Milijun ljudi prošetalo se Parizom u znak prosvjeda protiv \”nasilja\”. U prvom redu stupala je rodbina pobijenih novinara, u drugom izraelski premijer Natanyahu. Ako to nije za Charlie ne znam što je? Preko noći čitav je \”civilizirani svijet\” postao Charlie jer \”civilizirani svijet\” ne prihvaća \”terorizam\” kao način borbe.
A što \”civilizirani svijet\” prihvaća kao način borbe? Ubijanje nenaoružanih crnih mladića u Americi zato jer je svaki crnac razbojnik. Carsko rezanje trbuha libijskom predsjedniku Gadafiju. Smrt diktatoru! Ubijanje tisuće djece u Gazi. Kako su se zvala? Smrt terorizmu! Razaranje Iraka. Smrt terorizmu! Slanje bespilotnih letjelica po izboru \”civiliziranog svijeta\” u sve zemlje u kojima hodaju ljudi smeđe boje kože i tamnih očiju. Smrt terorizmu!
Borba protiv terorizma je i zajebavanje na račun Muhameda. \”Civiliziranom svijetu\” smiješne su i žene pokrivene maramama, ljudi koji vjeruju u Alaha, način na koji se oni obračunavaju sa ženama. Teroristi žene kamenuju, zabranjuju im preljub. Smrt divljacima! Živjela ženska prava!
Živim u civilizaciji. Kod nas se žene ne kamenuju. U Dubrovniku je jednoj odrezan nos, probušen jednjak, iščupane oči. U Zadru je \”preljubnici\” bivši muž ubio muža i dijete ali će mu biti oprošteno jer mu je ona \”oduzela stan\”, svojim odlaskom pretvorila život u pakao i još ima PTSP i još je dragovoljac.
U mojoj civilizaciji je, otkako ja imam Hrvatsku, ubijeno 300 žena. Nije puno ali demokrate veseli. Hoće li nam NATO zbog toga uputiti nekoliko bespilotnih letjelica? Neće. Rezanje ženskog nosa u civiliziranoj je zemlji borba protiv kurvanja. Hrvatska je toliko demokratska da u udarnom terminu Hrvatske televizije jedan od naših civiliziranih smije američkog predsjednika nazvati \”dvocijevkom\”. Ha, ha, ha, smijala se publika u studiju. Nasmiješila se i ljupka voditeljica. U Demokratskoj Našoj ne samo što se smije ubijati žene na tisuću maštovitih načina nego se smije zajebavati i Obamu. Kad \”mi\” možemo Obamu zašto ne bismo i Muhameda?
Tko je ubio one novinare? \”Teroristi\” su bili sredstvo. Ubila ih je Francuska kojoj su ili dopizdili ili im treba neki malo jači povod da se žešće obračunaju sa \”teroristima\”. Ako desetak bijelih leševa u centru Pariza, leglu demokracije, nije okidač ne znam što je. Da je Francuska zaista željela zaštititi novinare i njihovo demokratsko pravo da nabijaju na kurac svakoga tko im padne na pamet ona je to mogla učiniti. Zašto \”teroristi\” nisu ubili predsjednika Francuske?
Smiju li se ubojice \”civiliziranih\” nazivati \”teroristima\” pod navodnicima? Terorizam ima tisuću lica i nikako nije fer da je u modernom svijetu to lice ili crno ili smeđe. Bijela lica su civilizirana i kad ženi režu nos i kad ubijaju dječicu u Gazi i kad se zajebavaju sa Muhamedom i kad po svom izboru kolju šefove \”terorističkih\” država i kad uništavaju čitave zemlje kamatarenjem i kad umlaćuju imigrante koji u \”civilizaciju\” bježe jer su im \”civilizirani\” uništili domove.
Možda sam jedina u Hrvatskoj koja nije Charlie. Ne volim \”terorizam\” ali mi ni terorizam nije drag. Nisam vjernica ali vjerujem u nebesku pravdu. \”Oni\” imaju atomsku bombu. \”Mi\” imamo atomsku bombu. Kad \”mi\” krenemo u konačni obračun sa \”terorizmom\”, kad oni krenu u konačni obračun sa \”demokracijom\” žohari će reći, aleluja.
I ja ću krkljutni aleluja. Gade mi se marševi protiv terorizma u kojima stupaju najveći teroristi na svijetu.
foto: Matthieu Kerboull
kako bi volio da nista nisi u pravu …
http://www.dailymotion.com/video/x3x6rf_sloboda-izrazavanja_news
Imala sam privatnu frku pa nisam dovoljno pratila dogadjaje oko Charlieja. Ali kad procitah ovaj Vedranin tekst, rezime naseg doba, shvatam koliko nisam bila u pravu sto sam bila sklona da i ja kazem je suis Charlie! Vedrana, osvestili ste me, i na tome vam hvala.
JA NISAM CHARLY.Ja nisam Natanjahu nekaznjeni terorista,nisam Miteran koji je dosao u Sarajevo da mi se nasmije u lice ,nisam general Morion koji je predao Srebrenicke civile,nisam kao oni gradani Franuske i ostatka svijeta koji su nakon svega kupili satiricne novine podrzavajuci Charlijev teror.
Postoje razne vrste terorista samo sto koriste razlicita sedstva ,neko crtež neko metak.Nisam za metak ,ali nisam ni za satiru…..
Složio bi se stobom Merima ali mi se čini da tvoje oči imaju jedan smer jer komentarišeš ono što su ti usadili u glavu a pre toga nisi izvagala i drugu stranu pa bi videla da tvoj Slon nije toliko veliki već ti je on utuvljen u glavu.Tako i ovo događanje u Parizu je isto naduvani Slon koga su prizvali sami “demokrati” jer su pod vidom slobode dali sebi pravo da bezočno vređaju druge a kad im se vrati onda su teroristi. Budimo realni jer da nije bilo prvog ne bi bilo ni drugog a bojim se tek trećeg šta bi moglo biti.
Trabunjaš, Vojki. Muslimanska osveta nije srazmjerna, pa pošto su se Muslići zbog uvredljive karikature osvetili sa klanjem iz kalašnjikova tako se i mi, Zapadnjaci na kalašnjikove trebamo osvetiti tako da sve Musliće izbacimo iz Europe jer Islam nije religija, već krvožedni i koljački pokret kojemu nema mjesta u Europi.
Amen!!!
“osvestili ste me”kaze jedna moja predhodnica.
sto mislite ,koliko ima “osvjestenih” nakon vedranine analize bijelog charlia?nebrojeno puno.
molim vas,prikljucite i moje ime.
drugi kut gledanja rodio je novu istinu.naravno,ne vide svi na prvu…
zato imamo tebe.
i…
hvala ti !
Pazi Vedrana da ne bi mi morali govoriti:Mi smo Vedrana!Kako možeš nazivati Izrael teroristima kada70 god.ubijaju Palestince a za amerikance da i ne govorim
I ja se pitam kako neko može izraelce nazivati teroristima.Posle 70 godina mogu se nazivati samo masovnim ubicama.
Ocito da se oni koji se spremaju na Mars ili na neko jos nepristupacnije mjesto, slazu sa Vama.
No moglo bi se dogoditi da sa rodnog mjesta svih nas Zemljana ostane eventualno koja bakterija.
Kazu da se sizofrenija, pa tako i ova kolektivna moze lijeciti?
Koliko ste sigurni u odredjivanju krivaca u Nigeriji gdje Nigerijci ubijaju druge Nigerijce, u Siriji jedni Sirijci ubijaju druge.
Svojevremeno su jedni Jugoslaveni ubijali druge i bez pomoci sa strane.
Prije bi se reklo da su oni sa strane (Rusi, Ameri, Vatikan, Arapi i EU) zaustavili.Kao kada teta u vrticu zlocestim vrticancima otme kamenje i raskvavljene ih posalje svako u svoj kut.
Vise nema dobrih teta. Nije im vise stalo “na mladima svijet ostaje ”
Ostajemo sami sa svojom bahatoscu i zaraznom shizofrenijom na zrncu prasine u bespucu svemira.
Nije bilo OHO ljepila jutros u knjizari pa si presla na drvofix??
Ha:)))
Hvala Vedrani sto je napisala ono sto sam ja prije nje;)))
Tako da…
Sad MOGU TERORIZIRATI neistomisljenike;))
Tj.
AKO STE ‘PROTIV MENE’-
onda ste i protiv VEDRANE;)))
VEDRANA JE MOCNO ORUZJE…;))
….
Zezam se,naravno…
ali…
ovdje ima nekih ČARLIJA(ČAPLINA?!;))
koji se ODMAH UVRIJEDE…
to su ovi ČARLIJI koji ne kontaju razliku izmedju ‘TA DVA ČARLIJA’;))
Jedna recenica, JEDNA LAZ, dovoljna da kompromituje celu ideju teksta koja u principu nije tako losa: “Ubijanje tisuće djece u Gazi”.
Niti se radi o tisucama (cak ni o stotinama), niti se pominje povod koji je tu djecu oterao u smrt!
So far for the truth in media reporting!
“Ni stotine?!” Ubijaju palestinsku decu svakodnevno već 7 decenija, potpuno nekažnjeno, a Vi tvrdnju o hiljadama pobijene dece nazivate lažima?! Ukoliko imate više od 10 godina, onda se nadam da trolujete. Iskreno se nadam da neko odrastao, ko živi u Evropi i ima pristup pisanoj reči ne može biti toliko neinformisan
Ne stitite Gospon Dejane teroriste, tako vas molim! Nije uopce bitno da li se radi o jednom, stotini ili tisuce ubijene djece..
Niti jednom jedinom djetetu na svijetu ne bi se smio oduzeti zivot! Niti jedna cista djecja dusica na svijetu ne smije biti ni meta niti kolteralna steta!
Mislim da ne postoji zena na svijetu koja bi mogla na takav nacin kao sto ste Vi u svom komentaru spekulirati sa ciframa ubijene djece 🙁
Vas komentar me rastuzuje i pitam se gdje je nestala humanost kad se tako gleda na djecje zivote. Mozda bi se zaista trebali radovati zohari kao sto kaze Gospodja Vedrana.. jer bolje nismo zasluzili.. nadam se nebeskoj pravdi, kako god da bude samo neka nevina djecica, priroda i zivotinje ne nastradaju..
draga DONA KIHOT, vasa naivnost je ocaravajuca. budite ljubazni odgledajte do kraja ovaj film prosvetlite se https://www.youtube.com/watch?v=waEYQ46gH08
Zato o teroristima u nigeriji koji poubijase 2000 ljudi niko ni A da kaze.
Rekao je sjajni Mihailo Medenica. I o tome i o ovome o cemu Vedrana govori. Izvolite link
http://dvaujedan.rs/made-licemerje/
Takodje, nisam Sarli…
naravno da sam kao svi civilizovani ljudi protiv ubijanja i terora. Ceo radni vek bio sam novinar i žao mi je kolega koji su ubijeni u Parizu. Ali, nisam Čarli ne zato što ih ne žalim već zato što je svet licemeran. Zar 1999. u Beogradu nije ubijeno 16 novinara RTS i niko u svetu nije rekao: Ja sam RTS. U Pakistanu je pre 2-3 nedelje u nekom redu valjda za hleb ubijeno desetak dečaka, niko o tome nije in pošteno izvestio niti se uzbudio. I slično. I ovo u Nigeriji. Dakle, licemerni smo.
Svaka cast Vedrana pozdrav
zao mi je, sto ne mogu dovoljno jako viknuti .a da se cuje,koliko zelim da Vam kazem BRAVO…ovih dana mi je muka od preteranog licemerja.Naravno da mi je zao ludskih zvota koji su stradali od TERORIZMA,ali oni su zrtve istih terorista koji ih sada zale..Muka mi je od svega…2000 zena i dece je ovih dana ubijeno,tamo dole na “crnom kontinentu”,namerno kazem dole na” crnom kontinetu”,jel tamo svakodnevno u nekom sumarku na nekoj savani,strada toliki broj neviih i nikada nisam primetio niti cuo da smo mi svi “zene i deca” i nikada nisu organizovani marsevi…ali to nije terorizam ,tamo se ubijaju medju sobom?! tamo ginu zbog interesa svetski boraca protiv terorizma …
Bravo, Vedrana, samo sam čekala ovaj članak…nisi jedina.. Ni ja nisam Charlie…
Ima nas jos…
http://dvaujedan.rs/made-licemerje/
Moj naklon gospođo Rudan!
Milijardu puta bravoooooo !!! za Vedranu, potpisujem svaku riječ, nisam ni ja Charli a bogme nisam ni Angela Merkel, kojeg li licemjerja, maršira punim korakom a… nisu izblijedile njezine riječi da Izrael se samo brani dok bešćutno je promatrala krvavu, osakaćenu i mrtvu Palestinsku djecu…..
Postovana Vedrana, Vas je tekst pun zamena teza i spekulacija, kao nazalost vecina tekstova koji dolaze s prostora bivse drzave.
To sto neki zlocini u ovom svetu prolaze nekaznjeni je veliko zlo, ali menja li to cinjenicu da je to sto se desilo u Charlie Hebdo zlocin?
Ako zelite da pisete o Palestincima, Afrikancima ili drugima, drzite se toga, to je velika, znacajna, ali ODVOJENA tema. Ocigledno imate sta reci na tu temu.
Poruka “Ja sam Charlie” je simbolicna, ali jasna – izrazava saosecanje sa stradalima u tom besmislenom zlocinu i otpor prema protivnicima sloboda govora. Reci “Ja nisam Charlie” stoga znaci da Vi podrzavate taj zlocin ili ne saosecate sa zrtvama. Ako tako mislite, budite hrabri pa tako i recite, a pustite Palestince, crnce i hrvatske zene na miru.
Svak cast kolega, ne stoje na jednoj strani vage Charlie Hebdo a na drugoj sve nepravde svijeta. A tekst je jako lose napisan, kao da je autor pisao doticni u nekom napadu bijesa.
Ah da tek sam sad vidio ko je autor, tipicna politicka demagogija.
Da preciziram svoje
“Ja nisam Charle”!
Nezavisno od simbolike i moje uvređenosti i enpatije zbog zločina u Parizu ne mogu da odvojim povod za podršku od blasfemičnosti “karikatura” tog istog Charlie-a i samog Charliw-a!
Iz ugla gledanja muslimana (pa i moga koji to nisam) Charlie je radionica za izradu pamfleta koji su svojstveni Francuskoj još iz XVIII veka kada je meta bila Kraljica Marija Antoaneta (“proguglajte” naćićete neverovatne sličnosti u grafici i povodu između “karikatura” iz XVIII veka i Charle-vih od danas i godinama unazad!).
Sada je Muhamed. Ranije su bili drugi. Indikativno je (bar) da su karikature podgrevale i podržavale stavove koji su se kreirali u Vašingtonu i Londonu (CNN i BBC) da bi preplavile ceo “zapadni” prostor i medije.Nisam zagovornik teorija zavera ali posmatram i vidim dobro (ili grešim) kako se produkuju i reprodukuju “događaji” i “vesti” koje su nekima mile i korisne. Ne nasedajte i ne reagujte na “prvu loptu”! Mislim znači postojim!!!
Hvala na argumentovanom odgovoru i zanimljivim informacijama. Pronasao sam karikature koje ste naveli i zaiista ima slicnosti. Svaka kultura ima svoje metode, tako je bilo i tako ce i biti.
Razumem Vas nacin razmisljanja, ali ne mislim da bilo koga treba ubiti ili povrediti tbog izgovorene RECI. Upravo to je sloboda govora i poenta cele price. Mozete se slagati s njim ili ne, to je Vase pravo, ali to Vam ne daje za pravo da ga povredite. Spevajte pesmu, napravite kontrakarikaturu, recite svima da laze, ali to je to.
Ni meni se mnoge stvari na televiziji, u novinama, na Internetu uopste ne svidjaju. Ali ne da ih ne bih povredio, nego ih ne bih cak ni ukidao ili ogranicavao. Neka trtljaju, ima koji ih vole. Moje je da trtljam na drugu stranu.
Bravo za Petra, u potpunosti se slazem s vama.
A sta si ti ? Francuz?!? >:(
Gospodine Petre kad je palestina gaza urugvaj ili zanzibar po vama “odvojena” tema onda zasto bi francuska spanija ili engleska bila “zajednicka” tema .u cemu je razlika kad je zivot nevinih ljudi u pitanju .hocete reci da je zivot nekog crnca ili arapina ili kineza manje vazan od nekog francuza engleza ili vas licno??? Epa kad bolje razmislimo onda je obrnuto jer ti nevini ljudi iz tunguzije ili “tamo negde” nisu nikoga uvredili da bi zasluzili biti ubijeni dok ti “nevini” francuzi ili englezi ili portugalci (ubice kolonisti i robovlasnici) ne postuju niciju veru i naciju i povrh svega ismijavaju sve i svasta..i neko gore spomenuo je Mariju Antoanetu kako su i nju ismijavali u XVll veku.mogli su oni ismijavati i Katarinu de Medici ali jedno je ismijavati aktuelne javne licnosti a drugo je ismijavati neciju religiju ili nesto u vezi stim..tako da “pas shto jede maslac jede i batine”
P.S. I ja nisam charlie
Gospodine Pecikoza,
Vidim da ste pobornik slobodne reci i zato bi volela da cujem vase mislenje o sledecim zbivanjima:
Nemacki karikaturista se morao izviniti Marku Zuckerbergu jer ga je predstavio kao oktopusa sa velikim nosom.
http://www.bbc.com/news/world-26348235
Francuski komedijant je uhapsen (ne po prvi put) jer je na svojoj facebook stranici dao komentar na slogan Je suis Charlie.
http://www.npr.org/blogs/thetwo-way/2015/01/14/377201227/controversial-french-comedian-arrested-over-facebook-post-on-paris-attacks
Izraelski ambasador u UK poziva potpredsednika Nick Clegga da disciplinuje clana Engleskog parlamenta Davida Warda zbog ovog twita:
“#Netanyahu in Paris march – what!!!! Makes me feel sick,”
Dopisnik BBC iz Pariza se poziva na ostavku posle izjave da su i Palestinci patili pod Jevrejima.
http://falastinews.com/2015/01/12/watch-calls-for-willcox-bbc-reporter-to-resign-after-he-said-palestinians-suffer-hugely-at-jewish-hands-as-well/
Nadam se da ce vas vase pravedno srce dovesti do neke varijacije na “Je suis”
Ako zelis da saznas ko vlada tobom jednostavno pronadji koga ne smes kritikovati..
Voltaire
‘ajmo redom…
Mark Zuckerberg. Odlican primer dozvoljenog “rata recima”. To je neizbezno u politici, diplomatiji. Karikaturista je emitovao poruku (recima, slikom) koja se nekom nije svidela i on je kritikovao (recima). Da li je kritikom poslao propagandu Jevreja ili se nasao uvredjenim – ne znam. Ovaj se ne kraju iz nekog razloga izvinuo (da li je shvatio gresku, odglumio kajanje ili igra neku igru – nemam pojma. Ono sto je fakat je da granice nisu predjene i ovaj primer pokazuje slobodu govora na obe strane.
Primer francuskog komedijanta je po mom misljenju zloupotreba termina “govora mrznje” protiv koga sam u potpunosti. Mislim da je to samo izgovor za cenzuru drzavno nepodobnih elemenata. Protiv sam bilo kakve cenzure, i zatvaranja zbog izgovorene reci, te mislim da je covek doziveo nepravdu, srecom ne tako strasnu kao ekipa Charlija. Ovaj primer je i potvrda Volterovog citata koji ste rekli.
Vas treci primer je vrlo slican prvom – cista politicka izjava, koja po mom misljenju nije “ispod pojasa”. Ambasador koji zastupa svoju zemlju jednostavno nije mogao precutati jednu izjavu i slicno kao i onaj prvi – poziva na postovanje. Obratite paznju da se i on zadrzao na recima (“disciplinujte ga”) i ni na koji drugi nacin ga nije ugrozio. Covek je samo ispunio svoju diplomatsku duznost.
Poslednji primer prati isti sablon. Politicke igrice recima koje se ne mogu izbeci u modernom svetu, ali koje su same po sebi u granicama “ferpleja”.
Petre, gledas madjionicara i vidis da nesto nestane-pojavi se ali ti znas da je to trik, ne vjerujes ali aplaudiras…mene interesuje jedna stvar, sta si ti vidio svojim ocima a sto te je uvjerilo da su ubistva ovih novinara izvrsili neki arapi ili bas ti ljudi koje su kasnije jurili po drzavi??? Jesi li vidio njihova lica?? Pokazi mi snimak gdje ti ljudi ubijaju ove druge a gdje im se vide lica, i onda slobodno nastavi sa svojim komentarima 🙂
Upravo se o tome i radi, da ne ulazim u to. Za mene su to spekulacije koje se mogu posebno diskutovati. Jedino sto verujem u celoj prici je da su civili pobijeni zbog necega sto su rekli. Bile ubice Arapi, FBI, KGB ili francuska obavestajna sluzba, svejedno je. Podjednako je tragicno, neprihvatljivo i razocaravajuce…
Od prvog “dana posle” kada je Charle “platio” za svoju duhovitost pišem i govorim ovo što i Vi, draga Vedrana. Često sam “eksplicitan” u korišćenju izraza našeg-ih jezika (da ne navodim izraze, ponavljao bih Vas)! Igrati se i biti “duhovit” na Cherle način ismevajući svetinje drugačije verujućih je blasfemično, nisko, primitivno i necivilizacijski nadasve. Naravno da sam protiv i da se gnušam civilizacije smrti sa koje god strane ona “nadvladvala”. Pogotovu u svetlu još uvek svežih događaja na našim (Vašim i mojim) terenima (okruženju što SFRJ znači u prevodu). Naši heroji su njima zločinci analogno njihovim herojima ili zločincima.
Zavisi od rova iz koga se, vireći, posmatra i intelektualne (preterujem) mogućnosti svakog posmatrača koji se regrutuje za patriotu ili ti domoljuba. Domoljub bi, po meni, bio onaj koji “ljubi” i svoj i moj dom i
isto prema “domovima” postupa. Charlie je karikatura slobode štampe i govora.
Začudio me je tekst Borisa Dežulovića, koga redovno i sa neskrivenim zadovoljstvom, pratim. Možda je bio samo emotivniji ili je cehovski interes prevladao.
Muhamed, Isus ili Buda sa tim nemaju nikakve veze. Žao mi je Francuske. Dokazala je da se njom može manipulirati, makar koliko od nas bili veći i “civilizovaniji”!
JA NISAM CHARLIE! Kao ni VI.
Liberté, égalité, fraternité, ou la mort!
Ou la mort je dominantniji od prva tri!
Ljubim Vas!
(Moje godine me opravdavaju da se ovaj pozdrav pogrešno ili doslovno shvati!)
Gospodine Dzordze stezem ruku za sve sto ste rekli.svidza mi se vas nepristrasan nacin razmisljanja..pozdravljam vas
Biti ili ne biti Charlie pitanje je sad?
,,Jedan je meni kao 10 000 samo ako je najbolji,, rekao je jedan filozof Grk. Za mene nema broj žrtava nikakav značaj, a evo zašto.Jedan ubijeni je nekom čitav svet (on je nečije SVE sin,suprug,majka) šta to znači bilo je 200 pobijenih, i protivtvrdnja ne bilo je mnogo manje /u broju/. Koja je to kritična masa koja podvlači crtu i kaže e sad je dosta, sad se stvarno radi o žločinu (jer je dobio na masovnosti). Apsurdno jer i mene niko ne može ubiti u množini, moj život je samo jedan i meni je vredan. Zato i argumentacija koja se oslanja na visoke brojke nije normalna sa moralnog stanoviša. Ubistvo je zločin po sebi(ne postaje zločin kad je masovno) jedino što mi mislimo da nema smisla reagovati ispod određene cifre. Pitam se da li je i odmazda vredna ako se pobije iznad 10 lica? Da li bi se ovo sve izdešavalo da je ubijen samo autor teksta ili su i masovne terorističke odmazde produkt našeg vrednovanja po broju žrtava. Jesmo li mi izazvali masovne terorističke napade iz razloga što uopšte ne reagujemo na jedno ubistvo? i sad oni moraju mnogo ljudi da pobiju da bi nam dali do znanja da se ne šale? Inače tekst je odličan,a moja reakcija se više odnosi na komentare i pozivanja na brojke.
Ne mozemo razmisljati u civiliziranom svijetu po principu “oko za oko-zub za zub”.Nedopustivo je razmisljati na nacin- ako ubijaju ljude negdje onda ja odobravam pokolj u Parizu.Nije dobro odobravati nasilje bilo gdje.Ako se nekome nije svidjala satira ili po naski crni humor Charlija mogli su kao sto se to
radi u civiliziranom svijetu-podici tuzbu.Gdje ce svijet doci ako nastavimo metkom rjesavati dusevne boli?Mnogi bi po takvom nacelu vec odavno trebali biti
mrtvi.
Ko bi bio tužilac u tom procesu?
Muhamed!
Svaka delatnost ima benefite i posledice! Ove su drastične ali su ipak posledice. Da li su opravdane je stvar ugla i percepcije! U principu nisu! Al’ kao da jesu!
“Od olovke niko nije poginuo” kažu! Sami znaju da nije i nikad neće biti tako! Zar objavljivanje Charlie-a sa Muhamedom na naslovnici nije izazivanje i vređanje? Najordinarnije i najbezobraznije. Cilj je postignut obostrano. “Karikaturisti” su mrtvi a Charle (njegov vlasnik) je na smrti kolega zaradio velike pare (5 miliona primeraka). Zaključak: – Svi se prostituišu (kurve) samo je pitanje cene (u direktoj ili indirektnoj pogodbi)! Nemam toliko suza da plačem nad svim tuđim grobovima. Proizvođači grobova su u nemerljivoj prednosti u odnosu na H2O koju mogu da prolijem!!!
Koncizno,precizno,u sred suštine…bravo Vedrana !!!
A propo milijunskog marsa u obrani slobode izrazavanja, jucer je uhapsen istaknuti francuski kabaretista Dieudonne. Radi, haha, “apologije terorizmu”. Jer je slicno ovome sto je Rudanica napisala, ismijao sve prisutne teroriste iz prve linije demonstracije. Zivimo u zanimljiva vremena:-)
Bilo ih je presmiješno gledati kako ruku pod ruku šetaju,namještenih faca,ni ja nisam šarli,namjerno malim slovom.
Potpisujem!
Saosecanje sa zrtvama je jedno – a sebe poistovecivati sa necim sto je u biti pre svega vulgarno, zatim glupo a onda i vrlo podmuklo (tri koraka dalje od satire) potpiruje mrznju je totalno druga stvar! Da li ja zelim da budem neko takav? Ne! Charlie nisam i isti mi je ljigav jer je sinonim za sirenje “govora mrznje” ustima ispranim “slobodom govora”! Opaki dupli standard kao i uvek u oksidentalnom svetu gde je “civilizovano” coveka (komicara) lisiti slobode samo zato jer je javno i na satirican nacin izjavio da nije Charlie dok sa druge strane iza coska marsira 3,7 miliona idiota navodno braneci “slobodu govora” na koju pravo dakle nemaju samo oni koji ne razmisljaju isto kao i vecina! Pa ko tu koga?!
Nisam ni Ja carli,pozdrav gdji Rudan i puna podrska!No,sto se tice odvajanja prica,pa onda i tu redakciju treba razfvojiti,pa nisu ubijeni svi odjednom i zajjedno nego ponaosob,svako posebno.Opet pitanje je sa koliki metaka te I to treba odvojiti pa svaki metak za sebe…pozdrav!
Vedrana, kresni me…
Najbolja ti je, Vedrana, zadnja rečenica: “Gade mi se marševi protiv terorizma u kojima marširaju najveći teroristi današnjice.”
No, da li si ikada razmišljala da bi najbolji način u borbi protiv “islamskog terorizma” u Europi bio kad bi “hrišćanska demokratija” uvela recipročne mjere ovima koji silom hoće da nam nametnu ponašanje po šerijatu. Pođi prošetaj, recimo, ulicama Rijada u konvencionalnoj ženskoj odjeći kakva je opšteprihvaćena u zapadnoj civilizaciji! Ili neka te uhvate za volanom automobila. Bićeš javno išibana! Zašto odlučno ne zabraniti da muslimanske žene nose one crne talibanske odore i burke? Kao što to zahtijeva S.A. od naših žena da se oblače po njihovim običajima. A u Parizu zahtijevaju da im djevojčice nose ferdže u osnovnim školama.(!) Pod prijetnjom terorom, to će im uskoro biti udovoljeno! Jednog dana će zahtijevati da hrišćanke ne smiju voziti automobil. Samo kada malo brojčano ojačaju.
U učionicama italijanskih škola zakonom je regulisano da Raspeće visi na zidu. Prije nekoliko godina jedan musliman, državljanin Italije, podnio je tužbu sudskim instancama da se Raspeće ukloni iz učionice, jer taj “leš”, (tako se izrazio) navodno, uznemirava njegovu kćerku, koja pohađa školu.
I, pazi, Vrhovni sud Italije dosudio je u korist tužitelja!!
Dakle, nema nam spasa.
Što su Čemberlen i Daladje bili popustljiviji, Hitler je iznosio veće zahtjeve.
Da ponovim, što je zabranjeno u Rijadu, ne more biti zabranjeno u Parizu.
Ili, kako ti kažeš – Quod licet Iovi, non licet bovi.
Na kraju,Vedrana, da li si za opciju da nam u Europi javna glasila uređuju
džihadisti sa Srednjeg Istoka??
Ja sam svakako Charli, a Vedrana ne mora da bude Charli, ona je Vedrana. Može da kaže, ja nisam Charli i da i dalje bude … Vedrana
Dragi moj Vojki ,ja imam slonovsko pamćenje.Uvijek sam bila individualac.A nakon prozivljenog rata um mi je jos bistriji,znam prepoznati kad lazu drugi a kad lazu moji.Isto tako mi je jasno ko stoji iza svega ovoga.Niko mi ne moze utuviti nesto u glavu o svemu imam licno misljenje i ne igram na onu “pokazi Bozana sta znas”.
Ja sam Vedrana 🙂
Je suis CHARLIE,, Bas ti u tvojoj hrvatskoj znas sta je demokratija.Bolje bi bilo da si ostala u Jugoslaviji.Tad zenama u Hrvatskoj nisu sjekli jezik i razbijali nos.Procitaj nesto o prvoj demokratskoj drzavi u svijetu pa onda lupaj.Pozdrav iz Lyona.Francuska gdje imamo pravo da pricamo, crtamo i zezamo koga hocemo sto tu kod tebe vjerovatno nije ni zamislivo.
Imaju francuzi prava koja zele, imaju i pravo da zezaju koga zele, nevolja je sto to pravo ne daju drugima demokrate sa zapada. Nekome se ne svidjaju karikature pa puskom uradi sto je naumio i sebi dao za pravo, a nekome se ne svidi tv program drzavne televizije pa bobarduje jer misli da ima na to pravo. Razlika je samo u sredstvu, neko ima avione i bombe a neko lude mudzahedine. Teroristi su i zlocinci i jedni i drugi.
i taj neko koga ti zezas ima pravo da ti ispegla nos, a ti onda nema sta da se bunis…poklopis se usima i cutis..kako sijes tako ces da zanjes 😉
Ne, nisam carli, od prve sekunde do ove sadasnje, vjerujem svojim instinktima i ne povodim se za masama. Terorizam je nazalost nasa svakodnevnica, ipak se vise pribojavam terorista koji svojim olovkama crtajuci karte i potpisujuci akte prekrajaju i mijenjaju i nas i svijet.
Vedrani duboki naklon i veliko HVALA s ‘crnog kontinenta’ !
glupljeg teksta nisam pročitao..al dobro, starite pa Vam dolazi vrijeme..koga god da su uvrijedili za njega nije bio. Bio je za nas koji imamo razumijevanja i nismo lsijepi i znamo što je malo pa i crnog humora. Djelim isto mišljenje o obe vjere s njima. A i njihovo ubojstvo je pokazalo što su zapravo ljudi. Ja mislim da su ih ubili ameri jer lagano otkazuju židove, i svi će priznat palestinu Zato da monsanto može uć u europu..ustvari ulazi dok ovo čitate i svaki farmer će MORATI kupiti monsanto proizvode..eto to je u pozadini i zato je trebalo bit dramatično, u centru Pariza
Ja sam kontras, ali ti stvarno imas muda. Svaka cast s moje strane!!!!
🙂
Ovo se sve dešavalo i prije 100 i 200 i 1000 godina, samo malo u drugom i možda jednostavnijem obliku.
Krive Drine se ne mogu ispravljati.
Dok nam se kroz evoluciju ne promjeni svijest, ništa ne možemo učiniti.
Bravo Vedrana! Odličan tekst! Ja jesam Charlie, jer sam za slobodu govora i susosjećam s poginulim žrtvama. Razumijem sve koji kažu ja nisam Charlie, zbog zločinaca koji su marširali Parizom i meni je bilo slabo, koji su dali pobiti hrpu novinara. Ja jesam Charlie ali ne taj Charlie za kojeg su ti zločinci. Zašto ne bi smjeli ismijavati Muhameda? Tko to može zabraniti? Muhamed, Jahve, Isus Krist, nisu privatno vlasništvo jedne skupine ljudi, koja si daje za pravo zabraniti nekome da ih kritizira na bilo koji način. Ako već neki od tih Bogova se obraća meni što mi ima netko propovijedati kako ću ja vjerovati? Zašto nekog iz Mrduše Donje vrijeđa satirično propitivanje religije, Nebeskih Bogova a i zemaljskih Bogova? Vidite ja žalim i za ubojicama. Tko je kriv što su ova dva mlada života pošla takvim putem? Muhamed? Francuska država? Islamska država? Svi mi? Ti mladi ljudi ne idu ginuti za Muhameda ni Alaha, ni Islamsku državu, već zato što nemaju budućnosti. Ljudi su postali bezosjećajni robovi konzumerskog društva. Na zapadu nemaju budućnost jer su prezasićeni imaju sve, i uvijek im nešto fali. Na istoku nemaju ništa osim života koji i ne vrijedi baš nešto. “Zapadnjaci” zavide “Istočnjacima” na slobodi i tome što nemaju ništa, i u svojoj mašti bi se naradije odrekli svega i pobjegli negdje u šumu na Istok, al nemaju muda. “Istočnjaci bi dali i jedino što imaju, goli život da odu na Zapad a kad stignu na taj Zapad, dali bi sve da se vrate na Istok i tako do u nedogled. To je zato jer djecu odgajaju krvoločni, nezasiti vjeroučitelji. Čovjek se ne odgaja da bude slobodan, već se odgaja uz pomoć religije da pripada određenom konzumerskom društvu. Ima jedan odličan američki film Idiocracy: https://www.youtube.com/watch?v=BBvIweCIgwk a meni se čini da smo na pragu tog stoljeća. Vrijedi pogledati i razmisliti. Ovo nije satira već horor.
Svi smo mi za slobodu govora ali slobode govora nema.. ni u tvojoj drzavi a o zapadu da ne pricamo..kad to shvatis onda ces se pitati zasto je uopste sporna karikatura objavljena(posto su mediji apsolutno kontrolisaqni)…i zasto se ovo desilo nakon 3 godine(pazi: nakon 3(tri) godine)…da se desilo i nakon 15 opet bi efekat bio isti..okidaci se aktiviraju prema potrebi…ocigledno im je sada ta potreba
država u kojoj živim počela je postajati previše liberalna,i klerofašisti upozoravaju da na vlast treba dovesti razumnu desnicu da ukroti podivljalo stado. veliki dio stada nenavikao na slobodu, jer je navikao živjeti pod klerofašističkom čizmom, zaziva čak i Hitlera i Staljina da uskrsnu i da ukrote stado. Za njih ni predsjednik ni premijer nemaju muda jer ne šalju vojsku s kalašnjikovima da naprave krvavi red. Al eto predsjednica nam najavila, da će uvesti reda. Zato nemam nikakve iluzije jer mi žene pod klerofašistima nećemo imati (upitno je imamo li veća prava od žena u današnjem islamu, mi nemamo zapravo veća prava, razlika je samo što mi možda ne nosimo burku.
Svi pokusavamo sacuvati hladnu glavu i vruce srce. Sto vise razmena misli to bolje. Sve mi je odavno jasno ,kristalno, od 1988/1989. Rusenje famoznog zida u Berlinu i osnivanje EZ, tada jos iluzije o zajednistvu na ekonomskoj osnovi. Da se radi o buducoj politickoj uniji gde ce se o svemu odlucivati na jednom mestu a drzave,predsednici, parlamenti ce biti gomila klimoglavaca jos tada mi je bilo jasno. Mislim da je zbog toga bilo nuzno da Jugoslavija mora da nestane kao primer drugima ako ne budu dobri i kooperativni. Kasnije dolaze saznanja o Bilderbergovcima,o tome da nas na Planeti ima previse…GMO…ratovi,bombe,nuklearni otpad, Sve sto se desavalo u Jugoslaviji sada umnozeno krece u phod na planetarnom nivou. Uvek isti ,prostacki scenario ,dobri momci- losi momci, teroristi po potrebi vaskrsavaju , skretanje paznje sa krajmjeg cilja. Sinhronizovano do bola ne bismo li se za njihove ciljeve medjusobno pobili i potamanili . Islamska drzava,Alkaida- u Francuskoj sarli,u Nemackoj demonstracije ,a Ukrajina kao da vise ne postoji!? Varljivo ,dok ne prodje zima da se ljudi greju vrucim temama u medjuvremenu. Raketni stitovi protiv terorista, pa ih potom nema. Odjednom arapska proleca dirigovana od strane arapskih naucnika iz Amerike,pa Moskva pankerke pevaju u crkvi -pa nista,cela planeta brani ljudska prava,pa opet nista. Zacudila sam se kad odose iz Iraka a ne nastadose dva Iraka (omiljena tema od 1945.) Beda,jad, nove kolonije na sve strane. E Sirija, lepa zemlja,cudesna gde su svi ziveli zajedno bez trzavica ,jer Bog je jedan kako god ga zvali i kako mu se molili. Sada ocekuju da ce uroditi plodom i da ce zemlje iz okruzenja Rusije koje su uglavnom muslimanske veroispovesti nastaviti zapoceti projekat i Rusiju baciti na kolena kad vec to nije uspelo sa Ukrajinom. Ali … ocigledno osim sto vlada borilackim vestinama dobro igra ocigledno i sah. Ali u toj partiji saha ulog je veliki -zivoti milijardi ljudi. Ne volim velike jer uvek mali i ostali moraju da rade onako kako oni hoce. Sta da radimo, LJUDI? Mi smo svi jedan rod, Treba nesto ciniti,brzo,vremena skoro da vise nema,curi,istice.
@Branka Panic 16.01.2015. Reply
Pametno razmišljanje izraženo na lep način!
Mene malo čudi negativan kontekst ovog teksta od nekoga koga bi ranije Katolička crkva spalila, razapela i rasčerečila(nije nužan ovaj raspored) zbog blasfemičnog pisanaja o njoj.Suština teologije, a imaju je sve religije je beskonačno zaglupljujuća dosadna i bez imalo smisla za šalu.Kada je Crkva bila bukvalno vladajuća i bezpogovorna poilitička sila mogao si ozbiljno nastradati ako ti dugme na košulji nije bilo zakopčano.Danas Evropljani taj period zovu:”Mračni srednji vek.Problem sa Bliskim i Dalekim istokom je što svi žive u još uvek klerikalnim državama.Što znači po više manje religiskim zakonima koji se konsekventno sprovode.
U bijanje ljudi, alternativno pokrštavanje(unijaćenje) je bila osnova hriščanske teologije stotinama godina.Za Evropu je to ružna prošlost, ali za Muslimane(nažalost) je slična ideja jedina stvarnost koju žive i koju poznaju.To je taj religijski aspekt i naravno ga treba odvojiti od političkog(tu bi se moglo svašta nadrobiti, pa i da su terorsiti u pravu) .Ljudski aspekt je da je ubijanje ljudi neodbranjivi zločin, barem u zapadnoj civilizaciji-muslimani po Šerijatu nemaju sa tim nikakav problem(oni se posvećuju kada ubiju nevernika ili budu ubijeni)Sloboda govora je ;promeni program ,ako ti se nesviđa, a ne ubij onoga ko ti se ne sviđa.
Jezuiti se takodje posvecuju kada ubiju ..raspitaj se kod Franciska o cemu je ovdje rijec pa ce ti sve biti jasnije 😉
Poštovana gospođo Rudan,
Iznimno sam cijenio Vaše pisanje,što na ovom blogu,što u Nacionalu,međutim,u zadnje me vrijeme sve više šokiraju Vaši tekstovi i zgražaju stavovi koje u njima iznosite.
Najprije,mislim da ne shvaćate značenje poruke “Ja sam Charlie”.
Naime,ona ne simbolizira borbu protiv terorizma već izražava suosjećanje prema ubijenima i njihovim bližnjima,podršku onima koji se zalažu za slobodu govora i otpor prema onima koji se protiv njega bore.
Stoga me Vaša izjava “Ja nisam Charlie” zbunjuje i šokira.
Ne zalažete li se i Vi za slobodu govora?Ne borite li se i Vi protiv koji se njemu protive?Podržavate li ubojstva nevinih novinara?Osjećate li suosjećanje prema,djeci,suprugama,majkama,očevima,braći,rođacima i prijateljima ubijenih?Mislim da je vaš odgovor na svako postavljeno Vam pitanja pozitivan…
U tekstu pišete kako je Francuska odgovorna za masakr novinara Charlie Abdoua…Ne,gospođo Rudan,Francuska nije odgovorna.Krivci su muslimanski teroristi (Al Quaida) koji su i sami za to preuzeli odgovornost.Njihovi razlozi nisu bila ubijena djeca u Gazi,Afganistanu ili Iraku,njihov je razlog bila “uvredljiva” karikatura proroka Muhameda…I tu se,gospođo Rudan,nalaze neke razlike između,kako ih vi nazivate,”civiliziranih” i “terorista”.
U svijetu “civliziranih” možete ismijavati kršćane ili Židove što ste i vi u svojim tekstovima na duhovit način često i radili.Naravno,neki su vas Židovi prozvali antisemitom,kršćani su također na vaš račun uputili brojne kritike,čak i uvrede.Možda vas je netko i tužio ili pak sredio da ostanete bez posla.
Taj se “netko” bori protiv slobode govora,no njegova se borba ipak toliko razlikuje od one muslimanskih fundametalista.Taj “netko” će vas tužiti,vrijeđati,prozivati,ponižavati i optuživati,često na vrlo prljave načine,no taj vas netko,poštovana gospođo Rudan,neće upucati ili dignuti u zrak zbog vaših tekstova.
U tekstu pišete kako je “civilizirani svijet” licemjeran u svojoj borbi za ženska prava u nekim muslimanskim državama kada se žene istovremeno u “civiliziranim državama” tretiraju na jednaku brutalan i nepravedan način.Navodite podatke o 300 ubijenih žena u Hrvatskoj,navodite užasne primjere nasilja nad ženama i sarkastično pitate hoće li nam NATO zbog toga poslati besplitone letjelice…Poštovana gospođo Rudan,mislim da ste pomiješali lončiće.Ubijenih će žena (kao i muškaraca) biti u svakom gradu,u svakoj državi,u svakom kutku svijeta.Nažalost biti će i nasilja nad ženama,no tretiranje nasilja u Hrvatskoj i ostatku “civiliziranog svijeta” se vrlo razlikuje od onog u muslimanskim državama.U “civiliziranom je svijetu” i Hrvatskoj nasilje nad ženama teško kazneno djelo čiji će počinitelji ukoliko im se dokaže,završiti u zatvoru.U muslimanskim je državama nasilje nad ženama,bilo ono fizičko ili psihičko,zakonski dopušteno.(U primjerice Saudijskoj Arabiji i Maroku žene mogu biti osuđene na smrt ako budu silovane!!!)
Moram Vas stoga kao ženu pitati,poštovana gospođo Rudan,gdje biste se,kao žena,radije rodili?
Pišete o toleriranju groznih ubojstava “nenaoružanih crnih mladića u Americi” od strane “civiliziranog svijeta”.Koliko me pamćenje služi u tom je “toleriranju ubojstava”,nakon brojnih prosvjeda,u Americi gotovo uslijedio ulični rat u kojem su također ubijeni nevini policajci,civili te spaljene ulice.
Nadalje,pišete i o ubijenoj djeci u Gazi,no i tu ste,poštovana gospođo Rudan,pobrkali lončiće…Stradanja djece u Gazi su zastrašujuća,djeca su budućnost svakog naroda i nema gore stvari od ubijene djece,međutim,djeca u Gazi bila su kolateralne žrtva,bombe nisu ciljano gađale njih ili ostale civile,a u maskaru u Parizu su ciljano ubijeni civili.
Čudi me,poštovana gospođo Rudan, što Vi,kao žena,osuđujete demonstracije protiv islamizacije Europe kada znate kakav su život žene prisiljene imati u muslimanskim državama.Čudi me što demonstrante nazivate ksenofobima,nacionalistima,rastistima i nacistima.Čudi me što smatrate da su Europljani ti koji ne poštuju prava imigranata,u ovom slučaju,muslimana kada je jasno da je situacija upravo suprotna.Jedino što Europa od muslimana i ostalih imigranata traži jest poštivanje njezinih zakona i ne nametanje svojih,a to se neprestano naziva rastističkim i nacionalističkim.Zapitajte se…postoje li đamije u Europi,a postoje li sinagoge ili katoličke crkve u muslimanskim državama…Smiju li muslimanke po europskim ulicama hodati odjevene po svojoj volji,a smiju li nemuslimanke odjevene po svojoj volji šetati ulicama primjerice Jemenu?…Dakle,tko prema strancima ima veću toleranciju?
Za kraj Vam moram kazati kako ste me kao Vašeg čitatelja i obožavatelja duboko razočarali.Nadam se samo da stavovi koje ste iznijeli nisu stvarni,da ste ih napisali jer volite ići “kontra svih”,da ipak suosjećate sa ubijenim novinarima i njihovim bližnjima,sa onima koji se zalažu za slobodu i protive nasilju i prijetnjama,sa svima onima koje ste Vašim tekstom tako grubo povrijedili.
Zaista ovaj put nema granica njenog antisemitizma…. a sto se tice ove njene teorije o zenomrzacki nastrojenom zapadu – nesmije ju se osudjivati dok se ne sazna sto je u pozadini toga….mozda su joj muz i sin takvi.Ako jesu- draga Vedrana budite hrabra,trazite pomoc i sebi i njima.Nasilje se ne smije tolerirati…
Vedrana Rudan je totalno neupucena u dogadjanja u svijetu; i ponovno pise sto joj prvo padne na pamet. Sramota!
Ni ja nisam Vedrana 🙂
Toliko pisanije da bi ispao pametan!? ..a ustvari nisi(by dragan torbica) 😀
@mr blond 16.01.2015. Reply
Vi imate pravo da mislite svojom glavom, kao i “Rudanka.” To je u redu!
To je sloboda govora!
Vaše razmišljanje u velikoj meri logično, ali jednostrano!
Nisam naišao ni na jedam blog, a pregledao sam na stotine i stotine, koji neguje veću slobodu govora od sajta g-ge Rudan.
Zbog toga svi mi možemo da joj kažemo VELIKO HVALA, bez obzira u kojoj meri delimo njeno mišljenje.
Vaša sintgma “KOLATERALNA ŠTETA” je DEMAGOŠKA PAROLA državnih terorista NATO-a, koji su tom parolom pravdali ubistvo oko 90-oro srpske, albanske i romske dece.
Samo jedno pitanje za vas:
Da li bi vašu porodicu manje bolelo ako bi vi – ne daj Bože – STRADALI ZBOG KOLATERALNE ŠTETE?
Gospođu Rudan sam iznimno poštovao upravo zbog slobode govora koji njeguje na svojem blogu i koji je nekada njegovala u svojoj kolumni u Nacionalu.Stoga sam upravo zbog toga od nje očekivao snažnu podršku ubijenim novinarima koji se poput nje bore i zalažu za slobodu govora u svojoj državi i u svijetu.Ponajviše zbog toga što je poput ubijenih novinara u svojim tekstovima često na vrlo duhovit način ismijalvala religijske ustanove.
Što se tiče Vašeg prigovora na moju tezu “kolateralnih žrtvava”….Stradanje djece u Gazi ili u bilo kojem drugom dijelu svijeta je zastrašujuće i neoprostivo.Međutim,budimo realni i nemojmo na stvari gledati crno/bijelo…Za stradanje djece u Gazi kriv je Izrael,ali najveći krivac su oni koji tu djecu nisu zaštitili od bombardiranja,a to je Hamas.
Radi se o sljedećem situacijama,Izrael odluči bombardirati bombardirati tunele u kojima Hams skriva oružje koji se u većini slučajeva nalaze u naseljenim područjima.Izrael danima prije upozorava civilno stanovništvo i poziva na njihovu evakuaciju koju istovemeno Hamas zabranjuje i poziva da ne napuštaju teritorij.Djeca,žene i muškarci,tada nažalost stradavaju kao kolateralne žrtve i tu,poštovani gospodine,leži razlika koju sam naveo i koja definitvno nije jednostrana.Ubijeni francuski novinari nisu kolateralna žrtva i smatram da je argument da se njihov masakr ne može osuditi zbog ubijene djece u Gazi pomalo apsurdan
Dakako,nemojte me krivo shvatiti,ne smatram da je Izrael čist kao suza,no raspravu o sukobu Izraela i Gaze je teško završiti i biti pametniji te je sasvim druga tema.
Nakraju bih Vas upitao sa čime se od ostalog što sam napisao ne slažete?Gdje je moje razmišljanje još bilo jednostrano?Postoji li još neka teza koju sam naveo,a smatrate da ne drži vodu?Jesam li rekao neistinu o razlici položaja žena u,kako ste izjavili,”terorističkim NATO državama” i u islamskim državama?Gdje bi ste Vi,poštovani gospodine,radije željeli da odrasta vaša kći?Ponavljam,budimo realni i nemojmo na stvari gledati crno/bijelo,pitam Vas,tko je tolerantniji prema strancima i slobodi govora,”teroristički Zapad” ili islamske države?
ovako su žene 70tih godina živjele u Iranu a možete naći i druge zemlje, pa ih usporediti s današnjicom.
https://www.youtube.com/watch?v=dF47rrHd7wo#t=55
RELIGIJA JE ZLO! SVI RATOVI SE VODE ZBOG RELIGIJA, A JEDNA MANJINA TO ISKORIŠTAVA I DOBRO ZARAĐUJE NA TOME.
U civiliziranom svijetu možete ismijavati židove i kršćane ako imaš love ako nemaš možeš do jedne granice koju ti oni odrede! Glazbenica Sinéad O’Connor je završila karijeru u bijedi jer je poderala sliku pape zbog zlostavljanja kojem je i sama bila izložena kao dijete. Islamisti nemaju love al imaju kalašnjikove. Vjerski kurikulim je napravljen da zatupljuje ljude i tako ih je lakše iskorištavati. Jugoslavija je bila napredna zemlja samo zato što su vjerski oci bili na “lancu” Kad su pušteni s lanca dobili smo što smo dobili. Sve zemlje svijeta su napredne gdje je religija pod kontrolom, i zato nema napretka dok vjerski poglavari upravljaju politikom a ovčice se drže svoga stada.
Ode “švicarac” nebu pod oblake na 7,39 kuna. Da li je to “terorizam” ?
Teror svakako jest.
Ja mislim da sve potice od toga sto pravde i pravicnih kriterijuma nema,
a savremeni mediji stalno dizu granicu interesantnosti i atraktivnosti, do nivoa paradoksa.
Ovo razmisljanje gospodje Rudan nalazi se na granici. Svi to osecamo,
mi smo u Srbiji na nasoj kozi osetili terorizam onih koji imaju moc,
u ime zastite necega sto je njima (onima koji imaju moc) delimicno jasno, ali kad
odluce da je to tako, onda se toga drze (vidi 1999. vazdusni tretman u SCG, i mnoge druge primere).
Sta covek moze da radi:
1. da se bori protiv svih vrsta terorizma oruzjem. Postace i sam terorista (jer ne postoji jasna granica izmedju dobre namere i terorizma, vidi Gavrilo Princip….)
2. da se nervira zbog terorizma, uskoro dobija cir na zelucu, mnogo neraspolozenja, konstantno nezadovoljstvo
3. da glasno laje, mozda ce se dobro prodavati u medijima, dok nekom ozbiljnom ne stane na zulj pa ga taj eliminise (kao ove pokojne novinare)
4. da se uklopi u danasnjicu, gleda svoj posao, pazi sta radi i ne nervira se preterano (moj izbor). Zivot tece i tako i tako.
Da Gavrilo onomad nije ubio Ferdinanda, nasao bi se drugi razlog za veliki rat.
Francuski karikaturisti nisu pazili sta rade, ali u svoje ime, ili nekog ko im je to odobrio/naredio. Pojeli su metak.
Slobodan Milosevic nije pazio sta radi, ali u nase ime. Pojeli smo g**no. I jos uvek ga jedemo.
A setnja milion ljudi, to je isto kao i gej parada, samo malo vece.
Neko je tu prodavao i pivo i hamburgere, i kurve su imale malo vise posla,
i novinari nisu morali da idu po krv u Siriju dva tri dana….
Sve je to samo protok vremena.
Ameri pale vatru po Evropi, a dolar raste…
Ovakav tekst mozes napisati na ama bas svaki pozitivan postupak ili protest.
Vedrana to i radi i uzima pare za to, pa razumijem motive.
Razumijem motive i onih koji stvarno ne vole slobodu u obliku u kakvom je mi konzumiramo i zelimo.
Njima je draze da im imam određuje kako da se obuku, jer je tako lakse.
Ali nikako ne razumijem ljude koji zbog ovog teksta mijenjaju svoje misljenje. One koji su vec napisali Nous avons Charlie i naknadno ga brisu.
Ti ljudi ne razumiju nista, niti ja mogu shvatiti njih..
VEDRANA OPET STE “ANTIPROTIVNI” I TO ME VEĆ POLAKO IRITIRA…VI STE PRVA KOJA U SVOJIM KOLUMNAMA “ISKORIŠTAVA”DEMOKRACIJU I PRAVO GOVORA…FRANCUZI SU DOBILI ONO ŠTO SU TRAŽILI,NJIHOVE UBOJICE TAKOĐER…DAJ BOŽE DA SVE OSTANE NA TOME,ALI BOJIM SE DA NEĆE…
JA NISAM ČARLI iako osušujem svaki zlošin i nasilje.
Zločin mog biti i zelenaške, lihvarske kamate!
Dok se mi opredeljujemo pro at contra Čarlija, finansijska oligarhija na dere kožu sa leđa.
Zemlje sa jakom privredom štampaju papir u vidu šarenih novčanica i prodaju ga po nominalnoj ceni.
Oni jadnici, a wih je u RS oko 22.000 koji su uzeli kredit u švajcarcima, ulaze u začarani crni krug u kome za đivota neće moći otplatiti kredit jer se glavnica duga u evrima povećava, umesto sa se smanjuje.
Evo primera koji je naveden u Blicu:
“…Osim toga to nije ceo problem jer 70.000 franaka polovimon 2008. u evrima je vredelo 43.500 evra. Danas, nakon šest i po godina otplate, klijent banci duguje 60.000 franaka, što je po jučerašnjem kursu bilo 50.000 evra, dok će već sutra, isti čovek dugovati 60.000 evra.!
E, pa gospodo vi se delite na Srbe, Hrvate, Bošnjake, iliti četnike, ustaše i baliste.
Svađajte se do mile volje dok vam finansijska oligarhija ekonomski jakih država prodaje šareni papir po nominalnoj ceni.
Između ostalog, tako se i Nemačka obogatila na štampanju maraka i jeftinoj radnoj snazi gastarbajtera.
Vi gospodo i dalje mašite zastavama i urličite za dom spreni, spremte se spremte četnici i alahu ekber.
Dok god se vi svađate, derikože, lihvari, zelenaši i drugi smutljivci trljaju ruke i bacaju zlatnike u svoju kasicu.
Njih je baš briga da li ste vi za ili protiv Čarlija.
Njih je baš briga za terorizam, jer što se više puca, troši se više municije, ruši se više objekata, a tu su onda oni da vam daju kredite i da vas usreće.
Stoka sitnog zuba ćuti i trpi čakajući bolje sutra, malo sutra iliti MORGEN.
I na kraju još jednom: JA NISAM ČARLI!
Jesnostavno zato što je organizacija čiji je član i Francuska ubila 16 radniak RTS-a 1999. godine na pravdi Boga.
Da li su oni imali pravo i slobodu govora ili je ona rezervisana samo za jače.
Niko u Francuskoj nije ustao protiv tog zločina!
Niko u Francuskoj nije zapalio sveću za pokoj duše mladih ljudi koji su bili jedino “krivi” što su rođeni na pogrešnom mestu u pogrešno vreme.
Taj isti list je Srbe satanizovao, a sad oni rone gorke suze nad njegovom sudbinom. Žao mi je jedino ljudi i njihovih porodica.
ko trazi guzici čepa uglavnom ga i nadje…to je ono tipa sprdam se sa tobom, maksimalno te podjebavam i kad dobijem iza usiju onda placem i krivim te teti ..neka ubijeni pocivaju u miru, no najvece je pitanje ko je ustvario bio ispod onih maski…islamske teroriste?? ja nisam vidio niti jednog…isto tako su mogli reci da su bili eskimski ekstremisti, budisticki fanatici i sl. ..i to bi moralo biti tako jer price zapadnih mainstream medija su po deafaultu istina – pozdrav ovcama 😉 …a druga stvar, takve stvari se ne desavaju slucajno.. to treba da je svima jasno…pitanje je samo zasto su ih ubili!? vrijeme ce pokazati .. biti ljut 3 godine, i 3 godine cekati da se osvetis zbog karikature?? ma dajte ljudi 🙂
NI JA NISAM ČARLI.
Citam ove komentare i nemogu da se ne nasmijem nasoj tipicnoj kulturi
Samo se sjetite one poslovice
ZAVADI PA VLADAJ
e to se desilo i na nasim prostorima i desa va se u svjetu
Ja sam Musliman i zaboli mene sto je tamo neki charli crto
Jer ja ljude vise nedjelim po vjer vec
Na DOBRE I LOSE ti koji su poubijali novinare su LOSI
U ime boga niko netreba oduzima ti zivot sve se plati i sve se vrati
Za one koji ce da komentarisu moj pravopis nema te potrebe pisem sa telefona i u toku radnog vremena
Kada vas mediji lazu, kada vas vredjaju ili neopravdano optuzuju.Kada vas proglasavaju manijakom il vrse rasnu , versku , seksualnu i drugu diskriminacuju ili kada izmisljau priice o vama i dogadjaima u svetu i oko vas to se onda zove sloboda stampe.Kada se pobunite da ne zelite da to trpite onda je to cenzura .A sta je sa tim sto ja ne zelim da zivim sa lazima , prevarantima i provokatorima gde je tu moja sloboda E zato ja nisam i necu da budem Charlie .
Slažem se, Rudanica nije Charlie.
Ona je Rudolf Hess, jer se poput njega zdušno zalaže za antisemitizam a i oboje su jednako “pametni”. Ona jer piše besmislene blogove, a on jer je išao na besmislene pregovore u UK koje ga je stajalo glave.
Rudanica dokazano nije antisemit, jer je već pisala zaštitnički o semitskom narodu Palestincima!
Admir TIPKA U TOKU RADNOG VREMENA!!!!:)))
ZAKON:)))
…
TKO RADI TAJ I GRIJESI;))
A-
TEBI SVAKA CAST…
NI JEDNE GRESKE:)))
NI U RAZMISLJANJU,NI U TIPKANJU…!
NADAM SE DA JE TAKO I NA POSLU-
BEZ GRESKE:)))
…
Nego…
OVDJE SE NEKI LJUDI BAVE POLITIKOM VISE OD POLITICARA!
Nevjerovatno…
E,DA SU POLITICARI TOLIKO POLITICKI ANGAZIRANI,KOLIKO OBICAN NAROD-
to bi imalo smisla…
A ovako,
NAROD BALJEZGA POLITICKU SLAMU koju NI POLITICARE NEEE ZANIMA;)))
Ustvari…
MELJU PRAZNU politicku SLAMU…
I TO O POLITICI koja NEEEMA VEZE sa mozgom…
ali ima sa PRANJEM ISTOG…;))
Politicari mogu BITI ZADOVOLJNI dokle ima OPRANIH MOZGOVA koji se bave ‘PRLJAVIM POLITICKIM RUBLJEM’…
Tako ce uvijek biti DOVOLJNO DOBROVOLJNIH PERAČA MOZGOVA koji ce sa zadovoljstvom SVAKOG UBACITI UVJERAVANJEM NA ‘ISPIRANJE’…
DOK SE SVI NE UVJERE-
‘TO JE TAKO…I TAKO’
bla-bla…
Nego…
Da…
SLOBODNO je razmisljati:
‘PERI-DERI…’;)))
Nisu ljudi krivi sto pojma NEMAJU-
MOZAK ima OGRANICENO SHVACANJE,bojim se…;))
Svatko ima svoje VLASTITE GRANICE…
i dalje od toga NE MOZE;)))
…
Lako za ove vanjske ZEMALJSKE GRANICE-
svaki zemljak ima PASOŠ,
i moze bilokuda…
STO CE NEKOM SLOBODA GOVORA?
KAD JE SLOBODA RAZMISLJANJA IPAK OGRANICENA?!;)))
nekim LJUDIMA je tesko SHVATITI sto su UPRAVO CULI,VIDJELI…;)))
tako da…
DZABA:)))
A,pametnom covjeku NEMA GRANICE NI OGRANICENJA…
to je dakle,
SLOBODAN COVJEK…
tako da…
DZABA SE BORITI ZA NESTO KOLEKTIVNO…
SVATKO SVOJU SLOBODU SAM IZBORI ZA SEBE-ili se OGRANICI-
svoju SLOBODU GOVORA,RAZMISLJANJA,PONASANJA…
ZAKON tu ne pomaze;)))
Dzaba pricati i objasnjavati OGRANICENIM LJUDIMA-
to su LJUDI KOJI NEMAJU VLASTITI PASOS ‘do svojih vlastitih shvacanja’
a,mogu PROPUTOVATI CIJELI SVIJET;)))
Bravo, pametno velis.
Pitao me muz pre neki dan, sta kaze Vedrana – je li ona ili nije Charlie? Rekoh mu, ne treba Vedrana sada nista dodatno da se izjasnjava – svakodnevno svojim stavom vec duuugo vice i klice da nije niti ce ikada biti “Sarli”… Eto, sto bih ja rekla – znala sam!
ˇUpravo tako,koliko samo licemerja.HVALA na poštenom tekstu!
Kada bi nas zaista zanimalo, kada bi iskreno pogledali kako stvari zapravo izgledaju vidjeli bi porušenu Libiju vraćenu 50 godina unazad, vidjeli bi Irak u očaju i krvi, vidjeli bi Siriju spaljenu i užasnutu od tolikog besmislenog nasilja, vidjeli bi zemlje zavijene dimom i smrću koje su prije pet tisuća godina gradili veličenstvene građevine, imali razvijenu trgovinu i bile svjetlo tadašnjeg svijeta. Vidjeli bi i bivšu Jugoslaviju i Ukrajinu i Grčku i tolike druge.Tko ih je naoružao, posvadio, podijelio i zatim spalio do temelja? Na ovaj ili onaj način.
A Afrika? Stotine tisuća mrtvih svake godine u plemenskim ratovima, krajnje siromaštvo i najmodernije oružje u neograničenim količinama. Najgore bolesti rođene u civiliziranim labaratorijima ubijaju i djecu i odrasle na crnom kontinentu. Zašto? Jer se Afrika priprema i čuva za vrijeme kad civilizirani svijet i pohlepa koja njime upravlja uništi sam sebe. Naravno prije toga uništiće sve druge. Afrika će biti novi ciklus.
Više nije neophodno biti posebno pametan i vidjeti i razumjeti što dolazi. Samo treba pažljivo gledati i slušati. Civilizirani svijet treba neprijatelje na koje će bacati bombe od milijun dolara, treba zemlje koje će ratovati i uništavati se i kupovati skupo oružje jer je industrija oružja najveći biznis na planetu. Biznis.Posao. Ima li išta besmislenije? Ubijanje je samo biznis. Koji je drugi biznis u strašnom naletu? Farmacija, medicina. Biznis. A biznis nema osjećaje, nema emocije. Hm. Treći biznis je droga. Milijarde dolara svake godine. A sve ima svoju cijenu i svatko. I onda novac kupuje političare, suce, policajce i sve druge i sve drugo, i moral i poštenje i povijest i budućnost. I onda je kraj sasvim jasan, logičan i neupitan. Samo je pitanje vremena. A vrijeme nam curi nepovratno kroz prste. Neuhvatljivo.
Što učiniti? Pohlepa uobičena u kapitalizmu očito nije rješenje za kakvu takvu budućnost. A što jest? I tko je taj koji će bogatim korporacijama i pojedincima uzeti novac moć i bogatstvo? Na koji način i kako? Globalna revolucija? Teško. Već smo nepovratno podjeljeni religijama, politikom i pohlepom. Znači nitko i ništa tu ne može promjeniti stvari. Više ne. Onda, što preostaje? Viša sila? Bog? Neka globalna katastrofa? Možda. Koliko je to realno? Malo. Znači, što slijedi? Kaos, krv i suze, skori kraj civilizacije. Pa tako je već bilo. I prije su nestajale velike i moćne zemlje, ništa novo. A kako to da nismo postali pametniji kroz sve te silne godine? E, to je pitanje na koje bih volio znati odgovor.
Nije pitanje pameti, već duše. Revolucije se vode u sebi i protiv svojih mana, a ne protiv tuđih ideologija, religija i društvenih uređenja. Čovek je od stvaranja na ovamo duhovni i moralni pigmej. Zato patimo i stradamo. Zato smo kvarljiva i potkupljiva roba. Robovi sopstvenih slabosti, sujete, lenjosti i kukavičluka. Ima pameti, ali nema čiste duše.
@ravijojla 16.01.2015. Reply
Bravo za komentar!
Mislim da je u biti svega uzrok EGOIZAM u svi oblicima i na svim nivoima!
@Skykab 16.01.2015. Reply
Čestitke za komentar!
@Skykab -Bravo, potpisujem!
Svet bi bio strašno dosadno mesto kad bi svi mislili isto.
Nažalost, pojedini to shvataju bukvalno i uzimaju sebi pravo da ubijaju druge i drugačije.
http://pescanik.net/charlijevi-andeli/
Upravo tako…
Nije pitanje PAMETI…
Nije PAMET BITNA!
PITANJE JE:
SLOBODNOUMNOG PROCESA;))
Duhovnost nije SRCANA STVAR-
NI EMOTIVNA…
DUHOVNOST je upravo stanje UMA,i niceg drugog!…
To je UM-
UMIJECE…
SPOSOBNOST da se SHVATI…
NAUČI…
ZNA…
…
Pojam ‘DUŠA’ se vrlo cesto KRIVO SHVACA,tj.
PRIPISUJE SE DUHOVNOSTI kao NOSITELJ SVEGA…’jer ONA OSJEĆA’…
EMOCIJE same po sebi MALO VRIJEDE…
DUŠA je EMOTIVNA,da!
ali,bez UMA-
ona je BEZUMNA i kao takva-
malo vrijedi…
Emocije VOĐENE BEZUMLJEM-
mogu biti VRLO NEOBUZDANE…
pa,cak i OPASNE…
(BIJES I LJUTNJA su takodjer emocije,zar ne?)
Dakle…
Koliko vrijedi DUŠA KOJA JE VODJENA BIJESOM?
I nema dovoljno snage(jer nema UMA…UMIJECA) da je OBUZDA?
Dusa,tijelo…ali,prije svega UM!
bez UMA-
NEMA RAZUMA;)))
UM je TEMELJNI NOSITELJ svega-
i upravo UM ‘PROŠIRUJE VIDIKE…pa tako i DUŠEVNU/DUHOVNU DIMENZIJU’…i SVE OSTALO…
Mnogo pametnih ljudi je BEZUMNO-
aha;)))
Dakle-
KOLIKO ONDA PAMET VRIJEDI,ako nema UMIJECE SHVACANJA?!
To je cisti dokaz da POSTOJI RAZLIKA IZMEDJU PAMETI I UMA;))
tj.
MOZAK koji ima STVARNO ZNANJE…
ili MOZAK KOJI NESVIJESNO PONAVLJA NAUCENI UZORAK(usvojen iz okoline),a poistovijecen je sa time kao VLASTITO STECENIM;)))
TO JE METODA ASIMILACIJE…
ZNANJE I NAVIKE SE PRENOSE I UCE OD OKOLINE-
A,UMNI INTELEKT bez SVIJESNOSTI ‘O SAMOME SEBI’ dokle SPAVA…
fakat’…
Mozak-
INTELEKT je FASCINANTNA STVAR…
I TEMELJ na kojoj se GRADI APSOLUTNO SVE…
I,upravo je nevjerovatno koliko mnogi NISU SVIJESNI SVOJE NE.SVIJESTI…
a,ustvari…
I BOLI IH ONA STVAR ZA TO…
neka ih;)))
Od pocetka sam pisao i govorio da ja nisam chari, hebo ih on.
Ni ja nisam Čarlie. Kolona za takozvanu slobodu govora i demokraciju za mene je bila kolona licemjerja arogantnog Zapada, jer, zašto onda nigdje nisam vidjela karikature kršćanskih proroka, popova- pedofila, popova- financijskih mafijaša i inih kreatura što žive u crkvenim pozlaćenim palačama. Sve skupa degutantno.
Vedrana i Skykab svaka vam čast!
Iva, da ste čitali Charlie Hebdo vidjeli biste i sve to i mnogo više!
I kad bi sada posthumno mogli poslati karikature uredništvu, vjerojatno bi ismijavali i tu kolonu!
postoje razne vrste terorista…………………………
protiv islamskih na prvom merstu treba da se bore
bas islamski narodi ………………..
kao i svaki narod protiv svojih terorista i nasilnika
svake vrste……………………………………………..
ljude treba uciti toleranciji
kao hriscanka nikad ne mogu ziveti po islamskim
pravilima kao ni oni po hriscanskim,oni i su u 15 vekunisu doziveli renesansu
ali ako je ono ne diram te ne dira jme suzivot je
mozda moguc==ne smetaj ,ne ometaj ne krsi../.
svaki narod da se bori protiv svojih terorista i
nasilnika svake vrste
islamski teroristi su prvo problem islamskih naroda
oni su prvi koji treba da se bore protiv
prebogati arapi ,sta oni rade?
da tebe netko ubije zbog necega sto si napisala, svi bi mi nosili majice ” ja sam Vedrana Rudan, no vjerojatno negdje pojavio bi se neki supcina koji bi napisao blog o tome zasto on nece nositi majicu, ” ja sam Vedrana Rudan”.
Bravo! Svi su brzo zaboravili da su ti ljudi ubijeni samo zato sto su nesto nacrtali, kao sto i gospodja Vedran pise po svom nahodjenju i ne pita se da li je nekoga negdje mozda time povrijedila!
I da je netko zbog toga upuca svi bi time bili zgrozeni (vecina normalnog svijeta) bez obzira na to da li su “lajkali” njene tekstove ili ne. A medju zrtvama (njih 17) svi nisu bili bijeli ni Krscani! A to da u toj koloni ljudi u Parizu nisu svi bili bezgresna celjad, je svima jasno naravno!
Živjela ljubav. 🙂
Hvala, Vedrana, na tako britkom tekstu 🙂
Tko je ubio one novinare? “Teroristi” su bili sredstvo. Ubila ih je Francuska kojoj su ili dopizdili ili im treba neki malo jači povod da se žešće obračunaju sa “teroristima”. Ako desetak bijelih leševa u centru Pariza, leglu demokracije, nije okidač ne znam što je. Da je Francuska zaista željela zaštititi novinare i njihovo demokratsko pravo da nabijaju na kurac svakoga tko im padne na pamet ona je to mogla učiniti. Zašto “teroristi” nisu ubili predsjednika Francuske?
deki-nemacka
JE SUSIS CHARLIE je kodirana poruka. Je susise znaci JA SAM sto i bog kaze u starom zavetu “biblija” a druga rec se deli na dva CHAR-LATAN i LIE-ER :
Svako ko izjasnjava JA SAM CARLI ujedno kaze Ja sam Sarlatan “prevarant, ubica, lopov” i Lazov a taj je SOTONA ili SATAN ili SANTA ili mr. SAM “SAMAEL” KRONOS ili SATURN LEGION BAAL MOLOH itd