociranje iskonskog osećanja povređenosti koje u nama svima postoji kada nas vređaju, bio razlog i motiv da se nacrta, odštampa, distribuira satirični strip.Slažem se da ,,tolerancija,, ima dve strane i nečije polaganje prava na toleranciju ne može biti bezuslovno. Postoji crta,preko koje se ne može. Tačno je da izražavajući saučešće sa nastradalima posle ovako gnusne odmazde moramo uvesti pojam Etike i u politici, veri, umetnosti…Možda neko ima kriv i ružan nos, ali to meni ne daje za pravo da mu ga razbijem ili da ga hirurški estetski korigujem jer meni nije lep.Hoću da kažem da je sporan strip izraz netolerancije, da je masakr izraz netolerancije i da i jedna i druga strana su dve strane iste medalje.Isti ti umetnici kada su plasirali satirične crteže i vređali Srbe, nisu osetili odmazdu što ne znači da je nisu zaslužili. I tada kao i sada radili su u službi politike i izazivanja i produbljivanja mržnje i tada kao i sada umetničke muze nisu bile u njihovoj redakciji.Žao mi je što nisu svi u Evropi u prilici da pogledaju ovo ,,remek-delo,, iz jednog razloga jer bi shvatili koliko je bljutavo, ogavno i bezumno. Ovako napamet staju na stranu novinara umetnika, a delo njihovo se zataškava i nedistribuira jer je krucijalni dokaz za iznalaženje ,,motiva,, zločinu. Sve to da ne bi iritirali muslimane, a ja mislim da ne bi iziritirali planetu, da ne bi hrišćanska Evropa i Amerika pogledala bljuvotinu u svoj svojoj niskosti.
ZA VEDRANU
http://www.slobodnadalmacija.hr/Zadar/tabid/73/articleType/ArticleView/articleId/270637/Default.aspx
uzalud. pobjedi grobnicica
Kakve to veze ima??!:)))
…
Nego…
CESTITKE KOLINDI!
Lupetanje sa šakom pocinje-
ubrzo…
A,i lupetanje opcenito…;))
Predjednica ŠAKIRA šokirati ce ŠAKOM svakog TKO NE BUDE RADIO SVOJ POSAO kako treba…
ONA NIJE KAO JOSIPOVIC;)))
Zna KOLINDA da se
Kod nas SVE RIJESAVA ŠAKAMA…
to je kad se moras izrazavati DA TE SVI RAZUMIJU;))
KOD NAS L.I.J.E.P.A R.I.J.E.C i MOLBA MALO VRIJEDI…
tko jos OVDJE slusa one koji kazu:
‘Trebalo bi…Molim…Hvala’
Nama bi ZAISTA TREBAO STROGI REZIM-
DIKTATOR…
koji CE S.V.I.MA PRIJETITI ‘ŠAKOM I KAPOM’…
i onda bi se NESTO POMAKNULO….
MOZDA;))
…
Ma,bojim se…
NEMA POMOCI NARODU kojeg moras SAKOM TJERATI da bude POSTEN NAROD:)))
ovdje se SVI VEC RADJAJU sa KRATKIM NOŽICAMA do poda;))
Sa time da KRATKE NOGE PRIMJECUJEM u SVOM BLISKOM KRUGU-
gdje MNOGI ‘RADE STO RADE I DRUGI’…
LAZU za SVOJ VLASTITI,a sitan INTERES…;)))
A-KAMO LI da je NESTO KRUPNIJE U IGRI…
To je NASEM MENTALITETU PRIRODJENO…
NORMALNO…
JEDINSTVENO;))
Kad te NAAAAJBLIZA OKOLINA IDE SJEBATI ZA sitan interes KAO DA JE TO NAJNORMALNIJE NA SVIJETU-
‘gdje ces onda NACI POSTENJE na DRZAVNOJ RAZINI’?!;))
to je valjda logicno?
…
A,pretpostavljam da MNOGI KOMENTATORI IMAJU SLICNU OKOLINU…
I TO NAAAJBLIZU…
jer…
SVI SMO MI OVDJE-ZAJEDNO…
BLIZU;))
Gospođo Rudan, vi kažete:
“Mladi gospodin Sarkozy se u međuvremenu oženio. Porekao je glasine o prelasku na judaizam.”
Negde na Netu sam pročitao da je g. Sarkozi poreklom mađarski Jevrej!
Prema tome, ne vidim potrebu da njegov sin menja veru.
Uostalom, ne dajem mnogo na to ko je kakve vere, nacije ili rase.
POSTOJE SAMO LJUDI I NELJUDI!
Istina je da su Židovi ponešto “jednakiji” od drugih, ali nije to drastično i savršena “pravednost” nije nigdje i nikad postojala. Leonard Cohen i Bob Dylan su napr. Židovi kojima se divim. Mnogima drugima (prvenstveno političarima i bankarima) se ne divim – ali ne bih ni u jednog pucao.
Strašno je što postoje ljudi koje može ozbiljno naljutiti karikatura ili riječ – zapravo treba ih žaliti zbog toga jer su intelektualni patuljci.
Ja sam agnostik i mogao bih po “patuljastoj logici” biti uvrijeđen što se religiozni ljudi osjećaju superiorni u odnosu na mene (a neki to čak i otvoreno ističu) zato što oni misle da su spoznali Boga ili boga, a ja (glupavi jadnik) nisam.
Po mome mišljenju oni se odnose prema vlastitim predodžbama a ne prema objektivno postojećem entitetu – dakle varaju sami sebe – i osjećaju se zato superiorno nad nevjernicima i agnosticima!?
Kad bih ja upao u crkvu i pucao po vjernicima – zato što sam uvrijeđen izražavanjem njihove “superiornosti” – bio bih, dakako, luđak.
Ako Bog postoji – njega se ne može uvrijediti – on bi, po definiciji, trebao biti daleko iznad nas ljudskih mrava. Kao što mrav ne može uvrijediti čovjeka ne može ni čovjek Boga.
“Vrijeđanjem” Boga vrijeđamo zapravo samo vjernike čija je vjera vrlo površna i nesigurna. Ipak, slažem se, ne treba vrijeđati ni ljude za koje mislimo da su glupi – ali, s druge strane, frustriramo sebe ako se radi takvih razloga bojimo šale – jer je takvi ljudi mogu “predrastično” doživjeti.
Sve se svodi na onu prastaru “pametniji popušta” – i vjerojatno i zato svijetom vladaju uglavnom budale.
@Cukunio 12.01.2015. Reply
Cukunio kaže:
“Ako Bog postoji – njega se ne može uvrijediti – on bi, po definiciji, trebao biti daleko iznad nas ljudskih mrava. Kao što mrav ne može uvrijediti čovjeka ne može ni čovjek Boga.”
Moram da priznam da je tvoj komentar jedan od najumnijih na ovom postu.
Voleo bih da sam pročitao više takvih komentara iako se potpuno ne slažem sa svim!
U svakom slučaju čestitke i nadam se da ču imati prilike da pročitam još nek sličan komentar.
Super je izjava ‘JEDNAKIJI od drugih’…
to je nesto slicno kao izjava sa ‘ZIVOTINJSKE FARME’…
…
Nakon svega…
MI OVDJE IMAMO SASVIM DOVOLJNO MATERIJALA i vlastitih stvari za TU TEMU…
Za jednu ZIVOTINJSKU FARMU-
u REGIONU;))
ali…
HRVATSKA-
od DANAS NA DALJE…
NIJE DIO REGIONA;)))
ustvari…
Biti ce jos NESTO SITNO DANA;))
Eh…
A,onda…?
Treba promijeniti VLADU?
‘Hrvatskom sutnjom’ u proljece?;))
…
Ma,ZIVI SMIJEH…
ili…
ZIVI ZID?;)))
…
Fakat’…
NECU SE VISE UOPCE BAVITI OVAKVIM STVARIMA…
vrijeme je za PROMIJENE…
za pocetak:
NECU VISE NIKADA KOMENTIRATI VEDRANINE POLITICKE POSTOVE…
kunem se;)))
…
Jednostavno,
TO JE GUBITAK VREMENA…
I-
UVIJEK-I-VJECITO…JEDNO-TE-ISTO…
I,DOOOSADNO…
PREDVIDIVO…
I-NEPROMIJENJIVO…
SOVU”
“Zapad prouzrokovao genocid nad Srbima na Kosovu”
UTORAK, 13. JAN 2015, 09:53 -> 10:51
Češki potpukovnik Marek Obrtel, koji je nedavno vratio ordenje NATO-a, kaže da se na Kosovu dogodio genocid nad Srbima koji je prouzrokovao Zapad.
Obrtel je NATO nazvao zločinačkom organizacijom, zbog politike onih koji ga vode.
“Na Kosovu se dogodio genocid nad Srbima, koji je Zapad prouzrokovao i ja zbog toga u sebi nosim osećaj tuge, gorčine i razočaranja, jer sam bio deo NATO mašinerije. Bio sam svedok i kako narko-mafijaši postaju uvaženi predstavnici takozvane države Kosovo, a masovne ubice junaci”, rekao je Obrtel za Večernje novosti.
Obrtel, vojni lekar koji je posle učešća u brojnim misijama širom sveta odlučio da vrati NATO ordenje, ocenio je i da je Kosovo velika evropska tragedija, koja se dogodila “u našoj kući, Evropi”, koja je “dozvolila, bolje reći prouzrokovala genocid”.
Obrtel dodaje i da su ga, iako je napustio aktivnu službu, događaji u Ukrajini, ali i iskustva iz drugih zemalja koje je NATO uništio, podstakli da progovori, ocenjujući da je Alijansa zločinačka organizacija, ali da takva ne bi bila kada bi zaista služila samo odbrani zemalja članica od spoljne agresije.
Kaže da je zločinačka zapravo politika onih koji vode NATO, jer “deluju pod lažnom parolom borbe za slobodu, demokratiju, ljudska prava i humanitarne ciljeve, a koriste je za agresiju po celom svetu”.
Obrtel objašnjava da NATO napada države koje iz bilo kog razloga postanu nepodobne, neposlušne ili, jednostavno, “svetski hegemoni imaju nekakve interese povezane s njom”.
“Prvo se iznutra rastura medijskim kampanjama, obojenim revolucijama, čačkanjem u najosetljivije tačke, etničke podele ili verske razlike. Prostije rečeno, destabilizuje se”, rekao je Obrtel.
Zatim se, dodaje, nađu površni izgovori ili se iskoristi pre toga inscenirano nasilje nad stanovništvom.
“Onda nastupa NATO sa svojim jedinicama, praćen humanitarnim organizacijama i posmatračkim misijama, kao navodni zaštitnik ljudskih prava i sloboda. Brzo posle njih dolaze ‘biznismeni’ i počinju da obnavljaju zemlju, odnosno da realizuju svoje interese”, izjavio je Obrtel.
Obrtel je ocenio i da je Bosna i Hercegovina “prošla donekle bolje nego Kosovo”.
“I najokoreliji pristalica teorije o tome kako se ravnomerno i pravedno pomaže ‘obema suprotstavljenim stranama’ primetiće duboke razlike koje postoje između BiH i RS…
1. Moram reci da se ipak treba vise obrazovati i shvatiti da svaki covjek moze reci Allahu Akbar, neki kazu jer to misle i u to vjeruju dok oni drugi govore kad nesto lose urade samo da bi se optuzili muslimani.
2. 45 Islamskih drzava koliko ih ima u svijetu, u posljednjih 200 godina i vise nisu napale niti jednu drugu drzavu, a svi najveci ratovi i uzasi su izazvani sa zapada.
3. Kad uvrijedis bilo koju drugu religiju to se naziva govor mrznje i strogo je zabranjen, dok kad vrijedjas Islam i muslimane to se zove SLOBODA GOVORA!
4. Zapad manipulise sa svim u svijetu pa tako ocito i nasim umovima preko danasnjih medija, pa tako stvaraju mrznju i strah od Muslimana. Kao sto su financirali NEmuslimane da se predstavljaju muslimanima i da ubijaju druge prave muslimane koji su nenaoruzani, dok zapadu predstavljaju kao da su teroristi samo muslimani, a Zidovi su preoteli muslimansku zemlju i jos istjerali muslimane iz nje, na kraju ih ubijaju ne gledajuci jel dijete ili odrastao covjek.
5. Ne zanima me sta ce te na ovo odgovoriti i misliti. Ono sto znam ja i Bog dragi jeste to da svaku noc isplacem zbog toliko nepravde i diskriminacije. Da mi je cijeli zivot veoma tezak samo sto uporno zelim da vjerujem u sta hocu i da se molim kako hocu. Da me vrijedjaju svakodnevno i cudno pogledavaju cim kazem ime. Da me boli svaka suza Palestinskog djeteta i svaki uzdah Sirijske majke. Pitam se svaku noc hoce li ikad prestat?
Zasto ste tako uporni u mrznji i osudjivanju? Osudjuju me zbog nacije, zbog vjere, a jeste li nesto bolji od mene?! Tako mi Allaha dragog nikad nisam nikog povrijedila, niti sam kome zlo pomislila, a meni je nanešeno toliko zla i nepravde..
Ako sam dobro razumjela, Moris je optužen isključivo za poticanje rasne mržnje, dok ga je Askolović, „samo“ neformalno, u medijima, optužio za antisemitizam. U tom slučaju je prilično izvjesno da će Licra izgubiti spor, što im od srca želim! Mogao je biti optužen za poticanje vjerske ili etničke mržnje, ali ne i za poticanje rasne mržnje. Antisemitizam i rasizam su dva različita pojma, koja se olako poistovjećuju…. Osim toga, ukoliko u svom komentaru tuženik nije napisao više od onoga što je navedeno u izvornom tekstu, živo me zanima kako će tužitelj dokazati navode optužnice.
S druge strane, čak i kad bi bilo utvrđeno da je sklon predrasudama, teško bi razuman čovjek Morisu mogao zamjeriti na pronicljivosti: Kad neko oženi bezobrazno bogatu nasljednicu – naravno da se od njega očekuje da daleko dobaci, šta je tu sporno? 🙂
Ako kojim slučajem sud ipak donese osuđujuću presudu – dio intelektualne jevrejske javnosti će arlaukati da Jevreji nisu rasa…Živi bili pa vidjeli!
Eto nam odličnog primjera kako gubitak posla ne podrazumijeva nužno i gubitak egzistencije. Naprotiv! Svako zlo za neko dobro, rekli bismo.
Gospođo Rudan!
Živo me interesuje vaš komentar na ovu izjavu vašeg favorita g-đe Kitarović?
Ne ponavlja li se to politika počivšeg F. Tuđmana – Hrvatska do Zemuna?
Zamislite da je vaš poznanik Nikolić rekao:
Hrvatska i Dalmacija?
Digla bi se frka do Japana.
Ovako, svi se pravite gluvi i glupi!
To je tek prvi korak u novoj vlasti i pogrešan!
Što nije rekla Hrvatska i Srpska Krajina!?
Opet će Srbi biti krivi i za tu njenu izjavu.
Oni su krivi po difoltu!
Biće zanimljivo čuti vaš komentar, na ovu temu, pustimo Nemačku i Francusku, one su daleko i same sebi dovoljne, a i ne graniče sa nama, a ni sa vama!
http://www.blic.rs/Vesti/Politika/526166/Antic-Kitarovic-nije-slucajno-otcepila-Vojvodinu-to-je-deo-starog-nemackog-plana
Toliko o “neselektivnosti” aktera karikatura u Charlie Hebdo-u.
Odlična latinska izreka,Vedrana….nemaju pravo svi da čine isto.
Dobro, pa gdje je gospođa Rudan? Tolike stvari su se izdogađale, a nje nigdje. Već danima očekujem novi tekst, a ona se zacementirala i ne daje niti glasa od sebe. Vedrana, bogamu, pa izbori su prošli, ljudi su svašta izgovorili pred TV-om, imamo predsjednicu, pa daj Vedrana javi se više. Barem da čujemo kako si, gdje da ti nosimo naranče ako treba. Ženo, unosiš paniku u redove. Javi se, javi seee!
Navedeni tekst je potvrda da je g-đa Rudan u svojim tekstovima o “velikom bratu” u pravu!
Borci za slobodu, demokratiju i ljudska prava su upravo borci PROTIV TIH CIVILIZACIJSKIH DOSTIGNUĆA!
Pokajnik, insajder otkriva monstruozne mahinacije vladara iz senke, promotera NWO!
http://www.geopolitika.rs/index.php/sr/intervju/102-bio-sam-placeni-ekonomski-ubica
Hvala Miki!
Dobro je pogledati i predavanje Vilijama Engdala, na Kolarcu:
http://www.geopolitika.rs/index.php/sr/246-srpski-newsflash-slider/802-2014-12-30-20-54-15
Dakle Miki…
DA LI SAD KONACNO KONTAS?!;))
jer…
CINI MI SE DA PRVI PUT NISI DOBRO SKONTAO:)))
…
ali…
TO JE ZATO jer ti MORAS PRVO NEGDJE DRUGDJE PRONACI NEKI drugi TEXT…
To je SPORIJA METODA-
ali…
Nauciti ces MISLITI SVOJOM GLAVOM-prije ili kasnije…
bez da prvo PROCITAS NEGDJE DRUGDJE;)))
I?
Da li sad KONTAS da je SVE to USTVARI SMIJESNO,I TUZNO U ISTO VRIJEME?!;)))
…
Nije SVE ONAKVO KAKVIM SE CINI-
na prvu…
Zar ne?