Gotovini i Markaču su šanse da izađu na slobodu nikakve jer pravda, posebno skupa pravda, mora pobijediti. Ako ih nakon toliko potrošene love ne osude čemu uopće suđenja \”ratnim zločincima\”?
Iako ništa ne znam o pravu, znam samo o pravdi, sigurna sam, dvojac će završiti na dugogodišnjoj robiji, presudu će im izreći ozbiljan sudac koji samim svojim ukazanjem garantira da je borac za istinu i samo istinu.
Pred nekoliko godina sjedila sam za istim stolom sa nekima iz te haške, sudačke ekipe. Nevjerojatan je osjećaj kad vidiš uživo ljude koje godinama gledaš samo kako na ekranu mudro bulje u hrpe papira.
U Sarajevu su bili supijani, na koljenima su im se gnijezdile lokalne \”prevoditeljice\” ili možda ipak prevoditeljice? Tada mi je prvi put prošlo kroz glavu da ljudima koji se tako ponašaju možda baš i ne treba vjerovati.
Ili je to samo predrasuda? Zašto haški sudac u svoje slobodno vrijeme, za večerom, ne bi smio komada loviti za sisu. Nekako, je li, mora izaći iz stresa.
Uostalom, sve se to dešavalo u vukojebini u kojoj nema novinara koji bi o tome pisali ni fotografa koji bi snimili kako ogroman sudac, bit ću zlobna pa reći da me podsjetio na gorilu, uvaljuje svoju jezičinu u nježno uho \”prevoditeljice\” ili prevoditeljice.
Naravno da ovaj podatak ništa ne govori o suđenju Gotovini i Markaču, nisu haški suci pristrani zato jer su jebežljivi. Kakve veze ima potreba haških sudaca da u Sarajevu nešto bace pod jaja sa dijeljenjem pravde? Nikakve. Jaja su jaja a pravda je pravda.
Haški jebači su u funkciji Civiliziranog Svijeta kome je svako nasilje strano. Ako nije u Gazi, Afganistanu, Libiji, Iranu… Znam da zločinci koji ubijaju starce i djecu na tim lokacijama ne priznaju Haški sud nego samo sud svoje partije.
Sve je meni jasno ali me već dvadeset godina otkako smo svoji na njihovome kopka zašto su građani Hrvatske tako jebeno tihi. Pale svijeće, mole, prebiru krunice…
Ušli smo u NATO, dakle dobili smo dozvolu za ubijanje, pa ipak ne možemo ući u Ameriku bez vize a naš kukavni premijer mora Amerima pismeno obećati da se u njihovoj zemlji demokracije i slobode neće baviti terorizmom.
Od uvažene Vesne Pusić traže časnu riječ da se u Americi neće kresati za lovu. Čak i žena u njenim godinama mora našim gospodarima pismeno garantirati da nije kurva? Koje smo mi smeće. Ni krika ni bijesa ni pravog prosvjeda ni paljenja Haaga…
Znam što se dešavalo u Krajini za vrijeme Oluje. Bila sam tamo dva dana kasnije. Ljudi iz Zadra i okolnih sela na traktorima su odnosili opljačkanu srpsku imovinu. Gledala sam kako gore srpske kuće. Bila sretna što moju svkrvu i svekra \”naši\” nisu bacili u bunar jer mnoge jesu.
Ali, zašto se jednom glasno i jasno ne kaže kako Oluja nije bila velika hrvatska pobjeda nego organizirana akcija seobe Srbalja. Mojoj svekrvi i svekru su preko radija Srbi javljali kojom cestom i u koliko sati moraju krenuti tamo gdje nikad nisu živjeli.P r i j e nego je zapuhao najveći vjetar u povijesti Hrvata.
Oluja je bila akcija koju su organizirali Milošević i Tuđman uz blagoslov Amera. Kao da se išta ovdje dogodilo bez njih. Miloševića nema, Tuđmana nema. Haški suci moraju raditi da bi zaradili, prodavali priču o pravdi koja jest spora ali dostižna i jebali prevoditeljice na ovim našim prostorima.
A mi…Šutimo. Ne gledamo da u mnogim zemljama ljudi dižu glas protiv nepravde, pružaju kakav takav otpor onima koji im oduzimaju pravo na dostojanstven život.
Tko je kriv što smo takvi kakvi jesmo? Naši političari koji se opušteno zaklinju da neće u Americi dilati drogu? Naše političarke koje se kunu da nisu kurve? Zašto su ljudi koje smo izabrali da vode zemlju tako odvratno ponizni?
Zato jer da nisu ne bi vodili zemlju. Krug je zatvoren. Premaleni smo i prenemoćni da bismo imali pravo na ponos. Ne možemo, poput Amera, kad u Afganistanu ubiju desetak majki i nekoliko desetaka dječice reći, We are sorry.
Žao mi je što je tako. I žao mi je što će Gotovina i Markač biti proglašeni zločincima za ono što nisu učinili, a mi ćemo dva dana nakon presude tiho moliti, a naše suspektne kurve i suspektni dileri uvjeravat će nas kako netko mora platiti za sve ono strašno što se dešavalo na ovim našim prostorima.
Tko će platiti za ovo što se ovdje danas dešava? \”Kurve\”? \”Trgovci drogom\”? Jednoga dana sigurno iako oni imaju veze sa vođenjem ove zemlje koliko i Gotovina sa bacanjem nonica u bunar.
Davno smo prodani za šaku dolara. Ali i drugi su. Pa ipak, Grčka gori. Španjolska gori. Italija se lagano pali. Koje smo mi pizde.
Jednostavna istina u svemu !
napisao je I. Andrić u svojim zapisima i ovo:
“Dugotrajno robovanje i rđava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanja jednog naroda da zdrav razum i prav sud u njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere.
Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla u svetu oko sebe nego ni svoju sopstvenu korist od očigledne štete.”
Koje smo mi pizde? Velike, Vedrana, VELIKE!
Tko će prvi baciti molotovljev koktel na zgradu ,mafije zvane “Vlada”?! Vjerujem da će ga slijediti mnogi! Ali davno je umro Matija Gubec , ostale samo zapišane i zastrašene “ustaše”!
Krasan tekst! Elem, pičke smo i to Ličke … rimuje se … mi ćutimo, kao dosta nam je rata, razaranja, nereda i tako to … pičke smo bili kad smo dozvolili da Juga ode niz vetar … ka Crnom moru, itd … ostalo je sve logična posledica podeljene zemlje na sitne feude i vlastele .. koju može platiti ili poslati niz vodu onaj ko može i kad mu se hoće …. A sad mu se neće …. Dakle, mi tu ništa ne možemo. Ali kad se njemu bude htelo … eto nama ponovo 41. (Grubane izvini radi korekcije 31. ali 41. moraš priznati, bolje zvuči), samo 100 godina kasnije. Što se mene tiče neka se bore oni koji su ratovali 91-95., meni ne pada na pamet i nikome normalnom savetovala ne bih. Jer što su tražili to su i dobili. A Gotovina i Markač, o njima je sve rečeno u tekstu …. nebitni su … kao i mnogi drugi…
P.S Nadam se da će ovaj tekst konačno rasterati razne guzne muve koje su izvršile invaziju na blog
Ma Vedrana, da te nema trebalo bi te izmisliti. Samo….. tko bi to bio u stanju učiniti? A advokatu…neće guzne muve nikuda, one ionako znaju živjeti samo u međunožju, malo spreda malo straga, više straga jer tamo su sigurniji. A da su muvoguzi samo u invaziji bloga….e to će malo teže ići. Svet je danas kažu….”selendra” onako….globalna.
CJAJAH / KPACAH / TEKCT, KAO (CKOPO) YBEK!
haski ‘sud’ sluzi ZAPADNIM ZLIKOVCIMA za zastrasivanje malih i teranje istih na PONIZNOST i poslusnost! HAPABHO, usputno ima zadatak da odvlaci paznju sa GLAVNIH KRIVACA – njih samih 🙁
zamisli, oni koji su NAPALI jednu malu i nezasticenu LIBIJU, UBILI BOMBAMA nekoliko desetina hiljada ljudi i razorili infrastrukturu, prijavili su Gadafija i familiju tom istom ‘sudu’ i protiv njega ‘podneli prijavu za zlocine’ 🙁 🙁 🙁
da ga nekim slucajem ostavise na zivotu – OSUDjEN bi bio sigurno! SRBI MAKAP 3HAJY KAKO TA & TAKBA ‘pravda’ funkcionise 🙁 ko se vise OPIRE HOBOM CBETCKOM – dobija vise te ‘sudske pravde’, formula je jednostavna 🙁
xPBATCKA CE malo ili nikako opire, ali za svaki slucaj, treba da ima nekolicinu osudjenih, da HE OCTAHE bas CKPO3 zapostavljena 🙂
e, sada o piromanima… to je BOLNA tacka jer nam istorija KA3YJE KAKO Y HAC TO, kao i sve ostalo, slabo funkcionise 🙁
promena postojeceg stanja NIJE MOGUCA nikakvim ‘izborima’, sama chemerika je najbolji primer za to, ali RUSENjE, PALJENjE i UBIJANjE je najcesce opet pod kontrolom vladara iz senke i zapravo ne dovodi do resenja i/ili PRAVDE… 🙁
a dosta nam je i KRVI i IDIOTA!
malo stariji i iskusniji dolaze do zakljucka da POMOCI nema, bas kao sto NEMA ni PRAVDE 🙁 🙁 🙁
Bravo Vedrana! Sve je receno, mudro i hrabro. Nista, sem BRAVO, nemam da kazem.
vedrana,svaka ti cast!Bravo!Stidim se sto sam jedna od pizdi,ali
KAKO i S KIM?
Bili smo (i ostali) deo nekakvog Show Programa. Mnogo smo ovoga i sami videli, ali je lepo da neko i glasno kaze. Bravo Vedrana.
Inace… Spanija / Spanjolska bas i ne gori koliko bi se moglo misliti. Bar ne za sada. A kako ce biti sutra, videcemo, videcemo…
I onaj ko se je opirao ( mada je to opiranje za mene diskutabilno i široka je tema jer je taj koji se je navodno opirao na kraju potpisao svašta -doduše pritisak je bio veliki i iznutra i spolja ali je trebalo da kaže, ok ljudi ja to neću da potpišem, birajte onog koji hoće što on nije uradio jer je stolica udobna, na kraju ga je zapala ona nalik na električnu) i onaj koji nije je na kraju popušio …na brdovitom Balkanu …
@ Advokat – potpuno tacno!
i saradnici okupatora i ustanici – ISTU sudbinu HA KPAJY dozive! 🙁
ili mozda i nije tako?
gde su sada onaj chokalija ‘dzemperas’ i onaj bogic bogicevic koji su ‘glasali’ u ‘preCednistvu’ PROTIV VOJNOG UDARA?
Y 3ATBOPY nisu, a trebalo bi da budu! 🙁
negde u miru zderu i piju – krckaju XOHOPAP koji su dobili od ‘medjunarodne zajednice’ za svoje zasluge:-(
@Gruban… ko je chokalija? Malo sam izlapela. Pa ne znam gde je kraj niti ga vidim pravo da ti kažem. Mada, moguće je da utakmica još nije završena, tj. da je to bilo prvo poluvreme.
@ gruban malic – Auuuuuuu… Jeste “videli” kako sam pametan… pa jos “miroljubiv”? Umjesto da ste “prihvatili” vojni udar (srpske JNA), pa da svi “fino” budete – Jugosloveni (mi bi, naravno, ostali – Srbi!), vi nama poslali onog Bogicevica (srpskog izdajnika)… da glasa – protiv vojnog udara! Sram ga bilo, “treba ga u zatvor… gde se tomije glasati PROTIV vojnog udara”?
Tako je, Grubane… “Genijalcina”, eto sta si (iz Padinske Skele). :):):)
dzemperash je Makedonac, provereni ‘demokrata’, vise godina proveo na studijama i ‘usavrsavanju’ u ‘perjanici demokratije’ 🙂
Vasil Tupurkovski, jedan od titinih omiljenih pionira, skoro pa kao onaj muchni Azem Vlasi, preCednik ‘omladine’ sa 38 godina 🙂
VISEDECENIJSKA NEGATIVNA SELEKCIJA, gde su prolazili samo uvlakaci i ulizice, nije mogla da proizvede nista drugo do iZmetBega, Tudjeg konjusara i SloboLeona 🙁
a narod se opustio, bilo dobro i sve bolje, niko nije BEPOBAO da se zlo moze ponoviti, ali i PRASETU je lepo dok ga TOVE i spremaju za Bozic 🙁
@ AJBAH – TAKAB KPETEH / MOPOH KAO ti se ne radja svaki dan,
a VOJNI UDAR bi se dogodio Y CBAKOJ normanoj drzavi gde ‘najveci sin nasih naroda i narodnisti’ ne bi instalirao sve instrumente neophodne za njenu PROPAST! 🙁
JEDINI koji CY CE YBEK i deklarisali kao YUgosloveni Y TOJ HECPETHOJ vestackoj tvorevini CY YBEK i bili CAMO – SRBI 🙁
ostali ISPRDCI, IZRODI i KONVERITITI CY JE YBEK ‘voleli’
kao i zagreb 1941. 🙁 🙁 🙁
JHA je bila BOCKA YUgoslavije, ali kao sto je i planirano i predvidjeno – obican TIGAR OD PAPIRA nesposoban da ZASTITI drzavu od unutrasnjih NEPRIJATELjA, zlikovaca YJA & MYJA! 🙁
Na pitanje šta se čeka, Vedrana, moje mišljenje je sledeće: Srbija je napravila revoluciju 2000. te. Doveli smo demokrate na vlast, tako nam i treba. Kad smo videli šta smo uradili, na pamet nam ne pada da ponovo pogrešimo. Sumnjam da jedan narod može pokrenuti toliki bes svakih 2-3 godine. Tu je potrebna organizacija, finansiranje i zalet. Potrebno je vreme, a nemamo ni jedan uslov. Kod vas, u HR je slična situacija, samo drugo pražnjenje je u pitanju. Imali ste rat na svojoj zemlji, i to vas je iscrpilo. Samo mladost je u stanju izaći na ulice i ne plašeći se za glavu (nisu svesni opasnosti i protivnikove sile i arogancije) prospu bes i postignu cilj. Pitajte ”Otporaše” šta danas misle o svojoj revoluciji. Pitajte Džoa-bageristu šta misli o ovima, koje je doveo na vlast. Kome treba još jedan promašaj. Za čijeg ku..a zdravlje da se borimo, kad nam je posle svake borbe sve gore. Svi oni pišaju u istu tikvu. Svi idu po svoje mišljenje na istu adresu. Koja je svrha ? Ovo, što nazivate vatrom u susednim zemljama, nije ni plamičak. Kad se pokrene revolucija, koja će rešavati ”goruće probleme” vredi se pokrenuti i priključiti. Ova ”vatra” po rubovima EU ne predstavlja ništa, do valjanja u blatu. Ne nestaje MMF, ne nestaje ni jedan ključni problem. Ne nestaje svetski pendrek i sve zlo fašizma našeg veka. Mudro (čitaj kukavički) čekamo bolju priliku ili bolje ljude.
@ gruban malic – nista novo i uvijek ista prica! nigdje (nijednog) argumenta (ni pod razno), tek ovjestalo – pljuvanje u dalj. vec si toliko dosadan s tim “ujama, mujama, isprdcima, konvertitima, rimskim sotonom, itd. a bas nista ne uspijevas “dokazati”, osim svoje primitivne mizerije.
petljas o sarajevskim sajperistima, a pojma nemas sta se tu dogadjalo 6. aprila ’92, lazes (samoga sebe) o “znacaju i ulozi JNA”, bulaznis o “srpskom jugoslovenstvu”, lupetas o vojnom udaru… “kacis se” za tupurkovskog i azema vlasija, koji su u svemu ovome minorni likovi… jednostavno – nista ni s cim!
PUNO JE MACKU TELECA GLAVA… siroti “grubane”!
@ ‘bogati’ alHemicar – VOJNI UDAR je trebao HAPABHO biti izvrsen HA BPEME, onda kada JE ‘JAHE3’ KPEHYO da potkopava drzavu YUgoslaviju… da su tada IZDAJNICI zaustavljeni (i CYPOBO kaznjeni), veliko je pitanje da li bi se sve u xPABATCKOJ, a kamoli boZniji, odigralo po vidjenom scenariju?
Tupurkovski je bio clan nakaradnog ‘preCednistva’, instaliranog da nemoze nista da napravi, a narocito ne da spasava DRZAVU 🙁
bogic bogicevic, kao pretstavnik boZnije – isto tako…
TKO HE 3HA & HE CXBATA CBE TE detalje – ne treba ni da lupeta ovuda budalastine PLIZ 🙂
@ gruban – … pa, sta jos cekas? peticiju da si kretko… koji zagovara vojne udare (i “surovo kaznjavanje”!) u vrijeme interneta i socijalnih mreza? vojni rezimi vise ne mogu opstati ni u arapskom svijetu, amebo.
pisi molbicu za premjestaj – kovin… ocito te frustrira “guzva” u padinskoj skeli?
alHemisto, ti si na pogresnom Blogu bre/BA 🙂
pa sta GRDOBNI KPETEHY mislis da drzi ‘perjanicu domkratije’ na okupu i pod CELICNOM DISCIPLINOM??? 🙂
d,a da, setih se – da nije vladavina naroda! 🙂
PS pre neku deceniju, ‘preCednik’ Aljaske je PROPAGIRAO odvajanje te ‘drzave’… YCKOPO JE HECTAO JE bez traga i glasa, bez hapsenja i sudjenja, i vise se to ni ne spominje bolesni MAJMYHE! TAKO i nikako drugacije se BRANI DRZAVA…
ne preglasavanjem nekih nesposobnih, ko zna od koga sve placenih, pajaca u nekom tamo ‘preCednistvu’ 🙂
TiTo je ZAPADNIM ZLIKOVCIMA obecao da ce ostaviti YUgoslaviju u stanju spremnom za njihove planove…
@ gruban – … pisi molbicu… nece te primiti ni u kovin, ako budes tako vristao!
Nisam se dotakao tribunala, a morao sam.
Dobro jutro, Vedrana. Mi u Srbiji znamo, već odavno, da tamo nešto smrdi. Ako su optužili ceo vojni, policijski i politički vrh srbije, zašto niko (do Glavaša) nije optužen iz HR ? Niko iz BiH, posle streljanja u SA i TZ nenaoružanih dečaka, koji su u strahu imali samo jednu želju. Pobeći iz te ludnice i domoći se kućnog praga. Za takav zločin niko nije odgovarao. Ko normalan može poverovati u njihovu pravdu, posle tako različitih aršina.
Većina je dobila što je zaslužila, ali im je morao suditi sud u BG-u. Nama su naneli najveće zlo. Preds. Milutinović je bio marioneta Miloševiću, kao i Lilić, kao i današnji premijer Tadiću. Taj čovek je kriv što je pristao da se u njegovo ime i uz njegov potpis učine loša dela. Ni o čemu nije odlučivao. Tuđman je odlučivao, Alija je odlučivao. Gde su optužnice za njih ? To što smrdi u Hagu, crkla je pravda. Milutinović je osuđen jer je Srbin. Ništa lošije nije uradio, sem što je rođen kao Srbin i dozvolio Miloševiću da se poigra njegovim životom. Vama su, Vedrana bile potrebne bludne radnje tih mekih kita, da biste shvatili koji su moralni patuljci i skotovi. Iza pojedinih sudija stoje ozbiljna naučna dela, ali ne i moral. Skup moralnih bednika, to je tribunal.Ja bih pustio generala, ukoliko se ne može dokazati da je direktno ili indirektno izdao naređenje da se pale srpske kuće i ubijaju starci. Imena izvršilaca se lako nađu, da je volje. Ako kukate za generalom, pomozite mu i nađite zločince. Nekome ne odgovara taj scenario. Vedrana, vi ste dobro informisani u poređenju sa prosečnim čitaocem, ali u poređenju sa svakim operativcem DB-a ste mala maca. Da ti operativci ne znaju ko je šta činio i ko je koliko namazan puterom po glavi… Mene neće ubediti niko.
Micko… Srbine, “lako je Srbiji” dok joj je – tebe (i “grubana malica”)! Nema da brine za – “patriote” (i HULJE).
Odlično vedrana 🙂
Mićko…Kad si već spomenuo,Alija i Tuđman su mrtvi,nisu došli do Haga…Milošević umro u Hagu…valjda to nešto govori 🙂
Što se tiče”nenaoružanih dječaka” koji se uputiše kući…hmmm,pa sad…možeš li mi reći šta je s “nenaoružanom dječicom”na tenkovima koja su samo htjela proći kroz Grbavicu “na putu kući”,pa ostadoše sve do njene reintegracije?Što samo ne prođoše kad im u strahu samo bi želja kućni prag?Ili su ipak neki čitaoci bolje informisani očevici 🙂
Voleo bih da shvatim čime sam zaradio ovakav epitet. Zašto sam hulja ? Jer mislim da smo Miloševića mogli teže optužiti i osuditi od haškog tribunala. Što mislim da je suđenje Gotovini farsa, da bi se sakrili saradnici amera. Zbog toga što mislim da je neko postreljao devetnaestogodišnje dečake bez municije u puškama, koji su se povlačili. Što mislim da je notorna glupost i providna fars suđenje jadniku Milutinoviću, koji nije smeo prdnuti bez odobrenja, a ljudi koji imaju i komandnu i faktičku odgovornost nisu ni optuženi. Pljunuvši na mene, pljunuo si na svoju inteligenciju. Nisi me shvatio . ”Džaba sam krečio”.
Monika,
govorio sam o povlačenju iz Sa i TZ. Tamo nije bilo ni jednog pucnja sa strane JNA. Postreljani su kao golubovi. Ne znam o kojim tenkovima govoriš, Pa te molim da mi objasniš. Sve što ne znam voleo bih da mi se kaže. Opiši mi o čemu se radi. Nemam pretenzije da sve znam.
Monika,
rekao sam ranije da su naše vlade lagale svakoga, pa i nas same. Mnoge stvari nisu nam rekli. Ako nešto znaš, što srpski narod ne zna, ili samo ja, voleo bih da napišeš. Niko ne zna sve, a ovo je mesto gde bismo trebali menjati mišljenja.
Micko bre/BA, Monika je plavusa! 🙂
boZnija je preplavljena plavokosima i nemoj se truditi niti previse ocekivati PLIZ… 🙂
cekaj maaaloda vidimo pod kojim ce se najnovijim imenom onaj KONVERTIT Vjeciti gospOdin Odin pojaviti da na odrzi predavanje 🙂
OHO O CYBEPEHOM CYBPEMEHOM CBPCTAHOM CAPAJEBY 🙂
@ micko – Samo HULJE mogu pomisliti (i jos – napisati!) da su u Sarajevu, gdje je za vrijeme 1350 dana opsade pobijeno 1605 djece… i Tuzli (na Korzu iliti Tuzlanskoj Kapiji), gdje je u jednom danu (25. maja 1995. godine u 20 sati 55 minuta) ubijeno 71 lice, prosjecne starosti 24 godine… “ubijani golubovi”, pa jos iz “praznih pusaka”!?
Samo HULJE mogu okretati glavu nad stotinama ubijenih u Vukovarskoj bolnici i na Ovcari! Samo HULJE mogu “zmiriti” nad 8.000 strijeljanih u Srebrenici Jula ’95. (uglavnom civila, pri cemu su nemilosrdno ubijane zene i djeca… od Konjevic polja, doline rijeka Jadra i Cerske, na brani u selu Petkovici, u Kozluku, vojnoj ekonomiji Branjevo, u Sandicima i Tisci… (treba li jos?).
Samo su HULJE uvjerene u “nevinost” predsjednika drzave ciji su “Skorpioni” (specijalna jedinica Republike Srbije), uz Vojsku Republike Srpske i Grcku Dobrovoljacku Gardu… bili glavni egzekutori najveceg masakra u Europi poslije Drugog Svjetskog rata (vidi tamo sa Noamom Chomskym, revizionistom najvecih zlocina u svijetu, je li u pitanju – GENOCID… Mene Chomsky ne zanima otkako je “revidirao”, broj zrtava u “rizinim poljima”, a Pola Pota zamalo “pretvorio” u “heroja”!).
Samo HULJE “ne znaju” za masakre u Foci (Srbinju… ma, nemoj!), za spaljivanja zivih ljudi po Visegradu, za logore Keraterm i Mahnjaca, u kojima se umiralo od izgladnjivanja, nakon (masovnih) silovanja i koljackih orgija, po “slavnoj tradiciji” kama Nikole Kalabica i Koste Pecanca.
Samo HULJE “pojma nemaju” o logorima u Sremskoj Mitrovici i Kostolackim rudnicima (… i sto bi sef drzave, zvao se Milutinovic ili Cosic, kad je vec zauzet ljubljenjem dupeta Milosevicu, “trebao znati” sta se dogadja u nekoj Mitrovici ili Kostolcu?!). Ma, svi su “nevini”, od Karadzica i Mladica, do Perisica i Vasiljevica, od Kadijevica do Sljivancanina, Seselja i Krstica, sve do Milosevica… koji “nikog nije ubio” (tako je “gospodja s ruzom u kosi”, suznih ociju i pateticnog pogleda “teske patenice” objasnjavala “stvari” jednom engleskom novinaru, a ovaj je (hladno) podsjetio da ni Adolf Hitler, vjerojatno, nije ubio nikoga osim Eve Braun i – sebe!).
Tko sta zna… “nitko nista ne zna”! Zato su su tu “nas” (objektivni!) TANJUG i “fabrika istine” iz Takovske 10, pa “nasa” (slavna!) “Borba” i jos “slavnija Politika”… da “nas” zastite od onih “zlikovaca” sa CNN-a (i “ustaskog HRT-a”, naravno), koji samo “izmisljaju”, “prekrajaju”, “dodaju” i “sami sebi bacaju granate po Markalama”…
Ne brini, Micko (HULJO)… Znam ja i za Dobrovoljacku i za Kazane i tvrdim da Sarajevo vise NIJE “tamo gdje je nekad bilo” (niti ce biti!), dok se ne obracuna sa – svojim zlikovcima, od Cele i Cace, do onih iz Silosa i Vozuce (mudzahedinima). Znam ja i za Heliodrom u Mostaru i za Stupni Do kod Varesa i za pasjaluke Nasera Orica i za poganluke “specijalaca” Daria Kordica u selu Ahmici… I ne zalazem se da se oslobodi Ante Gotovina (vise pustolov i bjelosvjetski razbojnik, nego general), koji, kao, “nije znao” sta se dogadjalo u Krajini iza “Oluje”! Cuuuuj? Samo neka pokaze u Hagu jednu jedinu krivicnu prijavu protiv palikuca i ubica krajinskih staraca, odmah cu “okrenuti curak” i zalagati se za njegovo “oslobadjanje”! Do tada – ne jebem ni njega, ni “dragovoljce”, ni thomsonovce, kao ni ostale, njima slicne “domoljube”… ni za suhu sljivu! Neka smrdi u Hagu, k’o Mladic i Karadzic… do kraja zivota (sto se mene tice).
E, u tome je razlika izmedju (casnih) ljudi i HULJA (kao ti)… Nikada (ni sada) nisam branio “svoje pse rata”… niti cu! Ni one iz Jasenovca i Stare Gradiske, ali ni one iz Bleiburga i Kovaciceve “Jame”. Sto bih to, naposlijetku, cinio s onima koji su, zajedno sa “Dabicem”, “stonoteniserom” Kljujicem, “fundamentalnim” Aljom i “jugoslovenom” Ejupom Ganicem (njega bih tako rado vidio u Hagu, jer gdje god se taj pojavio za vrijeme rata… sutradan je izbio oruzani sukob!), te zajedno sa srpsko-hrvatskim “titicima” – Slobom i Franjom, zgovnali nekakve fildzan-drzavice, zvale se one “Republika Sumska”, “Pederacija BiH” ili “Beogradski Pasaluk”!? Samo me, poslije ovoga, nemoj “daviti”, lijepo te molim – jugoslovenskim blagostanjem… Sit sam ga! Hvala.
Dakle, sasvim mi je svjedeno je li zlocinac – Hrvat, Srbin ili Bosnjak, jer ni prema JEDNOM nemam ni trunku sazaljenja, zvao se on Abu Hamza ili Mirko Norac, Rasema Handanovic ili Zeljko Raznatovic… I je li ubio jednog (neduznog) ili 8 hiljada ljudi! Zlocinac je… ZLOCINAC!
Jos nesto (vazno) ti imam reci, Micko (picko): kad na ovom blogu “priznas” da NISTA od ovoga nisi znao (vjerujem ti da se ne skidas!), pred svima cu ti se ispricati za rijec koja te vrijedja…
Do tada ces (kao i “gruban malic”) ostati – HULJA… koja se skriva iza svoga “srpstva” i… “patriotizma”.
@Mićko … normalno da znaju, kao i operativci vojnih bezbedonosnih struktura … obaveštajci, kontraobaveštajci.. sve znaju, veruj mi, do u tančine … Alija I. i J. Janša su bili DB-ovci … i mnogi drugi … a onda su postali plaćeni od nekoga drugog … a ja se ubila pisajući u ranijim postovima da su suci u MKTJ šljam najgore vrste (uz par izuzetaka)… i zato i sede tamo, da je sudjenje tamo čista farsa, iznapadaše me, prozvaše četnikušom, i da ne nabarajam dalje, bilo je raznih epiteta …. tebe danas huljom … guzne muve uopšte nisu sposobne da prate temu … obrati pažnju na njihove komentare … nikako da skapiram šta traže na ovom blogu …
Niko nije rekao da Gotovina nije kriv ali je smešno koliko je sitna riba … kao Hadžić koji je bio krajnje nebitan faktor za sva desavanja u Slavoniji …
.. tj. noko ga nije pitao ni za šta …
@ Micko – treba li ti jos pojasnjavati o KAKVIM coveculjcima se radi?
@ Advokat – tu dolazi KONVERTITSKA IZDAJNICKA GAMAD izgleda samo iz cistog mazohizma!?
da HEKAJ CKOHTAJY – HEMA sanse, a izgleda da oni POSTOVE VEDRANE RUDAN ni ne citaju, CTABE ‘KOMEHTAP’ CAMO ‘HAKO 🙂
ako slucajno neki i procitaju – oni ga HE PA3YMEJY… 🙁
@Gruban … jasno ali neću više da se bavim njima uopšte, a oni neka se bave tobom i sa mnom do mile volje … bar će tako izbaciti nagomilane frustracije pa neće tući ženu i decu … nadam se …
… npr. obavestajne vojne sluzbe su od prvog dana znale za naoružavanje Hrvata, za kanale, za sve do u detalje …. da pomenem čuveni snimak Špegelja, to je snimak bio za široke narodne mase ( da se malo potpale) i nije bio nikakav tajni snimak… posle snimanja svi zajedno otišli na ručak … u zezanje … zašto vojska ama baš ništa nije preduzela da, nedaj bože, to spreči …. odmah sasekla u korenu i pohapsila sve učesnike… ma nije im padalo na pamet … normalno mislim na obavestajni vrh, regularnim operativcima koji su bili patriote ništa nije bilo jasno ali morali su da ćute … zarad vlastite glave na ramenima …
.. ustvari neki od njih bi najrađe jebali majku blogerki ali kako bi bili banovani najvjerojatnije, ne smeju pa se leče na nama … ali kako bi i retard bar nešto skontao iz njenih tekstova do sada, pa bi ili otisao ili se relativno prilagodio ( što se ne dešava) pada mi na pamet da ovde ima gore pomenutih bubica … mogu da mi pljunu pod prozor … jer njima je specijalnost da se ubijaju izmedju sebe …
Na vestima sinoć videh da je u Ateljeu postavljena predstava Olivera Frljića “Zoran Đinđić”…. glumci na konf. za štampu kažu da su bili praćeni i prisluškivani (da ne poveruješ) … naravno, prvo su mislili da su paranoični … bagra nikada ne spava … kod nas samo policija i tužilaštvo ne znaju zašto je ubijen …. i od koga …
ivan grozni says:
06:21 on May 16th, 2012
GRZNI I GRUBI se najviše kače jer:”Ne mrze se osobe istih vrlina, već istih mana!”
Grozni spočitava Grubom, interesantno oba imena počinju sa slovom “G” – kakve li simbolike – da izbacuje deklarativne izjave bez dokaza – a sam to obilato radi u stilu Gebelsove maksime: “Ponovite 1000 puta laž i ona će postati istina!” Ipak, nije mu upalilo., a neće ni Groznom, a ni drugima!
Drugo, Gotovina je samo žrtveno jagnje da bi HT dokazao da ne koristi duple aršine. Gotovina će dobiti izgleda najvišu kaznu, a njegova krivica je zasigurnao najmanja od krivice drugih (većina njih su otišli Bogu na ispovest), a neki su još živi.
Šta je sa onim koji su huškali na rat i naoružavali paravojne formacije ?
Ko je – koliko je pripadnika vojske Bošnjaka kažnjeno? Šta je sa teroristima UČK? Idu na slobodu i bave se politikom, a Srbima i Hrvatima u Hagu nije uvek dozvoljeno ni da telefoniraju svojim porodicama!
NA SVETU IMA PRAVDE SAMO ZA JAČEG, ZA POBJEDNIKA. ON PIŠE ISTORIJU/HISTORIJU, ON PROPISUJE PRAVILA KOJIH SE DRUGI MORAJU PRIDRŽAVATI, A ON TO ČINI SAMO KADA JE TO NJEMU U INTERESU! To je kraj priče! Jači bokači!
Dobro jutro svima,lijep VAM dan želim 🙂
Mićko, znam da su vas lagali,ma lagali su sve nas, ali to sad nije bitno, jer vrijeme i ljudi se ne mogu vratiti…ubijena djeca se neće vratiti u majčin zagrljaj, ma koliko suđenja bilo…uzaludna su…kad kažem djeca mislim i na odrasle,jer su i oni bili NEČIJA djeca.Eto veliš ne znaš ni za kakve tenkove, a ti isti tenkovi umjesto da prođu pored elektroprivrede do Željinog,pa preko Vraca da idu dalje…oni skrenuše na Grbavicu i tu ostadoše do njene reintegracije.
Ali kako rekoh, nebitno je, jer se ništa ne može vratiti, a mi ovdje možemo ljudski razgovarati kako da se nastavi zajedno živjeti, bez vrijeđanja i bez pokušaja krvoprolića…zar djeca trebaju da ponavljaju ono što bi…zar se ne proli i previše majčinskih suza,zar se ne proli i previše krvi sa svih strana?
Eto Mićko,dođi na kafu,pa da pričamo 🙂 Ali ne o prošlosti,već o budućnosti i to boljoj,ako ne za nas onda za našu djecu 🙂
Grubane,ti si sve šuplji…nisam plavuša, moju siluetu od 180 cm krasi divna kosa boje lješnjaka 🙂 Ne provaaljuj se više :-)Fakat nisi adekvatan u procjeni ljudi.
A ti Advokatice draga,pa tebe nema potrebe da etiketiram, dovoljno si sama sebe označila 🙂
Ok, sama se otresi sa mene, kako te ja ne bih otresala ….
Moje čestitke Grubanu Maliću koji je veoma duhovit čovek i koji daje pečat ovome blogu svojom živošću. Istina je da je dosta površan – ali uvek je odlučan i žestok. I po tom se vidi da u sebi nosi široku rusku dušu. Jedino ne mogu a da mu ne zamerim što ovde ko čovek ne prizna otvoreno da je (kao i ja) Rus. Umesto toga on udara talambase nekakvom izmišljenom “srpstvu”? Rusi su odista velik narod i šteta da ga “krnje” nekakvi separatistički izrodi… Poslušajte Igora Mandića – mudrog čoveka i pisca…
@ Micko … ne znam kad su te vratili sa Marsa – ti nista ne znas!!! — ali posveti ovo vrijeme i surfaj malo, citaj novine, trazi informaciju i saznaces sve to sto sada ne znas!!!!
Grozni,
U tvoju časnost i obaveštenost nisam ni sumnjao. I ranije si osuđivao sve zločine i zločince, bez izuzetka. To smo činili obojica, ali propustio si čas hronologije. Poslaži sva ta dešavanja po datumima, pa onda pogledaj u svoj tekst. Ni jednom rečju nisam prikrivao ni branio ni jedan zločin, pa ni srpski. Naravno da ne znam sve te podatke, koje si izneo. Poenta mog pisanja je bila da se istakne neravnopravan odnos haškog suda prema akterima događanja u ex YU. Samo to i ništa više. Nisam brojao žrtve ni zločine. Za većinu nedela su srpski akteri u Sheveningenu. Ne branim ih, ali ističem da su još neki trebali da im se pridruža, a nisu. Pada mi na um jedno poređenje. Kad naučiš pomerati šahovske figure, ne znači da znaš igrati šah. Treba vremena i truda. Treba pravilna procena situacije. Tako je i na ovom blogu. Ako ne shvatiš moju poentu a nazoveš me huljom, moram ti objasniti kako se na to gleda u učenom svetu. Nisi ti govorio o meni, već o sebi, rekli bi filozofi. Znaš me od ranije. Znaš moje stavove. Zar ti ličim na nekoga ko se ponosi Srebrenicom i opsadom SA ? Neki problem imaš, definitivno, a ja sam ti naleteo kao kec na desetku. Svaka uvreda ide na tvoju čast, a ja se neću upecati na taj primitivizam. Ne javljam se sa tim ciljem. I još jedno opažanje. Toliko podataka si nabacao i toliko besa, da se oseća do svakog učesnika. Nemoj govoriti kad si besan. Sačekaj da te prođe, pa reci šta misliš, bolje ću te razumeti i ja a i sam ćeš bolje shvatiti šta si hteo reći. Ne nameravam nastaviti raspravu sa tobom i jebe mi se za tvoje izvinjenje.
Potpuno se slazem s Monikom. Na zalost, niko i nista se ne moze vratiti a ovakvi blogovi bi trebalo da nam sluze da razvijemo i unapredimo medjusobnu komunikaciju i nadjemo nacina da zajednicki zivimo svoje zivote, ne ponavljajuci greske predaka niti ih pravdati niti, ne daj Boze, velicati i slaviti. Kazem, greske, jer svaki postupak ili pak ignorisanje necijeg cinjenja koji je dovelo do gubitka necijeg zivota, a radi se o hiljadama , svakako je greska ma sta nauka o proslosti o tome kazala. Dobar i lep dan svima i od mene!
Jaca,
Ovo moram reći, a da ne liči na ”uvlačenje”. Svaki put se obradujem vašem javljanju. Toliko razuma, mirnoće, razložnosti, pomirljivosti i svega dobrog u svakoj rečenici, da se čovek zapita otkud vi sa nama. Zbilja je svaki vaš post mini-elaborat na zadatu temu. Čast mi je…
@ micko – Nemas argumenata, po obicaju… Vec to sto trazis “pravedniji” odnos prema SVOJIMA, dovoljno kazuje tko si (i sto si )- po sebi. To se zove “zarobljeni um”, Micko, Srbine… (po zanimanju!).
Taman posla da ti se ispricavam, mada si posteno priznao… (po drugi put, koliko me pamcenje sluzi?)… svoje (pre)skromno znanja. Medjutim, spoznaja (barem jednog dijela?) zabluda kojima si opterecen nakon 20-godisnje indoktrinacije (nisi ti za to kriv), ne sprijecava te da i dalje manipuliras nekakvom (bespredmetnom) “hronologijom” i “stapom i kanapom Velikog Vraca” (“neki problem imas”!). To se oduvijek zvalo – srpska posla…
Igra ZMIRE (zmurke… ako ti vise odgovara) je “zabava” za predskolsku djecu, Micko! Obzirom da se nisi odmakao od uskogrudih (nacionalnih) arsina u svom razmisljanju o ratu, zlocinu i Tribunalu… (nemoj se zanositi da je moje misljenje o Hagu pozitivno, ali nije bazirano na “patriotsko-domoljubnom” zanosu, koji me sve cesce tjera na – povracanje!)… “izvinjenja”, kako ti to kazes – BITI NECE!
Ostaj mi zdravo (i veselo!)… sa svim SVOJIM nemustim “hronologijama” i naivno “saljivim filozofiranjem”… o poenti, koje u tvojim postovima NEMA NI U TRAGOVIMA.
(Pre)daleko si ti, Micko, od “ucenog svijeta”… na koga se pozivas u svom piskaranju bez valjane argumentacije i razumne logike… So long!
@ Micko – vidim da ides po dobrom CTAPOM HRISCANSKOM obicaju: neko te OSAMARI, a ti mu okrenes i drugi obraz, da te OSAMARI jos jednom 🙂
IZDAJNICKA KONVERTITSKA BAGRA drugacije HE YME, AJBAH ce jos YCKOPO traziti da se ti njemu ‘ispricavas’, A JA CAM PEKAO KAKAB SRBINE JE jedino njima dobar i ispravan – MPTAB 🙁
DVA PUTA su zabijali noz braci u ledja i RAZBIJALI zajednicku kucu, TA KPEATYPA cak i 3AXTEBA ‘da ga se ne potseca na blagodeti X YUgoslavije’, a sada ocekuje da ce ‘CYBEPEHA’ boZnija, kao mala jugoslavija, moci da opstane i KPEHE Y HEKAKAB prosperitet 🙁
napred u novi suzivot i novo bratstvo-UBISTVO 🙁 🙁 🙁
ovakvi BLOGOVI jedino mogu da POKUSAJU da imaju CBOJY CBPXY Y TOME da se ljudi dozovu PA3YMY i da se izbegne PONAVLjANJE ruzne & tuzne istorije, da se klinci koji su sada jos bebe HE XBATAJY 3A BPATOBE kada porastu zato sto slusaju ‘istoriju’ od svojih blentavih balijskih oceva i oslanjaju CE HA PE3OHE onih koji imaju TAKAB “MO3AK”… oni TPYJY CBOJ podmladak ‘uceci’ ga ovim sablonima i ‘istinama’ HA CBOM bogumilskom jeziku, zbunjuju ih budalastinom da su muslimani ‘narod’ i upozoravaju ih na ‘zloceste’ SRBE i ‘zloceste’ xPBATE, sa kojima, vidi shejtana – ‘grade’ – ‘drzavu’ ???!!! 🙂 🙂
CBE OBO YKA3YJE HA TO da imamo posla sa UMOBOLNIMA, i jedino sto su napredovali je da su peko noci postali ‘POLIGLOTE’ 🙂
na divljem zapadu, na engleskom, OBO CE 3OBE – OKSIMORON, a AJBAH je sam sebi pridodao epitet – MOPOH 🙂
na zalost CE HA OCHOBY OBE & OBAKBE PA3MEHE CTABOBA HE CME biti optimista glede 2031. 🙁 🙁 🙁
@ gruban malic – Majmun je – MAJMUN… je majmun! Kresti i kad ga niko ne jebe ni za suhu sljivu…
@ AJBAH Odvratni – decko, ajde oladi, sa tobom ne raagovaram, samo sluzis za primer & 3A HAYK
Grubi,
Na moju veliku žalost, moram ti priznati da sam bio u zabludi. Ispadoh ja nacionalista, pored tvojih upozorenja i mojih deklarisanih stavova. Uvek se nađe neko, ko misli da nisam dovoljno pljuvao po srbima, neko kome smeta pominjanje haške pravde. Ovde se može pisati,samo, o zločinima srba, ostalo je srbovanje. Žalosno…
@ gruban malic… Tako je – “za primjer i na nauk” (napokon si shvatio!?). Sad fino pisi molbicu za Kovin… I pazi na palatalizaciju… (vidim u tvojim postovima, tanak si sa gramatikom iz osnovne skole!?)… A “decko” (jos uvijek!) “mesi” takve kao ti… Ali – od blata (skup je mramor za – MAJMUNE!).
Hvala Mićko! Hvala od srca na lepim rečima. Volim blog V. Rudan zbog njene hrabrosti i istinoljubivosti kakvima se retko koje novinarsko pero na ovim prostorima može pohvaliti. Te vrline u Srbiji imala je, na žalost, pokojna Dada Vujasinović, koja je u svojim tekstovima raskrinkavala sve kriminogene strukture srpskog društva devedesetih, kada se pod plaštom patriotizma činilo svakakvo zlo i na ratištima ex Yu republika, i u Srbiji samoj. Rado bih poslala link sa njenim tekstovima ali ne znam to da uradim:))) Lako ih je naći svakako. Takođe, moram da primetim da među komentatorima ima dosta ljudi sa zavidnim znanjem, ali jednostranost izvora informacija i potreba da se neistomišljenicima nametnu svoji stavovi dovode do sukoba. A to ne valja, tim više što se radi o diskusijama o događajima iz prošlosti koju, po prirodi stvari, niti možemo znati u potpunosti niti je ikako promeniti. A ako tu kontemplativnu energiju udružimo, verujem, mnogo toga dobrog možemo da napravimo. Jedni za druge, ovde i sada. Veliki pozdrav!
@ Micko – delimicno si u pravu, pozeljno je samo pljuvanje po SRBIMA i spominjanje IZMISLjENIH i ‘prenapuhanih’ zlocina, tipa Srebrenice 🙁
zaborvlja se kako su NEPREGLEDNE KOLONE SRBA iz Krajine IGNORISANE od strane ‘slobodnih medija’ ZAPADNIH ZLIKOVACA, koji su tada na IDIOTSKIM (TV) KUTIJAMA prikazivali ‘satelitske snimke’ navodnih prekopavanja i premestanja leseva iz okoline Srebrenice :-):-) 🙂
a drago mi je da si shvatio sa kim imas (imamo) posla…
malo sam stariji pa CAM TO YBEK 3HAO 🙂
moras YBEK da znas OCHOBHY CTBAP:
PravoSlavni HRISCANI, SLOVENI CY TPH Y OKY zapadnih bandita i JEDINI veciti i dostojan neprijatelj, CAMO 3ATO CMO mi, kao njihov mali ogranak daleko od MOCKBE bili na tapetu i YBEK cemo biti… podguzne MYBE (MYXE) u obliku zvalavih balija i beckih konjusara (MYJE & YJE) CY CAMO sretstvo za upotrebu u njihovim HAMEPAMA da uniste navedenog neprijatelja…
doktrina COTOHE zbignjeva brzezinskog je odavno napisana i po njenom scenariju se sve desava, ukljucujuci i RAZBIJANjE YUgoslavije… podguzne muve u obliku nase RAZbrace TO HE CXBATAJY JEP JE lepo da te ‘medjunarodna zajednica’ tapes po PAMEHY 🙂
nasi ‘zapadni saveznici’ najvise uzivaju (SEIRE) nad cinjenicom da neke SLOVENE odvracaju od PAN-SLAVIZMA 🙁
e, a sad pazi, izvesni AJBAH je nasao da ospoava Chomskog ovde??? laku noc pameti 🙂
sto bi se reklo u Tamnom Vilajetu – RAZGULI BRE GAMADI! 🙂
@ jaca VA – daj molim te prestani biti NAIVNA!
nema od toga NISTA dok JE CYPOBA CTBAPHOCT OBAKBA!
@ gruban malic – Cetnicko smece sa kanadskog (vjerovatno), a moguce i sa americkog VELFERA… (saljes li prilog za Cicine kosti?). Ma, tu samo pomaze: RED ZEMLJE, RED SODE BIKARBONE (zemlja to ne moze SAMA “provariti”!). Supljoglavac ne zna ni “svoju” gramatiku, a htio bi pricati o Chomskom… (senilnom (pro)srpskom idiotu, koga “slave” po BG-Univerzitetu i rezimskim medijima “beogradskog pasaluka”, a u vlastitoj zemlji ga vec vise od dvije decenije nitko ne uzima za ozbiljnog sugovornika!
da ponovim, sa malom izmenom;
RAZGULI BAGRO IZDAJNICKO KONVERTITSKA!
posli mi naslov neke knjige koju si napisao,
pa da posaljem i Comskom da se ‘obrazuje’ 🙂 🙂 🙂
zvalave i obrezane balije ne priznaju ni ISTINE ni Comskoga,
pa kako ce onde tek nekog tamo Grubana! 🙂 🙂 🙂
@ gruban – za razliku od tebe koji nisi u stanju napisati jednu prostu recenicu (pravilno), moji naslovi se citaju u stotinama hiljada pregleda… ali, to nije stivo za polaznike “pacije skole”!
nista osim svog “velferskog bijesa”, mrznje i fasizma, nisi u stanju ponuditi. SMECE… (slavene, pick up, please!)
Slavene, sam si naveo da ovi postovi ne bi trebali biti otvoreni za uvrede, nego za razmjenu normalnih mišljenja…nadam se da ćeš shvatiti da je ovdje i previše riječi na uje,muje,balije,žvaljavo,idioti,itd….
Ne djeluješ mi kao idiot, pa te moram otvoreno pitati : Zašto dozvoljavaš da neki ovdje siju toliko mržnje i uvreda…zašto ne skloniš budale da normalni ljudi bez obzira na vjeru i naciju nađu zajednički jezik?
Već sam rekla da vjerujem u dobrotu ljudi, da se sve da riješiti, ali zlu ne treba mnogo da zatruje sve oko sebe….vrijeme je Slavene da nekima daš do znanja da ovako ne ide,da je vrijeme da se počnu ponašati ljudski i poštovati druge i njihovo dostojanstvo i njihova prava.
@Monika;Pridruzujem se tvome apelu i zamoljavam Slavena da nesto poduzme.Apsurd je, da nam ponude ovako kvalitetne teme,a da ih ne mozemo normalno kao ljudi komentarisati.
Slavene, odmah da si banovao mene i Grubana kako bi se nesmetano širila međuetnička i međuentitetska ljubav i tolerancija, došlo bolje sutra i povećale se plate …. jer ovako se stiče utisak da si besposlen … … i da tolerišeš četništvo, kurvaluk, idiotizam … i nedaj bože homoskesualizam, pu, pu, pu, pomeri se s mesta …. odnosno sa umišljajem sprečavaš širenje gore navedenih civiliziranih pojava … ali nepoznatih Bantu crncima …
Kad je administrator besposlen, znači da je sve u redu. 😉
@ Monika – AMAH 3AMAH zeno, 3AP CE HE CXBATA KAKO JE Y CAMOM CTAPTY problem?
HA KOM jeziku cemo se umilno raspricavati o uticaju gama 3PAKA na sablasne HEBEHE? 🙂
EBO JA CAM 3A – bogumilski 🙂
@ Lukas – padas sve nize i nize i jos uvek mislis da ces BALIJAMA nesto objasniti??? ajde, praticu tvoj pokusaj 🙂
ceo civilizovani CBET je apelovao na AMERICKE FASISTE da OCTABE jadni IRAK i jadnu Libuju na miru, pa nije vredelo…
‘XYMAHOCT’ JE TA JAKA 🙁
@ AJBAH Grozomorni – MA HE 3E3AJ, negiras Comskoga a tvrdis da si kao ‘pametan’?! 🙂
daj neki link pa da se divimo malo tvojim umotvorinama 🙂
a ja niti nudim bes, niti mrznju, niti fasizam… SAMO ISTINU!
A 3A BAC JE OHA – TPAYMA! 🙂
Gruban Malic says: 21:59 on May 16th, 2012
‘ … a ja niti nudim bes, niti mrznju, niti fasizam… SAMO ISTINU!
A 3A BAC JE OHA – TPAYMA! 🙂 ‘
I fašisti su nudili ‘SAMO ISTINU’ … svoju, pa je za mnoge ta njihova istina bila TRAUMATIČNA 😉 … na kraju i za njih same.
@Gruban ne shvatam..cime sam zasluzio da sam pao tako nisko?Ja nikoga uvrijedio nisam. Naprotiv, pokusao sam nagovoriti vas da ljudski diskutujemo.Ovo sto se sada pise,sve je,samo ne diskusija.Ali,ocito je da se neki jos uvijek visoko kotiraju kod adm.i to se mora postovati.Njihova je zadnja..
@mahotinem. … umesto fašisti ubuduće možeš koristiti i reči “četnik” i “srbi” … svi ćemo te razumeti …
@ gruban malic – Link… za ozbiljno stivo? Onaj Pizdovljev je bio… blizu, ali i kao svaki Rus “drka pojmove”: ti nisi (nimalo) duhovit, ti si – SMIJESAN! Prvo savladaj ABECEDU, zavrsi neku pristojnu skolu (… kad vec cucis na velferu!), pa se onda javi (“posli mi naslov…”!?). Ha, ha, ha…
Sad mi jasno zasto “advokatica” :)! tvrdi da si (uvijek) bio “najvisi u razredu”!? Pa, naravno, tri puta u svaki… i do danas ni makac dalje od “Pacije skole”.
Sto rek’o Strauss… ODJEBAUS!
Primetih da Izvorno Govno odlično poznaje lokacije psihijatrijskih ustanova oko BG, pa mi se nameće logično pitanje da li je bio tamo na turneji?
TAMBURAŠI SAMO TAMBURAJU JEDNU ISTU MELODIJU. Ne zna se ko je učeniji, a ko je pismeniji! Neki su skrenuli sa teme, a neki sa uma. Kao da su jeli gljive ludače. Njihovi postovi NEMAJU VEZE sa onim što je gospođa napisala! Frustruirani ljudi koji ne doživljavaju orgazam na prirodan način, pa se prazne na blogovima. Ako nemate drugog posla u toku ovih kišovitih dana – odmorite vaše usijane prepametne tamburaške glave i PREĐITE NA TEMU. S nekim tamburašima čovek zaista gubu vreme. Stalno se vraćaju na tuđe grehove. ZAŠTO HAG NIJE PROCESURAO PODMUKLI NAPAD NA KOLONU U TUZLI I UBISTVO OKO 80 VOJNIKA JNA KOJI SU SE POVLAČILI I NISU NIKOG NAPADALI (Jučer je bila godišnjica) TO NIJE ZLOČIN ZA NEKE TAMBURAŠE, Šta je mnogo, mnogo je i od rođenog brata.
@ advokat – … Pitao za tebe! Imao sam volju preporuciti tvojoj tesko oboljeloj psihi (najsuvremeniju!) 🙂 terapiju za PATOGENU SCHIZOFRENIU i KOMPLEKSE VISE VRIJEDNOSTI. Ali, rekose mi da si(opet) “pobegla”… :). Steta!
P.S.
Ko god se ubija da dokaze kako je “pametan”… redovno dobija po PIKSLI! Nauci nesto… NAPOKON!
@ advokat – … guskice (mala) iz Marinkove bare! 🙂
@izvorno govno … vonjaš … puštam vodu … ćiribu-ćiriba -hokus-pokus -preparandus … i puf …. ode u Crno more … adio … i nemoj pisati jer ne znam da čitam ….
Advokatice, zašto stalno imaš potrebu da mi prišivaš nešto što nisam rekao, ili da pogrešno tumačiš ono što sam rekao?
P.S. Marinkova bara – to mora da je jedina stvar osim Laze (mamine maze) i Padinjaka što si video od Beograda… ajde ne sekiraj se sledeći put ćemo ti pokazati i MML i VML … a ima i dnevna bolnica u Zvezdari … mesto ti je sređeno …
@mtnm … zato što sam četnikuša i fašista … mislim Srpkinja … ma pusti mene …
@ Advokat Ma pustio bih … ali ne puštaš ti mene 🙂
@advokat – … Ko prizna, pola mu se – DODAJE! Tpicno NAZI-DERISTE: kad zaturi kompas (guskice, pazi na svoj “pribor”!)… ne moze sakriti unutarnje kuljanje FASIZMA!
P.S.
A htio sam ti (na turneji) pokloniti najnoviji “CoCo”… (pod uvjetom da prihvatis TERAPIJU!)? 🙂 Razmisli, doci cu ja opet… Ne mozes (celi zivot) “brckati”… u Marinkovoj Bari! Zar ti nije bilo dosta one bosanske zabiti iz koje si se dovukla u “prestonicu” (svih Srba). Kazu mi prijatelji… jedva su vas docekali! Nisu mogli zivjeti bez vas. Naprosto su “ludi od zadovoljstva”… kad proprdite EKAVSKI sa (teskim) “izbeglickim akcentom” iz Mrduse Donje!?
Shibri, bre… 🙂
@MTNM… evo puštam te … 🙂 … i ne očekujem zahvalnost
@izvorno govno … pali bre … smaraš … i ne trudi se da roniš suviše duboko … jer govna obično isplivaju …
Podseti me izvorno govno … reakcija tvojih prijatelja na izbeglice u BG je bila samo reakcija onih iz Marinkove bare i sličnih destinacija … što su se 67. i 77. dočepali asfalta … pa se uplašili da neće biti mesta za njihove neradničke guzice … tja
@ “advokat” – ‘Ajde, guskice, priznaj mi fino (procitao sam te, kao sto vidis!), jesi li iz Mrduse Donje ili… Gornje! To je (jedina) dilema jos jos imam oko tvog (psihopatskog) “kartona”!
🙂 Eto, narode, sve vam se… SAMO REKLO! Guskicu samo treba navuci “na fugu” i (odmah) protrtlja… cak i ono sto je ne pitas! Ha, ha, ha…
OBAJ AJBAH JE CTBAPHO ‘pametan’ 🙂 IQ velicine broja cipele!
ajde dugo nije bilo muzike… ovo ima BE3E CA TEMOM, JEP CE HA CBETOM KOCOBY korstila i PIRO-tehnika! 🙂
a inace je ovo ROCK VARIJANTA! BG Sindikat!
http://www.youtube.com/watch?v=EsmwVehQveE&feature=related
Slavene,ma imaš pune ruke posla, ali izgleda tebi ovo odgovara 🙂
Advokatice,tvoja uvjerenja su tvoja lična stvar…to što si četnik kako kažeš, aferim…ali pusti nas normalne da živimo, dok ti u svojoj kući iza zatvorenih vrata možeš provoditi torturu do milje volje 🙂
Ajde,begaj bona 🙂 Ne blamiraj se vishe,ba 🙂
@ gruban malic – Mada (visestruki!) polaznici “Pacije skole” nisu kompetentni za procejnu IQ-a, pogotovu ovakvi sa (dugotrajnom) “istorijom bolesti”… iz Padinske Skele, moram ih podsjetiti da je “broj cipela” (kod odraslih ljudi) znatno veci od sobne temparature americko-kanadskih “velferasa”, ciji IQ (rijetko) prelazi taj (minimalni) nivo! 🙂
“Boze pravde” takvima je (jedina) “utjeha”… Nisi ti kriv sto si glup, Bog je tako odredio! 🙂
P.S.
Potrosen si, “grubane”… kao toaletni papir! Kupi prnje, dok nije (pre)kasno!
@mONIKA … pusti Slavena . nema covjek posla !! vidis da folira da je civiliziran ….. i to vrlo neuspjesno 🙂 …. ponekad mi se cini da je on ovaj Glavic !!
@goran;U pravu si.I ja se pitam,kakve koristi ima Vedrana i Slaven od ovakvih komentara?Jos nisam nasao odgovor.Sta je svrha ovolike tolerancije prema nekima,koji otvoreno ispoljavaju mrznju prema drugima,vrijedjajuci na sve moguce nacine.Mozda neko od vas ima odgovor na moje nedoumice?
@Lukas … moraš nešto i da se pitaš, ne može baš sve samo da ti se kaže ….
P.S. Socijalizam nas je učio da ne moramo ni o čemu da mislimo …. nema ga već 20 godina … naručili ste buđenje …
@Slavene, provaljen si … lepo ti rekoh da nas banuješ kako bi sve sve ovce (ili koze) bile na broju, a vučica sita …
Ipak nema smisla da sve benam, možda neće biti ovakvih problema sad kad Grubana više nema. Vidjet ćemo.
Ispravna odluka Slavene.Nadam se,a i vjerujem da ce mo se sada okrenuti tematskoj problematici..
Prodjose ravno cetiri sata od Slavenove odluke da banuje Grubana,a niko da se oglasi povodom toga.Pojela maca jezik..
😀 Niko! Ni povodom toga, niti ikojim drugim povodom 🙂
Niko osim Matije, koja nam na mudar način hoće pokazati da nije trebalo banovati Grubana …
Grubane, silo od čoveka, samo napred! Nemoj da te zbune ove sitne duše. Udruženje pravoslavnih Slavena – to je pravi odgovor na krizu posvemašnju. Zapad je trul i pokvaren. Nije Igor Mandić bilo tko. Okupimo se braćo Slaveni. Moj Brat Ivan i ja od kad smo došli u Beograd, pred više od 20 godina, sve više prepoznajemo kod Srba široku slavensku dušu, otvorenost i čovekoljublje. Tvoja žestina nas zadivljuje, ali nas pomalo žalosti tvoja neverovatna površnost – koja povremeno graniči sa slepilom – nikako da priznaš pravu istinu – da si ti zapravo jedan sjajan i nepatvoren – Rus!
Ajde Grubane, ljudino, prevali i tu jednu reč preko usana (tipkovnice) – da si Rus a ne pripadnik nekog malog smešnog balkanskog naroda! Budi dosledan sebi!
Sad ce on Nikita,samo sto nije..
Lukas,
Mogu da se kladim da će Gruban biti dosledan i na kraju priznati da je Rus. Ako se to ne desi (ma, mora da se desi!) to će značiti da je i on samo odrod od svoje široke matice…
Ajde care Grubane, nemoj razočarati dva Rusa koja zaista cene Tvoju epsku slavensku prirodu…
Nikita,ti jos nisi svjestan da je Gruban banovan sa ovoga posta.
Sa sajta.
No dobro,sta je,tu je..mora se postovati svaka odluka,kakva god bila.Ali,htjeo sam samo da se nadovezem na Vedranin tekst u vezi oluje.Tacna je Vedranina konstatacija,da su Tudjman i Milosevic organizirali Oluju.Zna se i kada je sve dogovoreno.Ravno 48 puta su se sastali.Milosevica nije interesovala Krajina teritorijalno,zato JNA nije ni ratovala protiv HV-a.Metka nisu ispalili jedni na druge.Naravno,cilj je bila Bosna i njena teritorija.
@ lukas – nisam bas siguran da je u vukovaru (uz ostale) ratovala “oslobodilacka vojska nikaragve” i da su oni tenkovi, sto su cvijecem ispraceni kroz novi beograd, pripadali “artiljeriji luxemburga”!? ratko mladic je bio zapovjednik – upravo u krajini (dok nije dobio “prekomandu” u vojsku republike srpske!), a da njegovi vojnici nisu bas ispalili ni metka… hmmm!
i jos nesto, lukas: u kojoj knjizi pise da su se tudjman i milosevic sastali 48 puta i da su organizovali “oluju”? volio bih je procitati… ako je to podatak iz “avaza”, “borbe” ili “vecernjeg lista” ili ako mislis da je tacan zato sto “vedrana tako kaze”, ne moras mi “odgovoriti”!
bosna im je (tudjmanu i milosevicu), bez daljnjeg, bila (veoma) vazna, medjutim, prema onome sto se dogadjalo od plitvica do kosova… nisam bas uvjeren da je bila – jedini cilj! personalno mislim se da je ta “ocjena” prenaglasena u sarajevu (osobito iza rata) i da se nerijetko (zlo)upotrebaljava u dnevno-politicke svrhe!
@alkemicar;Koliko puta su se sastajala njih dvojica znaju i mala djeca.To nema nikakve veze sa Avazom,Borbom ili Vecernjakom.Oni nikada nisu ni opovrgli tu cinjenicu.Isto tako nisu opovrgli cinjenicu koja govori,da je Hrvoje Sarincic posjetio Milosevica 11 puta u Beogradu.Cudi me,da su ti te informacije nepoznate.Ako ne vjerujes nikome,pa ni Vedrani,pronadji knjigu Hrvoja Sarincica i,valjda ces tada povjerovati.Njih dvojica su se alkemicaru pocela sastajati i krojiti planove za podjelu Bosne jos 1991 g.Sastali su se ’91g.u Tikvesu(Hrvatska).Nakon tog sastanka,u Zagreb stizu Smilja Avramov i Mihajlo Markovic i sa Tudjmanovim ekspertima Zvonkom Leroticem,Duskom Bilandzijom i Josipom Sentijem utanacuju kartu podjele BiH.Ne treba zaboraviti i smetnuti s uma,da je specijalni telefon preko kojega su njih dvojica stalno bili u vezi,ukinut tek 2001 g.Ukinut je dolaskom Mesica na vlast.Meni to mnogo govori.A,tebi?
PS.Svakome je poznato(cudno,tebi nije)da su u Vukovaru ratovali Seseljevi,Arkanovi cetnici,razni dobrovoljci i teritorijalna(domaca)odbrana.Ratko Mladic nema nikakve veze sa desavanjima u Vukovaru(Ovcara).Svu operaciju su izveli cetnici i dobrovoljci iz Borova sela.
Sedela sam kod Smilje A. pre jedno 4 godine na nekakvom kanabetu u njenom stanu. Sastanak je bio poslovne prirode, naravno. Privatno je uopšte ne poznajem. I na kraju, u opuštenijem delu razgovora, pita ona mene za neke bosanske običaje. Mislim se zašto li me to pita kad na kraju reče kako je njen unuk oženio muslimanku iz Bosne. Mislim da je tada imala 92. godine, lucidna neverovatno Inače doktorirala u Engleskoj – tema genocid, mislim 1950 ili 52. Ovde tu temu nije mogla da dobije za doktorat – tj. nisu joj dozvolili, to su njene reči. Mislim da se međunarodno javno pravo na pravnom još uvek predaje po njenoj knjizi koja je napisana vrhunski, prijemčivo za studenta, izuzetno interesantno i sa mnogo primera. Elem, mislim da niko od njih nije nacionalista, ni Smilja, ni Tuđman, Milošević još manje … Tuđmanovi unuci su polusrbi, meni je njegov bivši zet predavao na faksu. Prepametan lik i iz njega zrači neka blagost, Budimir Košutić. Hoću reći da sam potpuno ubeđena da doktrina koju su propagirali nije nastala u njihovoj glavi i da su primili lovu veliku …. Crtanje mapa je za mene posledica a ne početak.
To što njoj nisu dozvolili da za temu doktorata obrađuje genocid govori samo o tome da je Jasenovac bio tabu tema posle rata. Učilo se o tome u istorijskim udžbenicima ali vrlo šturo. U kratkim crtama. Pisalo se nije. Niti su, koliko ja znam, postojali neki posebni naučni radovi o tome. Cilj je bio izjednačiti ustaše i četnike što se graniči sa naučnom fantastikom. Ali, uspeli su za jedan vremenski period. A, onda kada smo gotovo zaboravili Jasenovac i dr. stratišta ubacili su nam kosku …. Ne verujem ni u kakve slučajnosti.
Slazem se advokat.Zna se i to,ko im je bio gazda.Isti gazda,koji gazduje i danas..Samo,slozio bi se s tobom da Milosevic nije bio nacionalist,a za ovo drugo dvoje ne bih mogao garantirati.
@ lukas – nikakve potrebe za “zaostravanjem” rasprave – NEMA… i besmisleno je osporavati ono sto je dokumentirano (dakle, tudjman i milosevic su se NESPORNO sastajali, ali – 48 puta?). moje pitanje je bilo – tko i u kojoj knjizi navodi taj podatak? “crveni telefoni” nisu – sastajanja, saranic nije tudjman i u svojoj (vrlo spornoj) knjizi “svi moji tajni pregovori sa slobodanom milosevicem”, on nigdje ne iznosi taj broj (48), osim da se osobno (tajno) sastao sa milosevicem 10 puta (ne 11, mada je to irelevantno).
naposlijetku, to sarinicevo “pregovaranje” sa milosevicem nije bit moga pitanja… dalje, ni jednom rijecju nisam rekao da mladic ima (ikakve) veze za vukovarom i ovcarom (provjerite), vec sa – krajinom (i jos nekim, veoma “znakovitim” mjestima… poput srebrenice, recimo).
dalje, cemu ta ZAMJENA TEZA oko (aktivnog) ucesca JNA u vukovarskom zlocinu? lijepo sam naglasio da tenkovi koji su dosli u vukovar (i ucinli… TO STO SU UCINILI), nisu stigli ni iz luksemburga (a ni iz nikaragve). da li vase pominjanje seseljevaca, arkanovaca i “raznih dobrovoljaca” znaci da JNA nije bila prisutna u vukovaru? zasto bjezite od cinjenica, gospodine… koje se ne mogu promijeniti… i zasto govorite o stvarima koje nisu predmet moga (vrlo jednostavnog) pitanja? uloga JNA u ratovima 90-ih (vise nego sramna!) ne moze se prikriti nikakvim falsificiranjem i “zamotavanjem istine u celofan”, podvodjenjem “svega” pod arkanovce, bele orlove, seseljevce, skorpione i sl.
to vam je isto kao kad bi hrvati “pokusali” prikalemiti (sva) paveliceva zlodjela – domobranima, franceticevim “crnokosuljasima”… ili samom hitleru! zvuci naivno, priznacete…
znam ja (jako dobro) i tko je smilja avramov i dusan bilandzic (ne bilandzija, prim. moja) i lerotic… i za sastank u tikevsu (i za sve druge sastanke “malih titica” po “njegovim vilama…) i za karte na salvetama i, razumije se, za tudjmanovsko-milosevicevski plan o podjeli bosne… i dalje, medjutim, nisam uvjeren da to (bosna) primarni cilj tog brutalnog rata?
to sto “znaju mala djeca”… u nekim drugim krajevima se (posprdno) naziva “izvorom” – REK’O MI JEDAN CO’EK!. pojednostavljeno, zalazem se za dijalog u kojega ce biti ukljuceni – FAKTI, a ne proizvoljnosti i izvrtanja… tomu su bila usmjerena moja pitanja, a ne “raspravi o sarinicu i smilji avramov”. ako odista znate – tko i gdje “tvrdi” da su se tudjman i milosevic sastali 48 puta, napisite… nemojte mi “pricati price” (za malu djecu) – “zar ti to ne znas, cudno… crveni telefon je ukinut 2001. godine (ma, zaboli me lagano za “crveni telefon”), itd.”
ozbiljni smo ljudi, lukas (duboko u to vjerujem)… dajmo (ozbiljno) voditi dijalog – cinjenicama, onim sto je provjerljivo i (vec) dokumentirano… nemojmo se (opet) “igrati cora-bake”, kad vec postoje (ili ne potoje?) – DOKAZI…
s uvazavanjem,
alkemicar
@alkemicar;Taman posla da stitim JNA alkemicaru,ali znam pouzdano da su zlocin u Vukovaru pocinili cetnici,dobrovoljci i ter.odbrana.Nista cudno za tenkove,svi su ih tada imali(mislim na Srbe)pa i rezervisti.Trazis od mene fakta,cinjenice,a ne nudis nista.Ali,reci cu ti.Postoje stenogrami sa sjednica Vrhovnih stabova i Srbije,a i Hrvatske u kojima stoje svi podaci o njihovim planovima i sastancima.Svi ti stenogrami morali su biti predati sudu u Haagu,valjda toliko znas.Kazes, zabole te za crveni telefon!Vidis,mene ne zabole,jako mi je to vazno,a zabole me,sto tebe zabole.Onaj ko kaze:”Bosna nije bila glavni cilj toga dvojca”,prekraja istoriju,a ne ja.
PS.Rado bih procitao,ako mozes da mi napises nesto, o bar jednoj bitki u kojoj su ucestvovali JNA i HV-a.Samo zalutao covjek moze tvrditi da Bosna nije bila primarni cilj”dvojca bez kormilara.”Rezultat njihove saradnje ti stoji pred nosom(ako zivis u Hrvatskoj).Bosna podijeljena na tri djela.Milosevic dobi pola Bosne,a od one druge polovice,pola teritorije zeli se pripojiti Hrvatskoj.To samo sljepac ne vidi.Po tebi,mozda je njihov primarni cilj bio,da se samo malo razbaskare i opuste se”u svom i na svom”u narednih 1000-2000 godina.Tek,toliko..
@ lukas – ne trazim ja nista – od tebe (kad vec hoces na per-tu)… osim “podloge” za ono sto tvrdis! medjutim, voditi dijalog s bilo kim tko, jednostavno, ne razumije jezik argumenata… ocito je uzaludan “posao”!
ti, dakle, “pouzdano” znas “da su zlocin u vukovaru pocinili cetnici (svakako), dobrovoljci (neoborivo) i teritorijalna odbrana (cija?). vlasnici tenkova su, znaci, somovi iz dunava, a “rezervisti” su (pa, naravno :)) imali – visecjevne bacace i svedske topove… dok je JNA, kako nedavno ustvrdi jedan nas “blogovski drugar” (i ostade ziv!), nosila “prazne puske i… terala golubove”!
velis da “ne nudim” nista… pa, jesi li trazio neki podatak ili mislis da ces svoje frljacanje opravdati – NOVIM FRLJACANJEM? niti si procitao knjigu hrvoja sarinica (mada time nisi bogznasta propustio… nije cemu!), ali je “superiorno” preporucujes, iako nemas blage veze sta u njoj pise!
sada se “hvatas” za nekakve stenograme (cisto sumnjam da ih je tebi itko pokazao!), jer si uhvacen u – KLOPKU NEZNANJA… i lupetanja o stvarima koje su ti 20 godina servirali “borba”, “blic”, “kurir” i slicno smece…
po tvojoj “dobronamjernosti” u minula dva dana pomislio sam (na trenutak) da bi mogao biti – ozbiljan covjek! dobronamjernost ti ne mogu (i ne zelim) osporiti, ali zaista nije (nimalo) jednostavno shvatiti onoga tko ZNA DA NE ZNA, a u stanju je ispisivati (i jos ponavljati!) recenicu: “valjda toliko znas”!?
ako vec ne postujes druge… (time sto pricas kojestarije o JNA i “izvlacis iz sesira” brojeve o sastancima tudjmana i milosevica, uz koje bi se moglo pomisliti da su “braca po oruzju” pola rata
– SASTANCILI :)), daj (bar malo) POSTUJ SEBE… nemoj se brukati, kad te vec nitko ne vuce za jezik!
p.s.
jedan (mudar) srpski general (iz jednog davnog rata… u ovom nije bilo takvih!?), briljantno je zapisao u svojim ratnim memoarima: “u ratu se puno vise ljudi izbruka… nego sto pogine”!
nije “sva pamet svijeta” u KNJIZI O MILUTINU… dobri moj “lukas”.
@ lukas – jos jedan… “nepokolebljivi borac za istinu”?! o cemu to lukas prica? o tome kako je JNA u hrvatskoj (i bosni) slala “zito sa orasima” u zadar, dok je artiljerija “lihtenstajna” 🙂 granatirala civile sa debelog brda, veljana i smilcica!
vladimir kovacevic rambo, general pavle strugar i admiral miodrag jokic pravili su “lignje na zaru” za prestravljene dubrovcane… dok su topovnjace “bangladesa” 🙂 rusile stari grad (mjesecima).
milan martic bacao je “pecene purice” (sa njokama) po ilici i jelacic placu, dok su “orkani” sa kasetnim dejstvom (ciji, lukas?) 2. i 3. maja 1995. godine zasipali zagrebacku djeciju bolnicu u klaicevoj i dom umirovljenika “centar”… (projektilima 263 mm!)
sin moje rodjake iz mostara M.G. koji je kao 18-godisnjak sluzio JNA u Kumanovu, poginuo je u – vrpolju (hrvatska) na samom pocetku rata… a da nije znao – ni gdje se nalazi!
veselin sljivancanin je “mesao riblju corbu”, dok su ranjenici iz vukovarske bolnice strijeljani na ovcari!
* * *
general momcilo perisic, zapovjednik artiljerijskog skolskog centra JNA u zadru, kasnije nacelnik generalstaba vojske jugoslavije, hijerarhijski najvisi oficir armije sr jugoslavije, osudjen je pred haskim sudom za ratne zlocine na 27 godina zatvora!
vladimir kovacevic, pavle strugar i miodrag jokic (priznao zlocin), osudjeni su na visegodisnju robiju zbog “neselektivnog granatiranja dubrovnika, razaranja i pljacke konavla”!
veselin sljivananin najprije je osudjen na 17 godina zatvora, da bi mu kazna bila smanjena na 10 godina, valjda zato sto je, nakon “riblje corbe”… sa stukom i smudjem(!), napravio i “supu od golubova” (mira!), koje su vojnici JNA (greskom) poubijali iz (mickovih!)… “praznih pusaka”!
bas je ta JNA nevina… isto – francuska sobarica!
e, siroti moj lukas…
@ lukas – a, velis… “onaj ko ne zna da je bosna bila glavni cilj toga dvojca (milosevic-tudjman)… prekraja istoriju”! koju (sirotu) istoriju “prekraja” moja malenost, koja NIJE UVJERENA… da je bosna GLAVNI CILJ rata! pa, zar srbija nije trebala biti… do tokija, lukas? ma, kakva (crna) bosna… i (gora) hercegovina u odnosu na jedan… JAPAN!
i kao “visnja na slag”: “milosevic dobi pola bosne”! bit ce da je taj svoj “cilj” (… e, sanak pusti) odnio sa sobom u
– pozarevacki grob! ako mu jos “dodaju” ono sto je “osvojio” na kosovu… tesno mu ga “skrojise”, brale!
“verna ljuba… sa ruzom u kosi” tvrdi da (iz revolta!) “ne htede poneti “knjizni izvadak” ujedinjenih naroda (rezolucija 755 vijeca sigurnosti, od 9. maja 1992. godine), po kojem je “… bosna i hercegovina medjunarodno priznata, nezavisna drzava”… pa mi nije mi bas najjasnije kako ce tu “polovicu” uvesti u pozarevacki katastar!?
u svakom slucaju, s onim sto mu je ostalo (na opancima!), tesko ce uvjeriti sv. petra (i patrijarha pavla… bog da mu dusu prosti) kako je (veliki) “zemljoposednik”! osobno mislim da mu je bilo (puno) mudrije… ostaviti “oporuku” (razvratnim) nasljednicima… da cuvaju – vojvodinu (“kao zenicu oka svog”!), jer ce u protivnom (ako vec nije!?) srbija stvarno postati ono sto sam (davno) nacuo, a jos uvijek ne mogu vjerovati… da ce se (“velika”) srbija opet zvati (kao nekad) – beogradski pasaluk!
mora da je na TO mislio “gruban” u svom svakodnevnom pominjanju 1931-e!? i ode “glavic”, a ne otkri nam “tajnu”!
moze l’ sad jedna… za njegovu dusu? haj’mo lagano:
“izvuuuuk’o si ciglu…. iz temelja ljubavi nase,
samo deca ostase… samo deca ostaaaasssssseeee”!
valja l’ ova, matija? nije bas u stilu maje pliseckaje… al’ je POUCNA! :)) e, tako ti je to, moj lukas… nema vise trte-mrte, SAMO – TRTE! 🙂
@alkemicar;Nije mi potrebno da imam u rukama stenograme sa sjednica vrhovnih komandi JNA i Hv-a,pa da znam sadrzaj istih.Dovoljna su mi mnogobrojna sudjenja koja pratim redovno od otvaranja haskog tribunala.Ti stenogrami su procitani vise puta na sudjenju Milosevicu i ostalima.Ako ti to nije dovoljno,pronadji na ovome blogu ranije postove,vidjeces izjave i komentare raznih ucesnika koji tvrde i znaju sve ove podatke koje sam ja tebi predstavio.Opet kazem,nije JNA nevina glede bombardovanja Vukovara,ali iz tvojih komentara proizilazi da ne vjerujes u te silne sastanke Tudjmana i Milosevica.Tu ti ne mogu pomoci.Pronadji post i komentar izvjesnog “gorana”i sve ce ti se kazati.Ako ni njemu ne vjerujes,onda “batali”suplju pricu.Dakle,samo treba da pronadjes ranije postove koje su ljudi na tu temu komentarisali.Mozda se i”goran”ponovo pojavi i objasni ti o tim sastancima i ostalome sto te zanima.Covjek je “ziva enciklopedija”glede tih dogadjaja.PS.Ako se ne slazemo u nekim stvarima,ne znaci da treba da se vrijedjamo zbog toga.Na zalost,zurim sada,a kada se vratim, pokusacu da ti pronadjem neke od dokaza mojih tvrdnji..
Ma,u pravu si alkemicar sto se tice svih tih desavanja u Hrvatskoj za vrijeme rata,ne sporim.Ja sam se samo osvrnuo na podrucje Vukovara i to je sve.Znam za sva granatiranja.vjeruj mi.Mi se samo nismo slozili oko tih famoznih sastanaka tog dvojca.Nije Milosevic odneo nista u svoj pozarevacki grob,ali je ostavio iza sebe citavu plejadu jos gorih od sebe,da dovrse taj njegov projekt.I,sta sad imamo u Bosni,zahvaljujuci tom dvojcu?Imamo”frankejstan drzavu”koja nikako da stane na”zelenu granu.”Zato ja kazem,njihov projekat jos uvijek zivi i od njega se ne odustaje.Svima je poznato kako se domundzavaju i pripremaju novo zlo u Bosni Dodik,Covic i njihovi trabanti.Zato ja opet kazem:nikakve koristi od smrti tog dvojca(Tudjman,Milosevic)ako imamo u vidu da je “infrastruktura” ostala netaknuta.Kad kazem”infrastruktura”,mislim na ljudstvo s kojim raspolazu oni koji rade o glavi BiH.
Bravo Vedrana, već ste mi uzeli reč iz usta…
Ostade mi samo nejasno ono oko Markača i Gotovine…
“Da Vam je žao što će Gotovina i Markač biti proglašeni zločincima za ono što nisu učinili” ili za ono što nisu rekli “We are sorry”…
Eto, na takvu dilemu takođe čekaju odgovor Mladić i Karadžić…
@Lukas, ne veruj alhemičarskoj veštici, nisi ti nikako sirot ako si pošten,
@Advokatice, rekla si
“To što njoj nisu dozvolili da za temu doktorata obrađuje genocid govori samo o tome da je Jasenovac bio tabu tema posle rata. Učilo se o tome u istorijskim udžbenicima ali vrlo šturo. U kratkim crtama. Pisalo se nije. Niti su, koliko ja znam, postojali neki posebni naučni radovi o tome. Cilj je bio izjednačiti ustaše i četnike što se graniči sa naučnom fantastikom. Ali, uspeli su za jedan vremenski period. A, onda kada smo gotovo zaboravili Jasenovac i dr. stratišta ubacili su nam kosku …. Ne verujem ni u kakve slučajnosti.”…
……A i na tome niko pošten ne može praviti antitezu….
Ni alhemija ne pomaže.
Osioni Alhemičaru,
Ne valja ti ni jedna koju pjevušiš za nečiju dušu. Ne ide ti to od ruke, a i bajat si ko konjska balega od prekjuče. A tek bi te morala poučiti o tome koliko nisi poučan. Znaš zašto? Zato što lažeš ko pseto. A znaš kada pseto laže? Kad hoće da ujede a kobajagi se igra. Dobro. Sad zasad, dosta o kinologiji.
Ipak te moram vratiti na neke ranije postove jer tu ti je lektira koju moraš izučiti. Za život ti treba korak lak i oči širom otvorene, a za tvoju alhemiju naročito korisna zanimacija bila bi da ustvrdiš šta ti je u kokošinjcu starije koka ili jaje; nama od prekoputa možeš mirno dopusti da se i sami setimo svih koji su bili “za dom spremni”. Svih! Umemo mi to, ta nismo valjda deca!
E sad tek videh da se ovde igra ruski rulet!
Otpade Gruban! Zašto me ne čudi što prvi plaća Srbin? Zato što je Srbin najvažniji faktor stabilnosti multietničkih odnosa u regionu /čitaj postu/. Imamo li njegovu reinkarnaciju još za života mu? Imamo. I više nego što je potrebno. Dva tijela jedna duša: gospodin Alhemičar Grozni. Imamo li ovdje demokraciju? Nemamo. I manje nego što nam ne treba. Zašto? Zato što ugrožavamo moralnu čistotu ovog bloga gde smo zajedno tapšali kad smo saznali da smo svi pizde. Ako smo se u tome složili zašto nam, Slavene, osporavaš da budemo i kurčevi?
E Slavene, Slavene, baš si me ražalostio.
Deset na jednog, jedan na deset. O, zar se i to može?
Može se. Ali samo kad u pitanju srpski gruban.
Jaca VA,
vidim da si dobra duša i piši slobodno kako misliš, ama baš sve ti je dobronamerno. Al molim te, prestani se svakom zahvaljivati na lepim rečima i od sveg srca, ako je uspeo da ti pročita post. Ko što vidiš ovde se u bitku ne ide sa cvećem i medom u ustima. A ni gospođa Rudan pogotovu, nije evnuh.
I nemoj da se ljutiš. Samo malo zaoštri. Takvo je trenutno stanje na tržištu.
@ matijavid – … a da, ipak, napravis “prebranac” od svih ovih gluposti kojima silujes (normalne) ljude po blogu, pocev od turbo-stihova i otrcanih frazetina, sve do aforizama…. koji se vuku po internetu vec 15 godina (a za tebe su… kao i sam internet – OTKROVENJE!).
I pazi da ti (“prebranac”) ne podgori! U toj ljutini (zbog nemoci da bilo sta demantiras!), stavi rernu na automatic… I popij, bre, nesto, smiri se, smisli koju razloznu… ako imas cime (tim bjesomucnim citiranjem, samo dokazuje – nemoc!)…
‘Ajde, prvo izbroj do 60 (znas SVE brojeve… odlicno), pa se javi kad se malo “sredis”… I ne tuli za “grubanom”, vec mu (u svom stilu!) zapjevaj: “otis’o si, sarmu probo nisi”! 🙂
@Matijavid… i ja sam razočarana što je Slaven uveo “verbalni delikt”. Mislim da se bezveze zaleteo. A Gruban nije počeo prvi da vređa. Sigurna sam u to. On ima pravo na svoje mišljenje kao i svi ostali od kojih većina ne razume njegovu dozu humora. I zašto nije banovao mene. i tebe. i mi smo vređale takođe kada smo bile izazvane. Na glupost moraš glupošću odgovoriti. A druga opcija je ne odgovoriti uopšte. Imam utisak kao da je shvaćen kao konkurencija blogu. Svi su se vrteli oko njega. Manje više. Ali sad do izražaja mogu doći razni mračni i prizemni tipovi … ali oni su manje opasni jer se mogu kontrolirati … pretpostavljam …
Pozdrav tebi!
P.S. Najbolje je ne odgovoriti uopšte, što gore navedoh kao mogućnost ali kako nismo dosegli odredjeni nivo svesti, to je nerealno očekivati …. mada mi je bilo neprijatno kada sam se spuštala na nivo nekih poluljudi … pred samom sobom …
Svađajte se oko ideja koliko god želite, pod uvjetom da se diskusija ne svede na “pas mater” i ovaj biser koji sam jednom prilikom izbrisao:
Kao administratoru cilj mi je stvoriti okruženje u kojem će posjetitelji htjeti komentirati na blogu. Gruban je možda počeo, a možda i nije. Ne mogu pratiti sve komentare (na jednom tekstu nanizalo se više od 2000 komentara, uglavnom nevezanih uz temu) pa sam pogledao samo najnovije diskusije.
Vidio sam da Gruban najviše huška i odlučio, za početak, benati njega. Nakon toga diskusija se vratila na prihvatljivu razinu pa smatram da je to bila ispravna odluka.
Ako smatrate da sam u tome imao nekih drugih motiva, izađite iz kuće i prošetajte. Čist zrak ublažava paranoju. 🙂
Draga moja Matija 🙂
Nemoj sad opet početi…mislim na ovu tvoju”Otpade Gruban! Zašto me ne čudi što prvi plaća Srbin? Zato što je Srbin najvažniji faktor stabilnosti multietničkih odnosa u regionu”…
Oprosti dušo, nema veze sa srpstvom, taman da je bio ober musliman, trebalo ga je izbaciti, jer ono je prelazilo sve granice…Bilo je uvreda i od drugih, ne samo od Grubana, ali on je stvarno išao i previše…ipak, mora se priznati da je konverzacija malo uznapredovala, pa ljudi pokazuju malo više ljudskosti, bez onih pogrdnih naziva.
Zato dušo, hajdemo mi o temama, a ne o tome ko je prvi počeo….inače smo opet na početku ničega 🙂 A ja hoću da pijem s tobom kafu 🙂 Evo i Advokatica je dobrodošla, samo nek mi ne ispravlja greške pravopisa 🙂
@Monika:Bojim se Monika,da niko ni ne zna sta je tema posta,niti nekoga to interesuje.To sve kazuje.Kazuje, da su mnogi ovdje radi praznjenja i vrijedjanja drugih.Teme ih ne interesuju,vaznije je nekome reci da je uja,muja,cetnik itd.Da sam u pravu,pokazuje ti i ova tisina poslije Grubanovog banovanja.Kako on ode,prestase komentari.Sta to znaci?Pa,to znaci da je i Gruban bio potreban vecini nas,a ne samo mi njemu.Svak se praznio na svakome.U pitanju su bile pomjesane emocije.Malo frustracije,malo animoziteta i to je bilo dovoljno za onakve uvrede.A,sta ‘no bi tema?Pojma nemam,rekli bi..
Vidi fakat Lukase…evo prilike za normalnu priču…
“A mi…Šutimo. Ne gledamo da u mnogim zemljama ljudi dižu glas protiv nepravde, pružaju kakav takav otpor onima koji im oduzimaju pravo na dostojanstven život….” -kako Vedrana napisa.
Gdje je ba zapelo!? kako bi mi u Bosni kazali 🙂
Hajde narode,pokažimo se sad, bez vrijeđanja molim 🙂 Ako nas ova tema ne interesuje, čekamo novi post 🙂
Ma,Monika draga,tema je idealna.Ne daje nimalo prostora za vredjanje,nacionalizam i ostalo smece.Govori o”gospodarima”koji vladaju i drmaju ovom jadnom planetom.Cudi me odsustvo moga prijatelja gorana,mahe i Groznog.Znam da bi oni imali mnogo toga za reci.Da im mozda ne fali Gruban?Znam,njega zamjeniti ne moze niko,bio je”univerzalno raspolozen za uvrede.”A,kad ti jedan takav”kapitalac”ode,ljudi ohlade,adrenalin se povuce i imamo sada ovo sto imamo..tisinu.Uostalom Monika,vidjecemo mozda se pojave sutra.Pozdrav tebi..
Balkanski mentalilet je jako sklon vjerovanju da je netko drugi kriv za “njegovo” zlo… On se (odavno) neopire ni zlu – u sebi i vjecito “trazi krivca” KOD SUSJEDA ili onog preko “sedam mora”?
A mi savrseno znamo da su nasi ratovi (ne sporeci razne apetite iz blizeg i dalje okruzenja), mahom, bili – BRATUBILACKI! I u onom, sada vec proslostoljetnom ratu, neuporedivo veci broj ljudi izginuo je od ustaske i cetnicke ruke, nego od hitlerovske… bez namjere da se “umanji” uloga brkatog austrijskog “slikara”, koji je skoro cijelu deceniju “krojio svijet po fasistickog mjeri”, na koju su se “zalijepili” pavelicevci, ljoticevci, belogardjeci, bosanske “handzar-meralklije” i, naravno – cetnici (prica o Drazinom “antifasizmu” sa pocetka toga rata. uglavnom “sluzi” za opravdavanje njegovih kasnijih zlocina!). Jedan drugi “brko”, iz samoljubivih diktatorskih razloga, pobio je i vise (svojih!), cuvajuci “rezim” koji se u razlicitim varijantama odrzavao do pada Berlinskog zida…
Pedeset godina kasnije javlja se skoro identicna sablast na prostorima ex-Jugoslavije (naravno sa novim akterima, “prepisivacima” turobne balkanske historije) i to u vrijeme kada se “omrazeni Zapad” (za to postoji tona dokaza) upeo iz petnih zila da sacuva tzv. “trecu jugoslovensku tvorevinu”…
Nista nije “pomoglo”! San o “velikoj Srbiji”, u kojoj ce “nebeski narod” zivjeti pod jednim “krovom”, podgrijan je SANU-memorandumom, a raspaljen na Gazimestanu, vatrenim milosevicevskim floskulama tipa… “niko ne sme da vas bije”!
Tudjamnu nije trebalo vise od toga da iz “politicke misije rupe” iskoci panterskim skokom i, kao lucidan povjesnicar (taman posla da se i Milosevicu, na drugoj strani, moze osporiti liderstvo i populisticka karizma). Obojica su, medjutim, odigrali ulogu, koja se (doslovce) “kopirana” iz iskustava prethodnog rata… izigravajuci Churchila i Staljina (sa primjesama titoisticke revolucionarnosti).
Naravno da ce se upetljati mladomuslimanski “pokret”… osvjezen planinskim zrakom (sa Maglica), nakon duzeg boravka u mracnim focanskim kazamatima… Iz (razumljive) borbe za sopstveni identitet, Izetbegovic ce razviti ideju o “prvoj muslimanskoj drzavi u Europi”, njome isfrustrirati svoje hiljadugodisnje susjede (i nesporne suvalsnike BiH gruntovnice), te nakon niza bezuspjesnih pokusaja da “sazaljenje nad karadzicevsko-bobanovskom zrtvom” pretvori u vojnu pomoc (sa Istoka je ona i stizala… ali se Zapad nije “ubio” pomazuci mu oruzano, nego humanitarno). Vec potkraj ’93. Alija Izetbegovic se (definitivno shvatajuci da od “islamske zemljice na Balkanu” nece biti nista), vratio svom izvornom “ucenju” – potrazi za “izgubljenim identitetom bosanskih muslimana”, nemusto (i kontroverzno) ih “pretvarajuci” u Bosnjake… s jakim prizvukom poilitickog “ekskluziviteta” na BiH (po osnovu rastuce brojnosti!). Time je ostala dva naroda defitivno udaljio od bosanske drzavnosti, ne dozvoljavajuci im… da vole SVOJU zemlju!
Epilog znamo… A znamo i sve ove koji su naslijedili “dejtonsku tapiju”, koja jeste zaustavila (nedovrseni!) rat, ali nije zaustavila konacnu podjelu Jugoslavije, cija se paramparcad vise ne mogu sastaviti ni najmodernijim “tehnologijama”… To, vjerojatno, nije ni potrebno (nikome) osim nostalgicarima za vremenom koje nije bilo (tako) “sjajno”, kako se to u posljednje vrijeme potencira (vjerojatno zbog sadasnjeg, ocajnog stanja u cijelom regionu).
Ekonomska suradnja, na koju od “prve minute” razlaza sa “juznjakima”, vrlo vjesto igraju Slovenci (budimo realni, uvijek su znali “misliti” unaprijed… dok smo ih “mi” optuzivali kako nas “eksploatiraju”… najobicnija glupost!), “porobljavajuci” (ekonomski) SVE, od Krapine do Ohrida. Za mene nece biti nikakvo iznenadjenje i ako buduca zracna kompanija (neka vrsta “balkan air”-a), bude u njihovom vlasnistvu, jer jat-vi, cro i bh “airlinersi” ne mogu prezivjeti!).
Srbija je napravila “harakiri” ubistvom Djindjica (moje msiljenje), jedinog (stvarnog) politickog intelektualca na postmilosevicevskom politickom obzoru (posljedice ce se ubrzo iskazati u najcrnjem svjetlu!). Hrvatska se “otima” visegodisnjim halucijancijama i nesmiljenoj pljacki zemlje od “vodecih HDZ-ovskih domoljuba… (sporo i traljavo), a BiH vec dotice samo dno retrogradnog sraza!
“Pobunite se” (vec jednom)… lijepo vam kaze Stephen Hessell. Ostavite “susjeda” s njegovom mukom – na miru, recite ovima koji vas decenijama lazu, da je vrijeme za – RAZLAZ! Ako mislite da su vam buducnost – Cacici i Nikolici, onaj smijesno plitki Izetbegovic i nedozreli Komsic, Dodik i Covic, Dacic i Kostunica – ONDA NISTA… kako to lijepo kaze jedan (izvrstan) beogradski portal.
Ne dajte da vas zavedu
“O povratku ništa ne piše
Sumrak je već na redu
Čuje se vjetar na ledu
A jutra nema više
Ne dajte da vas zavedu….
Da je život lažni dim
Na iskap se mora piti
Nećete ga biti siti
Na rastanku, na rastanku s njim
Ne dajte da vas zavedu…
Nemate mnogo vremena
Stranci nek pobožno bljuju
Mudraci kroz život trunu
On nestaje kao pjena
Ne dajte da vas zavedu…
Na glad i na razbojište
Čemu vam glad i bjeda
Sve stvorove smrt odvede
A poslije nema ništa
Ne dajte da vas zavedu…”
Bertolt Brecht
@Ivan:Tacno je sve sto napisa.Samo bih htjeo da razjasnimo jednu stvar.Naime,Izetbegovic nije zelio(nije ni mogao)islamizirati cijelu Bosnu.to bi bila nemoguca misija.Ne,on je zelio jedan manji teritorij((fildjan drzavu)na kojem bi vladala”dinastija Izetbegovic”.Govorio je svojim saradnicima da bi ta njegova drzava bila manja od Slovenije.Koji”vizionar!”Najbrojniji narod u Bosni svesti na 23% teritorije.Trgovao je teritorijom Bosne,kao da mu je od “babe”ostala.
@ lukas – naravno da to nije imao ni u primislima… jer “islamizirati cijelu bosnu”(!), jednostavno, nije moguce… izetbegovic nije bio (bas toliko) glup, a cini mi da to dr ivan prilicno jasno kaze:(“… od “islamske zemljice na Balkanu” nece biti nista).
nakon svega, ostaje “sporno” da li bi, eventualno, formiranje “bosnjackog entiteta”, sto bi neminovno dovelo do legalizacije “herceg-bosne”… nedosanjanog cilja bosanskih hrvata (slicnog vjekovnoj i vec uveliko raspuknutoj ideji “velike srbije”… nesto istocnije, doduse, znatno “vecih gabarita”), ipak bio bolje rjesenje od “dejtonske stracare” (kroz koju… puse na sve strane!), sastavljene od (fantomske) republike srpske, “dvoglave nakarade” po imenu federacija bih (koju vise ne vole ni bosnjaci… dok je za lokalne hrvate ona od prvog trenutka SAMO – nuzno zlo!)… a sve to zajedno cini “trogrbu kamilu” – za (neprestano) potkusurivanje “preko drine”, ali i “preko une”!?
@ lukas – U jednom trenutku Izetbegovic je bio gotovo spreman prihvatiti neku vrstu “fildzan drzave”, ali su ga SDA-jastrebovi u tome (energicno!) sprijecili… Sta je rjesenje? Bojim se da je za svaku razumnu opciju prilicno kasno (neka vrst kantonalnog uredjenja vjerojatno je bila solidna osnova za dogradnju BiH… ali Dodik, koji se realno “pita” vise od ostalih “bh-politickih minijatura” vise za takovo nesto “nece ni da cuje”. S druge strane, Lagumdziji je preca njegova osobna samoljubivost, od naroda i drzave… Covica nitko puno i ne “zarezuje” (ni Zagreb!), a “Herceg-Bosnu”, poslije Jelavicevog uhicenja, vise gura “gazda Mile” iz Laktasa, nego svi hercegovacki Hrvati… zajedno!
I ono sto je NAJGORE u ovom (vrlo kriticnom) vremenu za BiH… medjunarodna zajednica, pritisnuta svojim teskocama, nije vise (ozbiljno) zainteresirana za njen visedecenijski problem! Cini se da je citav ta rosomon prepustila lokalnim politicarima, a oni ga, naravno, nisu u stanju rijesiti… ni uz pomoc citave serije “protektora”, manje-vise nedoraslih bosanskoj “kompliciranosti”…
Status quo i tavorenje u “europskoj vukojebini”, kao da je sudbina te nesretne zemlje!?
Da,poslije vasa dva komentara suvisno bi bilo,dodavati nesto.Mozda samo da dodam,da tu “trogrbu kamilu” stvara licno Mile-“Laktasenko”uz pomoc”visokih krugova”iz Srbije.Naravno,punu podrsku ima od HDZ-a BiH,a i bosnjacki politicari mu idu na ruku svojom inertnoscu i nesposobnoscu.Svakako treba naglasiti,Mile igra na kartu zamorenosti medj.zajednice spram Bosne i zauzetoscu svojim problemima.Ali,ja sam po prirodi uvijek bio optimista,a i sada sam.Gazilo je tu jadnu drzavu sa svih strana,a ona opet opstajala.Samo se treba prisjetiti sta joj uradi Eugen Savojski 1697 g.(pretvorio je u lomacu)a ona opet izniknu i opstade.Zato ja vjerujem da ce doci neki bolji ljudi na njeno celo,a ne kvazipoliticari tipa Mileta,Bakira,Tihica i Covica.Neki novi ljudi,ali iz sva tri naroda koji vole svoju zemlju i pokusaju da od nje naprave normalnu drzavu.
Draga moja Monika,
ja sad jesam na drugoj temi jer spremam prebranac, tako da kafica mora da sačeka.
Eto mene opet u restoranu za dan – dva sa srpskim “probrancem”.
Raduje me to što pozivaš i Advokaticu, pa ti već znaš moje turbo – folk razmišljanje o druženju žena.
Pozdrav
Kad god došla dobro došla 🙂
Ma ja ti se slabo u turbo-folk kontam, pa znaš da sam ja STARKA koja nosi Starke i fura na R’n’R 🙂 Ukusi su različiti, ali ljudi se uvijek mogu naći u nekoj zajedničkoj sferi.
U svakom slučaju lijepo se družiti, razmjenjivati mišljenja i sklapati nova poznanstva i moguća prijateljstva 🙂
Pozdrav i tebi 🙂
Ivan Grozni says:
14:18 on May 19th, 2012
“Pedeset godina kasnije javlja se skoro identicna sablast na prostorima ex-Jugoslavije (naravno sa novim akterima, “prepisivacima” turobne balkanske historije) i to u vrijeme kada se “omrazeni Zapad” (za to postoji tona dokaza) upeo iz petnih zila da sacuva tzv. “trecu jugoslovensku tvorevinu”…
Možda ja patim od amnezije, ali, koliko se sjećam, Nemačka, Austrija, Mađarska i Vatikan su bili glavni piromani u rasturanju SFRJ. Pogledajte ko je prvi priznao novo otcepljene republike ex-Yu?
Pročitajte šta o tome pišu američki intelekrualci, profesori univerziteta, itd.
Ko je naoružao paravojne formacije u Slovejiji sa “faustima”, ko je naoružavao ZNG? Da nije bilo spoljne potpore, političke (Genšer i dr.) i vojne, domaći nacionalistički lideri ne bi imali šanse. Zato braćo iz bivših ex-Yu – ŽELELI STE VELIKE VOĐE I SVOJE VELIKE REPUBLIKE, PA UŽIVAJTE!
Vladari iz senke sa Zapada još nisu završili posao. Sledi plan o odvajanju Vojvodine, podela Makedonije, možda odvajanje Istre, novi rat u BiH…
Čudno je da neki intelektualci kod nas bolje znaju šta je Zapad radio nego njegovi intelektualci i tvorci NWO. Balkanska prepotencija, narcizam i opet jednoumlje. Samo smo mi krivi, tačno je da smo mi najviše krivi, ali nije valjda ovca kriva što ju je vuk pojeo. Neke naivne i ukalupljene priče i šabloni. Samo smo krivi MI ili ONI.
Zapadni faraoni se udružuju, EU, NATO, a razbijau sve što mogu (YU, SSSR)- naravnmo uz pomoć domaćih bandita i zaglupljene raje.
Dakle, prijatelju Grozni, ti imaš pravo na svoje mišljenje, a ja na svoje i to je kraj priče! I SAMO NEKA SE ZAPAD NE “ZAPINJE IZ PETNIH ŽILA DA NAS SAČUVA.” KADA GOD SU NAS ONI “ČUVALI” MI SMO SE RASPADALI!
@ Miki Maus – Ima jos “prica”… i nisu sve – SMIJESNE (kao Miki Maus!). Paulina Janusz, poljska freelance novinarka, zapisala je nedavno jednu zanimljivu misao: “… Srbija će platiti visoku cijenu za ratove 90-ih i u tom smislu će morati da proguta mnogo veću knedlu nego druge istočnoevropske države. Biće to za nju teško iskušenje i kazna, možda veća od svih na koje će njeni bivši lideri biti osuđeni u Haškom tribunalu. Ali, to se jednog dana naprosto mora dogoditi, jer sve dok Srbija misli u kategorijama 90-ih, ostaće u 90-ima“…
Meni ovde nedostaje Gruban Malić. Ovi su drugi većma mnogo dosadni i preozbiljni. Molim moderatora da pripusti Grubana ponovo. Istina je da on piše gluposti i da je neverovatno površan – ali je bio i silno zabavan svojom jednodimenzionalnošću i tupom upornošću! Neki su ga očito shvatali ozbiljno – te sam se bar više puta mogao dobro nasmejati tolikoj naivnosti. To što on tobože “vređa” druge – smešno je – koga može uvrediti tako površna kreatura?! Vrati se Grubane, ljudino, ovde fali smeha…
@ miki maus – kuku-leleeeeee… dok je slobodan milosevic drzao “altruisticki” govor na gazimestanu, a SANU (u memorandumu) pisao u “velikoj tunguziji” (“dobro jutro, deco, verujte bez sale”…) predsjednistvo sfrj izglasavalo je… “vojne vezbe” (vodenim pistoljima) na peshteru, a piromani (koji su tek srusili berlinski zid) nagrnuli su sa svih strana (kao turci na kosovo!)… i razjebali “jugu”!
prvo su dali slovencima “fauste”, kojima je janez jansa gadjao… sardine u piranskom zaljevu, pa su “zenge” srusile vukovar, a onda su dubrovacni “palili gume po starom gradu”… itd.
tadasnji americki ambasador u beogradu, warren zimmerman zalagao se (kod “starog busha”) za raskusurivanje sfrj, a onda je dosao “rimski sotona” (“u belim rukavicama”!) i uz pomoc “adolfa genshera” napravio novu jaltu (“u senci”) i nazvao stipu mesica da cim, cim, prije – tim, tim, bolje, napise knjigu: “kako sam srusio jugoslaviju”?
tako ti je to bilo, moj miki maus… ovo je “moje misljenje”, nista “oni” nisu krivi! ni tudjman, ni sloba, ni alija (… ni ostala jalija). sve su to (njima) napakovali “faraoni” i dali im (veeeelike!) pare da TO (caskom) odrade… za interese masona.
blago meeeeeni…
Dragi moj, Oholi Alkemičaru, koji si me nedavno ovako pozdravio:
“@ matijavid – …
a da, ipak, napravis “prebranac” od svih ovih gluposti kojima silujes (normalne) ljude po blogu, pocev od turbo-stihova i otrcanih frazetina, sve do aforizama…. koji se vuku po internetu vec 15 godina (a za tebe su… kao i sam internet – OTKROVENJE!).
I pazi da ti (“prebranac”) ne podgori! U toj ljutini (zbog nemoci da bilo sta demantiras!), stavi rernu na automatic… I popij, bre, nesto, smiri se, smisli koju razloznu… ako imas cime (tim bjesomucnim citiranjem, samo dokazuje – nemoc!)…
‘Ajde, prvo izbroj do 60 (znas SVE brojeve… odlicno), pa se javi kad se malo “sredis”… I ne tuli za “grubanom”, vec mu (u svom stilu!) zapjevaj: “otis’o si, sarmu probo nisi”!”
—————————————————–
…. Ja se toplo nadam da si već nekoliko dana u izvanrednom raspoloženju sad kad Tome ima a Grubana nema. Već vidim kako uvežbavaš svoju turbo – folk pesmicu “Za Dom spreman”, takođe otrcanu od upotrebe, haj, pet puta više od petnaest godina, ali zlu ne trebalo, osobito turbo svežu dok ti je Srbin komšija. Možda će ti zbog raznolikosti repertoara pritrebati da još jednim “Danke” odsiluješ “Dojčland” jer ćete bez “njega i nje” samo ti i himnica publici ostati beskrajno dosadni…
…Ah, da ne zaboravim. Primetila sam da se otimaš za Povelju “Grubanovo proljeće”. Alko, najdraži, ne nabijaj si frustracije, i za to treba biti talentiran, zato ću te srdačno podsetiti u mome seljačkom čika Jovinom stilu:
…To ni u snu ne mre, brate,
ko sestri ti velim,
iako ti takvu sreću
baš od srca želim.
Jer fali ti velko srce, kičma u junaka,
a i nešto malo mozga od učenog đaka.
…Ako i ne mre biti drukše,
barem od prvaka….
I ne beri brige, prebranac je uspeo! Čak i više nego što sam se nadala. Novi izborni srpski prdež putuje vam na zapad ka okruglom stolu vitezova sa sve Ričardom vam Lavljeg srca.
Ti tako doteran, povedi računa o štucanju, prosućeš si “karlovačko” po skockanoj uniformi.
Iskreno i zauvek tvoja.
@ matijavid – “corbast pasulj volem, sa rebarca suva, matija ga kuva… DA TE BOG SACUVA”! 🙂