Škabrnja je malo selo u Dalmatinskoj zagori. U proteklom ratu Srbi su upali u selo, zapalili ga a stanovnike koji nisu uspjeli pobjeći pobili. Bilo je to pred dvadesetak godina, Vukovar je bio veći pa smo svi mi koji nismo iz Škabrnje zaboravili na nju i njenu jezivu sudbinu.
Kad, ovih dana, osvanu Škabrnja na naslovnim stranicam naših novina, teve ekranima, portalima…Škarbrnjanima se opet dogodila tragedija. U nju su upali Cigani, ničim izazvani i nepozvani.
Smije li se upad četnika na bilo koji način usporediti sa upadom Cigana?Ne baš. Četnici u Hrvatskoj su, to je rat pokazao, bili rješivo pitanje dok je sa Ciganima problem mnogo veći. Konačno nerješiv, zapravo.
Možeš ih, to su Škabrnjani učinili, ograditi žicom i pustiti im slobodan uzak prolaz kroz koji će napustiti zemlju koju su legalno kupili, ali nije to to.
Cigani koji su protjerani iz Šabrnje, iako su mislili da im kupoprodajni ugovor i domovnica garantiraju da su svoji na svome, otišli su nekamo. Kamo? To je pravo pitanje. Vjerojatno u neku drugu Škabrnju čiji građani neće imati pravo rastezati bodljikavu žicu.
Naravno da su novinari u ovoj priči bili na strani nemoćnih. Pokušavali su srcedrapateljnim tekstovima objašnjavati Škabrnjanima da bi upravo oni koji su prošli kroz pakao morali biti hipersenzibilni na ljudsku patnju.
Neka se sjete četnika kojima su Škabrnjani bili cigani, neka u to ime oslobode tamnopute i zatru u sebi ono što svi imamo, mržnju prema drugačijima.
Ne treba osuđivati Škabrnjane, i oni su samo ljudi koji misle da je domovina jedino mjesto na kugli zemaljskog gdje smiješ drugačijem jebati mater a da to bude društveno prihvatljivo.
Ako u svojoj Šabrnji ne možeš umlatiti Cigana koji krade kokoši, ima pokvarene zube, djeca mu ne nose pelene a žene mu rađaju poput zečica, gdje ćeš to učiniti?
Jedini je problem što u svijetu nije pristojno Cigane tjerati osim ako nisi Sarkozy ili Berlusconi.
Razumijem Škabrnjane, ako se tako uopće zovu stanovnici Škabrnje. Postupili su ljudski i ne treba ih osuđivati.
A što Ameri i danas rade crncima, Francuzi Arapima, Nijemci Turcima, Izraelci Palestincima, Britanci kamerama svoje tamnopute \”Engleze\” prate na svakom koraku, Šveđani imaju registriranu fašističku partiju…
Uvijek je na djelu dobro, staro licemjerje. Samo siromašni, mali i nemoćni poput nas Hrvata nemaju pravo drugačije ograđivati bodljikavom žicom. Samo mi ne smijemo biti Hitler. To zaista nije fer.
Dolje kapa Škabrnjanima, učinili su ono što bismo i mi ostali da smijemo. Nema većeg orgazma nego kad si nemoćan naći nemoćnijega pa ga pojebati. Kad kažem \”mi ostali\” mislim na nas ostale Hrvate i Hrvatice.
Škabrnjanima se oprostio fašizam jer su,tako pišu novine, uvijek i oduvijek bili \”čisti\”, osim u ratu nikad u njihovo selo nije kročila drugačija noga da bi tamo i ostala.
A gdje su moja hrvatska prava? U mojoj ulici, imam kuću u elitnom riječkom kvartu, žive Cigani. Zašto ih mi Trsaćani ne smijemo zapaliti? Ni med Hrvatima ni pravice?
Dobro, neka bude kako biti mora, ali možda bi ipak trebalo reći istinu. Nisu Škabrnjani ti koji su se izborili za tjeranje Cigana iz svoga sokaka. Država Hrvatska je ta koja im je ukazala milost i blagoslovila zločin.
Pitam se pitam što bi se dogodilo Škabrnjanima da su na isti način ogradili parcelu na kojoj su Ameri odlučili isprobavati bojne otrove, uostalom mi smo članica NATO-a?
Što bi im se dogodilo? Najebali bi. Hrvatska bi im učinila ono što ni četnici ne bi, američkim ratnim brodom poslala bi ih u Guantanamo.
Šteta što nam nikad nitko nije službeno rekao da je Hrvatska zemlja ciganska. Da to znamo sigurno bismo imali više empatije prema našoj tamnoputoj braći.
MLO KEKSA, MALO RATA!
Gospođa VR mlati metlom na sve strane. Iako je cenim, moram malo i da je kritikujem. Ponekad imam utisak da baca koske između Srbi i Bošnjaka, a onda ovim postom između Hrvata i Srba, čim broj postova stagnira.
Opet ti “prokleti” Srbi. Opet “prekopavanje” po kostima. Opet “prekopavanje” po historiji.
Kako je počelo, to su svi zaboravili !
Ko je ubio u sred Zagreba porodicu Zec ? Da su bili “četnici!” Gospođo VR – gde ste bili tada?
Ko je Srbe izopćio iz Ustava RH.
Ko je šahovnicu (ista kao za vreme Pavelića) doneo na dan ustanka na grobove pobijenih u Krnjaku, zaklanih pod takvom istom šahovnicom ? To bi bilo kao kada bi u kuću obešenog doneli na poklon uže!!!
Ko je razoružavao po hrvatskoj srpske policijske postaje?
Ko je pobio i masakrirao 13 nenaooružanih rezervista na maostu na Korani! Kordunači do tada nisu ni metka opalili – bili su lojalni građani svoje domovine!
Srbi (neki ih zovu Cigani) su mislili da im se sprema 1941. godina.
Povampirili su se duhovi iz 1941. Došli iz inozemstva su sinovi i unuci onih koji su ubijali u Jasenovcu i drugim stratištima. Gde ste bili tada gospođo Rudan da dignete svoj glas protiv nepravdi koje su činjene od strane manjine Hrvata (šovinista) nad Srbima ?
Srbe je strah naterao da dižu tzv. balvan revoluciju i da čine zločine. Nisu hteli kak kažu: “Da pet ustaša vode 100 Srba na klanje! ” Kada padne krv i lavina krene – nema više razuma! Uvek se priča o POSLEDICAMA, a šta je sa UZROCIMA.
STIČEM UTISAK DA BI NEKI VOLELI DA SRBI, JEVREJI i CIGANI NESTANU, jer su oni remetilački faktor i sve bi izgleda bilo bolje. Nešto me to podsjeća na teoriju o “konačnom rešenju” utvare sa jež brkovima – genija zla – sa slike.
Neka nam je Bog u pomoći braćo balkanska, ali i on je izgleda od nas digao ruke!!!
Hajde da pričamo o sadašnjosti, a zarad budućnosti da prestanemo da čačkamo po ranama prošlosti, jer ako bi se prebrojavale žrtve kroz historiju MNOGO IH JE VIŠE NA SRPSKOJ STRANI! Amen!
Miki Maus pozdravi drugove iz traktor brigade 95-e,bili ste brži od Usaina Bolta na 100 metara.Šteta,mi mislili popit’ koju hladnu karlovačku s vama,a vi sa traktorima drž-nedaj,ko će prije.Jel bila podjela medalja za prva tri mjesta ?Pretpostavljam da je nagrada bila neki novi Ursus ili Zetor ?
b M M
bmm
Vrlo istancana analiza.
vidim iz GALUP-ovog istrazivanja objavljenog preko razglasa Radio Slobodna (citaj:zajeb…)Evropa da je Hrvatska bezuslovno gotovo sva pro-americka, mislim pritom na “narod koji se radja sa kravatom”, kako je to na zvanicnoj drzavnoj hrvatskoj stranici opisano uz napomenu da se i na francuskom dvoru kravata nosila (sic) ….
Dakle Vedrani nije lako pisati u okruzenju takvog nivoa, pa su moje cestitke bezrezervne. Vidim iz prvog komentara da ima i onih koji nisu u prvi mah pronikli u sarkasticni ton spisateljice, no prigovor je unatoc tom detalju posve dobronameran, sto samo ide u prilog Vedrani.
Poenta, zla kob koja neminovno prati nato-clanstvo, poput nuklearnih skladista i zatvora za neposlusne ubice, ostalo da ne pominjem, zapravo je violinski kljuc bez kojeg tekst nije citljiv.
Cigani su proterani iz mnogih zemalja gde je fasizam povampiren u funkciji humanitarnih ratova ili po onoj staroj DIVIDE et IMPERA, pa se sada potucaju od nemila do nedraga. Srbi iz Hrvatske, njih 200 000 proteranih sa vekovnih ognjista, logicna su posledica novog robovlasnickog poretka. PrivatizaCIA i ostali cia-izmi su u poodmakloj fazi.
Vedranin zakljucak je gorak zalogaj ali se progutat mora. Talijane niko i ne pita jel im milo sto im Pentagovna skladisti nuklearne projektile nadomak plantaza bioloski ispravnih maslinjaka ….zasto bi neko pitao Kravate ?
@Miki Maus;Miki,traziti da se prica o sadasnjosti,a napisati pogolem clanak samo o proslosti,nije bas logicno.Ako tvoj clanak obiluje desavanjima iz proslosti,naravno da ces dobiti od nekoga ,odgovor iz proslosti.I, to onda niko ne zaustavi.
mene najvise interesuje proslost, pa imam pitanje:
zna li se kako su se seljani Skabrnje poneli 1941.?
da nisu mozda na neki nacin ‘ZADUZILI’ CBOJE komsije SRBE?
a inace, poznata je i izreka:
ONAJ KO JE PREVISE OKRENUT PROSLOSTI – OKRECE DUPE BUDUCNOSTI
Ubi, ubi, ubi srbinaa srbinaa srbinaaaa! Na, na, na, na , na! Tko ne skače pravoslavac je, je , je! U Capljini klaonica bila na na na! Na na na! Ubi ubi ubi cigana cigana ciganaaa! na na na na! Tovarske picke! Tovarske picke! Purgerske picke! PURGERSKE PICKE! A i Centralne picke! Centralne picke! sretan rodjendan rijeckoj Armadi koja njezno voli svoj grad i sebe a ne voli sve koji nisu iz Rijeke, ne gledaju nogomet i generalno nisu oni ili s njima uz pivo ispred trgovine od Vedrane Rudan uz prigodno vatren tekst! Njezno se volimo i strastveno mrzimo!
….. cuj tko je napadao srpske policijske postaje u Hrvatskoj????? svasta se moze cuti od frustriranih glava!!!!
Obicne guposti. Sluzite se sa argumentima cija logika nebi ni u djecjem vrticu prosla. Htjeo sam reci da se uozbiljite ali znam da je to nemoguce.
“Teza o gubitku konstitutivnosti podrazumijevala bi da je takvo što do tada i postojalo, odnosno da je to bilo određeno odredbama Ustava SRH. Analiza toga Ustava pokazuje da to nije bio slučaj. Kao prvo treba istaknuti da sam pojam ‘konstitutivnosti’ nije u njemu nigdje upotrijebljen. U njegovu članu 1. SRH je definirana kao ‘nacionalna država hrvatskog naroda, država srpskog naroda u Hrvatskoj i država narodnosti koje u njoj žive’. Tvrdnju da je SRH nacionalna država hrvatskog naroda te država drugih naroda i narodnosti koji u njoj žive pojačana je i tvrdnjama iz Osnovnih načela Ustava SRH, odlomka I, u kojem je utvrđeno da je hrvatski ‘narod, zajedno sa srpskim narodom i narodnostima u Hrvatskoj, (…), izvojevao (…) u zajedničkoj borbi s drugim narodima i narodnostima Jugoslavije u narodnooslobodilačkom ratu i socijalističkoj revoluciji nacionalnu slobodu, (…), te uspostavio svoju državu – Socijalističku Republiku Hrvatsku (…).’ Navedeni tekst nedvosmisleno i u jednini označava upravo hrvatski narod kao onaj koji je uspostavio SRH. Prema tome je ona bila definirana kao nacionalna država tek jednog naroda, i to hrvatskog. Ime srpskog naroda bilo je doduše izdvojeno, no unatoč tome navedena definicija nije SRH označila i nacionalnom državom srpskog naroda. Tek takva definicija mogla bi se prihvatiti kao dokaz da je srpski narod u Hrvatskoj bio konstitutivan.”
“Pojam ‘manjina’ uveden je tek Ustavom RH od 22. prosinca 1990. godine. Izvorišne osnove toga ustava govore o RH kao ‘nacionalnoj državi hrvatskoga naroda’, što je identično formulaciji iz Ustava SRH iz 1974. godine. U nastavku te formulacije stoji i to da je RH ‘država pripadnika inih naroda i manjina, koji su njezini državljani: Srba, Muslimana, Slovenaca, Čeha, Slovaka (…).’ Srbi u Hrvatskoj (ovaj put definirani i kao državljani RH) na tom su popisu stavljeni na prvo mjesto, a izvorišne osnove izričito spominju ‘narode i manjine’. Prema tome je logično zaključiti da su Srbi (i ne samo oni) držani narodom. Oni su tretirani na isti način kao i u ustavu iz 1974. godine, a jedina je razlika što su osim njih navedeni i drugi narodi i manjine. To dokazuje da Srbi nisu imali ni najmanje razloga za nezadovoljstvo ustavnim rješenjima. ‘Zločesta’ tumačenja njihovog nezadovoljstva mogla bi dovesti i do zaključka da je vođama Srba u Hrvatskoj i njihovim brojnim sljedbenicima tada smetalo to što su uz njih nabrojeni i drugi narodi i manjine. Sukladno tome isto bi se tako ‘zločesto’ moglo zaključiti da su takvi ‘pravi’ Srbi držali da su vredniji od drugih ljudi, što bi bacilo sasvim novo svjetlo na njihove prigovore o gubitku prava.”
XAY JEC HOY 🙂
HOBA xPBATCKA (citaj neo-ustasija) 1990. pokazuje
CAMO CBOJE CTAPO PYXO, A KAKO CE
izmisljotinama ne vidi kraj, ne b me cudilo da YCKOPO bude ustanovljena i dokazana cinejnica da su poodicu ZEC na sred ulice u zagrebu zapravo ubili – ChETNICI ?! 🙁 🙁 🙁
xPBAT 3A CPAMOTY HE 3HA… COTOHA rimski je tako odredio A CBE Y CBPXY sirenja krimo-katolicke imperije…
Vedrana nije mogla naci bolji tekst za nacionaliste.Ovaj tekst im je dosao kao”kec na desetku”,sto bi rekli.Ovaj tekst im dodje kao dusevna hrana,kao lijek za njihove frustrirane duse.Sad ce poceti ponovno prebrojavanje mrtvih,silovanih i poklanih.Nikad kraja nacionalnom prepucavanju..Zato nas i zovu Balkancima,a nikada Evropljanima.Kako ces divljake zvati Evropljanima,kada su im samo ratovi i osvete u glavama.A,preturaju po kontejnerima!
@ Odin – ratovali su i KLALI se medjusobno DECENIJAMA i ti ‘civilizovani’ zapdno-evropejci – sve dok nisu shvatili da time nista nece resiti… nije TO CAMO HAMA CBOJCTBEHO
i ne volim da se stalno i nepotrebno samoponizavamo, dodvoravamo i potvrdjujemo njihove ‘dijagnoze’ o nama ‘divljacima’… NISTA jedan nemac ili francuz NIJE kulturniji, vaspitaniji i obrazovaniji od BALKANCA, samo je odavno pripitomljen jakim POLICJSKIM sistemom!
HATEPAH JE da se ponasa kak’si spada! 🙁
to NIJE nikako ni spontano ni iskreno…
treba li DOKAZ za ovo iznad?
on postoji i 3BAO CE – YUgoslavija! 🙂
da jos postoji – ne bi bilo nikakvog SRANjA 🙁
Upravo tako Gruban.
* * NE BRANI ONOG, KOGA NE MOŽEŠ ODBRANITI OD SOPSTVENOG ŽIVOTA * *
Vrlo istančana analiza i u kratkom ali jasnom komentaru Colette,koja je jedina shvatila šta je “pisac htjeo da kaže”.Ostali su zalutali ovdje,njima samo treba mjesto na kojem će pokazati kako su,kao,pametni tumači ustava i parapovjesničari, kojima je tekst došao “kao kec na desetku”, kako je dobro primjetio Odin.
Potpisujem komentatora “Odin”: Vedrana nije mogla naci bolji tekst za nacionaliste. Ovaj tekst im dodje kao dusevna hrana,kao lijek za njihove frustrirane duse.
Sad ce poceti ponovno prebrojavanje mrtvih,silovanih i poklanih.Nikad kraja nacionalnom prepucavanju..Zato nas i zovu Balkancima,a nikada Evropljanima.Kako ces divljake zvati Evropljanima,kada su im samo ratovi i osvete u glavama.A,preturaju po kontejnerima!
I samo bih dodao: Srbi su ipak prvaci u opravdavanju zločina. Braniti Škabrnju nekakvim provocirajućim šahovnicama je zaista dno-dna.
@ boki – dajte molim odgovorite na pitanje o ZASLUGAMA Skabrnje iz WW2, ukoliko ih znate i ukoliko postoje, pa da ne mesamo zabe & 3ACTABE? 🙁
ako nista drugo – POVAMPIRENI NACIONALIZAM (CA xPBTCKE CTPAHE 1991.) JE Y3POK mnogih SRPSKIH reakcija, a to se pokusava zaboraviti, preinaciti i gurnuti pod tepih 🙁
zar bi neko NORMALAN mogao ostati ravnodusan HA CBE OHO sto se zbivalo??? 🙁 budite malo REALNI molim vas pliz!
@Gruban Malic;Gruban,po tvome shvatanju,to sto se desilo u Skabrnji,to je bila cista odmazda za nesto sto se desilo u 2-om svjetskom ratu?I,sta mislis do kada ce trajati te osvete i odmazde?Bez ljutnje,ali vi za sva razaranja i ubijanja uvijek pronadjete neko opravdanje,nekakav razlog svoga ubijanja.Npr.muslimanima u Bosni zamjerate i redovno ih kaznjavate u svakom ratu,samo zato sto su prije 600 g.promijenili svoju bogumilsku vjeru i presli na islam.I,jos uvijek ih nazivate Turcima!To znaci,mrznja prema Hrvatima i osvete zbog Jasenovca,trajat ce jos najmanje 500 g.Da li se ponekad zapitate,da li drugi imaju razloga da isto to osjecaju prema vama,da pozele da vam se osvete?Pa, to znaci da su ratovi osigurani za sve generacije koje dolaze i koje se jos nisu ni rodile.Koliko sam mogao da primjetim,ti predvidjas sljedeci rat 2031g.??Interesuje me,da li znas gdje ce da izbije i zbog koje “osvete”ce se desiti sljedeci rat?
@ Odin – molim da prestanete trabunjati, niste GoGo boj! 🙂
cenim da imate i nesto pameti, pa dajte – upotrebite je,
napustite SABLONE – CA XATEBE-A 🙁
ZASTO se u Skabrnji NISTA nije desilo, pa ni ta ‘odmazda’,
od 1945. do 1991.?
da je Marsal mogao da prevazidje biologiju i da pozivi 150 godina, jos se NISTA ne bi dogodilo, ni u Skabrnji ni NIGDE!
PONOVO – kao CNN moram da ponavljam – POVAMPIRENA USTASIJA Y xPBATCKOJ 1991. JE Y3POK CBEMY, HEMA drugih razloga, izmisljanja i fabrikovanja!
mahanje ustaskim 3ACTABAMA, dovedene ustase sa zapada, pevanje ustaskih pesama, izbacivanje SRBA iz YCTABA, proganjanje i UBJANjE vidjenijih SRBA (Gospic, BYKOBAP itd.)…
pa kako ste mislili da to SRBI mogu mirno da progutaju???
Y TOME JE CTBAP – 3HAO JE tudjman da to niko NORMALAN nece otrpeti A OH JE XTEO PAT! 🙁 zalite se njemu, odnosno njegovim nalogodavcima sa divljeg zapada! ONIM ISTIM koji ‘vole’ muslimane u boZnjji A TAMAHE ih gde god stignu i PIShAJU po njima – kak’si spada, ne?! 🙂
e, sada na 2031. – to je ‘ODOKATIVNO’ – nece to pokrenuti nijedan NAROD – nego ZAPADNI FASISTICKI ZLIKOVCI, bas kao sto su i 1991. PRONACI se oni nacin kako da se isprovocira SUKOB i on neminovno stize 🙁
tome doprinosite najvise vi, IZDAJNICKA bivsa ‘braca’ JEP CBOJY decicu ucite ovakvim nebulozama, kao sto su
‘kaznjeni bogumili’ u boZniji 🙂 🙂 🙂
KAKVI CRNI vas bogumili spopali???
KAJ ni vi niste citali KLASIKE???????????????? 🙁 🙁 🙁
jesi cuo za Andrica i Selimovica?
(prvi je SRBIN – katolik a drugi je SRBIN – musliman)
BEPOBATHO su izbaceni iz OBAVEZNE LEKTIRE u xPBATCKOJ?
POTURICE su SRBI, bas kao i pokatoliceni ‘htvati’…
a ako su neki ‘bogumili’, zasto ne govore bogumilski jezik? 🙂
pa zar nisi citao BEZGRANICNE GLUPOSTI kojesu ovuda skrabali IZDAJNICI i KONVERTITI – na drugim temama?
POENTA ovde, a nju potencira i Vedrana:
nasi ‘zapadni saveznici’ YMEJY CA HAMA i TY CY YBEK da nam ‘pomognu’, da nas ‘obrazuju’ i da neke ‘brane’ a neke druge napadaju 🙁
svi smo sada sretniji OTKAKO demokraCIJA vlada na Balkanu! 🙁
a ta ista CIJA producira i ovakva ‘razmisljanja’ KAO OBO TBOJE i proizvodi ‘filmove’ kao sto je nedavni Andjin pamflet… 🙁
MRZNjA se mora stalno potsticati i HE CME CE dopustiti da pamet prevlada! 🙁 🙁 🙁
PS lepo je sto si se setio i JASENOVCA… MAGNUM KRIMEN nije bio OCBETA nago POLAZNA stanica 3A CBE OBO, nije nicim isprovociran ni izazvan, ‘krivci’ su samo bili PRAVOSLAVNI HRISCANI – A TO COTOHA rimski ne voli, krimo-katolicanstvo se moralo siriti 🙁
Y xPBATCKOJ CE BEPOBATHO u skolama ni ne uci nista o tome KAKO i KADA je nastalo Katolicanstvo? deci se prepusta ILUZIJA da su PRAVOSLAVCI neki ‘otpadnici’, a istina je upravo obrnuta!
ORTODOKSNO HRISCANSTVO je ono prvo i pravo, a katolicanstvo je ono koje se OTCEPILO – 1,000 godina kasnije…
da konacno resimo i TO BEPCKO pitanje u BiH?
vidis kako su ”bogu-mili’ lako postali ‘BROZU-mili’?
tako ce postati i ‘amerikanci’ kada zatreba, TAKAB CY materijal… TPYO, neotporan, konvertitski 🙁
boZnija, taj TAMNI VILAJET JECTE MECTO gde ce PONOVO biti potpaljen fitilj kada nasi ‘zapadni saveznici’ CXBATE da je to sto nam je potrebno, a onda – 3HA CE = xPBATCKA ce da ide da stiti CBOJE gradjane, a SRBIJA ce da ide da stiti CBOJE…
CBE JE JACHO – CAMO 3ATO JE TAKBA HAKA3HA tvorevina, ‘drzava’ boZnija HAMEPHO ostavljena u ovom obliku, A CBAKO 3HA KAKO TAJ MOHCTPYM nikada nece moci prohodati… 🙁
e sad, YMECTO da to muslimani PRE SVEGA – PA3YMEJY, i da OTBOPEHO 3AXTEBAJY KPAJ tog nedonosceta, oni bi jadni da nesto HATYPAJY SRBIMA 🙂 🙂 🙂
PS cak ni ‘obavesteni’ CNN nikada jos nije uspeo da pronadje odgovor na pitanje ‘provokatora’:
KAKO to (prokleta je) amerika zamislja da NIJE mogla opstati VELIKA DRZAVA YUgoslavija, a da ce na ISTIM postulatima ‘ljubavi & sloge’ moci opstati MALA YU KOJA CE 3OBE boZnija?:-)
da nije tuzno, bilo bi smesno,
Y TO BEPYJY izgleda samo jadne balije Y CAPAJEBY 🙁
PROSVETLI ME PLIZ!!! 🙂
Da,mislim da sam shvatio.Naime,shvatio sam da sam se zalud nadao nekim boljim i drugacijim komentarima.Potrosih vrijeme,a da nista novo nisam naucio.Uvijek je to tako.Pocetak je obecavao korektnije pisanje,ali prevario sam se.Na Balkanu nista novo,sve je po dobroj,staroj matrici..
A KAJ JE TY HEKOPEKTHO? samo mozda istina? 🙁
@gruban Daj odluci se vise, jesu li rat zapocele, kako ti kazes “povampirena ustasija” ili, opet kako ti kazes “zapadni fasisticki zlikovci”. Podsjecas me na onu srpkinju, stjuardesu jat-a, koja je tvrdila da je prezivjela pad aviona sa 10000m, aviona koji su “povampirena ustasija” oborile postavivsi bombu u avion, a u stvari, madjari svojom avijacijom skinuli avion kad je bio na visini od 800m. Podjesti me molim te, koliko metaka svabe potrosise da ubiju vELIKOG narodnog heroja savu kovacevica 🙂
Na kraju poenta:
Vas srbe treba mnoziti s nulom, a sve u cilju da balkan bude mirniji.
Ma nije ni cudno da vas “ceo svet mrzi”, vas sacicu jada……..
A kad vec spominjes andrica i mesu, sta cemo reci za jednog velikog Srbina kao sto je Jovo Divjak koji se borio protiv takvih kao sto si ti? Nemoj molimte samo reci da je neki drogeras kao sto ste inace navikli da govorite za Srbe koji nemisle kao ti……….
XAJMO pustiti istoriju HA TPEHYTAK…
dajte ANALIZU sistuacije da su 3 naroda koja ne zele da zive zajedno, i to su ODLUCNO DOKAZALI, sada HATEPAHA da imaju jednu ‘drzavu’ i da HACTABE OHO CTAPO ‘bratstvo-jedinstvo’?
TAMNI VILAJET je to vise puta preinacio u BRATSTVO-UBISTVO! 🙁
mislite li vi za OZBILjNO da je to normalno i da obecava?
ja tvrdim da OBECAVA, ali CAMO HOB PAT…
@ Bosnjo – ME HEEE, JATOB avion su oborili ChETNICI,
a Ambasador Rolovic je u Stokholmu izvrsio samoubistvo!
to su samo zlocesti SRBI pokusali podmetnuti YJAMA 🙁
poznata je ljubav MYJA & YJA prema YUgoslaviji,
i dokazivana je par puta 🙂
@ Bosnjo – treba biti (PRI)glupi bosancheros pa ne skontati SUSTINU koju sam vise puta ponovio:
ZAPADNI ZLIKOVCI su sproveli svoj plan razbijanja YU, a za to su korisceni ‘lokalni radnici’ HA TEPEHY, KOHKPETHO YJA, MYJA & JAHE3 🙁 tri ratna druga 🙂
a to ce se i PONOVITI kada TI ISTI FASISTI odluce! 🙁
i nije tu nista nepriridno, kako izgleda – FASIZAM je promenio ruho, i sada mu je perjanica ‘najbolja zemlja HA CBETY’ 🙁
PS primer Chetnicke ‘saradnje sa okupatorima’…
ПРЕМИНУО АЈМОНЕ ФИНЕСТРА, ОСВЈЕДОЧЕНИ СРПСКИ ПРИЈАТЕЉ
РИМ, 26. АПРИЛА /СРНА/ – Италијански сенатор Ајмоне Финестра, освједочени српски пријатељ, преминуо је у 91. години.
Познате су његове ријечи изговорене у фебруару прошле године у Парламенту Италије да је прво етничко чишћење у Европи почињено над Србима у Хрватској 1941. године.
Ајмоне Финестра рођен је у градићу Тоди, у срцу Италије, 5. фебруара 1921. године. Током Другог свјетског рата распоређен је у Далмацији, на простору Тромеђе, гдје је приступио четничким јединицама.
Био је на челу Пете православне антикомунистичке чете, која се истицала у борбама, посебно против усташа.
О својим саборцима имао је само ријечи хвале, искреног и дубоког пријатељства и дивљења.
Финестру, који је био и градоначелник града Латине, ни терет година, ни болест нису зауставили да прошле године дође у Бањалуку на Прву међународну конференцију о Јадовну и својим свједочењем потврди усташке злочине.
“Нико и ништа није могло да га спречи да се аутобусом Удружења `Јадовно` успне на сам врх Велебита, све до јаме у којој још леже кости народа кога није стигао да спаси, где није стигао да се пред усташе постави као онда у Грачацу, када је из усташке касарне извукао заточене српске девојке”, рекла је Срни новинарка италијанске државне телевизије РАИ Мила Михајловић.
Она каже да је Финестра стизао свуда гдје је требало рећи истину и никада му није било тешко.
“Чуо је и да су му Срби рекли `хвала`, тамо пред јамом коју није стигао да спречи, логором који није стигао на време да затвори као онај на Пагу из кога се у Бањалуку вратила преживела девојчица Рената. Хвала теби Финестра од свих нас које си волео, поштовао и чувао. У души ћемо носити успомену на гранитног пријатеља, незамењивог и незаборавног”, нагласила је Михајловићева.
Финестра је тврдио да се “величина човјека мјери његовим људским достојанством и вјерношћу Отаџбини”.
“Нису то биле само речи. Ко је имао срећу да га упозна, добро је знао каквом снагом вере, енергијом и ентузијазмом је Ајмоне следио те идеале, за длаку избегавши стрељачки строј партизанског Народног суда, али не и комунистичке казамате послератне Италије”, каже Михајловићева.
Она истиче да га то није заплашило нити омело да се потврди као врсни политичар великог замаха, изузетно поштован ради своје досљедности и високог морала.
Финестру је у Београду својевремено примио блаженопочивши патријарх српски Павле, а на Опленцу принц Томислав Карађорђевић.
@gruban Pa ja onda neznam sta je smisao tvog komrntarisanja ako raspolazes takvim konspiracijama. U stvari sta hoces? Ako je tako kao sto ti kazes da je trula evropa odlucila da vas nestane i koriste nas za te poslove, zasto se trudis? Sta ti to sve govori, o meni (muji), jozi (uji) i Drnovseku (janezu) i truloj evropi, kakvo u stvari misljenje o vama imamo. Moj ti je savjet da tu tvoju istoriju i te tvoje konspiracije prodajes tvojim istomisljenicima, a sumnjam da ces ih naci mnogo na ovome mjestu. Ovdje su ocito svi “oguglali” od te tvoje “istinite” istorije…..
@ Gruban Malic
Bosni i Hercegovini je bilo dobro krenulo, … takvoj kakva je mogla opstati nakon neuspjelog pokušaja komšija da je razvale i podijele.
Dobro je Bosni bio krenuo oporavak i razvoj … iako je, silom, postala – dejtonska.
Moraš mi vjerovati … jer drugačije ti to i ne možeš znati.
Ja znam … jer sam tu. To što ti ‘saznaješ’ iz probranih izvora nema puno veze s onim što mi ovdje živimo, iz dana u dan. Zbog prirode poslova koje radim, odmah iza rata put me vodio u sve veće gradove, ali i u najveće vukojebine … i Federacije i RS, pa su mi dojmovi iz mnogih kontakata, s normalnim ljudima, davali za pravo da budem optimista. Kroz saradnju, na poslu koji je svima od interesa, vrlo lako skontaš da se opet, uprkos tek završenom ratu, uzajamno cijenimo po tome šta ko umije, a ne po tome kako se ko zove. Isto kao što smo se uvažavali prije.
Dakle, dobro je Bosni išlo … sve dok svekoliki napori Srbije da izgubi Kosovo nisu urodili plodom 🙂 E, tačno od tada Bosna opet ima problem 🙁
Jer Srbija opet ima namjeru da posegne za tuđim. Nije znala sačuvati svoje, a sad bi da se namiruje iz tuđeg. Pa dokle više? Dokle će srpski narod da strada i pati … i da stradanju i patnji izlaže i druge … ni krive ni dužne, a sve zbog toga što robuje bolesnim vizijama utemeljenim na isključivosti i netoleranciji.
Isključivost nikad, nikad i NIKAD, nijednom narodu, nije ništa dobro donijela. Ako ništa drugo, bar to u prošlosti jasno možemo vidjeti. Isključivost se uvijek obije o glavu onima koji na tome žele izgraditi svoj svijet.
Nikad nikakva geografska zakrpa od RS neće moći Srbiji nadomjestiti Kosovo, a učinli su zaista sve, što god su mogli, da ga izgube. Tako zdušno, uporno, nepogrješivo … korak po korak, raditi na tome da napokon izgubiš nešto što ustvari želiš sačuvati!?!
Ima li neko ime za tu bolest?
@ MAXOHEMAXO – ima ime! ta bolest se zove ILUZIJA? 🙂
takvo ISTO postovanje i medju-bratska ljubav je bila u TAMNOM VILAJETU i od 1918. pa do 1941. JEL’ TAKO?
pa su se ‘malo’ mrzeli i klali… JEL’ TAKO?
pa onda stize i ta 1941. JEL’ TAKO?
pa opet postovanje od1945. pa do 1991. JEL’ TAKO?
ljudi se cenili po TOME KO JE KAKAB… JEL’ TAKO?
pa onda stigla 1991. JEL’ TAKO?
pa su onda slali jedni drugima municiju (kroz cevi) JEL’ TAKO?
pa ce onda doci i 2031… JEL’ TAKO?
zaista treba biti bolesni MAJMYH pa ne shvatiti PRAVILO?! 🙁
vidis da OBAJ (PRI)glupi Bosnjo – HE KOHTA, HE CXBATA, HE PA3YME poentu, a to je i sustina onoga sto cesto pise Vedrana!
volimo se i ljubimo, ali SAMO LAZNO i NA SILU,
sve dok se ne zapali varnica,
pa se onda NATEZEMO oko toga ko je KRIV 🙁
A 3A YJY, MYJY & JAHE3A – 3HA CE – YBEK CY TO SRBI! 🙂
pa smo tako svi ‘oslobodjeni’ KOMYHO-TEPOPA i svuda vlada
demokraCIJA i sloga! 🙂 🙂 🙂 JEL’ TAKO?
a najsloznija karika JE CABPEMEHA, CYBEPEHA boZnija,
ona ti je STARIJA drzava od SRBIJE cak, pre nje je usla Y Y.H. 🙂
nego ljudi da vas pitam nesto, mnogo je vazno:
jel’ vi ozbiljno CTBAPHO BEPYJETE Y CBE TE nebuloze BRE/BA??? 🙂
HE KOHTATE KAKO JE boZnija pod KOLONIJALNOM UPRAVOM zapadnih zlikovaca i ima SAMO JEDNU SVRHU = 2031…
nego je li BRE/BA, ajmo jedno KOCOBCKO pitanje, kada se ovde toliko spominje, a NIJE TEMA 🙂
isto je PARODIJA, neki ce se mozda prepoznati?
KO SU TO ‘KOSOVARI’? KOJI JE TO NAROD? OD KADA POSTOJE?
PS da potsetim, to je jedna od IZMISLJOTINA / FABRIKACIJA fasisticke chemerike i njegog ‘misitarstva istine’ – CNNA-a 🙂
i molim da se vise NE JAVLJAJU oni koji NISU savladali ni DzORDzA ORVELA, a kamoli Selimovica i Andrica 🙁
PPS ja se pooolako pripremam da vise BEPYJEM nekim ovde boshnjama nego NOBELOVCU! sta on zna BRE/BA?
nije jadan NIKAD ni gled’o CNN 🙁 🙁 🙁
A u p.m. ! U ovom blogu samo što ne padaju mrtvi, ne odjekuju granate, krikovi ranjenih, razrušeni gradovi….. Ej vi veliki Hrvati, ej vi veliki Srbi al’ vam nije bilo dosta rata? Zar se niste dovoljno iživili? Prokleti li ste, kurve ti gospe !?!? Odnija vas đava lude-kako bi to lijepo rekao gospon Kerum (za one neupućene načelnik Splita).
gdja Vedrana je ustasa …
Cini mi se da Vedrana jedino profitira na mrznji :)))
… ajde da ne mešamo babe i žabe … tema je licemerstvo i dvostruki aršini … u zavisnosti od statusa žrtve … a status Cigana je najniži mogući, diljem bivše Juge … a mi smo krivci, isključivo, a ne oni …
Da,bilo bi mnogo pametnije da se pozabavimo sustinom problema,A,problem su Romi koje, vidim i ovdje nazivaju pogrdnim imenom “Cigani.”Neko nedavno napisa,Srbi su najvise stradavali kroz istoriju.Ja se ne bih slozio sa tom konstatacijom.Stradavali su svi narodi.O nekim stradanjima se pisalo,pise se i danas.Ali,o stradanju Roma nema ko da pise.Statistike stradanja Roma ne postoje,nema ih,a nece ih ni biti.Koliko je vremena proslo od 2-og svj.rata,a jos uvijek niko ne zna tacan broj ubijenih Roma u Jasenovcu,a da ne spominjem ostala mjesta u “Yugi”.I u Srbiji,a i Hrvatskoj su nosili zute trake.I danas ih nose,samo ih mi ne vidimo!Ne vidimo ih,jer smo zasljepljeni stereotipima o toj populaciji.Kroz vijekove je ta populacija odbacivana od svakog drustva,od svake vlasti i od svakog naroda sa prostora bivse nam drzave.Pitam se,kakva je razlika izmedju fizickog i psihickog nasilja prema Romima?Mislim,ne bas velika..
NE ŠAPUĆI GLUHOM NA UHO – DŽABA!
Neki kritikuju moj post, a da ga uopšte nisu ni pročitali, ili su to uradili veoma površno!
U mom postu nije bilo ni vređanja, ni mržnje, ni uopštavanja, već samo nabrajanje golih činjenica koje se sve MOGU PROVJERITI!
Rekao sam i to da su Srbi u RH počeli da čine zločine iz straha koji je posledica pomenutih događaja, ali bilo je i onih koji su tada videli šansu da osvete svoje očevi i djedove koji su stradali od naci-fašista i kvislinga (suludo je osvećivati se na nevinim ljudima.
Uporedite činjenice, čimbenike iz mog posta i dole navedene komentare, pametnim će biti sve jasno, ONIMA DRUGIM ne treba ni objašnjavati!
ćoFi says:
13:00 on May 7th, 2012
Miki Maus pozdravi drugove iz traktor brigade 95-e,bili ste brži od Usaina Bolta na 100 metara.Šteta,mi mislili popit’ koju hladnu karlovačku s vama,a vi sa traktorima drž-nedaj,ko će prije.Jel bila podjela medalja za prva tri mjesta ?Pretpostavljam da je nagrada bila neki novi Ursus ili Zetor ?
Bosnjak says:
00:31 on May 8th, 2012
Vas srbe treba mnoziti s nulom, a sve u cilju da balkan bude mirniji.
Dva navedena citata GOVORE O VAŠOJ KULTURI, OBRAZOVANJU, PRISTOJNOSTI I PORODIČNOM VASPITANJU!
Ne šapući gluhom na uho – džaba!
Aferim!
@Miki Maus; I ti Miki citas samo neke komentare,cini mi se.Naveo si dva,ne bas pristojna teksta,ali propustio si(a, mozda i nisi)procitati tekstove GM,zbog kojih su i nastali ovi neljubazni tekstovi.Budimo realni,jedan los komentar,proizvodi nove lose komentare.Ako ce mo iznositi lose komentare samo jedne strane,onda se to zove pristrasnost,i ne vodi nas nigdje…
Odin says:
09:48 on May 8th, 2012
To je to. Slažem se i potpisujem – bez primjedbe i protesta!
OČEKUJEM VIŠE GLASOVA RAZUMA ONIH KOJI SU NEŠTO NAUČILI IZ TRAGIČNE ISTORIJE/HISTORIJE BALKANA !
Živeli
Aman zaman…na svakom postu isto…najgori su ovi prekookeanski kad počnu šupljirati,kao sve znaju,haman bili očevici svim događajima kojima su krivci zapadnjački zlikovci….jadno koliko se drže onoga što mediji napišu i prikažu…a bez Bosne i vrijeđanja drugih ne može proći ni jedna rasprava…pa ni ova o Romima….
Još jedan sjajan komentar rasizma u Škabrnji i RH: http://www.tportal.hr/komentari/komentatori/192056/Slucaj-skabrnja-strasan-povijesni-i-moralni-poraz-Hrvatske.html
Zna Vedrana sta radi i sta pise.O ovoj problematici niko nikada nije napisao ni slova.I,bilo je krajnje vrijeme da se neko pozabavi tom problematikom.Umjesto da se s tim bave institucije sistema,Vedrana je to uradila umjesto njih.I u BiH su Romi postali “problem”i zadaju veliku glavobolju vlastodrscima.Kako su odrzani prvi parlamentarni,”demokratski”izbori,Romi i ostale manjine su diskriminisani u BiH!Te manjine su naprosto nestale iz Ustava?Oduzeto im je osnovno ljudsko pravo,a to je da biraju i da budu birani na izborima!A,to pravo imaju po zenevskoj konvenciji.Taj slucaj je poznat siroj javnosti,kao slucaj Sejdic-Finci.Liudi su “presavili tabak”i tuzili drzavu Sudu za ljudska prava u Strazburu.I naravno,dobili proces.BiH je dobila vruc samar za nepostivanje osnovnih ljudskih prava,kako zbog Roma,tako i zbog Jevreja.Kanditaturu za EU ili NATO ne mogu podnositi,sve dok ne promjenu Ustav.Naravno,u kojem ce svoje mjesto naci i Romi,a i Jevreji.Uveo bih to kao pravilo, u sve drzave koje su nastale raspadom Yugoslavije.Narod koji zivi vjekovima na ovim prostorima,narod koji je mnogo propatio kroz istoriju,zasluzuje mnogo vise nego sto sad ima.
Grubane.Puši kitu drugu Titu.
@miki maus Nemoj, molim te, samo ti da mi pricas o kulturi, obrazovanju, pristojnosti i porodicnom vaspitanju. Tu vasu kulturu i vaspitanje sam ja i prozivio i prezivio 90-ih kad ste vi mene i moj NAROD mnozili s nulom u cilju etnickog ciscenja i stvaranja vELIKE srbije kad ste vidjeli da nema vise nista od federacije jugoslavije (koja je,uzgred receno, bila sastavljena od vise drzava). BONTON je za vas izgleda bila isuvise debela knjiga da bi je procitali, a znas kako u narodu kazu, “vrati istim udarcem” jer te samo tako druga strana moze razumjeti.
… neko mi je spočitao što Rome zovem Ciganima … pun klinac mi je političke korektnosti i alergična sam na nju jer sama za sebe ne znači ništa, šuplja priča krajnje .. ja sam za konkretan posao… na temu Cigana/Roma … a jebeš to kako ćemo ih zvati … mogli bi smo im život učiniti lepšim kao što sam ja neki dan napisala pro bono tuzbu jednoj za starateljstvo nad detetom i alimentaciju… upoznala sam je slucajno u Centru za socijalni rad ( zato sto mi je ispricala da su je setali do besvesti između Centra i opštine) … to je ono konkretno na sta mislim…
Pa kad vam jugoslavija nije valjala mozda su vam amerikanci bolji… 🙂 Fora je da nista i nigde nije savrseno, ali vi to nikako da shvatite, zivite u oblacima i mislite da ste najpametniji i savrseni… realnost je na zalost veoma drugacija… i zato je bolje ne podcenjujte i mrzite druge narodnosti…
@ Bosnjak – ponovo nazad Y OCHOBHY 🙂
ako mislis na muslimane u boZniji – oni NISU narod nego izmisljotina Druga TiTe… oni su samo ono sto jesu, a sto im PAMETNI BOSANCI stalno i govore, bez obzira koliko roptali =
poturcheni Srbi
nikako da shvatim zasto je to tako tesko prihvatiti?
a iz ovog LINKA iznad vidim da su i ti preziveli Skabrnjani slicni onima iz 1941. koji su debelo zaduzili CBOJE komsije SRBE…
a ziveci na zapadu, u neposrednoj blizini xPBATA (YJAKA) imas priliku i da saznas i poneku malu, licnu pricu, pa evo jedne, a mislim da se dogodila bas Y TOM KPAJY gde je i Skabrnja, TOKOM PATA:
BETEPAH iz 41. osokolio sinove 91. pa 2 MOMKA rodjena u kanadi, malo i pod uticajem RAMBO filmova, KPEHY Y xPBATCKY da i oni budu dragovoljci i domoljubi… HAPABHO, klinci BE3E CA BE3OM HEMAJY, YMEJY CAMO poveze na glavu da CTABE i da se nasminkaju, original go KPETEH, kao sto su i svi rodjeni i odrasli na divljem zapadu, tako da ih SRBI YCKOPO YXBATE (HA xPBATCKOM – uhite)… e, onda HACTAJE pravi zaplet! kada se otkrilo CIJI SU sinovi, a oni to nisu krili jer im TATKO nikada niste nije pricao iz CBOJE ‘slavne’ povijesti – SRPSKI komandant ih dovede u kancelariju i da im telefon da CE JABE kuci ocu – oni sretni 🙂
kada su malo pricali, komandant preuzima slusalicu i 3OBE ‘JO3Y’ da dodje, da ‘regulise ono sto je OCTAO DUZAN’, pa ce klinci biti oslobodjeni kod prve PA3MEHE talaca, pa neka idu kuci da ne ginu za nista… JO3O odlucno i ‘hrabro’ – odbija ponudu, komandant MY KA3YJE da ce u protivnom sinovi biti STRELJANI, pa se sada i oni ukljucuju u razgovor, u panici i placu, ponovo i pitaju matorog ZASTO IM NISTA NIJE REKAO o tome sta je radio u WW2???
elem – ponuda je PONOVLjENA jos jednom u sledecih nekoliko dana, AMA OCTA YJA srca kamenoga i odbi da se pojavi…
oba MOMKA CY ubijena 🙁 i njemu su dostavljene fotke…
TO JE TO xPBATCKO XEPOJCTBO? 🙁
@ Monika Mia – kao kod neke dobre slike, nekada je bolje vidis ako se maaaalo ODMAKNES, tako da zivot na divljem zapadu ne znaci da odjednom vise ne znas situaciju na Brdovitom Balkanu… nasa situacija je UNIVERZALNA, nije ni po cemu originalna, CAMO JE HA HAMA da JE PA3YMEMO i pokusamo prevazici, da docekamo 2031. spremni, PAMETNIJI, CA OCMEXOM i odbijemo ‘pomoc’ koju ce nam tada ukazati ‘zapadni saveznici’! CBE OHE koji OBO HE CXBATAJY zalim, ali moja moc ubedjivanja je NULA (nistica) u odnosu na stalno ispiranje mozga kojima su izlozeni i tu nema pomoci… 🙁
Rekao sam odmah na pocetku da je ovaj post kao kec na desetku,za pojedince.Obistinilo se to moje predvidjanje,sada imamo predavanja o”istoriji.”Ako se vratite nazad na prethodne postove, ustanovicete da isti lik pise identicne komentare skoro tri mjeseca.Covjek ne zeli ni da cuje da su nekada u neko vrijeme, zivjeli i drugi narodi osim Srba i ameba.To se u sadasnjem,modernom dobu zove negacionizam.Koliko mi je poznato,u Evropi je to krivicno djelo i za njega se krivicno odgovatra..
@odin Nemoj “bre” tako da odgovaras grubanu, pa srbis ovdje od kako je “sveta i veka”. Logika ne postoji tako da je Cvetkovic, sto se tice pranja mozga, odlicno odradio posao, nazalost grubanovu, samo pali na odredjenoj teritoriji danas.
@ Odin – HAPABHO da pisem identicne KOMEHTAPE,
pa ISTINA se ne menja covece! ona je promenljiva samo kod zapadnih zlikovaca i fasista, prilagodjava se potrebama! 🙁
TO CE 3OBE ‘meganacionalizm’ i ‘kaznjivo je’ ukoliko se radi o NEPOSLUSNIM i nepodobnim (HA xPBATCKOM – nepocudnim) NARODIMA, a kod dobrocudnih i poslusnih beckih konjusara
CE TO 3OBE – patriotizam 🙂
tako i americki FASISTI nazivaju CBOJE PATHE BETEPAHE, zlocince iz KOPEJE, Vijetnama, Iraka i KO 3HA CBE odakle 🙁
‘XEPOJ & patriota’, neki i okicen medaljom, postace i neko od onih koji su PIShALI HA CBOJE ubijene zrtve nedavno u Avganistanu, ali treba to jednom jadnom baliji kao sto je Bosnjo – nekako pojasniti? 🙂
Grubane,zar ne mislis da je malo cudno da skoro svi na ovom postu misle drugacije od tebe.I,zar nije zalosno nazivati cijeli jedan narod”balijama?”Zasto se ne pomiris sa cinjenicom starom 600god,da su muslimani izabrali islam kao svoju vjeru.Sta god da su bili pre dolaska Turaka,(bogumili su bili)danas su to sto jesu,muslimani.Imas li ti licno nekih problema zbog toga?
Gruban je izgleda promasio profesiju, ispiraci mozga su zastarjela profesija. Nova vremena, nove (stare) zemlje i konacno stara, fina HISTORIJA.
@ Odin – nemam problem nego PITANjE:
ZASTO govore SRPSKI a ne bogumilski? 🙂 🙂 🙂
(HE 3HAJY jadni cak ni turski)
i dodatno pitanje (mozes koristiti KVISKA ovde):
KAKO TO TY OCHOBHY CTBAP nisu nikad ukapirali genijalni Andric i Selimovic??? ko je od njih uspeo da sakrije te ‘itsine’? 🙂
rezultat tih OBMANA i samo-zavaravanja je poznat, dajte da probamo nesto drugo – pre 2031. ???
ili cete v,i IZDAJNICKI ISPRDCI, ODROFI & KONVERTITI, i dalje ocekivati od JEDINOG PRAVOG NARODA da se preokrene, odrekne sebe i prihvati vase ‘povijesti’ i NEBULOZE? 🙂