Lijepi violončelist i Lola Astanova

U Novom listu naletjela sam na naslov “Violončelist Stjepan Hauser i lijepa pijanistica”. O čem se radi? Stjepan Hauser, polovica od 2 Cellos snimio je spot sa uglednom uzbekistanskom pijanisticom Lolom Astanovom. Sviraju temu iz filma “Ljubavna priča”. Žene diljem Kugle uzdišu nad dirljivom temom, dečki nad…

Trenutno se u svijetu, sa ogromnim naglaskom na trenutno, nosi borba za ženska prava. Počelo je u Holivudu. Otkrilo se da su glumice, i one najveće, na startu karijere tretirane kao komad mesa i ambiciozne drolje koje su svaku ulogu morale platiti seksom. Da su odbile kojekakve stare, slinave, drhtave, debele producente, režisere, glumce i one koji rastežu kablove, danas ne bi bile slavne. Dobro da je to postala top tema, loše je da se licemjerni svijet tome čudi. Za miloga boga, sve smo mi žene u jednom dijelu svoga života kurve. Da nismo ne bi nas bilo.

“Velike žene” su prodaju svoga međunožja dobro naplatile, mi ostale, nepoznate i nebitne, često smo širile noge samo zato da se na nas ne bi derao nervozni muž ili ljubavnik. Činjenica je da su naši spolni organi  jedina moneta kojom možemo kupiti, neke novi grudnjak, druge ulogu u filmu. Nikad se to neće promijeniti. Ne bi nas trebala tješiti čak ni vijest kako na Formuli 1 više neće biti polugolih hostesa koje prvaci nakon trke kupaju u šampanjcu.

Vlasnici Formule 1 na taj su način  odali “počast” Ženi, ona više u njihovom biznisu neće biti “objekt”, nje više u njihovom biznisu neće biti. Hostese  su jedine koje su se pobunile protiv zaštite njihovog objektiviziranja. Ako se to tako kaže. One žele biti objekt, njima ne smeta što ih tuširaju šampanjcem, nije im problem motati se oko bolida golih sisa i u vrućim hlačicama. One od dobrih honorara plaćaju životne troškove i školovanje. Uzalud im vapaji. Žene trenutno javno moraju biti “ljudska bića” ravnopravna sa muškarcima, jebite se, glupe hostese. Kako ne kužite trendove?

Jesu li se trendovi promijenili? Naravno da nisu i naravno da neće. Holivudska priča je samo jedna u nizu holivudskih priča. Dok ovo pišem negdje u Holivudu stotine mužjaka nateže stotine cura i obećava im brda i doline. Neke će se popeti na vrh, druge će ostati u blatu, istina je samo jedna, ženski put do uspjeha zaliven je spermom.  Ne samo u Holivudu.

Ne bih pisala o tome, iako me to ždere otkako sam saznala da sam žensko, da nisam popizdila na naslov iz Novog lista. “Violončelist Stjepan Hauser i lijepa pijanistica”. Jebote! Talentirana, uspješna, školovana žena, poznata žena, nije zaslužila da joj se u naslov stavi ime? Ona je uz “slavnog” Hausera samo “lijepa”. A spot… Spot izgleda kao svi spotovi u kojima zajedno pjevaju ili sviraju muškarac i žena. On zakopčan do grla, on je umjetnik, ona je, iako umjetnica, odjevena u “glamuroznu haljinu” našeg “poznatog kreatora Skoke”. Haljina je izrezana tako da se Loli Astanovoj gotovo nazire spolovilo. O sisama da se ne govori. One su na izvol’te jer to tako mora biti kad si “lijepa pijanistica”.

Ne, nama ženama holivudska priča nije pomogla. Vjerojatno će ova frka biti inspiracija nekom od režisera koji nije na “listi” da snimi film o iskorištavanju žena u Holivudu. Sve koje budu htjele igrati u filmu na audiciji će biti gole i morat će popušiti režiseru. Stari, ofucani glumci koji će igrati pohotne režisere, producente i glumce audiciju će polagati obučeni.

Žao mi je što neću doživjeti vrijeme kad će na jednom koncertu zajedno nastupiti “lijepi violončelist” u gaćama i lagano nadrkan i pijanistica Lola Astanova u crnom odijelu i bijeloj košulji. Jasno mi je da to dečke koji vole gledati “lijepu” Asanovu ne bi dovelo do orgazma, ali bi zato svršavali neki drugi dečki koji vole lijepog Hausera.

Da, kad će se jednom načeti i ta tema? Zašto godinama nama ženama kao objekte naših mokrih snova nude dečke koji vole dečke? Zato jer muškarci u medijima misle da mi žene nismo samo kurve, mi smo i glupače. Krivo. Sve mi od prve možemo namirisati homoseksualca koji na pozornici nudi ženama ono što iza zastora daje dečkima.

I još nešto. Vrhunske umjetnice publiku privlače svojom umjetnošću, ne sisama, kao što i Hauser oduševljava sviranjem, ne kurcem.